Šampony Garnier Fructis

Nedávno jsem měla tu čest, že jsem od Garnier dostala k testování tři jejich nové šampony a to:
Citrus Mint Fresh
Grapefruit Tonic
Fruity Passion

Ten první, Citrus Mint Fresh je určený pro rychle se mastící vlasy, kombinace čistícího citrónu a osvěžující marocké máty proti mastným vlasům mají působit aktivně. Vlasy mají být silnější a lesklejší.
Navíc tahle řada si hodně zakládá na tom, že šampony nádherně voní a jsou přímo parfémem pro vaše vlasy.
Tenhle zelený je osvěžující a má probudit vaše smysly.
A jak jsem s ním byla spokojená já?
Vzhledem k tomu, že se mi vlasy nijak zásadně nemastí, tak nemůžu posoudit jak moc pomůže vlasům, které jsou k maštění náchylné. Každopádně si na něj zatím nemůžu stěžovat, protože pění tak akorát a vlasy po umytí vypadají pěkně. Jsou jemné, lesklé a velké plus je i to, že jsem neobjevila žádné lupy, které se mi sem tam objeví, když zkusím nějaký nový šampon, ty se mi mimochodem neobjevily ani po jednom z téhle trojice. Vůně docela ujde. Nechci tím říct, že by nevoněl, ale nejsem fanynka vůně citrónu a ani vůně máty.

Dalším z nové trojice je Grapefruit Tonic. Ten je pro normální vlasy bez lesku a jak už je z fotografie patrné, tak je to můj favorit. Obsahuje výtažek z antioxidačního růžového grepu, který navrací přirozený lesk.
I tady mají být vlasy silnější a lesklejší. A ano, opět jsou po umytí příjemné a hebké. S vůní jsem u tohoto červeného rozhodně spokojená mnohem víc, sice nemám ráda grep, ale tentokrát vůni zachraňuje to, že voní zároveň po lesních jahodách a já vůni jahod miluju.

Poslední novinkou z téhle řady je Fruity Passion pro suché vlasy, který obsahuje zjemňující kokos a revitalizující maracuju. A i po něm jsou vlasy silné a lesklé. Vůně se dá popsat velmi těžko, přijde mi to jako takový šťavnatý ovocný mišmaš u kterého bohužel ani nedokážu odhadnout jaké všechny vůně obsahuje. Zatím jsem jej navíc mnohokrát nepoužila, protože suché vlasy nemám, tak putoval k mamce a ta si ho chválí, prý má po něm vlasy krásně jemné, což už něco znamená, protože mamka nepoužívá kondicionér při každém mytí tak jako já.

Tak a teď je zhodnotím celkově. Velké plusy jsou, že neobsahují paraben ani silikony, složení je šetrné k životnímu prostředí, na čemž si já dost zakládám a 90% složení je biologicky odbouratelné.
Jsou založené na gelové bázi, pěna je taky super, protože znám i šampony, které nepění skoro vůbec.
A ano, nebojte, vím, že při mytí vlasů nejde až tak o množství pěny, ale já kdybych pěnu neměla, tak bych trpěla pocitem, že nemám vlasy pořádně umyté a že jsem je jen opláchla vodou. Proto je pro mě pěna u šamponu opravdu důležitá. ale zpátky k šamponům. Jelikož jsou jemné, tak nijak nezatěžují vlasy a myslím, že všechny dobře víme jak vypadají vlasy, které se musejí pravidelně vypořádat z náloží kdečeho a zvlášť když je zatíží pouhý šampon, který je přitom úplný základ, bez kterého se prostě neobejdeme, narozdíl od všelijakých masek a vlasových kůr.
A teď má jediná výtka. U většiny recenzí či názorů spotřebitelů jsem četla, že všichni chválí vůni. Ta jediná mi ovšem příliš do nosu nepadla a co se týče vůně, tak staré Garnier Fructis mám v tomto ohledu radši a proto jim i zůstanu věrná. Rozhodně si ale myslím, že za zkoušku stojí, já mám jen trochu vybíravý nosík :D
Jinak bych ještě chtěla podotknout, že fotku přidávám jen jednu, sice jsem jich nafotila asi sto, jelikož Garnier si přál i nějaké fotky z  testování pokud možno s obličejem, ale přijde mi trochu na hlavu fotit se u toho, jak jsem nahá ve vaně a umývám si hlavu, navíc si myslím, že postup mytí všichni už snad známe a tak není potřeba názorná ukázka. Pokud by si ale někdo přesto přál, tak až budu příště psát recenzi na šampon, tak to teda přidám i s detailními fotkami ;)









7 komentářů

  1. Kruci ty vypadají tak letně, až se mi zastesklo!

    OdpovědětVymazat
  2. vypadají suprově, asi vyzkouším ten na mastící se vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som uz strasne dlho nemala Garnier, nezmenili aj balenia? vyzeraju vazne super!
    Inak pozyvam ta na moju prvu giveaway na mojom blogu pri prilezitosti tretich narodenin!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají moc krásně, budu si muset asi taky nějaký z nich pořídit :) Výhru v giveaway od tebe jsem zveřejnila na mém blogu :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. mě se líbí že po nich vždycky dlouho krásně voní vlasy

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerajú super a strašne mi pripomínajú leto :)

    OdpovědětVymazat