Famous Beauties: Monika Leová

Krásný večer všem,
dneska jsem sice prospala celé dopoledne, ale za na oplátku jsem strávila celé odpoledne velkým úklidem. Ve výsledku jsem tedy na sebe hrdá a jelikož mám ještě nějakou tu chvilku k dobru, tak je nejvyšší čas napsat nový článek. O slovo se totiž opět hlásí rubrika Famous Beauties ve které tentokrát vyzpovídáme Česku Miss Earth 2013 Moniku Leovou.



Monika Leová


Monika se narodila 23. července 1991 v Praze. Vyrostla ale ve vesničce Dvořisko u Chocně. Za svůj exotický vzhled vděčí tatínkovi, který je vietnamského původu. Maminka je češka. Na základní školu chodila do Chocně, kde také navštěvovala obchodní akademii. Poté následovalo studium na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pokud jde o soutěže krásy, tak v roce 2012 se Monča stala I.vicemiss v soutěži Miss VŠE. O rok později už ale zazářila v České Miss, kde získala titul Česká Miss Earth. Kromě Miss a modelky, ale většina z nás Moniku zná i jako moderátorku zpráv
na Primě.



Moniku jsme si tedy v rychlosti představili a můžeme se vrhnout na otázky:

1. Vynechme líčení na přehlídky, jaký make-up používáš v "běžném" životě? 

Na denní líčení používám fluidní make-up od Yves Rocher. Je takový lehký, přirozený a pěkně zakryje nedostatky. Perfektní poměr cena/výkon. Už teď vás ale upozorním, že tuhle značku budu často opakovat :)
Kosmetika od nich mi vyhovuje a zároveň byli partnerem České Miss 2013, takže jsme si mohli pořídit jejich produkty v rámci naší výhry. Na večerní líčení pak používám MAC. Na doporučení jsem si ho pořídila před soutěží na Miss Earth. Věděla jsem, že potřebuji něco, co vydrží téměř celý den. Líčí mě s ním
na Primě, takže vím, že vydrží opravdu dlouho. Není nejlevnější, tak si ho šetřím jen na větší příležitosti.
Je to přesně Studiový make-up NC. Je sice trošku nápadnější, ale obličej je pak úplně bez chybičky.

2. Máš zkušenost s nějakým BB Creamem a jaký na ně máš názor? 

BB Cream jsem nikdy nepoužívala, je dobrý? :)

3. Na jakou řasenku nedáš dopustit?

Řasenky střídám dvě - L´oréal VOLUME MILION LASHES nebo Max Factor 2000 Calorie a musím uznat, že opravdu krásně řasy zhustí a prodlouží.

4. Máš raději rtěnky, lesky nebo balzámy? A jaké?

Mám ráda všechny tři. Rtěnky používám na větší příležitosti, lesky na párty a balzámy přes den. Přiznám se, že se musím o rty hodně starat, protože mám takový zlozvyk. Neustále si koušu a oloupávám kůžičku
na rtech. Moje pusa pak často vypadá, jak jedna velká neplecha. Osvědčila se mi na ni jen Vaselina
nebo Repair od Yves Rocher.

5. Který pudr je tvým favoritem?

Oblíbený pudr nemám, zatím jsem žádnému nezůstala věrná. Teď třeba používám Max Factor CREME PUFF. Tak uvidíme, na co narazím příště.

6. Používáš nějaký rozjasňovač?

Když jsem dobře vyspaná, pod oči dám jen trošku světlého korektoru. Pokud je ale potřeba se trošku víc nalíčit, používám rozjasňovač od Yves Rocher. Navíc teď změnili jeho design a je krááásně zlatý. Kdybych si ale mohla vybrat a nezáleželo by na ceně, asi bych zvolila rozjasňovač od Clinique.
Na Primě si ho nemůžou vynachválit.

