Spotřebováno - červen 2014

Ahoj všem,
konečně je tu opět rubrika spotřebováno, tentokrát za měsíc červen. Za zpoždění se omlouvám, ale znáte to. Měla jsem narozeniny, dovolenou, venku bylo krásně a byla by škoda sedět zavřená doma u notebooku. Nicméně i když přes celé léto bude na blogu panovat prázdninový režim, tedy pokud bude pěkné počasí, na nějaké ty články se samozřejmě těšit můžete.
Pokud jde o spotřebované produkty za měsíc červen, opět jich není zrovna málo z čehož mám samozřejmě radost. Ale vás už určitě zajímá, co všechno tedy tentokrát mezi spotřebovanými produkty bylo. Následující fotka vám tedy mnoho napoví :)


Dnes začneme víceméně tradičně a to tělovou kosmetikou.


Balea Krémový sprchový gel kokos & nektarinka

Tento sprchový gel jsem si koupila z několika důvodů. Kromě potřeby nějakého sprchového gelu to byla slibovaná vůně kokosu a fakt, že v blogovém světě se tento sprcháč dočkal velké obliby. A tak jsem tedy očekávala opravdu hodně a logicky přišlo trochu zklamání. Nemůžu říct, že by to byl špatný sprchový gel, to vůbec ne. Pění tak jak si představuju, nijak mi pokožku nevysušuje, ale ta vůně není tolik kokosová, spíš cítím opravdu ty nektarinky "šmrncnuté" něčím zvláštním. Kokos mi to moc nepřipomíná, ale budiž. Každopádně pokud očekáváte pořádnou dávku kokosové vůně, tohle nebude to pravé ořechové. Pokud vám o vůni kokosu až tolik nejde, tak tento sprchový gel určitě doporučuji. Já si jej ale znova zatím asi nepořídím a budu spíš zkoušet nějaké další.

Balea Tělová emulze s mandlovým olejem

Celkem sympatické "tělové mléko" se vzácným mandlovým olejem a vůní oleje z marulových ořechů a mléčných proteinů. Vitamín E a allantoin darují pokožce novou pružnost. Emulze pečuje o suchou a namáhanou pleť a má neutrální PH. Jelikož jde o limitovanou edici, nevím zda ji ještě seženete. Pokud ne, nemyslím si, že by jste až o tolik přišli. Emulzi jsem si koupila nečekaně kvůli vůni, protože jinak tyto baleácké emulze a tělová mléka moc nemusím. A ani tohle mě nepřesvědčilo k tomu, abych změnila názor. Pokud jde o vůni, tak tu jsem si opravdu zamilovala. Krásná sladká vůně mandlí, která celkem vydrží. Jako mínus ale shledávám fakt, že se emulze dost špatně vstřebává. Na obale sice slibují opak, ale ten se bohužel nedostavil. Jelikož emulze obsahuje olej, tak to podle toho samozřejmě i vypadá. Na pohled sice olej nevidíte, ale když se vstřebá emulze do pokožky, zůstane vám na ní ten olej a ten se vstřebává opravdu hůř. I v porovnání s klasickými tělovými oleji se vstřebává rozhodně pomaleji a i výsledný efekt pokožky není až tak dlouhotrvající jako u běžného tělového oleje. Za mě tedy nic moc, ale vůně byla rozhodně fajn a za tu má Balea rozhodně velké plus!


Avon Tělový peeling s vůní vanilky

Tento peeling mě mile překvapil. Je dostatečně hutný a zrníčka jsou dostatečně drsná na to, aby vám pokožku opravdu pořádně "opeelingovala". Obsahuje kombinaci bambuckého másla, mléčných proteinů a vitamínu E. Vanilka pokožku hydratuje, vyživuje a povzbuzuje. A navíc ta vanilková vůně je opravdu krásná. Akorát jsem si uvědomila, že bych ji ocenila spíš v chladnějším období, kdy mě taková vůně jakoby "zahřeje" a na léto bych uvítala něco svěžejšího a to například s vůní ovoce, citrusů či moře. Jinak nemám peelingu absolutně co vytknout a ráda jej doporučuji všem, kdo hledají peeling, který by fungoval podle jejich představ.

Nivea Jemný čistící gel Wash Off

Sháněla jsem čistící pleťový gel pro mastnou pleť, kterou stále trpím a asi vždycky budu a tak jsem sáhla po tomto od značky Nivea. Slibuje účinné čištění a odstranění nečistot, kožního mazu a make-upu bez toho, aby pleť vysušoval. Navíc pomáhá předcházet černým tečkám a pupínkům a je obohacený o aktivní výtažky z magnólie. Ve výsledku mohu říct, že sice není nic z čehož bych si sedla na zadek, ale rozhodně mě neurazil. Vůně je klasicky niveácká, což je něco, co miluji a vždycky milovat budu. Myje celkem dobře, ale úplně na 100%, co se týče make-upu, to není. A tak například micerální voda je rozhodně potřeba. Když ale pleť nalíčená není, je to ok. Pokud jde o pupínky, ty se mi dělají sem tam a ani tento gel to nezměnil, stejně jako jsem nepostřehla změnu co se týče černých teček. Nevýhodou je bohužel dávkování. Raději bych uvítala pumpičku, protože takhle toho do dlaně vymáčknete nechtěně zbytečně moc a gel tedy neskutečně rychle ubývá. Jelikož je gel ale dost hutný, tak by z pumpičky asi šel špatně ven, kdo ví.... Pleť ovšem nijak nevysušuje, naopak mi přijde hydratovaná a vláčná. Trochu mě znervózňuje že gel nepění, protože jsem na pěnu zvyklá, ale to je otázka osobních preferencí. Znovu si jej teda nejspíš nekoupím a vyzkouším zase něco jiného, každopádně ta vůně mi bude rozhodně chybět. Gel je sice určený pro problematickou pleť, ale myslím si, že je vhodný i pro pleť normální.


Jednorázová pohotovostní holítka Wilkinson Sword Xtreme 3 Coconut Dream 

Nemám je poprvé, přečíst jste si o nich mohli už třeba ZDE. Vyhovují mi dostatečně, hlavice má tři břity a je krásně flexibilní. Zvlhčující proužek obsahuje výtažky z Aloe a Jojoby. Rozhodně je tedy nemám naposledy a ráda vám tyto holítka doporučuji.

Nivea Intimní ubrousky Intimo sensitive

Intimní ubrousky značky Nivea jsem už vyzkoušela a byla jsem s nimi moc spokojená. Tehdy šlo o verzi Natural a tak jsem teď sáhla po Sensitive a opět jsem dobře udělala. Obsahují výtažky z aloe Vera a kyselinu mléčnou. Víc mi seděly sice ty Natural, ale i tyto jsou naprosto super a rozhodně je doporučuji!

Bel Premium kosmetické tampóny s mikrovláknem, aloe vera a provitamínem B5

Ano, minule jsem nadávala na klasické Bel tampóny. U těchto vás ale čeká pravý opak, protože tyhle budu opěvovat! Jsou totiž opravdu úžasné, krásně jemné, vůbec neškrábou a jsou jako pohlazení. Po bocích jsou sešité, takže drží pohromadě, nerozpadají se apod. Obsahují mikrovlákno, Aloe Vera a provitamín B5, tedy Panthenol. Složení je 60% bavlna, 20% polyesterové mikrovlákno, 20% polyester. Ač se narozdíl od své obyčejně verze trochu prodraží, tak za tu cenu určitě stojí. Doporučuji!!!


Dermacol Enja Intenzivní noční péče proti celulitidě

Na tohle sérum nedám v žádném případě dopustit. Mám jej už poněkolikáté a budu jej kupovat asi až do smrti. Ještě jsem totiž nenašla nic, co by mi pokožku vyhladilo tak jako tohle. Extrakty z mořských řas, koňského kaštanu a kofein posilují rozklad tuků v pokožce, brání úbytku kolagenu a elastinu a odbourávají vzhled tzv. pomerančové kůže. Používá se vždy večer před spaním. Pravda je, že sice trošku lepí, ale není to nic, co by mi nějak vadilo. Naopak oceňuji krásně vyhlazenou a zpevněnou pokožku hýždí, což především v létě považuji za nezbytnost. Nemůžu říct, že by celulitida zmizela úplně, ale je rozhodně zredukovaná a především na omak je pleť jako dětská prdelka. Ráda doporučuji všemi deseti, protože tohle se Dermacolu moc a moc povedlo :)

Himalaya Antiseptic Cream

O tomto zázraku se nebudu zbytečně rozepisovat, recenzi na něj a mnoho jiných výrobků této značky si můžete přečíst TADY. Jen dodám, že už vlastním druhé balení a rozhodně nebude tím posledním. Jo a jen tak pro info: DOPORUČUJI!!!


Rimmel Stay Matte Pressed Powder

Těžko hledat někoho, kdo tento populární pudr nezná. Stejně jako spousta jiných slečen jsem si jej i já oblíbila. Pleť krásně zmatní a  vypadá přirozeně. Sice v mém případě mi sametová pleť nevydrží slibovaných 5 hodin, ale to mi nevydrží ani s žádným jiným pudrem, hlavně teď přes léto nemá šanci. Jako plus hodnotím obsah přírodních minerálů a široký výběr světlých odstínů včetně transparentního. Jediná nevýhoda je balení, které toho moc nevydrží. Nápis se brzy ošoupe, víčko se protáčí a po stranách obvykle popraská. Balení navíc neobsahuje houbičku ani zrcátko. Každopádně cena bývá příznivá a často je navíc v akci. Podtrženo sečteno, málo pudrů mi skutečně vyhovuje a tohle je jeden z těch, které mi opravdu sedí. Takže i přes jeho chybičky jej mám moc ráda a moc ráda se k němu vracím. A i vám jej doporučuji.



Maybelline Baby Lips

Jeden z nejslavnějších balzámů na rty o kterém se hodně mluví. Člověk by tedy čekal něco famózního co už nikdy nedá z ruky. No, nic se nemá přehánět a tak rovnou říkám, že tento balzám až takový zázrak není. Jen je asi zkrátka "in" jej vlastnit. Protože pokud jde o jeho vlastnosti, tak hydratace je spíš průměrná. Pigmentace je naopak solidní, což není úplně super, protože mi balzám zalézal do vrásek na rtech. No, jistě víte jak to myslím. Vůně je příjemná a hodnotím ji kladně. Pozitivně hodnotím i balení, které je bytelné a vizuálně podařené. Působí totiž roztomile a to se mi líbí. To je ale asi tak všechno. Za tu cenu bych čekala něco co pořádně hydratuje a rty opravdu vyživí, což Baby Lips nějak nezvládá. Ale vypadá hezky o tom žádná. Jestli bych si jej koupila znova? Popravdě nevím, možná....

Rimmel BB Cream

Jeden z mála BB krémů, který mi relativně sedl. Je hutnější a má krémovou konzistenci, takže pleť krásně hydratuje. Na zimu je tedy rozhodně ideálnější než na léto i když je to dost individuální. Velký pozor si člověk ale musí dát při nanášení, protože rád dělá mapy. Odstín Light je ale podařený a líbí se mi, že to není klasická "oranžáda" jak bývá u jiných BB zvykem. Krytí není sice nijak závratné, ale na BB krém velmi obstojné. Každopádně v poslední době jsem opět propadla make-upům a BB už jdou mimo mě, proto si plné balení už nepořídím. Nicméně i tak je to dle mého názoru jeden z nejpodařenějších evropských BB na našem trhu.


Xhekpon Crema

Regenerační krém na obličej, krk a dekolt obsahuje hydrolyzovaný kolagen, extrakt z pupečníku asijského a aloe vera. Podporuje regeneraci pokožky, předchází stárnutí pleti a výborně hydratuje. Tento vzoreček jsem měla v jednom z Ladyboxů a musím říct, že mě až tolik neuchvátil. Hlavní příčinou je fakt, že mám smíšenou a spíš mastnější pleť, takže na mě byl moc hutný a moc hydratační. Používala jsem jej tedy jen na noc, kdy mi mastná pleť tolik nevadí. Pro suchou a normální pleť ale bude myslím ideální. Té mojí bohužel opravdu nesedí. Ocenila bych jej akorát v zimě, kdy je před noc důkladná hydratace potřeba. 

Philip B African Shea Butter Gentle & Conditioning Shampoo

Opět vzoreček z Ladyboxu. Tentokrát jde o sympatický šampón určený pro všechny typy vlasů. jeho složení je bohaté na vzácné rostlinné výtažky, které pečují o vlasy a zachovávají jejich krásu, jemnost i lesk. Vzoreček mi vydržel na jedno umytí, takže nemohu příliš objektivně hodnotit, ale rozhodně mi přišel fajn. Pěnil krásně, vlasy byly po umytí také bez chybičky, akorát cena plného balení mě bohužel odrazuje, takže zatím zůstanu jen u tohoto vzorečku. 

Lancome Visionnaire 

Už ani nevím, kde přesně jsem narazila na vzoreček tohoto krému. Tipuji to na nějaký časopis, každopádně pokud vás zajímá co je tento krém zač, tak jde o multikorekční pleťový krém, který sjednocuje texturu a tón pleti, vyhlazuje vrásky, zlepšuje elastičnost a pevnost. Je vhodný pro všechny typy pleti a dá se použít jak jako denní, tak jako noční krém. Musím říct, že co jsem párkrát použila tento vzoreček, byla jsem opravdu maximálně spokojená a rozhodně bych vzorečků uvítala víc, abych si o krému udělala ucelený obrázek a popř. si jej i pořídila. Cena totiž je celkem dost vysoká a nerada bych jej kupovala na slepo. Každopádně jsem po něm neměla pleť zbytečně mastnou, naopak byla krásně hladká a jemná, hydratovaná tak akorát. Navíc nijak nedráždil. Zatím tedy spokojenost a uvidím časem, pokud samozřejmě seženu ještě pár vzorečků.


Pomellato Nudo Amber EDP

Možná se vám při slově Pomellato vybaví šperky. Ano správně, šperky tahle firma umí, ale rozhodla se zabrousit i do světa vůní a musím říct, že se jim to povedlo. Vůně je opravdu nádherná, sladká, ale neuvěřitelně příjemným a nevtíravým způsobem. Je krásně ženská a je z ní cítit závan svobody, hravosti a malinko drzosti. Představím si pod ní veselou dívku, která je populární v širém okolí. Je zábavná svá a ničeho se nebojí. Pokud jde o složení, tak tady je:
Hlava: pomerančový květ, bulharská růže
Srdce: jasmín sambac, ambra
Základ: ambroxan, pižmo, madagaskarská vanilka
Za sebe mohu říct, že mě vůně uchvátila a plnému balení bych se v žádném případě nebránila :)

El Nabil Attar Lucky - dámský parfémový olej

Tento arabský parfémový olej byl příjemným překvapením. Vůně byla lehká, květinová. Možná malinko připomíná Chanel Chance. 
Složení: vodní květiny, svěží zeleň, jasmín, kosatec, cedr, vanilka, bílé pižmo

El Nabil ?Kuarasín? - dámský parfémový olej

No, název mám určitě špatně, stopro. Bohužel se mi při používání rozmazal, takže to už nejde moc přečíst, aspoň mě ne. A na oficiálních stránkách českého distributora parfém podobného jména není. No, to jsem typická já. Takže složení vám nepovím, ale můžu vám aspoň popsat co si pod touhle vůní představuji.
Takhle voní žena, ne nějaká puberťačka, ale žena se vším všudy. Je dospělá, ale stále velmi mladá. Úspěšná ve své práci, v lásce, je oblíbená a pro mnohé vzorem. Má dokonalou postavu, stále je zaneprázdněná, ale přesto má vždy úsměv na tváři. Je dokonalá! 
A ještě něco málo dodám k těmto arabským parfémům. Kdyby nebyly olejové, pořídila bych si je hned. Voní opravdu úchvatně, ale mastné fleky na pokožce v místech, kde obvykle parfém používám nejsou to, co bych zrovna chtěla, takže škoda.

To je z červnové spotřeby kosmetiky všechno. Moc se tedy těším na vaše komentáře s vašimi zkušenostmi s těmito produkty a určitě mi dejte vědět co máte v oblibě vy a co bych teda určitě měla zkusit. 

Mějte se krásně  L. 

18 komentářů

  1. Ten Balea sprchovy gel s kokosem a nektarinkou je úžasnej! I když to není vyloženě vůně kokosu, ale je to boží :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně, ale já toužila po kokosu, tak jsem byla trochu zklamaná :)

      Vymazat
  2. S Rimmelom súhlasím, práve som ho dala na blog a je naozaj úžasný :) a Dermacol vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Dermacol je rozhodně skvělý, já jej každopádně budu kupovat dál :)

      Vymazat
  3. Na tyhle holitka jsem koukala, ale radeji jsem zas sahla po panskych, tak priste ;)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě pánské nikdy nezkoušela, ale budu to muset napravit. Chválí si je snad všechny holky :)

      Vymazat
  4. Tak kromě toho šampónu z ladyboxu ( já jsems ním zase nebyla spokojená vůbec, dělal mi divné vlasy, spíš nepěnil a vůně taky hrůza) jsem nezkoušela nic :). Ale nalákala jsi mě na Dermacol Enja Intenzivní noční péče proti celulitidě.
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě ten šampon vyšel na jedno použití, takže žádnou škodu napáchat nestihnul :)

      Vymazat
  5. Gél od NIvei som mala tiež a za mňa maximálna spokojnosť s výnimkou toho dávkovania, pumpička je proste nutnosť, bez toho to nejde tak dobre ako by som si predstavovala. Enju určite vyskúšam, po tejto nočnej starostlivosti pokukujem už dlhšie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  6. Mám zkušenost s BB cream-em a ten mi vyhovoval

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, málokterý evropský BB Cream je tak dobrý :)

      Vymazat
  7. inak aj mna tie arabske oleje milo prekvapili :)

    OdpovědětVymazat
  8. Z řady Enja od Dermacolu mám ráda všechno, souhlasím s tebou, že jsou to fakt účinné výrobky. Máš článek moc hezky zpracovaný, včetně vzorečků, to se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat