BloBox + vyhlášení Giveaway!!!

Ahoj všem,
na dnešek toho máme celkem dost. Věcí, který vás asi bude zajímat nejvíc je vyhlášení nové Giveaway a pak je tu dnešní článek a ten bude zaměřený na BloBox. Tak čím začít? BloBoxem, ha!!!

BloBox je projekt, který má na svědomí blogerka Bella za blogu World By Bella.
Ve zkratce jde o to, že blogerka, které se do projektu přihlásí si vymění s jinou blogerkou (kterou jí Bella přiřadí) tzv. "Blogerský Box", tedy BloBox. Bella už jen určí téma, kterého se má box týkat a pak už jen nastupuje kreativita blogerek, které musí vymyslet a do boxu umístit minimálně pět věcí a měly by se vlézt do cenové relace 250-300 Kč. S tím, že těch 250,- je minimum, pokud chtějí věnovat box hodnotnější, není to problém, ale musí počítat s tím, že ony třeba (a je to velice pravděpodobné) tak hodnotný box nedostanou.

Já jsem si měla vyměnit box s blogerkou Emou z blogu Miraculous Style. Jaký box dostala ona ode mne vám ukážu příště. Dneska se zaměříme na box, který Ema poslala mně.

Téma pro měsíc říjen bylo: Hlavně klid a nohy v teple! 

Když box přišel, nebyl u nás doma nikdo, kdo by jej převzal a tak jsem si pro něj musela v nejbližším volném okamžiku běžet na poštu a hořela jsem nedočkavostí. Blobox byl opravdu pořádný box v pořádné krabici. V první chvíli mě zarazilo, jak je box lehký a tak jsem jej otvírala s o to větší zvědavostí.




Box jsem tedy otevřela a pustila se do hledání průvodního dopisu a byl tam :)




Jednotlivé dárečky v BloBoxu byly ještě zabalené, tak jsem se pustila do rozbalování :)






Ze všeho nejdřív jsem prozkoumala vzorečky a pak začala rozbalovat balíčky. V tom prvním jsem našla aroma vosk značky Yankee Candle, což je značka, kterou miluji, takže jsem byla úplně nadšená, jediný háček je v tom, že nemám aromalampu, tak jsem se na netu už po nějaké dívala a nečekaně se mi líbí ty od Yankee Candles. Každopádně mi tahle věc udělala ohromnou radost a tak Emě moc a moc děkuji :)




Rozbalovala jsem dál a našla jsem přívěšek s peříčky. Musím říct, že vypadá moc krásně :)




V dalším balíčku se ukrýval moc hezký hnědý šátek, takže ideální podzimní barvy :)




A dárečkům stále nebyl konec, v boxíku jsem ještě našla parádní oční stíny Alverde a úžasně podzimních barvách, které mi udělaly taktéž velikou radost a rozhodně je využiju. Nadchly mě natolik, že se v DMku budu muset podívat po nabídce Alverde, u které se zas tak často nezastavuji, což je jak koukám škoda :)




V dalším balíčku jsem našla lak na nehty značky Avon z řady Color Trend. Jednalo se o tzv. Top Coat, tedy nadlak s krásnými zlatými třpytkami. Už ho vidím v tzv. "vánočním lakování", kdy jako podklad použiji lak červený, jelikož červeno-zlatá je obvyklá barva vánoční výzdoby. Navíc má oblíbená.




To je všechno a takhle vypadá obsah boxu pěkně pohromadě.




Tak, musím říct, že mi BloBox udělal velikou radost a rozhodně se jej teda neúčastním naposledy. 
Emě bych chtěla ještě jednou poděkovat za krásné dárečky a doufám, že se jí BloBox ode mě líbil tak, jako se mě líbil ten od ní. Zítra vám ukážu obsah Bloboxu, který jsem připravila pro Emu a teď vyhlásím novou 
GIVEAWAY!!! :)

Takže "tramtadadáááá" je tady nová Giveaway!!!


GIVEAWAY


O co se tedy hraje? 
Tentokrát můžete vyhrát makeup značky Maybelline AFFINITONE. Výherkyně budou hned dvě a to pro to, že jeden make-up jsem koupila bledulkám, odstín 02 Light Porcelain a ten druhý je pro ty snědší z nás 
a pro ty jsem vybrala odstín 24 Golden Beige. Výběr výhry tedy pro vás bude o to lehčí, protože mi jen napíšete, jestli máte zájem o make-up světlý nebo tmavý. Jen tak mimochodem, make-upy jsem nedostala, koupila jsem je ze svého :)

Affinitone perfektně sjednocuje pleť za pomoci přírodních barviv a proto nevytváří efekt masky, navíc je vhodný pro všechny typy pleti. Díky přídavku vitamínu E pleť hydratuje a chrání před nepříznivými vlivy prostředí. Vitamín E má navíc protizánětlivé účinky a tak pomáhá zabraňovat výskytu akné. Dále posiluje buněčné membrány a zpomaluje stárnutí. Vitamín E je skvělý antioxidant působící proti volným radikálům. 
Affinitone neucpává póry, dá se skvěle vrstvit, dokonale splyne s pletí a působí přirozeně.




PODMÍNKY:

Povinné: 
1. Sledovat blog veřejně přes GFC a Facebook a napsat, pod jakými jmény mě sledujete.
2. Napsat svůj e-mail.
3. Vybrat si variantu make-upu, kterou by jste chtěli - světlou
                                                                               - tmavou
4. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku.

Nepovinné:
5. Kdo bude sdílet odkaz na Giveaway na svém blogu nebo veřejně na FB, může zanechat druhý komentář s odkazem, kde Giveaway sdílí a zvýšit tak své šance na výhru.
6. Kdo bude sledovat blog přes Instagram, taktéž může zanechat další komentář se jménem pod jakým mě sleduje a zvýšit tak své šance na výhru.
7. Sledovat blog přes Bloglovin.
Nepovinnými podmínkami mi uděláte velikou radost :)

A pozor!!! Soutěž potrvá od 18. října 2013 do 21. listopadu 2013. 
Vítěze tedy vyhlásím 22.listopadu 2013!!!


Držím tedy všem palce, mějte se krásně L.



Komentáře

  1. Nejvíce se mi zalíbil přívěsek s peříčky, miluju modrou;)
    Giveaway: 1. sleduju blog přes gfc-Katherine S a přes FB-Káťa Šuková
    2. kackasukova@seznam.cz
    3.světlou
    4. mám;)

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji jako Áďa a na fb jako Vendula Mikulková
    odstín by se mi hodil ten světlejší
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    světlou variantu

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji aroma vosky od YC :) Nádherný balíček :) !!
    Sleduji jako Petunie, na FB P. Fričlovám a na instagramu jako Petuniie
    Chtěla bych raději světlou variantu :)

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Bajushka Kováčová
    email - baajushkaa@gmail.com
    svetlejší odtieň :-)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. GFC Caroline FB Kajuš Zámečníková
    2. kajush.01@centrum.cz
    3.světlou

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Monika Indráková na obou :)
    indrakova96@email.cz
    Určitě světlejší :)

    OdpovědětVymazat
  9. sledujem ako Veronika Uharčeková
    uharcekovav@gmail.com
    svetlý :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji jako Queen Lucy
    Facebook Lucie S......á
    Xoxo.L@seznam.cz
    Chtěla bych radši světlý

    OdpovědětVymazat
  11. blobox je tedy zajímavý nápad, asi se taky "zúčastním" :)

    jinak moc pěkná GA, vybrala bych si spíš světlý makeup :D
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    tmavý:)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Laura Vániková
    Fb: Laura Vanikova
    lauravanikova@gmail.com
    svetlý odtieň :)
    a zdieľala som tu > https://www.facebook.com/pages/Beauty-and-Fashion/385008251578089?fref=ts

    OdpovědětVymazat
  14. a druhý komentár za zdieľanie :)
    GFC: Laura Vániková
    Fb: Laura Vanikova
    lauravanikova@gmail.com
    svetlý odtieň :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Svetlý makeup.
    SR :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zdieľam na FB: https://www.facebook.com/lenka.durcekova.3/posts/527683600646592

    GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Svetlý makeup.
    SR :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji jako Zdenuska, na FB jako Zdenuska K. :)
    Brala bych světlejší odstín :)

    lemoneq.5@sseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych byla ráda za ten světlejší odstín :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. z boxu, ktory si dostala by sa mi pacil lak a sviecka.. Sledujem ta tu ako Dorota a na FB ako Dorota Mrkvová. Vybrala by som si bledý make-up, pretoze som ako ta stena :D
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. super, affinitone mám rada, ale ja stále skúšam nové a nové makeupy, či nenájdem niečo bombové. kľudne by som sa ale k tomuto vrátila :)
    sledujem ako veronika bejdova všade
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. zbožňujem tento makeup:)

    Sledujem ako Daniela Dawnie
    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com
    tmavý odtieň

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. a zdieľam na fb tu : https://www.facebook.com/d.a.w.n.n.i.e.licious/posts/154989094712101

    OdpovědětVymazat
  23. Ten bych ráda vyzkoušela :).
    GFC: M Š
    FB: Michaela Šäfrová
    Světlý odstín, prosím :).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji - michaela.cahlova@gmail.com
    Přála bych si světlý odstín prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Veronika Dedíková
    FB: Vevika Džergova Dedíková
    Svetlý odtieň :) Som strašne bledá :D
    zdielam na https://www.facebook.com/pages/Fans-of-Books/551199258277054
    môj email je veronikadedikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. vierka.sedlakova@gmail.com
    sledujem pod svojim menom: Viera Sedlakova
    svetly makeup :)

    OdpovědětVymazat
  27. GFC:dominika sedliakova
    FB:Dominika Sedliaková
    email:ddbauer2@gmail.com
    svetly odtien :)

    OdpovědětVymazat
  28. 5. zdielam na: fb:https://www.facebook.com/dominika.sedliakova.7

    OdpovědětVymazat
  29. sledujem ťa ako Lolls a na fb ako Lucka Vyletelková, vybrala by som si ten svetlejší odtieň :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji pred gfc, fb a bloglovin :)

    Hodil by se mi ten tmavsi odstin, koupila jsem si totiz permanentku do solarka :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Blobox vypadá super, hlavně yankee candle a peříčka!
    1. Sleduju jako Beily Dahlgreen
    2. Světlý odstín
    3. beily.dahlgreen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Kateřina Neznámá :))
    FB: Kateřina Pilníková
    šikl by se tmavší odstín :))
    katerina189@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ten vosk nádherně voní:)

    FB: Anežka Koroze
    GFC: Anežka Vávrová
    líbil by se mi víc světlý odstín..

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. A komentář navíc:
    https://www.facebook.com/anezka.polakova.18

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. FB a GFC i Bloglovin: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    spíš světlý odstín teď na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  38. juuj affinitone je velice dobrý make-up hodil by sa :)
    tmavý odtieň :)
    sledujem aj tu a na fb ako Romankaa Kuzmová
    romanakuzmova@gmail.com

    eR.Ka.

    OdpovědětVymazat
  39. BloBox je super věc, jak tak na to koukám:-)

    Jinak moc děkuji za pozvání na GA. Sleduji jako Lucie van Koten na obou účtech, prosila bych o světlý odstín, mám českou adresu a email: lucievankoten@zivotpodlelucie.com

    OdpovědětVymazat
  40. fb eva richterova
    gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    svetlou

    OdpovědětVymazat
  41. GC: Paula K.
    FB: Pupi Kulichová
    Tmavý
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Bloglovin: Pupi Kulichová
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduju:)
    email: heybeautiful@seznam.cz
    spíš ten tmavší:))

    OdpovědětVymazat
  44. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  45. GFC : Stay beautiful FB: Peťulka Šilhová
    youstaybeauty@gmail.com
    a světlý make up :)

    OdpovědětVymazat
  46. sledujem cez GFC: Michaela P. a FB: Michaela Polackova
    misicka90801@gmail.com
    svetlý make up

    OdpovědětVymazat
  47. Na tvůj blog jsem narazila až teď, což je škoda, protože se mi opravdu líbí :)! Takže jsem hned začala sledovat jak na GFC, tak přes Facebook a zájem bych popřípadě měla o světlejší makeup :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Juchůůů, parádní giveaway! :)
    - sleduji...
    - thecompanylife@gmail.com
    - make-up světlejší prosím...

    Také Tě zvu na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji
    mariana8@email.cz
    Kdybych vyhrála, tak světlejší prosím ♥

    OdpovědětVymazat
  50. sledujem pod menom Martina Metesová :)
    lolekbolekm@gmail.com
    keby sa mi podarilo vyhrať tak ten svetlejší by ma potešil :)

    OdpovědětVymazat
  51. sledujem pod menom Veronika :)
    vybrala by som si svetlejší odtieň
    veronika.zorska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Sleduji jako Jana
    světlejšííí :)

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. driecnaslecna@gmail.com
    driecnaslecna :-)
    tmavší

    OdpovědětVymazat
  54. sledujem ako Veronika LittleAlien a ako Veronika Baginova na FB :)
    vybrala by som si tmavší :)
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. jej,vosk yankee candle by som veľmi chcela :)) super box
    sledujem cez gfc ako Lizzy a na fb Lucia Banárová
    vybrala by som si svetlý
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář, moc si jich vážím :)