7. Co všechno najdeme v tvé kosmetické taštičce?

Mám dvě kosmetické taštičky. Jednu velkou, kde najdete všechno - make-up, pudr, tvářenku, stíny, korektor, rozjasňovač, řasenku, balzám, štětce a čočky. Pak mám jednu malou. Tam mám ty nejpotřebnější věci v miniaturní podobě. Pidi štětce, pudr, korektor, tvářenku, balzám na rty a stíny. Tuhle taštičku si beru všude - je malá, lehká a vejde se do každé kabelky. Je to taková moje taštička poslední záchrany.

8. Máš nějaké oblíbené parfémy?

Ano, mám. Jednoznačně Lanvin Couture. Nic mi zatím nevonělo lépe.

9. S jakým antiperspirantem či deodorantem jsi spokojená?

Asi budu vypadat jako smraďoch, ale já tyhle přípravky vůbec nepoužívám :-D

10. Co čištění pleti? Bereš to zodpovědně nebo to spíš flákáš? A jaké máš pomocníky?

No, mohla bych to brát zodpovědněji. Na odlíčení očí i celého obličeje používám dvě speciální vodičky
od Yves Rocher. Předtím jsem na čištění pleti měla Sensibio H2O od Biodermy a s tou jsem byla taky spokojená. Měla jsem trošku horší pleť a tato micerálka byla dostatečně jemná.

11. Jaký používáš denní či noční krém, popř. sérum apod.?

Nooo, v tomhle jsem opravdu lenoch. Začala jsem používat krém až nedávno. Teď mám třeba Hydratační krém s aloe vera, jak jinak než od Yves Rocher :-D Moc pěkně voní a myslím, že svůj úkol plní dostatečně.

12. Máš nádherné vlasy. Jak se o své vlasy staráš? Jaký používáš hřeben, šampón a kondicionér? (popř. další péči jako masku, sérum apod.)

Mám trošku problém s vypadáváním vlasů, takže jsem se podívala na recenze na Heuréce. Začal jsem používat Plantur 39 Kofeinový šampón, který se drží v žebříčku oblíbenosti na prvním místě. Na výsledek zatím čekám. Jinak si vystačím i s šampóny od značky Balea a od Matrixu na normální vlasy. Speciální hřebeny nemám. Ty dost ztrácím, takže vždycky hrábnu po takovém hřebenu, který je zrovna k dispozici.

13. Jaký sprchový gel a tělové mléko či krém, miluješ?

Sprchové gely hodně měním, přijde mi, že se jich rychle převoním. Střídám třeba růžový Adidas, pak Baleu, Johnson´s Baby atd. Pěkně voní a jejich cena je super.

14. Jak se udržuješ ve formě? Sport? Dieta? 

Formu si držím samozřejmě cvičením. Ráda běhám jak venku, tak i ve fitku. O víkendech to střídám
s tréninky, které máme s mojí taneční skupinou. Hlavní podíl na tom, jakou mám zrovna váhu,
má ale stravování. Když chci najet na nějaký režim, pomáhá mi, zapisovat si, co za celý den sním. Doporučuji stránky stobklub.cz nebo jakoukoli aplikaci na telefonu. Někdy je to otrava, ale vyplňuji tím
čas v tramvaji při přejezdech. Vždycky si cca rozvrhnu, co si druhý den dám k jídlu. Aspoň mám přehled,
co mé tělo potřebuje, čeho mělo za den hodně a čeho naopak málo. Navíc mi přijde, že pak nemám chuť ani na nic sladkého. To bych si totiž musela zapsat a už by mi to nevycházelo :)

15. Jak se stravuješ? Máš nějaká oblíbená zdravá jídla? 

Stravuju se podle toho, jak mám zrovna čas. Když jsem v Praze, většinou vypadají má denní jídla hodně podobně. Jedu totiž takový stejný režim každý den. Ráno posilka, škola a pak práce. Takže to vypadá nějak takto: ráno velká snídaně - sypané vločky s ovocem a jogurtem, k obědu si buď něco uvařím (miluju rýži a kuskus) nebo jdu do menzy na polévku a teplé jídlo, pak sváča - nějaké ovoce a nakonec večeře - celozrnný chléb, hodně zeleniny a sýr.

16. Móda... Jaký styl preferuješ a jakou značku sis oblíbila? 

Styly hodně střídám. podle toho jak se probudím a na co je nálada. Do školy si beru spíš něco sportovního
a lehce elegantního. Když se jdeme večer s lidma bavit, nebráním se klínkům ani podpatkům.
Oblíbenou značku ale asi nemám. Líbí se mi od každé něco. Mezi nejoblíbenější obchody patří třeba H&M, Gate, Tally Weijl, New Yorker, Reserved, House, Primark a Sensei - ten jsem objevila úplnou náhodou
na Václavském náměstí nad Reserved. Cenově je to něco jako Terranova, takže úplná paráda.
Pokud budete mít cestu kolem a nevěděli jste o něm, stavte se tam. Snad tam něco vyberete :)

17. Máš nějaké vlastní kosmetické triky na které nedáš dopustit? 

Vlastní triky nemám, spíš se ptám ostatních, jestli by mi něco doporučili. Na přehlídkách, při focení
a v maskérně v práci jsem jak kolovrátek. Na co je tohle, na co je tamto, k čemu je dobré tohle
a co je nejlepší pro tamto.

18. Jak jsi na tom s ranním vstáváním? Kolik hodin denně spíš? 

Ráno vstávám tak na osmou až devátou hodinu. Jsem noční tvor, před dvanáctou se mi usnout nedaří.
Spím tak šest až osm hodin.

19. Trochu odbočíme, život není jen o šminkách a kosmetice. Máš nějaký životní vzor? Pokud ano, tak koho a proč?

Životních vzorů mám několik. Obdivuji úspěšné lidi a proto čtu hodně knížky na rozvoj osobnosti.
Své úspěchy tam pěkně popisují. Jak teď ale pronikám do moderátorské sféry, našla jsem si hodně vzorů tady - Terezie Kašparovská a Iva Vavřínová jsou pro mě skvělé moderátorky a snažím se od nich hodně učit. Jsou pohotové, s velkým charismem a krásným hlasem. Jinak obdivuji všechny lidi, kteří se přes všechny starosti smějí, mají neustále dobrou náladu a rozdávají radost všude kolem sebe!

20. A co by jsi chtěla sdělit, ale ještě nikdo se tě na to nezeptal?

Ty jo, tak to si teď nedokážu vybavit. Dostala jsem snad všechny otázky před rodinu, koníčky, budoucnost, školu, práci, přítele a někdo se ani nebál zeptat na něco lechtivějšího. Takže v otázkách jsem dost vyčerpaná :) Asi bych jen chtěla sdělit, že doufám, že se Vám rozhovor alespoň trošku líbil. Třeba něco z toho,
co používám, vyzkoušíte a bude Vám to vyhovovat. Sama dám spíše na zkušenosti ostatních, takže se těším, až si přečtu další rozhovory. Mějte se všichni krásně, užívejte duben a třeba zase někdy někde na viděnou.

Česká Miss - ročník 2013


Monika na Miss VŠE

To je z rozhovoru s Mončou všechno. Musím říct, že Monča je neuvěřitelně milá, sympatická a pozitivně naladěná holka, která vás svou dobrou náladou v mžiku nakazí. Takových lidí by mělo být rozhodně víc.
Každopádně bych chtěla Monice na rozhovor strašně moc poděkovat a stejně jako ona, tak i já doufám,
že se vám bude líbit a bude něčím přínosný. Mně tedy rozhodně je, také mě trápí padání vlasů,
tak Plantur 39 určitě vyzkouším. Stejně tak zapracuji na své životosprávě a stáhnu si do mobilu nějakou praktickou aplikaci. A co vy? Moc se těším na vaše komentáře a přeji krásný víkend :)

Mějte se krásně L.

5 komentářů

  1. Super rozhovor, vážně působí moc mile.:) Já určitě mrknu na Václaváku po Sensei.;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký rozhovor :)

    http://the-life-of-dragon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super je, že nějaká misska vůbec přizná, že jí například padou vlasy. Fakt si toho cením. Většina to nepřizná, je to zřejmě "vada na kráse". A s padáním vlasů skutečně hodně soucítím!

    OdpovědětVymazat