Když se řekne Labello...

Dneska jsem se rozhodla vzít si na paškál Labella, která jsem si oblíbila nejvíc a kupovala je znova a znova a málokdy sáhla po nějakém jiném. Takže jestli jste stejně jako já milovnice všelijakých balzámů, pomád a tyčinek na rty, snad vám udělám svým článkem radost.
Jako první jsem si posvítila na Labello - Camomile & Calendula, tedy heřmánek a měsíček.
A jak nám už název napovídá, výrobek obsahuje přírodní výtažky z heřmánku a měsíčku a je vhodný pro citlivé rty. Voní docela bylinkově a možná i lehce květinově, ale vůně je to příjemná a člověk má pocit, že když svým způsobem cítí přírodu, dává tak rtům to nejlepší. A přestože má obal obrázek, tak je tohle Labello, díky tomu že nebarví, vhodné i pro muže. Takže pokud vás zelená tyčinka vyděsila, děsíte se zbytečně.



Další Labello pro které mám slabost je Milk & Honey, což určitě není třeba překládat, ale jen pro pořádek tedy: mléko a med. Tohle Labello pro změnu obsahuje cenné mléčné proteiny a pečující medové výtažky. Účinně chrání před vysušování rtů a je díky tomu doporučováno především do suchého a mrazivého počasí a i když nás mráz zrovna netrápí, já jsem zvyklá jej používat celoročně. Rty jsou po něm krásně hebké a vůně je příjemně medová, což by možná někomu, kdo vůni medu nemá rád, mohlo vadit, každopádně já jsem s ním spokojená a i když tuhle variantu momentálně doma nemám, určitě si ji zase brzy pořídím.



Třetím Labellem, které bych vám ráda představila je Labello Hydro Care, které je opravdu hodně hydratační. Obsahuje totiž unikátní hydratační aquasféry, jojobový olej, chranný vitamín E a UV filtry. Rty jsou svěží, vláčné a dlouhodobě hydratované. Krásně se vstřebává, ale díky velmi silné hydrataci a velmi vlhkému pocitu, tento výrobek opravdu není vhodný pro zimní období, takže pokud ji chcete vyzkoušet, teď je vhodná doba k její koupi.



Mezi mé favority ale patří i Labello Med Protection, které nejvíc oceníte v případě, že máte opravdu hodně popraskané, nateklé či narušené rty, rychle vám je totiž zahojí. Třeba já tím trpím především v zimě a díky tomu jsem se rozhodla tuhle variantu vyzkoušet. Musím říct, že jsem byla opravdu spokojená a pravidelně jej používám jako prevenci, Labello Med Protection totiž díky Panthenolu rty krásně a účinně regeneruje a Bisabolol je uklidňuje. Aby toho ale nebylo málo, tak obsahuje vitamín E a UV filtr OF 6.



Možná si říkáte, jak je možné, že tu není recenze na nějaké z barevných a především barvících a třpytivých Labell. To je celkem jednoduché, jsem zvyklá půjčovat své Labella i kamarádům (ano, jednou se všichni potkáme na kožním), kteří by barvící či třpytící se variantu nejspíš zrovna moc neocenili. A mě přijde zbytečné s sebou každý den tahat Labella dvě, protože s sebou ještě tahám klasickou rtěnku. Prostě nic se nemá přehánět a vláčet s sebou všechnu kosmetiku, kterou vlastním, je nesmysl, takže bych si podobné Labella pořizovala jen na doma a hlavně na noc a mít barevný polštář taky zrovna není žádná výhra, ale žádný strach, třeba se jednou hecnu a vyměním barevné Labello za rtěnku.... kdo ví??? Každopádně pokud máte nějaký tip a jste s nějakým Labellem či jakoukoliv jinou značkou opravdu spokojené, budu ráda za jakékoliv doporučení k vyzkoušení :)




4 komentáře

  1. Ahoj:) Já mám rty opravdu suché a vždycky jsem používala to s medem:) Teď jsem na noc přešla na to Hydro care, a je pro mě zatím nejlepší z těch, co jsem zkoušela:) Přes den u sebe nosím vždy jedno barvící, když nemám náladu na nic moc výrazného :) A jiné značky jsem snad už dlouho nezkoušela:D Labello mi prostě vyhovuje:) Pěkný článek;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám Labello právě taky hodně ráda. Podle mě se kvalitou třeba s balzámy od Baley nedá srovnat :)

      Vymazat
  2. Ahojky, moc se mi tvuj blog libi;) skoda jen ze jsem jeste na dovolene a je tu mizerne pripojeni:/ moc se tesim jak si prectu asi vsechny clanky. Ja ted na blogu jak se vratim udelam male zmeny. Jsem rada, ze se ti muj clanek o avonu libil a brzy bude dalsi. Budu rada, kdyz se na muj blog podivas nekdy:) jak dojedu, tak patris mezi me oblibene;) uzivej si leta;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti blog líbí. Momentálně na něj nemám příliš času, ale už brzy se mu budu moci věnovat na sto procent :)

      Vymazat