Spotřebováno - únor 2014

Krásnou neděli všem,
musím přiznat, že se mi dneska do psaní článku zrovna dvakrát nechtělo. Včera jsem celý den uklízela a prala a kdoví co ještě. A dnes bych chtěla jen a jen relaxovat. Ale jen co dopíšu tento článek, tak ono se i na to nicnedělání dostane. Blog je pro mě sice také relax, ale při představě, že je nejvyšší čas napsat únorové spotřebováno, je mi při pohledu na tu velkou hromadu trochu nevolno. Uznejte sami :)


Ale jinak patří články "spotřebováno" k mým nejmilejším, protože nic se nevyrovná pocitu, když každý měsíc po napsání článku, může člověk konečně tu haldu odpadků vyhodit do koše :)

Tentokrát to ale vůbec nechci zdržovat a tak bez zbytečného vykecávání se, jdeme na to:



Šampón L´oréal Professionnel Mythic Oil Souffle d´Or 

Je vhodný pro všechny typy vlasů, včetně těch jemných. Obsahuje arganový a saflorový olej pro dodání výživy a lesku bez zatížení. Obsahuje zlatavé částečky. Má průsvitnou olejovou a gelovou texturu nezatěžující vlasy a neobsahuje silikony. Všichni si určitě pamatujeme na humbuk, který se kolem této řady strhl. 
Sama jsem takové "haló" už dlouho nezažila, takže jsem očekávala zázrak, který nebudu chtít dát z ruky a budu doufat v jeho bezednost. No, bezedný téměř byl, opravdu jsem měla pocit, že jej snad nikdy nespotřebuju, každopádně že by mě uchvátil, se říct nedá. Dokonce mě i trochu zklamal, teda spíš zkrátka zklamal. Vlasy se mi mastily extrémně rychle a že by byly po umytí nějak extra lesklejší než obvykle jsem také nezaznamenala. Takže tento šampon bohužel není nic pro mě, ale balení má nádherné, to mu upřít rozhodně nemůžu. 

Vyživující kondicionér Avon Naturals s brusinkou a medem

Tento kondicionér je vhodný pro všechny typy vlasů. Nádherně voní, což byl i důvod, proč jsem si jej koupila, ale řekla bych, že tady jeho přednosti bohužel končí. Že by mé vlasy snad nějak vyživil nemohu tvrdit snad ani pod vlivem psychotropních látek. Prostě pěkně voní, ale s vlasama vám neudělá nic, tečka.



Sprchový gel Kappa Moda

Tady už je to rozhodně o něčem jiném. Jde o hydratační a osvěžující sprchový gel, který byl speciálně vyvinut pro jemné ošetření pokožky a který ji chrání před vysoušením. Zanechává ji hedvábně jemnou a svěží, tvrdí výrobce, a já mohu jedině souhlasit. Naprosto jsem si jej zamilovala. A i jeho vůně je naprosto božská. Takže nejen, že jsem si jej nekoupila naposledy, ale pořídím si i stejný deodorant, protože jsem z té vůně dodnes naprosto unešená. Mohu jej rozhodně doporučit!!!

Zdokonalující Micerální voda Sublime Soft od L´oréal

Micerální voda s optimální účinností 3 v 1. Odličuje make-up, čistí i zklidňuje v jednom kroku. Je určená pro suchou a citlivou pleť. Já teda nemám pleť vyloženě suchou, ale citlivá čas od času je. Jinak je normální až smíšená se sklony k mastnotě především na čele. Ale zpátky k této micerálce. Na jiných blozích jsem ji chválila už asi tisíckrát a teď ji tady chválím znova. Na lepší jsem totiž ještě opravdu nenarazila. Bioderma je sice stejně božská, ale tuhle mám ještě o kapičku radši. Zrovna uvažuju, jestli zkusit nějakou jinou nebo si koupit opět tuhle a už ji nedat z ruky. Možná ještě otestuju Garnier a Bourjois a pak už ji budu věrná až dokud mi ji nestáhnou z prodeje :D






Barva na vlasy Palette Salon Colors 4-88 intenzivní tmavě červený

Tuhle barvu jsem zkusila poprvé a že by to byla taková pecka jak jsem čekala, tak to bohužel. A bohužel opravdu nevidím ani o 10% zářivější lesk vlasů, natož o 30%. Ano, vím, že tvrdí, že je to tak v porovnání s nebarvenými vlasy a já si je barvím už x let. Ale jsem zvyklá na mnohem kvalitnější drogerkové barvy, takže do téhle už znova nepůjdu. Ano, někdy se věrnost vyplácí :)



Gliss Kur Liquid Silk Regenerační Expres Balzám

Dřív jsem tyto "vodičky" od Gliss Kuru používala několik let, tehdy mi vyhovovaly a tak jsem se k jedné z nich po letech ze zvědavosti vrátila a těšila se na srovnání. Vybrala jsem si růžovou Liquid Silk, pro lámavé vlasy bez lesku. Výrobce tedy slibuje nejen lesk, ale i okamžité snadné rozčesávání a obsah tekutého keratinu, který má odstraňovat poškození vlasu na povrchu i uvnitř. Používá se jako bezoplachová péče do ručníkem vysušených nebo suchých vlasů. Bohužel musím říct, že jsem se za ty roky asi stala rozmazlenou, protože jediné, co bych mohla o tomto výrobku pochválit je nádherná vůně a snadnější rozčesávání, dokud jsou vlasy mokré. Jinak jsem bohužel nezaregistrovala, že by vypadaly nějak výjimečně zdravěji a že by onen keratin skutečně něco s mými vlasy dělal. A v porovnání s jinými výrobky ani ten lesk není tak oslňující. Na provonění vlasů teda super, ale pokud chcete něco víc, investujte do něčeho jiného.

 Vlasový stimulátor Reghaar

Tentokrát jsem místo vodičky zvolila tabletky a nějak jsem z toho v rozpacích. Aktivátor má podporovat růst a výživu vlasů. A nevím proč... asi jsem byla víc spokojená s vodičkou, protože se mi po ní mastily vlasy méně, tudíž vydržely krásné déle. Ideální by bylo asi užívat obě formy zároveň, jak tyto tabletky, tak klasickou vodičku. Nicméně tento doplněk stravy můžu doporučit :) P.S. K dostání je v DM.






Veet Wax Strips (voskové pásky pro citlivou pokožku)

No, voskové pásky jsem si pořídila tuším podruhé v životě, pač mě to holení prostě občas extrémně nebaví a zdržuje a znáte to. Co jsem si pamatovala z onoho prvního pokusu, tak to sice byla piplačka, ale vydrželo to setsakramentsky dlouho. A protože jsem cíťa, tak jsem si tentokrát místo normálních koupila ty na citlivou pokožku. Možná to byl ten kámen úrazu, protože tyhle byly úplně k ničenu. Ale vážně, nevím jestli šlo o vadné balení, ale ať jsem strhávala pásky jak chtěla, tak chloupky zůstávaly na nohou a ani se nehnuly. Prostě práce úplně k ničemu a vyhozené prachy k tomu. Takže tady jsem extrémně zvědavá, jestli s nimi máte nějakou zkušenost a jakou. Já naprosto negativní :(





Himalaya Energizing Day Cream 

Na tento energizující denní krém chystám samostatnou recenzi, kde se dočtete i o dalších výrobcích této značky,  proto o něm budu tentokrát mlčet jako hrob :)



Jessa vlhčené intimní kapesníčky s výtažkem z heřmánku a kyselinou mléčnou

Jessa je privátní značkou drogerií DM. To jen na úvod, aby jste je nehledali jinde. Jinak jsou super,
nijak nedráždí, dělají co mají a já je kupuji pravidelně. Cena je božská a levnější už asi nikde neseženete. 
Mohu je rozhodně v poměru kvalita - cena jedině doporučit :)




Regenerační odlakovač Sando

Koupila jsem jej v největší nouzi u nás v supermarketu. Odlakovač je bez acetonu a naopak obsahuje vitamín A a glycerin. Vhodný je i pro umělé nehty. A jelikož jsem o značce Sando nikdy neslyšela, tak jsem od něj nic extra nečekala. Výsledek je ale v pořádku. Odlakovává stejně jako jiné odlakovače a s pískovými laky bojuje se ctí. Akorát se mi zdá, že rychle ubývá, ale třeba je to tím, že má jen 100 ml a můj obvyklý odlakovač z DM má mililitrů 125. 

