Manufaktura a její nový pleťový olejový elixír

Krásný víkend všem,
doufám, že si dnešek užíváte přesně podle svých představ. Já tedy rozhodně ano, relaxuji u psaní článku, těším se na relax na terase s knížkou v ruce a tak nějak celkově mi tento víkend přijde podařený a fajn. Proto jsem se dnes rozhodla vám ve spolupráci s portálem Blogerky.cz představit nový produkt od značky Manufaktura, konkrétně Exkluzivní regenerační & výživný pleťový olejový elixír. Olejíčky obecně mám totiž moc ráda a proto pro mě byl i tento lákadlem, které jsem chtěla vyzkoušet a zjistit, jestli je opravdu tak úžasný, tak slibuje. Krom toho považuji péči o pleť za naprosto stěžejní a nepostradatelnou péči o sebe sama, takže bylo jasné, že tuhle novinku nesmím zanechat bez povšimnutí.


Slibuje toho totiž opravdu hodně a ještě víc toho obsahuje. Najdeme v něm kombinaci vzácných rostlinných olejů - šípkového, jojobového, avokádového, macadamiového a slunečnicového. Mimoto je obohacen o výtažek ze sedmikrásky a rozmarýnu, vitamin E a koenzym Q10. Ideální je tak pro normální, suchou, ale i citlivou či zralou pleť. Mezi jeho přednosti patří to, že napomáhá regeneraci a obnově bariérové funkce pokožky, která chrání pleť před nepříznivými vlivy vnějšího prostředí. Kromě toho vyhlazuje a zpevňuje pleť, dodává jí výživu a hydrataci, hedvábnou vláčnost, pružnost a jas a předchází jejímu stárnutí. Vhodný je i pro citlivé oční okolí a samozřejmě taktéž na promašťování citlivější pokožky krku a dekoltu.


Pojďme ale už konečně k mým dojmům a zkušenostem. Jak už jsem zmiňovala, olejíčky, to já můžu. Protože mám ale smíšenou až mastnou pleť, která je vlastně dehydratovaná, tak je mohu používat jedině na noc, což jsem dělala i v tomto případě.


Co chci pochválit na úvod je balení. Krabička je moc krásná, působící něžným, romantickým a holčičím dojmem. Je vidět, že si Manufaktura dala na designu záležet, protože i skleněná lahvička se zobrazenými sedmikráskami vypadá skutečně nádherně. Někomu bude připadat trochu babičkovsky a možná bude budit venkovský styl, ale mě osobně se to líbí, protože mi to přijde osobnější a sympatičtější než chladný a vyumělkovaný designový kousek, který by postrádal "duši". Kromě toho produkt sám o sobě opravdu moc hezky a velmi jemně voní, což se mi na něm líbí a hodně to oceňuji, stejně jako to, že neobsahuje konzervanty.


Manipulace s ním je také naprosto snadná. Dávkuje se totiž pipetou, což je kapátko, do kterého "nasajete" produkt, který si pak kápnete do dlaně a můžete jej nanášet přímo na pleť. Tudíž je zaručena hygiena, do ničeho nesaháte holýma rukama, což je velký klad. Na pleti je olej moc příjemný a pleť je ve výsledku opravdu spokojená a jakoby "napapaná". Je krásně hydratovaná, vláčná a působí svěže a mladistvě. Zkrátka je plná energie a to je přesně to, jak má zdravá pleť vypadat.


Za sebe tedy tento pleťový olej určitě doporučuji, protože jsem s ním spokojená a věřím, že nezklame ani vás. A hlavně jak mě, tak vám dlouho vydrží, protože je ho potřeba opravdu hodně maličko. Balení má totiž 30 ml, což je v poměru toho, kolik denně spotřebujete opravdu železná zásoba. A abych nezapomněla, jeho cena je 329 Kč a seženete jej jak v kamenných obchodech Manufaktura, tak na jejich eshopu ZDE.


To je pro dnešek vše, vy mi dejte vědět jak jste na tom s pleťovými oleji vy. Používáte je pravidelně? Zkoušeli jste už nějaký? Pokud ano, nezapomeňte napsat jaký a jestli vám vyhovoval. A jestli máte zkušenost s tímhle, určitě se pochlubte. Já jdu užívat volný víkend a těším se na vás jak v komentářích, tak u příštího článku, který bych chtěla udělat trochu povídací, protože cítím, že blogu chci dodat nový svěží vítr, malinko pozměnit koncept a tak celkově chci, aby byl blog osobnější, víc vás bavil a hlavně vám víc dal a to nejen po kosmetické stránce. Navíc bych do toho přerodu ráda zapojila i vás.  Věřím tedy, že se máte nač těšit.
Tak ahoj a....

Mějte se krásně.... Lucy :)

4 komentáře

  1. Já mám dva oleje Saloos a měla jsem sérum, tedy spíš olej, od Laidbare. Akorát mě mrzí, že mám ještě nějaké krémy, takže to sice střídám, ale bojím se, že kvůli velikosti zásob se mi všechno zkazí dřív, než se u něčeho dostanu ke dnu. Tenhle olejíček se mi hodně líbí, i to balení je nádherné, tak snad někdy... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mívám to s těmi zásobami kolikrát stejně, takže tě naprosto chápu :D

      Vymazat
  2. Ahoj!
    Abych se přiznala, i když to může být chyba, olejíčky nepoužívám. Ovšem tenhle článek a produkt mě přímo nadchnuly! Samozřejmě, ne jen krásným balením (no i když...) :)
    Líbí se mi tvoje výrazy, používané právě tady na blogu.
    A nemohu si pomoci, ale kosmetice se také věnuji, i když ne v tak velkém množství, abych znala všechny produkty, většinou znám jen takové ty trháky, ze kterých jsou všichni nadšení a to, co používám já, ale to jsem odbočila... Manufaktura, nevím proč, žádný produkt od té značky nemám, mi přijde plně povědomá a nejsem si jista proč, ale přemýšlím, že až na obchod narazím, určitě ho navštívím :)

    Kdyby jsi měla čas a byla ochotna, prosila bych, aby si mrkla i na můj blog
    http://mujzivotvpismenech.blogspot.cz/
    Děkuji a přeji hezký zbytek víkendu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Luci, určitě se ráda na tvůj blog podívám :)

      Vymazat