Famous Beauties: Jitka Válková

Ještě jednou krásnou sobotu,
měsíc se s měsícem sešel a máme tu další povídání o kráse, rubriku Famous Beauties - Slavné krásky.
Tentokrát jsem oslovila Jitku Válkovou a ta byla moc hodná a nejen, že odpověděla na všechny otázky,
ale dokonce ke svým odpovědím přidala i fotky produktů, aby jsme věděli úplně přesně které má na mysli.
Moc jí tímto děkuji za ochotu a perfektní spolupráci, je to pro mě velká čest :)




JITKA VÁLKOVÁ



Narodila se 11. listopadu 1991.
Pochází z vesnice Nárameč, ležící v okrese Třebíč.
Studovala na Katolickém gymnáziu Třebíč, po vítězství v Miss ale studium přerušila, po návratu do školních lavic studovala na gymnáziu v Praze a letos v květnu na něm odmaturovala a to s vyznamenáním!!!
Nyní studuje Přírodovědeckou fakultu UK v Praze.
V roce 2010 získala titul Česká Miss a na světové soutěži Miss Universe se probojovala do finálové patnáctky.
Momentálně ovšem pracuje jako modelka už jen velmi sporadicky, vyzkoušela si i moderování, ale nyní působí hlavně jako zpěvačka. Ne každý ovšem ví, že zpěvu a hudbě se ale věnuje už mnoho let.
V roce 2009 skončila v Top 40 v Československé Superstar a působila v kapele Spirit Rock.
A aby toho nebylo málo, stihla se i zasnoubit.
Jitka je zkrátka neuvěřitelně všestranná a my máme to štěstí, že se s námi podělí o tipy, jak vypadat krásně a cítit se fajn.



Tak se pusťme do toho:

1. Vynechme líčení na přehlídky, jaký make-up používáš v "běžném" životě?


Tak na přehlídkách bylo občas dost extravagantní líčení a někdy jsem se v něm necítila jako já, což mi vadilo, možná i proto jsem ráda, že už přehlídky nechodím :-) Ale v každodenním běžném studentském životě používám jen minimum šminek :-D
Někdy si ráda odpočinu i od make-upu. Přiznám se, že potom, co jsem přestala po 6 letech brát HA (horm.antik.) se mi občas udělá krupička na čele a dekoltu, což není zrovna to, co by každá z nás chtěla, že? Taky se zhoršila kvalita vlasů. Hned jsem začala pracovat na tom, aby se to zlepšilo.
Mám velmi v oblibě BIO kosmetiku a myslím že ještě mnohem důležitější je péče vnitřní.
Piji čistící čaje, každý den si dávám vitamíny B6, zinek a další, které pomáhají proti padání vlasů,
pro zlepšení pokožky. Dále také 2x denně užívám lžíci BIO dýňového oleje - nejen, že je moc moc zdravý - účinný proti padání a maštění vlásků-tak je i chuťově výborný. Co se týče make-upu, tak velmi v oblibě mám Affinitone od Mayballine, odstín 24, mám docela citlivou a sušší pokožku, takže dávám přednost tekutým make-upům. Mám odzkoušené i Lancome či Bobi Brown, ale věřte, že na Maybelline to nemá, navíc výrobce Lancome a M. jsou stejní, jen jiná cena.




2. Máš zkušenost s nějakým BB Creamem a jaký na ně máš názor?


BB krémy jsou skvělé, ale jen některé. Nemyslím si, že BB krémy v tom správném slova smyslu najdeme v drogerii za poměrně nízkou cenu. To se nedá srovnat s těmi pravými BB. Velmi dobrá značka je Skin79,
od nich i pár kousků mám. Objednala jsem si ale sadu vzorků, abych zjistila, který mi padne.
Jsou hrozně příjemné a mnohem lehčí než samotný make-up a kryjí také velmi dobře.
Problém pro mne je odstín. Jelikož jsou všechny určené pro světlý /korejský/ typ pleti.
Nedávno jsem ale narazila na řadu BB Skin79 určenou pro evropský typ pleti.
Takže za mne BB rozhodně ano :-)


BB Pearl používám jako rozjasňovač na líčka a na lícní kosti :-) Také si dávám trochu na vrchní ret a poťukám si někdy i bradu či vrchní stranu nosu :-)

3. Na jakou řasenku nedáš dopustit?


Opět zde vede u mne Maybelline. Mnoho dražších řasenek hned vyschne, ale ty od M jsou držáci a hlavně je mohu vrstvit a nedělají žmolky a řasy mám jako umělé. Nádhera :-) Dokonce mi nevadí ani na kontaktní čočky :-) Mám raději klasické kartáčky než ty umělé :-)


4. Máš raději rtěnky, lesky nebo balzámy? A jaké?


Mám docela velké rty s citlivou kůžičkou a zima jim nedělá moc dobře. Volím teda spíše hydratační rtěnky, které rty i vyživují. Možná vypadám, že dělám reklamu Maybelline, ale vůbec, mne opravdu vyhovuje,
takže i oblíbenou rtěnku mám od nich. Jelikož mám rty samy od sebe tmavě červené, ráda nosím tělovější barvičky. Nejprve je trochu nabarvím BB krémem, který je oproti make-upu mastnější a rty mi pak nepraskají. Pak si občas udělám i konturku ( Max Faktor, odstín 14 - Brown n Nude ), pak nanesu Maybelline rtěnku 720 Mocha Muse, Color Whisper. Když chci experimentovat, tak na to mám rtěnky z TopShopu, tam jsou úžasné barvy :-)





5. Který pudr je tvým favoritem?


Pudr příliš nepoužívám, mám raději takovou šťavnatou tvář nežli matnou :-) Ale když už, tak momentálně mám pudr od Macu, jen ten bílý prášek, jak já tomu říkám. V oblibě mám kompaktní pudr ze Sephory nebo od Rimmel.



6. Používáš nějaký rozjasňovač?


Rozjasňovače miluji. V oblibě mám zlatavé pudry z TopShopu, ale jak už jsem i zmiňovala také BB Cream Pearl :-) Podle mne rozjasňovač dokáže divy.




7. Co všechno najdeme v tvé kosmetické taštičce?


S sebou do města si beru velmi malou kosmetickou taštičku, vetšinou mi make-up drží celý den,
co tam nesmí chybět je asi zrcátko a nějaký balzám na rty, používám takový chladivý, spíše krémový.



8. Máš nějaké oblíbené parfémy?


Miluji parfémy, ale jaká žena ne, že? Jsem spíše na extravagantní vůně. Miluji vůně orientu, vůně trávy, kaviáru...Přikládám mé tři nejoblíbenější parfémy. Mám samozřejmě i Chanel Coco Mademoiselle,
ale přijde mi, že tím voní každá druhá. Spíše se tedy přikláním k originalitě a nevšednosti.
Na prvním místě je pro mne Womanity od Muglera ( jen fíky a kaviár ), dále Sisley číslo 2 (vůně posečené trávy) a pak ty orientální vonné oleje, třeba Nesma :-)







9. S jakým antiperspirantem či deodorantem jsi spokojená?


Spíše dávám přednost antiperspirantům ve spreji, je to praktičtější :-) Mám ráda Rexonu, ale i vlastní značku DM drogerie Balea, protože ty mají nejkrásnější vůně.



10. Co čištění pleti? Bereš to zodpovědně nebo to spíš flákáš? A jaké máš pomocníky?


Dříve jsem si vystačila jen s mýdlem a obyčejným krémem na noc. Momentálně mě ale trápí pupínky více něž dřív, ale je to hormonální změnou, snažím se tedy pleti pomáhat zevnitř. Piji čaje, dávám si jíž zmiňovaný dýňový olej. Co se týče přípravků na čištění, používám vodu od Biodermy. Občas to střídám s BIO oleji (BIO růžový hydrofilní olej na odličování), arganový olej a na pupínky čistý olej tea tree.






11. Jaký používáš denní či noční krém, popř sérum apod.?


Přesvědčila jsem se, že někdy je nejlepší obyčejná vazelína. A krémy za tisíce? To jsou vyhozené peníze. Nikdy bych si je nekoupila, zázrak lze udělat i s dalekou levnějšími produkty, oleji a podobně.

12. Máš nádherné vlasy. Jak se o své vlasy staráš? Jaký používáš hřeben, šampón a kondicionér? (popř. další péči jako masku, sérum atd)


Přiznám se, že o vlásky se taky starám spíš méně a jde to občas poznat, nemám nějak vůbec čas,
na zpívání nasadím paruku a je to. Mám suché konečky a na ty lze také použít ten arganový olej.
Šampon používám Timotai, pro krásnou brunetu :-) a samozřejmě kondicionér.
Vlasy foukám přes kulatý kartáč, lak používám jen výjimečně a přiznám se, že jsem ráda, když se mi o vlasy stará profík. Já se ráda líčím, ale vlasy, to je na mne moc složité.




13. Jaký sprchový gel a tělové mléko či krém miluješ?


V oblibě mám sprcháče od Balea. Jsou tak krásně voňavé a příjemné na pokožku. Tělové mléko jedině Nivea Baby a také BIO oleje na prokrvení, které jsou proti celulitidě, občas si kapu i oleje na rozproudění lymfy do koupele. :-)



14. Jak se udržuješ ve formě? Sport? Dieta?


Pravidelně mám týdně tělocvik se školou. Dále jsem zvyklá si dát ráno dřepy, ale poslední dobou toho mám až nad hlavu, že se nestíhám otáčet, snažím se tedy alespoň hodně chodit pěšky. Denně tak po Praze nachodím rychlochůzí od 3 - 5 km. :-) Takže alespoň něco. Diety nedržím, ale snažím se jíst trochu lépe. Občas ale člověk musí zhřešit, takže si o víkendu klidně ten dortík dám, život není o dietách.
Jinak jsem turistický typ, takže miluji vycházky, dlouhé tůry po horách a také běh :-)


15. Jak se stravuješ? Máš nějaká oblíbená zdravá jídla?


Stravuji se poslední dobou spíše normálně. Tzn. že navštěvuji i školní menzu. Nejsem ale masožrout, takže nejím maso. Nemám nějak zatím potřebu. Mám v oblibě sójové maso, které jsem se naučila dělat na milion způsobů. Ráno mám ráda ke snídani třeba vajíčka, ale do školy vždy tak spěchám, že je stíhám jen o víkendu. Oblíbená kuchyně je indická, tam chodím velmi často :-)





16. Móda... Jaký styl preferuješ a jakou značku sis oblíbila?


Dřív jsem nevyšla ven bez podpatků, ale teď se cítím nejlépe v kanadách nebo teniskách. Hlavně když chci po Praze nachodit nějaké ty kilometry, v podpatkách by to nešlo. Mám jinak ráda extravaganci, rockový styl, v tom se cítím nejlépe. Mým vzorem je Rihanna, Miley C., Pink, ... Ničeho se nebojí a to obdivuji. :-) Ze značek je to určitě TopShop, H&M, Zara, River Island,..






17. Máš nějaké své vlastní kosmetické triky, na které nedáš dopustit?


Jak už jsem psala výše, mám v oblibě rozjasňovač, protože ten opravdu umí divy.





18. Jak jsi na tom s ranním vstáváním? Kolik hodin denně spíš?


Ale člověk si zvykne na všechno. Někdy vstávám o půl 6 ráno, někdy, třeba v neděli si ráda přispím.
Byly i dny, kdy jsem díky koncertům naspala jen minimum hodin a to bylo několik dní za sebou,
to se pak nejvíc podepíše na pokožce i psychice, ale musím říct, že mě ten zápřah baví.



19. Trochu odbočíme, život není jen o šminkách a kosmetice. Máš nějaký životní vzor? Pokud ano, tak koho a proč?


Co se týče hudby, tak miluji hlas zpěvačky z Guano Apes, to je můj vzor v hlase. Obdivuji hvězdy jako Rihannu, i když její styl hudby mi blízký není , dále určitě Pink, která má úžasnou show, je jich mnoho.
Ty mi dodávají sílu a odvahu se nebát :-) Je to samozřejmě i Lady Gaga, která mě inspiruje a obdivuji ji,
jak to vše zvládá, musí to být psychicky i fyzicky náročné.





20. A co by jsi chtěla sdělit, ale ještě nikdo se tě na to nezeptal?


Jsem teď moc ráda, že můžeme jet turné Arakain jako předkapela, hrozně si toho vážím a na pódiu se tam cítím jako doma, chci v tom pokračovat...metalová muzika mne opravdu dostala :-)

Jinak ani nevím, už mne nic nenapadá. Jsem jenom zvědavá, jak budu vše stíhat, je toho na mne hodně.
Dala jsem se ještě na vysokou školu (biologie-geologie na PřF), která je taky časově náročná.
Momentálně hodně vystupuji s kapelou Modesty & Pride, se kterou chystáme další metalové songy. Poslední dobou do mne všichni v médiích hodně šli a vycházely opravdu hnusné články, ale mě to tak nakoplo... Teď teprve něco uvidí :-D


Jitce tedy ještě jednou moc děkuji za poskytnutý rozhovor a ještě bych vám ráda představila její nový klip :)






Pro dnešek je to vše, těším se na vaše komentáře. Užívejte víkend a mějte se krásně  L.









6 komentářů

  1. Krásnej rozhovor, Jitka působí hrozně mile. Affinitone mám taky ráda, zkrátka je sympatická :D

    OdpovědětVymazat
  2. skvely rozhovor:)

    PS: Pripoj se o giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Jitka je krásná, milá, chytrá slečna a přeji ji hodně úspěchů, protože je vidět, že je to srdcař a dříč... Díky za skvělý rozhovor.

    OdpovědětVymazat
  4. super rozhvovor :) a suhlasim Affinitone je mega!

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý rozhovor! Jitka je úžasná :))
    a máme stejný oblíbený parfém! také miluju womanity :)) <3

    budu ráda, když se zúčastníš mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ve rtěnkách ta první, "broskvová" :)


    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat