Makes you smile: Bělení zubů s BeconfiDent ☺

Ahoj krásky,
dnes přicházím s tématem, které není úplně něco s čím bych se měla potřebu chlubit, protože to považuji za svoji nedokonalost. Ale nedokonalosti máme všichni, ať už jsou jakékoli, tak určitě není zač se stydět. Nebudu to prodlužovat, tématem dnešního článku je bělení zubů.  Běžně bych si svůj nedostatek ani nezaregistrovala, ale při některých červených odstínech rtěnek si prostě nešlo nevšimnout, že mé zuby nejsou ukázkově bílé. A prostě co si budeme nalhávat, žluté zuby + červená rtěnka = otřesný pohled!!!


Takže jsem se rozhodla nic neponechat náhodě a vrhnout se na pořízení nějakého toho "domácího bělení". Proč? Já k všemožným doktorům nechodím příliš ráda a je úplně jedno, že jediné, co mi zubař kdy dělal byly dvě plomby. Navíc v práci své směny v zákonem stanoveném předstihu samozřejmě nemám, takže objednat se na den, kdy mám volno je prostě problém, protože opravdu nevím, který den přesně budu to volno mít. A prohodit si směnu bohužel taky není taková legrace. Ano, jinde to problém nebývá, ale naše firma si bohužel myslí, že není jedno, jestli bude ve čtvrtek v práci Anička nebo Mařenka a o den později si to holky třeba prohodí. Možná tyhle problémy znáte taky, takže bělit si zuby doma je i pro vás jediným rozumným řešením.


No a tak jsem se pustila do hledání bělení, které by mi vyhovovalo, bylo pokud možno finančně dostupné a hlavně účinné. Nabídka značek a produktů byla musím říct široká, ale pro začátek jsem se rozhodla vyzkoušet značku BeconfiDent. V nabídce tato značka má několik setů. Kromě stálé nabídky má aktuálně v nabídce i Jarní balíček bělení zubů se zubním leskem a bělícím perem. Mimo této aktuální akce můžete k bělení zvolit buď Přírodní bělení zubů Dual Foam nebo Bělení zubů bez peroxidu BeconfiDent Starter kit. Ten jsem se rozhodla vyzkoušet já.


Proč BeconfiDent a proč Starter kit


Na rovinu přiznávám, že jsem trochu "posera" a při shánění informací na internetu na mě vyskakovaly všemožné články o tom, jak bělení peroxidem doma není zrovna nejlepší nápad, jak způsobuje citlivost zubů a dásní a že to bolí tak, že vypít horký nebo ledový nápoj pro člověka pak představuje muka. Že vám to chemicky poleptá dásně a rty, způsobí nevratné škody na zubní sklovině, že budeme mít hnědé skvrny na zubech, budou vám krvácet a ustupovat dásně. No prostě bla bla bla. Trochu mě to vyděsilo a měla jsem chuť z této akce vycouvat, ale pak jsem právě narazila na značku BeconfiDent, která nabízí bělení na přírodní bázi bez obsahu peroxidu. Což znělo dobře, tak proč do toho nejít, že?

Po chvíli uvažování jsem si vybrala Starter kit, což je startovací sada pro bělení zubů za příjemnou cenu 999Kč. Co obsahuje? 3 aplikátory, 10 ml bělícího gelu a návod na použití. Pokud jde o bělící gel, tak jak jsem už zmiňovala, neobsahuje peroxid, má neutrální pH a jeho složení je následující:

Organický rostlinný glycerin (košer, USP), přírosní organická jedlá soda (košer, USP), dusičnan draselný, organické košer bezlepkové příchuťové extrakty, přírodní xylitol, karbomer 940, sorbitol, trolamin, šťáva z aloe vera, extrakt z jader granátového jablka, extrakt z květu heřmánku, fluorid sodný.


A tohle všechno funguje tímto způsobem:

Přírodní organická jedlá soda ve vzorci (hydrogenuhličitan sodný) je molekula, která uvolní radikály CO-Free, které způsobují bělení zubů. Volné radikály jsou uvolňovány při slinné alkalické fosfatáze (enzym ze slin) v kombinaci s některými z přírodních rostlinných extraktů v gelu, což způsobuje rozpad jedlé sody a uvolnění bělícího radikálu (CO-) a přírodních solí.

Tolik k "hodině chemie", která mě nebaví, teď vám raději popíšu přesný postup. Úplně nejdřív si musíte vytvarovat "nákusníky". Stačí je ponořit na cca 3 vteřiny do vody mající 80°C  (to stačí odhadnout, nic jsem neměřila, jen jsem dala vařit vodu v rychlovarné konvici a asi 5 minut potom co vřela jsem ji nalila do porcelánové misky kterou používám na müsli či vločky a hodila do ní onen nákusník, který jsem během několika vteřin za pomoci vidličky zase vylovila)
V horké vodě se nákusník zmenšuje opravdu hodně rychle, chvílemi jsem se bála, že když jej nevylovím včas, zmenší se tak, že jej nebudu moci použít. Jakmile jej vytáhnete, musíte si jej vložit do úst a pomocí prstů a jazyka jej začít tvarovat podle svých zubů a současně vysávat vzduch. Zní to sice složitě, ale nic na tom není. Během tvarování nákusník ale začne tvrdnout a musíte tedy pracovat rychle. Pokud se vám jej nepodaří vytvarovat, není třeba panikařit. Stačí jej znovu ponořit do vody o 80°C, nákusník změkne a můžete jej začít tvarovat znova.

Jakmile máte nákusník na horní a i spodní zuby vytvarovaný, můžete se pustit "do práce".
Nejdříve je potřeba si umýt zuby zubním kartáčkem bez použití pasty. No a potom můžete začít aplikovat gel. Buď jej z tuby pomalu vymáčknete přímo do nákusníku tím způsobem, že budete vymačkávat gel a nanášet jej z jednoho konce nákusníku na druhý nebo můžete použít druhý způsob a to nanést si gel na bříško ukazováčku a poté jej rozetřít na zuby. Následně si nasadíte nákusník či nákusníky, protože si můžete bělit horní i spodní zuby zároveň a necháte vše působit 15 minut. Po uplynutí této doby nákusníky vytáhnete, opláchnete, vypláchnete si ústa vodou a máte hotovo.

Celý proces by jste měli opakovat deset dní, aby jste dosáhli uspokojivého výsledku. No a jediné co, tak čtyři hodiny po aplikaci by jste neměli pít ovocné šťávy, čaj, kávu a jiné barvené nápoje.
Ještě zbývá dodat, že bělení není vhodné pro osoby mladší 18 let a těhotné a kojící ženy by se měly poradit se svým lékařem.


Jo je zhruba k bělení se Starter kit od značky BenconfiDent všechno. Na fotce si můžete všimnout mých zubů před bělením, možná vám to nepřijde jako žádná hrůza, ale já jsem prostě nespokojená a zuby chci opravdu bílé. Jakmile s bělením skončím, můžete se těšit na fotku s konečným výsledkem a celkovou recenzí toho jak mi tohle bělení sedělo či nikoli a jestli bych jej doporučila.
S bělením jsem začala na začátku tohoto týdne, takže souhrnný článek bych měla napsat někdy na konci či v průběhu příštího týdne, podle toho, kdy mi dojde bělící gel.

Doufám tedy, že jste stejně zvědaví jako já. To je ale už dneska vážně všechno, určitě mi dejte vědět jak řešíte "bílé zuby" vy, zda tohle řešíte u zubaře nebo jste se také pustili do domácího bělení a nebo jej teprve plánujete. A určitě mi nezapomeňte napsat jaký výrobek jste vyzkoušeli a jak dopadl výsledek. Moc se na všechny komentáře těším a klidně budu bělit dál :) Tak ahoj příště :)


Mějte se krásně.... Lucy :)

P.S. V sobotu nám končí Giveaway, tak nezapomeňte zkusit své štěstí :)



25 komentářů

  1. Já chci taky beleni taky už dlouho zkusit. Jen se pořád ještě nemůžu rozhodnout jestli jít k zubaři nebo to zkusit doma :(. Tak schválně počkám na tvůj výsledek a rozhodnu se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá volba, ono jít k zubaři je určitě efektivnější, ale když člověk neví předem kdy má volno, tak je to problém :(

      Vymazat
  2. Také už delší dobu přemýšlím nad bělením zubů. Jsem dost zvědavá na tvůj výsledek. K zubaři určitě nepůjdu, protože.... Nemám ráda doktory. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je nemám ráda a co teprve "vůně" čekárny u zubaře? Brrr :D

      Vymazat
  3. Tak držím palce :) Já jsem naštěstí se svými zuby docela spokojená, ideál to není, ale vcelku bílé jsou :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem jednu dobu o bělení zubů přemýšlela, ale raději bych zašla k odborníkům než si je bělit doma. Jsem zvědavá na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  5. Mrzi me, ze slecna pise,ze koupila, pritom s firmou spolupracuje uz jsem videla clanek jinde, nemam rada nepravdive clanky...typu koupila jsem si. Uprednostnuji otevrenost, pak blogerce verim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi budeš překvapená, ale opravdu jsem si to koupila, dostala jsem na to sice díky svému blogu slevu, ale zadarmo mi to opravdu neposlali :) Pokud mi někdo něco pošle zdarma, vždycky o tom na blogu dám vědět. Viz předchozí článek o nákupech a novinkách za duben (balíčky od Syoss, Sebamed). Nebo jakýkoliv jiný článek. Je vidět, že můj blog neznáš a pravidelně nečteš, pokud by tomu tak bylo, tak by jsi tento komentář nenapsala :)

      Vymazat
  6. Obsahuje jedlou sodu... je vidět, že chemii opravdu nemáš ráda, protože nejen peroxid ničí zuby, jedlá soda se chová podobně. Akorát ti to poškrábe a vyžere sklovinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono samozřejmě záleží na množství. Pokud si doma na zuby dáš jen jedlou sodu, skončíš opravdu tak jak píšeš, každopádně když už prodáváš nějaký výrobek a nechceš aby tě zákazníci v těch zubech vynesli nohama napřed a chceš, aby byl tvůj výrobek k prodeji schválen jako nezávadný, tak tam jakékoliv vyšší množství dát samozřejmě nemůžeš, to je myslím jasné :)

      Vymazat
  7. Páni. Mam stejný problém se zuby, tak se těším na výsledek :)) sama jsem chtěla vyzkoušet domácí bělení protože moje zubařka bělení nedělá a k jiné bych nešla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, pokud jsi se zubařkou spokojená, určitě bych ji být tebou také neměnila :)

      Vymazat
  8. Tiež som si všimla, že moje zuby nič moc, tak chcem tiež skúsiť nejako vybieliť :) možno siahnem práve po tomto :) super tip :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o výsledku bude už příští týden a sama se těším na to, jak porovnám fotky a aktuální odstín zubů se stupnicí bělosti, která byla obsahem balení :)

      Vymazat
  9. Ja sa bojim domacich bieliacich nastrojov aj ked je to mozno hlupost lebo na vela blogoch som videla, ake pekne vysledky sa s tym daju dosiahnut. Som zvedava na vysledok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příští týden bude článek, sama jsem na něj zvědavá, ale vypadá to slibně :)

      Vymazat
  10. Těším se na porovnávací fotku, třeba bych se konečně taky odhodlala k nákupu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na výsledné srovnání také těším, hlavně mě to nahlodalo, že i když výsledek vidím, tak bych chtěla bělit dál :)

      Vymazat
  11. už dlouho se nad něčím takovým rozmýšlím a děkuji za tvůj článek, který mi v rozhodování moc pomohl :)

    www.christinwest.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, ještě si ale určitě počkej na výsledek :)

      Vymazat
  12. Zajímavý článek, také uvažují o bělení zoubků. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do toho jdi, já se odhodlávala hrozně dlouho a trochu toho i lituju, že jsem nebělila už dávno :)

      Vymazat
  13. To nevypadá vůbec špatně. Sama taky přemýšlím, že bych zkusila něco na domácí bělení zubů. Vím, že jedlá soda se pro tento účel hodně používá. Mně osobně se teda ale mnohem víc zamlouvá kokosový olej. Koukala jsem i na jeden balíček právě pasty z kokosového oleje a LED kartáčku. Jmenuje se to Day Night a ani podle recenzí to nevypadá vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat