Šampony a kondicionéry GOLDWELL

Ahoj krásky, 
dnes bych vám chtěla v rychlosti představit profesionální vlasovou kosmetiku Goldwell, seženete ji buď v kadeřnictví nebo na internetu. Kromě šamponů a kondicionérů nabízí masky, laky na vlasy, tužidla, gely i pasty. Takže kompletní výbavu. Já jsem měla možnost otestovat několik vzorků šamponů a kondicionérů pro různé typy vlasů. Konkrétně Ultra Volume, tedy pro objem, Color, ten je na barvené vlasy a poslední byl Rich Repair, na poškozené vlasy. Tím, jaké používá který šampon technologie vás teď na večer zatěžovat nebudu, spíš jen obecně řeknu, jaký jsem z nich měla pocit apod. Narovinu říkám, že jsem asi čekala něco víc, něco velkého, úžasného, bombastického. Nic takového se ale nekonalo, ale na druhou stranu, po měsíci používání tří druhů vzorků těžko soudit, že? Každopádně výhrady nemám žádné. 
Šampony pění obstojně, nevoní nijak nepříjemně, vlasy jsou pak příjemné a vypadají pěkně. 
Po některých šamponech mám vlasy rychleji mastné, ale tyhle byly fajn a vlasy jsem si tak mohla v pohodě mýt až každý třetí ten, ten čtvrtý už nevypadaly nejlíp, ale tři dny zvládly vpohodě.
S kondicionéry jsem byla také spokojená, vlasy byly krásně jemné na omak, hladké a nijak rychle neplihly, ani jak už jsem zmiňovala, se rychleji nemastily. Nejvíc sympatií si u mě určitě získala řada pro objem,
s tím já bojuju v jednom kuse, gelová konzistence šamponu byla fajn a vlasy byly opravdu nadýchané. 
Do téhle řady bych se nebála investovat, bohužel mám ale v hledáčku tolik jiných značek, které chci vyzkoušet, že se k této řadě asi hned nedostanu. Zbytek mě tolik nezaujal, ale určitě mě nezklamal ani nijak neurazil, jen mě zkrátka tolik nenadchl.

Ceny se u šamponů pohybují kolem 200 Kč za 250 ml, a 200 Kč za 200 ml u kondicionérů. Značka ale šamponů nabízí samozřejmě víc a u těch už jsou ceny vyšší. 

Máte s touhle značkou zkušenosti? Používá ji vaše kadeřnice? Těším se na každý komentář :)

Krásný zbytek večera L.





3 komentáře

  1. měla jsem je dříve ve vzorečkách a byly úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím taky plné balení neměla, ale do toho objemu bych klidně šla, ten je super :)

      Vymazat
  2. používám již 3/4 roku a nemůžu si to vynachválit.. :) ať už se jedná o šampon, kondicionér či masku..

    OdpovědětVymazat