Ziaja: favorit i propadák

Krásnou neděli všem povalečům i těžce pracujícím,
snad mi bude odpuštěno, že si dovoluji psát o hned třech produktech značky Ziaja. 
Proč? Protože si moc dobře pamatuju, jakou "Ziaja" alergií jsme všechny trpěly, když někdy zhruba před rokem přišel její velký blogový boom a kdy Ziaja byla úplně všude a nešlo ji nezaregistrovat a natožpak ignorovat. Já tehdy v tichosti mlčela, ale samozřejmě jsem jejím spárům také neunikla a měla na pár produktů zálusk.
Na jaké a jaké z nich mám nakonec pocity se dozvíte v dnešním článku a proto, jdeme na to!
Říká se, že to nejlepší přichází na konec a že špatné zprávy se říkají první, ....ale to s těma zprávama je dost možná naopak. Nicméně, já začnu přípravkem, který se mi moc líbil a skončim u toho, kterému by jste se měli za všech okolností vyhnout, pokud vás ovšem nebaví vyhazovat peníze z okna.



Tak a tím výrobkem, se kterým jsem byla spokojená je Hydratační matující krém 25+, což je i jeho název, protože nic jiného na té krabičce napsáno není, navíc je všechno v polštině, takže pokud neumíte polsky, tak toho z krabičky moc nevyčtete. I když si samozřejmě myslím, že v obchodech už jsou určitě na krabičkách polepky, nebo by aspoň být měly. Já měla krém od jednoho internetového obchodu, distribuující Ziaju, takže prostě krabička žádnou českou polepku neměla, bohužel.
Ale zpět k tomu, co je tenhle krém zač. Je určený pro věkovou skupinu 25+, což byl hlavní důvod, proč mě tolik zaujal, jelikož mám pocit, že se na tuhle věkovou skupinu celkem zapomíná. Člověk vidí hromadu krémů pro náctileté a hromadu krémů pro třicátnice, pak extra krémy pro čtyčicátnice, padesátnice atd., ale holky kolem pětadvacítky jsou malinko opomíjené a věřte že i my chceme nějakou tu speciální péči, hlavně na první vrásky, které většina z nás stejně nemá, ale chce jim předcházet a kupovat si krém pro třicátnici je nám trošku blbé. Navíc občas bojujeme s mastnou pletí nebo ne vyloženě mastnou, ale takovou.... divnou, které se vyhrabala z puberty, vzpamatovává se z ní, vzpamatovává se z hromady krémových experimentů, kterými ji zahrnujeme když hledáme ten vyhovující a ještě není tak stará, aby stárnout opravdu začala. Takže díkybohu si někdo na takovou pleť vzpomněl.
A co krém teda podle výrobců umí? Skvěle hydratuje a to i v hlubších vrstvách pokožky, regeneruje svrchní vrstvu pokožky, vyhlazuje ji, zabraňuje předčasnému stárnutí, zabraňuje vzniku vrásek, zrychluje proces regenerace, má spoustu vitamínů jako E, C, B3, B5, B6, normalizující komplex, aktivátor regenerace lipidů, SPF 6.
Co jsem o něm zjistila já? Pro začátek se mi moc líbí jeho vůně, připomíná mi něco z dětství a ta vůně je prostě božská a zatím jsem nenašla pleťový krém, který by tu vůni trumfnul. Má takové polomastné složení, ale opravdu malinko, takže mi pleť nijak nezatížil, neucpal mi póry a naopak se krásně vstřebal a moc hezky hydratoval. Bonus je, že je určený na den i noc, takže v tomto směru paráda. Obsah kelímku je 50 ml, což je podle mě tak akorát, krabička je plastová, tudíž pokud vyrážíte na cesty a berete si jej s sebou, napotáhnete nic těžkého, jako většinu jiných krémů, které jsou dost často ve skle.
Za mě tedy velké překvapení a spokojenost, má pleť totiž snese málokterý krém a proto mě občas zlobí, vyraší na ní v lepším případě nějaký pupínek, v horším případě se na některých místech vysuší a objeví se na ní šupinky nebo je celé dny mastná jak od oleje a podobně. S tímto krémem se mi to nestalo, tak je to moje sázka na jistotu a určitě jsem jej neměla poprvé ani naposledy.
Uff, poněkud jsem se rozepsala, tak ten zbytek trochu ošidíme :)



Hodně mě lákal Tělový balzám kakaové máslo. Proč? To je jednoduché, vůni čokolády a kakaa miluju, tělová másla taky a preferuji je před tělovými mléky, takže jsem vlastně neměla velice o čem přemýšlet.
Už proto, že obsahuje již zmíněné kakaové máslo, pak vitamín E a B5. Určené je pro suchou a normální pokožku. Výrobce navíc sliboval, že hloubkově a intenzivně hydratuje, zabraňuje ztrátě vody z pokožky, vyhlazuje, regeneruje, promašťuje, odstraňuje pocit drsnosti, zklidňuje podráždění a navrací pokožce zdravý vzhled. Balení má 200 ml.
Moje zkušenost? Jako jediné plus bych hodnotila vůni, ale tam to bylo víceméně jasné.
Jinak se spokojenost nekonala, krém je sice tekutý, ale jakoby hutný v tom, že se neskutečně špatně roztírá, ale fakt strašně, o tom, že by se aspoň do půl hodiny vstřebal, jsem si mohla nechat jen zdát, pokožka se po něm neskutečně leskne, z toho, jak je mastný a navíc mi přišla jakoby ulepená. Rozhodně neexistovalo, že bych se jím natřela, oblékla kalhoty a někam šla, ještě teď z té představy mám husí kůži, fuj...Proto za mě určitě ne a ne a ne!!!





Další ne a ne a ne musím dát Jemnému očnímu odličovači, ten byl tak jemný a tak k s odpuštěním k ničemu, že jsem ho ani nedopotřebovala, jak jsem ho měla plné zuby. A to má údajně důkladně odstraňovat make-up, Nevysušovat a nedráždit pokožku v očním okolí. S tím, že nevysušuje, nijak nedráždí a nepálí se ztotožňuju, ale vím, že spoustu holek pálil a štípal, takže je to dost individuální. Ovšem to je taky to jediné, co v mém případě splňoval, horší odličovač jsem bohužel v životě neměla. Odličování jím trvalo neskutečně dlouhou dobu a to nepoužívám voděodolnou řasenku.


Proto z trojice doporučuji jen pleťový krém, ale za to všemi deseti :)
A budu samozřejmě moc ráda za vaše zkušenosti se Ziajou a tipy na kvalitní přípravky této značky,
zatím papa a užívejte konec víkendu, fňuk...


3 komentáře

  1. Já používám ten odličovač a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti závidím, protože mě s tím odličovačem řasenka nešla dolů ani za nic :(

    OdpovědětVymazat
  3. mala som od tejto znacky krem na ocne okolie (patrim do kategorie 25+ ktoru opisujes hore a tak som si povedala, ze je cas zacat prevenciu voci vraskam okolo oci;)) a taktiez ma sklamal, akonahle som si ho naniesla na ocne okolie, do 15 minut mi zacali slzit oci, vypary z neho alebo neviem co to bolo, ma strasne drazili, preto som bola skepticka a nekupila som si uz nic viac od nich, ale tato recenzia na kremik ma potesila, urcite vyskusam nakolko som vhodny este nenasla

    OdpovědětVymazat