Řasenka Avon Infinitize

Řasenky od Avonu patří obecně k mým nejoblíbenějším. Takže jsem logicky musela zkusit i tuhle. 
Ten blábol okolo zní totiž opravdu slibně. Řasenka má řasy prodloužit o 120%, 3x více natočit a 5x více pozvednout. Má jedinečné složení s tvarujícími mikrovlákny a trojitý kartáček. No, zkrátím to, řasy jsem měla úplně obyčejné, nic extra. Avon má rozhodně spoustu jiných a mnohem lepších řasenek, tahle mi skutečně nesedla. Nehledě na to, že štětinky u tohoto gumového kartáčku byly tak ostré, že to vážně píchalo a tudíž nebylo líčení nic příjemného. 

Magic Touch Stage Line korektor, rozjasňovač

Jde o korektor i rozjasňovač zároveň, obsahuje výtažek z heřmánku a aloe vera pro uvolnění a hydrataci pleti. Neobsahuje oleje a je vhodný pro všechny typy pleti. Tenhle produkt je speciálně pro vizážisty, takže jsem byla zvědavá jaký bude. Musím říct, že mě zase tak nenadchl, protože jako korektor je celkem dost slabý, ale jinak je rozhodně fajn. Nicméně pokud potřebujete korektor, který kryje, tak na něj rozhodně nesázejte. Spíš je opravdu na rozjasnění.

Balea Juicy Orange

Jako balzám je tento výrobek bohužel nanic. Pokud máte suché rty a chcete je vyživit, nijak vám tahle věcička nepomůže. Ano, hezky voní a ten kalíšek je celkem roztomilý, ale je funkčnost je vpodstatě nulová. Nehledě nato, že šmrdlat po balzámu prstem a pak si jej patlat na pusu je nehygienické, pokud si předtím neumyjete ruce.




A končíme standartně vzorečkama

Lactovit vyživující tělové mléko pro suchou a velmi suchou pokožku

Hrozně příjemné tělové mléko, parfemace je mi velice sympatická a i hydratace je bez chybičky. Mléko obsahuje mléčné proteiny bohaté na aminokyseliny, vápník, vitamíny a minerály. Kromě obsahu vitamínu E a antioxidantů, obsahuje přírodní oleje a speciální oleje dodávající pokožce výživu. S naprostým klidem jej můžu doporučit.

Missha Super Aqua Cell Renew Snail BB Cream

Korejský BB Cream obsahující extrakt šnečího séra, červený korejský ženšen, mléčné bakterie Lactobacillus, extrakt z kořene lékořice uralské, extrakt z kořene moruše bílé, extrakt z kořene rostliny Kudzu, extrakt z květu Jerlínu japonského, extrakt z kořene Šišáku bajkalského. 
Člověk by si řekl jaké úžasné věci, ale věřte nebo ne, byla jsem víc než jen extrémně nesvá, když jsem si nanášela na obličej něco se šnečím slizem :D 
Nakonec jsem byla i ráda, že je na mě tento BB Cream hodně světlý. A navíc jsem po něm měla strašně mastnou pleť. Někomu, kdo má ale na rozdíl ode mne pleť suchou, by mohl určitě vyhovovat.

Etude House Lip Tint Fresh Cherry

Já na Lip Tinty rozhodně nejsem. Prostě vám to jen obarví rty, jenže já chci rty krásně hydratované.
Tento Lip Tint ni rty jen obarvil a navíc dělal nevzhledné mapy a flekatěl, což vzhledem k tomu, že nešel dolů, bylo k vzteku. Za mě tedy ne!!! Vypadala jsem jak idiot :)

Lancome DreamTone

Přiznávám, že mě vlastně mrzí, že tyhle kouzelná věcička stojí takový majlant (aspoň pro mne). Ze vzorku sice opravdu nepoznám, jestli opravdu funguje, ale pokud ano, tak jej chci. A co tedy DreamTone umí?
Jednoduše zmizíkuje nedokonalosti pleti, ať už vás trápí začervenání pleti, tmavé pigmentové skvrny, popelavý podtón či jizvičky apod. DreamTone by měl vaši pleť v tomto směru ozdravit a sjednotit.
Celkem bych uvítala cestovní balení, abych si o něm mohla udělat obrázek. No uvidíme.

Rtěnka Avon Luxe, odstín Pink Satin

Bohužel mi neseděla ani rtěnka ani její odstín. Odstín bych ještě překousla, ale rtěnka na mě byla moc "vodová" a zalézala do vrásek. Jinak má teda být hydratační. A protože mám se rtěnkami od Avonu jen negativní zkušenosti, tak mi jejich obrázek tedy nijak nevylepšila. Škoda...


Uff, to je z únorové spotřeby už všechno a já se těším na vaše komentáře. Jaké výrobky jste také zkoušeli a co na ně říkáte? Máme stejný názor nebo se neshodneme? Tak šup sem s názory :)

Přeji krásný zbytek víkendu, L.

















21 komentářů

  1. Taky mi přijde, že Mythic oil je bezedný, mám tam na dně a to dno neubývá:D Taky mi nevyhovuje a těšim se,až bude pryč. Slušná spotřeba, máš toho dost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni tolik věcí. :) :D Já používám ten Gliss Kur hlavně na rozčesávání, takže mi vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to rozčesávání je fajn, ale trochu mě štve, že si jím zase víc navlhčím vlasy a ony pak déle schnou :)

      Vymazat
  3. pleťové vody od Lorealu mám moc ráda, chtěla bych zkusit i tuhle micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná spotřeba :-) Mě ten Gliss Kur docela zaujal, už dřív jsem na něj četla pozitivní recenze, tak ho možná i tak vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tú micelárku od Loreal som mala a bola skvelá, tak som si kúpila druhé balenie a ako keby ju vymenili... smrdela, štípala ma ostala som po nej lepkavá červená :/ tak mi teraz stojí na poličke nevyužitá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem četla, že někomu právě takhle smrděla od začátku, tak nevím, snad bude moje příští ok :)

      Vymazat
  6. Chci si pořídit micelárku od Loreal nebo od Garnier :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, dobrá spotřeba :O to nespotřebuju ani za půl roku:D Loreal miclearka je strašně fajn, jen mi přijde že dost ubývá :( A ta Avon řasenka mě naopak dost vyhovuje, jen se mi(a i mé kamarádce) rozbila- s kartáčkem jde i takové kolečko které by ho mělo očistit od přebytečné barvy:/

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  8. Micelárku od loreal musí mať rád snáď každý ;) A tie voskové pásiky má moja mama ale nie na nohy ale na hornú peru ešte sme ich neskúšala ale potom dám vedieť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Spotřebováno je nejlepší psát postupně. Když přibude nějaký produkt, zapsat do článku a uložit do konceptu, aby toho pak nebylo tolik. Ale ani já se k tomu nemám a pak se divím, když nad psaním tohoto článku zůstanu sedět takovou dobu :) Jeden měsíc jsem to teda ale vydržela psát postupně.. a bylo to fajn.. :D

    Jinak ten Balea balzám na rty mám moc ráda. Hezky mi rty hydratuje a celkově za tu cenu - super věc. Ale u hodně jiných blogerek jsem četla, že jim nevyhovuje.. ale hodně blogerkám naopak zas vyhovuje. No jo..

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za radu, bohužel je pro mě ale nepoužitelná z důvodu, že můj noťas mele z posledního, seká se, načítá stránky tři dny, stránky vůbec nereagují apod. Chudák ani není schopný mi přehrát video na Youtube a tuhle odpověď píšu asi pět minut. Protože se mi to v půlce věty sekne a nic se neděje :D Tudíž je možnost spát věci do konceptů zcela mimo dokud si nepořídím noťas nový, což je sice v plánu, ale momentálně to není finančně úplně možné :( Ale až mi chcípne úplně, ono mě to donutí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přítel sice říká, ať píšu články na jeho noťasu, ale znáte to... můj noťas, můj blog, moje blogování, mé království. Tak se u něj jen dívám na oblíbené seriály apod. :ú

    OdpovědětVymazat
  12. Tu micerálku taky používám a je skvělá! To stejné s regeneračním balzámem od Gliss Kur:) Super článek!
    http://style-with-smile.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Koukám, že nic z toho jsem nikdy nevyzkoušela... Tak s´díky za tipy :)
    http://lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. To je opravdu krásná spotřeba!! :) Ale jak tak koukám, žádný z tvých spotřebovaných produktů jsem nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow! Tak to máš opravdu velkolepou spotřebu :) Já jsem asi zvláštní, ale já mám vždycky ve spotřebováno hrozně málo věcí :D

    OdpovědětVymazat