Neonové mámení...

Neonové barvy miluju. A kdy jindy vyniknou lépe a ke kterému ročnímu období se hodí více než právě k létu? Myslím, že se mnou bude většina určitě souhlasit. A stejně tak určitě nejsem sama, kdo občas hledá inspiraci nebo se prostě jen tak kochá fotkami na Lookbooku a podobných stránkách. Dnes jsem tam zabloudila po dlouhé době a zaměřila se právě na to, jak holky kombinují neonové věcičky.  Navíc se u takového brouzdání skvěle relaxuje, takže můžu všem vřele doporučit. Každopádně jsem se ale rozhodla ukázat vám pár věcí, které mě zaujaly a i u nás v ČR jsou určitě nositelné tak, aniž by se za vámi otáčela půlka města s tím, co to máte proboha na sobě.
Ano, pořád si stojím za tím, že češi jsou maloměšťáci, ach jo....
A i když jsem toho prošla hodně, tak mě dost zaujal styl Sheryl L., blogerky z Los Angeles, zde je odkaz na její blog: http://www.walkinwonderland.com/ 
A tady je pár jejích kombinací, které mi přijdou nositelné, originální, módní a sebe si v tomhle dovedu představit s naprostým přehledem :)
A co vy, taky se vám její outfity líbí?




























5 komentářů

  1. Moc krásný příspěvek :) Barvičky mám ráda a tyhle kombinace jsou fakt perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadná inspirace :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky a supr inspirace :) Také mě dostihla mánie neonek :))
    PS: díky za komentář na mém blogu a stávám se tvým novým čtenářem :)

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat