Trocha módní inspirace z Gossip Girl 2.díl

Sice jsem si řekla, že má předchozí recenze na krém na ruce od Dermacolu by mohla jako dnešní článek stačit, ale nakonec jsem neodolala, abych znova nenakoukla do skříně Gossipkám. Včera jsme šmírovali v šatníku Sereny a dneska si proklepnem hadříky od Blair. No a představte si, že když jsem sháněla fotky pro tento článek, tak jsem si úplně poprvé všimla toho, že má Blair docela solidní úchylku na punčochy, především na černé vzorované. Osobně mi sice její styl oblékání není příliš blízký, i když ji jako postavu mám raději než Serenu, ale musím uznat, že ta holka má prostě styl, který má něco do sebe. A rozhodně nepůsobí jako stará mladá, jak by se na první a možná i na druhý pohled mohlo zdát. Spíš působí jako svěží elegantní vítr mezi všema těma "minitopíkama" a "pidišortečkama", které se v současné době těší, mezi mladými dívkami, takové oblibě. A i když jsem spíš fanynka těch v dnešní době populárnějších oblečků, tak se nechám od Blair ráda inspirovat. Myslím, že k nějakým slavnostnějším událostem je její šatník jako dělaný :)





























































8 komentářů

  1. ahoj, dakujem za pozvanie tvoj blog je krasny
    prajem vela uspechov v blogovani :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc děkuji za pěkný komentář! :)
    Ať se daří v blogování! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty oranžovo-červené šaty na šestém obrázku jsou nej :) miluju tuhle barvu a i stříh je pěkný :)

    http://shopaholicky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám jako postavu raději Blair :-) Má hodně dobrý styl, ale taky to není nic co bych nosila každý den. Takové šaty bych mohla nosit opravdu jen na nějaké společenské události. Ale 4. a 6. model shora vypadají fakt krásně - ty šaty :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nice, tenhle clanek se mi moc libi... u gossip girl vzdycky cerpam inspiraci. Diky za pochvalu blogu, ten tvuj je mi taky moc sympaticky :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce se mi líbí ten 5 outfit (Obzvláště ta halenka) :), ale jinak jsou krásné všechny. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Sice na ten seriál nekoukám, ale ty oblečky sou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ten seriál taky dřív nekoukala, přišel mi povrchní a snobský, ale loni o prázdninách jsem měla spoustu volna, tak jsem ho začala z nudy sledovat a úplně jsem si jej zamilovala :D

      Vymazat