Spotřebováno: Září + Říjen 2017

Jelikož se nám blíží konec listopadu, je nejvyšší čas podívat se na spotřebované produkty za předešlé dva měsíce a něco málo si o nich říct. Zase je jich totiž ohromné množství a myslím si, že se názory ostatních na konkrétní produkty vždy hodí. Zvlášť když má člověk v plánu si je pořídit také. Pojďme se na to tedy rovnou podívat. 



Balea Bahamas Dream - šampon pro všechny typy vlasů 

Svou úchylkou na kokosovou vůni se nijak netajím a tak když jsem v DMku zahlédla tento šampon jako letní limitovanou edici, bylo hned jasné, že jej musím mít. Vůně kokosu a plumérie byla příjemná i když kokosové vůně jsem čekala víc. Vlasy ale šampon umyl krásně, nezatěžoval je, nijak rychleji se mi po něm nemastily a velké plus má také za to, že obsahuje komplex vitaminu B3 a provitaminu B5 pro lesklejší a zářivější vlasy, což potvrzuji. Stejně tak chválím za fakt, že neobsahuje silikony. Klidně bych si jej pořídila znova. 

Schauma Silver Reflex - šampon proti žlutým tónům

Když jsem si před létem a během něj lehce zesvětlovala vlasy na světlejší hnědou, byla jsem překvapená jak moc žlutý podtón díky tomu mají. Samozřejmě to nebylo nic o co bych zrovna úplně stála a tak jsem se rozhodla pořídit si tuhle Schaumu, která by měla onen problém vyřešit. Musím říct, že už po prvním použití měly mé vlasy mnohem přirozenější nádech, což mi udělalo velkou radost. Za sebe ji tedy mohu určitě doporučit a pokud někdy budu mít znovu tentýž problém, sáhnu rovnou po ní.


Balea Hawaiian Dream - pěnový sprchový gel

Co jsem postřehla, tak produkty na pěnové bázi jsou teď velkým hitem a těší se obrovské oblibě. A za sebe musím říct, že i já si tento typ produktu oblíbila. S hromadou pěny je to zábava, krásně to voní a navíc ji vlastně používám i místo gelu na holení. Takže spousta věcí v jednom. Jak už jsem se zmiňovala, vůně květů tiaré byla velmi příjemná a taky se mi líbil obsah kokosového mléka a avokádového oleje. Možná bych byla pro větší hydrataci pokožky, ale vzhledem k tomu, že vždy používám tělové mléko či jiný podobný produkt, tak jsem s tím zásadní problém neměla. 

Balea Marshmallow - sprchový gel

Tento sprchový gel byl už v klasické tekuté formě a vlastně se mi líbil víc než ten pěnový. Už jen ta roztomilá buclatá lahvička byla přímo k sežrání a stejně úžasná byla také kouzelná a sladká vůně která se skrývala uvnitř. Upřímně jsem se do něj naprosto zamilovala a bez váhání bych si jej koupila znova. Pěnil totiž krásně a pokožku nijak nevysušoval.

Balea Coco Melon - pěna na holení kokos a meloun

S tímto výrobkem jsem bohužel spokojená nebyla. Vůně sice byla příjemná, ale přišlo mi, že mi tato pěna na holení pokožku šíleně vysušuje. Znova bych po ní tedy nesáhla, protože upřímně řečeno i s pomocí obyčejného sprchového gelu se oholím mnohem lépe a hlavně nebudu mít pocit scvrkávající se pokožky. 


Bioderma Sensibio Gel Moussant - Jemný zklidňující čistící a odličovací gel

Čistící pleťové gely mám hrozně ráda a stále zkouším nějaké nové. Tento gel od Biodermy jsem měla poprvé a musím říct, že byl fajn. Je opravdu maximálně jemný, šetrný, bez mýdla, bez parfemace, bez parabenů, hypoalergenní a nekomedogenní. Také se mi líbí, že pleť vůbec nevysušuje. Uvádí také, že jej můžete použít k odlíčení. Upřímně ale říkám, že s make-upem si neporadí na 100% a tak je potřeba pleť v každém případě ještě doodlíčit něčím jiným. Suma sumárum, je velmi příjemný, ráda se k němu v budoucnu vrátím, ale můj absolutní favorit v kategorii pleťových čistících gelů to bohužel není. 

Bioderma Sensibio H2O - Odličovací micelární voda

Tuto legendární micelární vodu nemám poprvé. Už jsem ji měla dřív a jsem ráda, že její kvality jinak neupadají. Pleť krásně odlíčí, je jemná, šetrná, nijak pleť nedráždí, vůbec nevysušuje, neobsahuje parabeny a je hypoalergenní. Za mě úžasný produkt, který můžu jen doporučit.

Yves Rocher Hydra Végétal Refreshing Radiance Scrub - Rozjasňující hydratační peeling

Tento pleťový peeling mě až tak nezaujal. Nebyl špatný, neurazil, ale ani nenadchnul. Že bych měla pleť nějak extra rozzářenou jsem nezaznamenala, ale hydrataci potvrdit můžu. Jinak mi přišel celkem dost jemný, což ale zase někomu jinému může sedět. Za mě tedy nic extra, takže znovu jej nepotřebuji. Nicméně nyní se prodává v sadě s peelingovým pudrem, se kterým se míchá a to už zní celkem zajímavě. Tam by ten výsledný efekt mohl být už o něčem jiném, tudíž sadu bych časem klidně vyzkoušela. Uvidíme.



Bath & Body Works Magic In The Air Fine Fragrance Mist - Tělový sprej

Tělové spreje od Bath & Body Works jsou obecně oblíbené především díky zajímavým, krásným a nevšedním vůním. A tohle byla přesně jedna z nich. Krásná směs mandlového květu, bílého kosatce a vanilky zaujme na první přičichnutí. Škoda že vůně tělového spreje nevydrží příliš dlouho, protože kdyby ano, nemělo by to jedinou chybu. Každopádně tento tělový sprej byl super a já se moc těším na to, až si zase pořídím nějaký jiný. Tentokrát ale zase s jinou vůní, protože na výběr jich je tolik, že bych nejraději vyzkoušela všechny. 

The Body Shop Red Musk - Toaletní voda

Jestli jsem si předešlý tělový sprej oblíbila, tak tuto vůni od The Body Shop mám popravdě ještě raději. Je totiž netradiční, originální a neuvěřitelně zajímavá. A co se v ní skrývá? Pikantní pižmo, horké noty skořice a intenzivní tabák. Obávám se, že ji budu potřebovat znova, vážně se mi líbí.

Dove Go Fresh - Antiperspirant

Co se týče antiperspirantů, jsem dost vybíravá a málokdy bývám spokojená ať už s výdrží nebo s parfemací nebo s tím, že antiperspirant zanechává bílé fleky, tvoří hrudky, je příliš dusivý nebo cokoli jiného. Tento jsem vyzkoušela poprvé a opravdu se mi líbil. Vůně grapefruitu a citronové trávy je příjemná a osvěžující, nic vtíravého. Také s bílými fleky či hrudkováním jsem problém neměla. Pokud jde o výdrž, tak je hodně dobrá, není to sice na 100%, ale lepší průměr rozhodně ano. Takže klidně si jej koupím znova.


Dermacol Aroma Ritual Belgická čokoláda - Harmonizující krém na ruce

Tento krém byl v limitované edici jako příloha časopisu Žena a život. Běžně totiž bývá v prodeji v oranžovém obalu. V tom jsem jej také měla před pár lety, kdy jsem z něj byla naprosto nadšená. Dnes už jsem ale takové nadšení nesdílela. Krém sice hydratuje poměrně dobře, obsahuje vitamin E, pomerančový olej a zanechává ruce krásně hladké a jemné. Chválím, že není příliš mastný, ale ta vůně mi tentokrát vlastně moc neseděla a přitom je opravdu věrohodná a člověk skutečně cítí čokoládu s pomerančem. Nevím, prostě v posledních letech mě výrobky značky  Dermacol příliš neoslovují a nedokážu jim přijít na chuť. 

Nuxe Reve De Miel Hand And Nail Cream - Krém na ruce na nehty pro suchou pokožku

Tento krém na ruce byl už rozhodně o poznání lepší. Sice to není nic co by mělo výraznou vůni, spíš opravdu jen hodně slabou a člověk ji cítí až když k ruce přičichne, ale je celkem příjemná. Na pokožce je maximálně příjemný, není mastný a opravdu ruce hezky hydratuje a vyživuje. Ruce jsou po něm hladké a krásně jemné. Co určitě musím vyzdvihnout je fakt, že také posiluje nehty a obsahuje med, slunečnici, vzácné oleje a vitamin E. Klidně bych tedy plné balení uvítala.

Manufaktura Meruňka - Krém na ruce

Vítězem krémů na ruce z tohoto "Spotřebována" je ale tento meruňkový od Manufaktury. Má totiž nejen skvělé vlastnosti, ale i naprosto úžasnou meruňkovou vůni. Ruce jsou díky němu vláčné a jemné, rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty. Díky obsahu meruňkového oleje a bambuckého másla jsou ruce hydratované a regenerované. Určitě si jej časem pořídím znova, byl opravdu super!

Nivea Care - Krém na tvář, ruce a tělo

S Niveou člověk snad ani nemůže šlápnout vedle. Její legendární ikonickou vůni milují skoro všichni a já rozhodně nejsem výjimkou. A víte co? Tento poměrně nový krém od Nivei je naprosto luxusní. Použít jej můžete jak na tělo či ruce, tak na pleť. Krásně se totiž roztírá a vstřebává a pokožku vůbec nezanechává mastnou a proto se nemusíte bát ucpávání pórů na pleti. Skvělá hydratace je samozřejmostí. Za sebe tento multifunkční krém rozhodně doporučuji a moc ráda si pořídím další. 

 
James Read Gradual Tan H2O Tan Mist - Samoopalovací sprej

Naprostá dokonalost, to je charakteristika produktu, který jsem našla v jednom z dřívějších Lookfantastic boxů. Ano, totálně jsem tomuto samoopalovacímu spreji na obličej propadla. Během pár hodin totiž dodá vaší pleti krásný zdravě opálený vzhled, který vypadá naprosto přirozeně a navíc jej můžete i vrstvit, což se hodí spíše v létě, kdy máte tělo opálené, ale pleť třeba díky nošení make-upu stále bledou. Určitě si jej tedy pořídím znovu a maximálně jej doporučuji.

Clinique Smart Custom Repair Serum - Pleťové sérum

Tohle sérum slibuje dokonale krásnou a hladkou pleť bez vrásek. Kromě redukce vrásek se můžete těšit na sjednocení tónu pleti, zklidnění, vyživení a zjemnění. Za sebe musím říct, že sérum s pletí opravdu dělá divy, protože ta je díky němu jako znovuzrozená. Vypadá na pohled krásně zdravě, šťavnatě a málokterý produkt účinkuje tak rychle. Jediným mínusem je obsah silikonů, které můžou citlivějším jedincům ucpávat póry, což se bohužel stalo i mě. Tahle miniaturka má 10 ml a zhruba v půlce jsem byla sérem tak nadšená, že jsem si chtěla koupit plné balení (30 ml). Ještě že jsem to ale neudělala, protože při dlouhodobém používání jsem bohužel začala díky oněm zmíněným silikonům trpět na ucpávání pórů a pupínky. Pokud vaší pleti ale silikony nevadí, určitě sérum zkuste. Ty výsledky stojí za to.

Estée Lauder Advancer Night Repair Serum - Noční sérum proti vráskám

Je na čase, abych vám představila další zázrak a tím je toto sérum od Estée Lauder. Nejenže redukuje všechny příznaky stárnutí pleti, ale navíc sjednocuje její tón, zklidňuje a především obnovuje, což je naprosto úžasné a kdybych to neviděla na vlastní oči, vůbec bych tomu nevěřila. Ve výsledku je pleť hydratovaná, rozjasněná, hebká a hlavně zdravá. Velké plus je to, že neucpává póry, neobsahuje olej a je vhodné pro všechny typy pleti. Časem do plného balení rozhodně půjdu.

Sephora Coconut Lip Balm - Balzám na rty

A s chválením ještě nekončíme, protože balzámy na rty od Sephory jsou naprosto skvělé. Mají kouzelné balení, božskou a zároveň jemnou vůní (v tomto případě kokosovou) a jsou na rtech neskutečně příjemné. Už mám tedy další balení jen s jinou parfemací.

Bioderma Photoderm MAX 50+ Stick Large

Tento produkt sice spotřebovaný nemám, ale přesto jsem se rozhodla jej vyhodit a to proto, že ho mám otevřený poměrně dost dlouho a příští léto bych si jej už rozhodně netroufla používat. O co ale jde? O vysouvací tyčinku s SPF 50, která je určena na ochranu proti spálení jak rtů, jak dalších citlivých míst jako nosu, uší, jizev či třeba znamének. Na léto si tedy koupím novou a určitě ji moc ráda doporučuji.


NYX Eyebrow Marker - Fix na obočí

Musím říct, že myšlenka produktu fixu na obočí je hezká, stejně jako výsledný efekt. Bohužel ale jen po pár prvních použitích. Fix totiž neuvěřitelně rychle vyschl a to jsem jej skladovala špičkou dolů a víčko měla dovřené opravdu velmi důkladně. Díky tomu bych si produkt už znova nekoupila a proto jej ani nedoporučuji.

NYX Eyebrow Powder Pencil - Tužka na obočí

Pokud jde o tuto tužku na obočí téže značky, hned je to o něčem jiném. S tou jsem žádný problém neměla. Vydržela průměrně dlouho, pracovalo se s ní dobře a i barevně mi seděla. Klidně bych si ji tedy pořídila znova. 

Benefit Goof Proof Brow Pencil - Tužka na obočí

Nicméně absolutním vítězem je jednoznačně tato zkosená vysouvací tužka na obočí od Benefitu. Nikdy jsem ještě na tak úžasný produkt na obočí nenarazila. Skvěle se s ní pracuje, je přesná, člověk má obočí dokreslené raz dva a navíc vydrží oproti jiným takovým produktům mnohem déle a to přesto, že jde v tomto případě o miniaturu. Ano, tohle bylo jen malé balení z Lookfantastic boxu, ale vydrželo mi věčnost. Proto si určitě co nejdřív koupím balení plné.

Rimmel Stay Matte  (003 Peach Glow) - Matující pudr

Je vůbec někdo kdo by tento slavný matující pudr neznal? Ještě teď si pamatuji časy kdy o něm básnily téměř všechny blogerky u nás i v zahraničí. A měly proč. Ten pudr je za tu cenu vážně skvělý a tohle bylo mé už asi sté balení. 

Essence All Abou Matt! - Matující papírky

Pro všechny s mastnou pletí totální nezbytnost! Upřímně si už neumím představit jak bych bez těchto papírků fungovala. Zpětně mi totiž věčné vrstvení pudru na mastné pleti přijde totálně nechutné. Dnes zkrátka mastnotu odsaju papírkem a až pak se znovu přepudruju. A mám hotovo a cítím se zase jako člověk. 

L´oréal Paris Infaillible Eye Primer - Báze pod oční stíny

Báze jako taková vůbec není špatná. Spíš než aplikátorem jsem ji teda na víčku roztírala nakonec prstem, ale stíny díky ní držely krásně a vůbec se neslévaly v záhybu oka. Nicméně co je vážně naprd je to, že ji použijete jen párkrát a pak ji můžete vyhodit. Proč? Protože žádný další produkt z lahvičky už nevydolujete. Poměr cena - výkon je tedy tristní a pokud nemáte na to kupovat si každý týden nové balení, tak vám tuto bázi určitě doporučit nemůžu.


Sephora Avocado Hand Mask - Maska na ruce

Občas mé ruce potřebují víc než jen krém na ruce, takže v takových chvílích ráda sahám to maskách na ruce od Sephory. Jak vidíte nejraději mám avokádovou, která je regenerační a vyživující. Vždy ji nechám působit přes noc i když mám na prstech nakonec "varhánky", což není úplně příjemný pocit. Ten výsledek ale rozhodně stojí za to. Mám totiž pak ruce jako miminko. Úplně znovuzrozené, zregenerované, hydratované, totálně k "poňuchňáňí". Každopádně si je tedy budu kupovat dokud je nepřestanou vyrábět.

Lolane Natura Hair Treatment - Vlasová maska

Tato vlasová kůra či maska má za úkol vyživovat vlasy a pečovat o jejich barvu. Po použití jsou vlasy opravdu krásné, vypadají zdravě a jsou krásně jemné. Nicméně není to produkt bez kterého bych už nemohla žít. Byl rozhodně fajn, ale úplně nutně jej znova nepotřebuji. Dá se totiž najít spousta jiných u nás dostupných alternativ.

Sephora Coconut Water Cleansing Wipes - Odličovací ubousky

Ano, jsou prostě s kokosem, nemohla sem je tam nechat - logicky. Každopádně i když se od kokosu oprostíme, stále si je nemůžu vynachválit. Odličují dobře, jsou příjemné, pleť nedráždí a nevysušují. Tato kokosová verze má naopak zklidňující a relaxační účinky. Rozhodně je nemám naposledy.

Skin Republic CoQ10 + Caviar Face Mask Sheet - Plátýnková pleťová maska

Tuším že i tohle byl produkt z Lookfantastic boxu, takže sehnat ji u nás nejspíš nepůjde. Nicméně i tak vám povím jak tato maska, která má pleť rozzářit a revitalizovat, nakonec funguje. Musím přiznat, že pleť byla opravdu hodně zvláčněná a oživená. Jestli jsem po jednom použití této masky vypadala i mladší to si netroufám odhadnout, nicméně byla fajn a přiřadila bych ji k lepšímu průměru. Za sebe můžu její vyzkoušení určitě doporučit, takže pokud ji potkáte až budete někde na dovolené, klidně ji zkuste. 

No a konečně jsme to prošli všechno. Dejte mi tedy do komentářů určitě vědět jaké zkušenosti máte se zmíněnými produkty vy. Jestli by jste chtěli některé vyzkoušet nebo zda jsem vás od něčeho naopak odradila. Něco jsem totiž pochválila, něco ne a něco bylo takový šedý průměr, takže mě vážně zajímá jaký názor máte vy. A než se s vámi dnes rozloučím, musím vyhlásit vítěze Giveaway o parfém značky Zara. Takže pozor, to šťastnou tentokrát je Jana Špuláková alias Yana. Moc jí tedy gratuluji a jdu jí napsat email s žádostí o adresu, ať jí mohu výhru poslat co nejdříve. Tak jo, to je dnes už všechno a těm co nevyhráli to určitě nemusí být líto. Brzy budeme soutěžit znovu. Tak užívejte podzim a mějte se krásně. 


12 komentářů

  1. Marshmallow sprchác mi také moc voněl. Stejně tak krém na ruce od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě parfemace od Dermacolu moc nesedí, ale třeba přijdou s nějakou, která mě uchvátí :)

      Vymazat
  2. Úchylku na kokosovou vůni mám taky a fakt nechápu, jak je možný, že jsem ještě nevyzkoušela ten balzám na rty od Sephory. Naposledy jsem měla kokosový od Yves Rocher, jenže ten vůbec kokosově nevoněl :( Ale sprcháče od Baley miluju, hlavně ty jejich letní edice :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jejich limitky taky miluju, hrozně těžko se v tom regálu ignorujou :D

      Vymazat
  3. Meruňkový krém na ruce od Manufaktury mám moc ráda a už delší dobu chci zkusit ten od Nuxe, protože jsem si tu značku zamilovala. Zbožňuju produkty na obočí od Benefitu, mám tu druhou tužku (Precisely) a ta je úžasná!

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ve spoustě věcí shodneme :) Tužku určitě vyzkouším, děkuji za tip :)

      Vymazat
  4. Miluju Baleu a kokos, takže vůbec nechápu, jak jsem mohla přehlédnout ten šampon :( Měla jsem ale ten relativně nový s kokosovou vodou (modrý, průhledný obal). Nebyl špatný, ale voněl trochu do sladka, takže mě zas tak nebavil. Já mám buď divné vlasy nebo jsem slepá, ale přijde mi, že ta Schauma mi nic nedělá :D Měla jsem ji kdysi na melíry, to špatná nebyla. Ale teď mám balayage trochu víc do oranžova už od kadeřnice (léta přelivů z drogerie se holt nestáhnou za jednu návštěvu) a s tím nehne. Ale zas musím uznat, že třeba silvery od kadeřnice mi taky zázrak neudělaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud je to do oranžova moc, tak to nepomůže šampon asi žádný :/

      Vymazat
  5. Tie produkty od Sephory s vôňou kokosu musím vyskúšať ;-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprcháč od Balea Marshmallow jsem chtěla zkusti, ale nakonec jsem sáhla po čokoládové verzi a jsem nadšená. Voní to překrásně. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to je spotřebovanců, získala jsem zde zase spoustu tipů na kosmetiku, díky za to :) Tělové misty od Bath and Body Works chci taky vyzkoušet, stejně jako bych ráda blíže prozkoumala značku Clinique a Esteé Lauder :)

    OdpovědětVymazat