Tak mě tu máte...

Ano ano, už mě přestalo bavit mlčení a tak došlo i na mne, založila jsem si blog.
A věřte mi, že tenhle bude na hony vzdálený tomu z "libka" kde jsem před mnoha a mnoha lety začínala a který už ani neexistuje. Pokud vás zajímá proč, tak vysvětlení je velice prosté. Zkrátka mě už přestali bavit ti nadržení úchyláci pochybného původu, kteří mi na profilu nechávali vzkazy s velmi zajímavými nabídkami, nepochybuju o tom, že vás to taky potkalo, tak jsem si řekla dost a tenhle kdysi tak "in a trendy" server opustila.
Dnes jsem ale tady, abych si splnila jeden z mých maličkých snů a to vlastní blog. A věřte, že s ním mám velké plány a dávám si velké cíle, protože jak já říkám: NIC NENÍ NEMOŽNÉ a proto se už zítra těšte na další příspěvek, možná nějakou tu recenzi, ale to jen v tom případě, když se mi v tom horku neuvaří mozek.
Protože jak všechni víme, slunce je tu a je nejvyšší čas začít chytat nějaký ten bronz.

                                                                                                  Tak pac a pusu vaše
                                                                                                                                     Estrella

2 komentáře

  1. Ahoj, nominovala jsem tě na Versatile Blogger Award, můžeš touto cestou o sobě něco napsat, možná ti to přinese nějaké nové čtenáře a můžeš doporučit oblíbené blogy http://slecna-k.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html

    jsou tam nějaká pravidla, ale já jsem se jich nedržela, tak je to na tobě: 1. nominovat 15 blogů a napsat jim o tom, nejlépe nových blogů, 2. napsat o sobě 7 různých informací, 3. a ještě by se tam měl objevit ten zelený obrázek, co mám v článku

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc, rovnou jdu teda popřemýšlet o nominacích a o nějakém tom infu o mé osobě :)

    OdpovědětVymazat