Zaměřeno na Clarins!!!

Ahoj holky,
časem se mi nastřádala kupa vzorečků či cestovních balení lékárenské kosmetiky typu Clarins, Vichy, Avéne, La Roche Posay, Bioderma a podobně.
A tak jsem neváhala všechno nebo skoro všechno nafotit, vyzkoušet a podělit se o své názory a zkušenosti.
Dneska bych se chtěla zmínit o několika výrobcích právě od Clarins. A tak žádné zdržování a jdeme na to.

Clarins HydraQuench Cooling Cream-Gel pro normální a smíšenou pleť

Jde o krémový gel, který pokožce přináší chladivý pocit a při kontaktu s pokožkou se promění ve vodu.
Čímž chci spíš říct, že jeho gelová textura se mění na tekutou jakoby opravdu vodu. Perfektní na něm je, že stahuje póry a zaručuje dlouhotrvající matný vzhled. Neobsahuje olej a na pleti zanechá neviditelný hebký film.

Složení: 
- kyselina hyaluronová: pomáhá udržovat v pleti rovnováhu
- kůra z katafray: zabraňuje dehydrataci
- pupen jeřábu: zesiluje hydrataci a rozjasňuje
- granátové jablko: zabraňuje dehydrataci a stahuje póry
- arabská vrba: redukuje lesk
- Anti-Pollution Complex: chrání pleť před škodlivými vlivy prostředí
- Vitamín E: bojuje proti volným radikálů

Obsah je 50 ml a cena se pohybuje kolem 1000 Kč. A balení mi přijde opravdu krásné.

Za mě fajn záležitost a velký favorit pro letní období a to především díky chladivému efektu a zmatnění pleti.
Obvykle mi málokterý krém sedne a proto bývám v tomto směru dost zklamaná, ale tento gel opravdu předčil mé očekávání, přestože jsem měla jen malý vzoreček. Ale i z něj poznáte jak si s pletí který krém sedl či nesedl nebo hlavně zda jej na pleti snesete či nesnesete a je vám třeba nějak nepříjemný.
Pokud ale jde o krémy, u kterých se má dostavit výsledek až po nějaké době používání, třeba u krému proti vráskám, tak tam samozřejmě ze vzorečku nejde poznat zda funguje či ne, ale zas jak říkám, poznáte jestli si s pletí sedne či nikoli.



Clarins Pure Melt Cleansing Gel - Čistící gel pro všechny typy pleti

Jde o rozpustný gel, který se změní v ultrajemný olej a následně v mléčnou emulzi, která rozpustí make-up a ostatní nečistoty. Jako velké plus vidím to, že vyhovuje i citlivé pokožce a nijak ji nedráždí.
Použití je následující:
Vmasírujete do suché pleti, přidáte trochu vody a napěníte a následně opláchnete vodou. Nic složitého a u mě opět spokojenost, přestože mám na to hlavní odličování make-upu micerální vody a tyhle gely používám až k dočištění. 

Balení má 125 ml a stojí zhruba 550 Kč







Clarins Gel Contour Des Yeux - oční krém

Z tohoto vzorečku jsem funkčnost bohužel úplně nepoznala, ale zmíním se o tom, co by měl tento krém-gel vlastně umět. Odstraňuje otoky a kruhy pod očima, posiluje víčka. Gelová textura zklidňuje oči a dodá jim pocit svěžesti. Gel je nemastný, jemný a vyhovuje i nejcitlivější pleti a citlivým očím, je vhodný pro nositelky kontaktních čoček, což je můj případ, protože navíc používám měsíční čočky Air Optix Day & Night, se kterými mohu i spát, což dělám. 

Složení:
- výtažky z palmy: uvolňují, zabraňují tvorbě otoků
- divoká růže: podporuje drenáž, zabraňuje tvorbě otoků
- cesmína: zlepšuje krevní oběh, eliminuje kruhy pod očima
- meruňka: hydratuje
- koncentrovaný růžový roztok: zklidňuje

Použití: 2x denně velmi malé množství vklepat do pokožky okolo očí, vhodné použít na i pod make-up.
Balení 20 ml pořídíte asi za 700-800, někde možná i dráž.







Clarins HydraQuench Care Intensive Serum Bi-Phase - sérum

Tohle sérum je určeno pro suchou pleť, což teda není můj případ, proto ji nemůžu se svou smíšenou pletí objektivně zhodnotit. 
Co umí? Lehké a hluboce zklidňující sérum se rychle vstřebává a dodává pleti dlouhotrvající hydrataci a ochranu. Pleť je vyživená, pružnější a hladká na dotek. Obsahuje mnoho aktivních přírodních látek, které zabraňují dehydrataci během dne a dodávají jí vlhkost a vláčnost. 

Složení:
- kyselina hyaluronová: pomáhá udržovat ideální vlhkost pleti
- kůra ze stromů katafaray: ochrana struktury kůže, zabraňuje dehydrataci
- pupen ze stromu sorbier: zvyšuje mikrocirkulaci, stimuluje tvorbu mazu

Jak už jsem ale zmínila výše, suchou pleť nemám ani náhodou a proto tohle sérum není nic pro mne. Samozřejmě mi to ale nedalo a vzoreček jsem přesto vyzkoušela a musím říct, že hydratuje opravdu parádně, na mě bohužel až moc a mou smíšenou pleť to tedy spíš zatěžuje, protože sérum nedokáže pojmout a vstřebat. Nicméně pro někoho, kdo má pleť opravdu suchou, bude tohle sérum ideální.

Balení 30 ml stojí cca 1000 Kč.



Clarins Moisture-Rich Body Lotion With Shea Butter - tělové mléko 

Výživné hydratační mléko pro suchou pokožku těla. A tady si má pokožka přímo chrochtala blahem!!!
Mléko totiž nejen naprosto skvěle hydratuje, ale obsahuje i hromadu přírodních látek jako oves, olivový olej či extrakt z pomeranče. A hlavně obsahuje velký podíl čistého bambuckého másla, které o pokožku intenzivně pečuje, zklidňuje ji a hydratuje. A které prostě miluji a když vidím, že něco obsahuje bambucké máslo, je pro mě nákup dotyčného výrobku téměř jistý. 

30 ml balení by vás mělo stát do 200 Kč.




Clarins Water Purify One-Step Cleanser - Expresní odličovač pro smíšenou až mastnou pleť

Tak další výrobek přímo stvořený pro mou pleť. Jde o rychlý a efektivní odličovač, který pleť navíc díky mátové vodě tonizuje a díky výtažkům z kokosu a moringy ji jemně čistí. 

Složení: 
- výtažek z kokosu: jemně čistí a odstraňuje make-up
- mátová voda: tonizuje a čistí
- semínka z moringy: neutralizují škodlivé důsledky znečištěného prostředí a obnovují přirozený jas
- jitrocel: zjemňuje

Rozhodně skvělá záležitost, přesto u mě mají klasické micerální vody pořád navrch, ale možná kdybych jej používala dlouhodoběji a neměla jen vzoreček, tak bych se přesvědčit nechala.

Cena za 200ml balení je cca 700 Kč.




Od Clarins je to prozatím všechno a já se už moc těším na vaše komentáře, názory a zkušenosti se značkou Clarins, pokud nějaké máte. Stejně jako tipy na Clarins výrobky se kterými jste či nejste spokojené.

Mějte se pěkně L.



Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář, moc si jich vážím :)