Výherci Giveaway!!!


Vyhlášení výherců jsem sice plánovala na čtvrtek, protože Giveaway probíhala do středy, ale nakonec jsem se k tomu dostala až teď, takže se moc omlouvám za zpoždění. Ale víte co se říká? 
Sice pozdě, ale přece :)No.... nebudeme zdržovat a půjdeme na to. 
Výherkyní knih "Proč muži milují potvory" a "Proč si muži berou potvory" je komentář číslo 98 od Nikči Nikolové. Druhým výherním komentářem, který se může těšit na knížku "Hodné holky se dostanou do nebe, zlobivé kam chtějí" je komentář číslo 58 od Slávky. 
Oběma holkám moc a moc gratuluju a jdu jim psát mail :)
Všichni ostatní se ale už teď těšte na příští Giveaway, která odstartuje ještě tento měsíc :)
P.S. Holky, v Randomu jsem losovala ze 106 komentářů a nechápu jak je možné, že při zkopírování se jich ukazuje max. 100. Nevíte prosím kde je chyba??? Nebo jak to mám příště zkopírovat, aby se ukázal jen výsledný obrázek a ne možnost nového losování, v tom bude asi ten háček, že? :D




True Random Number Generator  
Result:
98
Powered by RANDOM.ORG


True Random Number Generator  
Result:
58
Powered by RANDOM.ORG



Sleduji Tě nově
Tvůj blog vypadá hezky :)
Fb nemám :)
email - 26nikolka26@seznam.cz


A cena se mi velmi líbí. Originální dárek :) a moc ráda čtu :) 



www.onlygirlnn.blogspot.com




Sledujem :) Tak tieto knihy by som určite chcela prečítať :) A keďže milujem knihy výhra by potešila :)

slavkawasserrabova@gmail.com


10 komentářů