My Skincare Routine...

Ahoj krásky,
čekají mě tři dny v práci, kde budu od rána do večera, takže už teď začínám pociťovat mírnou únavu a protože je mi jasné, že na blog čas nebude a síla už vůbec ne, přicházím s článkem dnes. Tentokrát půjde o "My Skincare Routine", který jsem slibovala celkem nedávno, takže se dozvíte, jak pečuji o svou pleť. Začnu tím jak se o pleť starám večer a popíšu vám všechny body krok za krokem a povím vám i něco o přípravcích, které aktuálně používám. Nakonec se dozvíte jak o pleť pečuji ráno. No, ráno to hodně flákám, to přiznávám rovnou, ale pojďme se na to podívat hezky popořadě :)


Když přijdu s vypětím poslední sil domů (A pozor! Začala jsem chodit pěšky, aspoň ve většině případů tomu tak doufám v budoucnu bude) a vzpamatuji se, tak mířím do koupelny, abych se odlíčila. Začínám odlíčením očí. Obvykle používám odličovat přímo k tomu určený, ale poslední měsíc si oči odličuju jen micelární vodou. Voděodolné produkty nepoužívám, tak mi micelárka úplně stačí. Používám Detox & Defence od Dermacolu, která mi učarovala tím, že má  být detoxikační a ochranná, bohatá na přírodní antioxidanty a vitamíny. Navíc je bez obsahu mýdla, alkoholu a parabenů. Odlíčit by měla i voděodolný make-up, což ale nepotvrdím, protože vyloženě voděodolné produkty nepoužívám, ale třeba takový držák jako Color Tattoo odlíčí krásně. Jak už jsem zmínila, hodně na ní oceňuji její detoxikační vlastnosti. Neutralizuje totiž v pleti škodlivé látky z vnějšího prostředí, pomáhá jí lépe dýchat a chrání ji před vnějšími vlivy. Aloe Vera hydratuje, zklidňuje a zvláčňuje pleť. Extrakt z okurky zjemňuje a má adstringentní účinky, takže vám trochu stáhne póry :)
Jediné co mi na ní malinko vadí je dost silná parfemace, která by někomu mohla dost vadit, ale ač je to vůně silná, tak je příjemná a ve výsledku mi nevadí a zvykla jsem si na ni. Micelárka jinak odličuje perfektně, oči mi nijak nedráždí a protože si nemám na co stěžovat, klidně si ji v budoucnu pořídím znova. Cena je tuším kolem 120 -130 Kč.


Tak, oči mám odlíčené, pokračuji odličováním obličeje. Nejdřív si jej celý umyji Gelem pro intenzivní čištění pórů Pure Active od Garnier. Mám už druhé balení a neskutečně jsem si jej oblíbila. Co ale tedy vlastně umí? Především poskytuje dvojí účinek proti akné a stopám po akné. Díky 2% kyselině salicylové hloubkově čistí póry a díky HerbaRepair, přírodnímu aktivnímu výtažku z brusnice borůvky zabraňuje tvorbě stop po akné. Ideální je na mastnou a smíšenou pleť. No a já právě na smíšenou pleť s občasnými pupínky trpím a musím říct, že tohle ji rozhodně drží na uzdě. Není to tedy produkt primárně určený k odlíčení make-upu, ale přesto tento gel make-up odlíčí pěkně a já už si bez něj svou rutinu neumím představit, ale zdaleka ještě nejsme u konce. Jeho cena je kolem 120 - 150 Kč.



Jdeme dál, pleť si osuším a začnu nanášet čistící mléko Tolérance extrême od Avene. Obecně odličovacím mlékům tolik nefandím, ale tohle jsem vyhrála a navíc mě přesvědčilo to, že jde o Avene, což je lékárenská kosmetika. Tohle mléko navíc neobsahuje žádné parabeny a konzervanty a má sterilní balení. Ve vhodné pro přecitlivělou a alergickou pleť, je hypoalergenní, nekomedogenní a bez jakékoli parfemace. Takže čistí a odličuje s maximální bezpečností a šetrností k pokožce. Mléko tedy nanesu na pleť a krouživými pohyby jej nepatrně vmasírovávám, což je ale jen náznak, protože jej tam mám samozřejmě takové množství, aby se mléko nevsáklo, ale na pleti zůstalo a já jej pak mohla stáhnout vatovým tampónkem. I když je na produktu uvedeno, že není potřeba jej oplachovat, tak já bych to prostě "nepřežila" a opět obličej umyji hloubkově čistícím gelem od Garnier jako v předešlém kroku. Cena tohoto odličovacího mléka se pohybuje v rozmezí 330 - 450 Kč.


Pleť nyní lehce osuším a začnu s nanášením pleťového krému. Aktuálně používám Remodeling Cream Biological od For Life & Madaga. což je denní a zároveň i noční krém pro pleť 30+. Mě sice třicet bude teprve za dva měsíce (teda spíš už), ale myslím, že nikdy není příliš brzy na to, začít používat krémy pro "zralejší" pleť. Tento krém mi přijde absolutně fajn, má bohatou texturu obsahující bio-synergické účinné složky pro sametově přirozený vzhled. A také, že ano, krém se do pleti rychle vstřebává, dostatečně ji vyživuje a přitom ji nezanechává mastnou. Navíc krém není nijak těžký, neucpává póry a ani nemáte pocit "stažené" a napnuté pleti. Za mě jeden z nej krémů poslední doby na který jsem narazila. Ještě aby ne, když získal zlatou medaili na Incheba Expo a ještě jednu zlatou medaili na World of Beauty & Spa jako High Quality Product. Mimoto patří do Top 10 produktů, který For Life & Madaga nabízí. Konkrétně mu patří třetí příčka. Jeho cena je 795 Kč.



Po pleťovém krému vždy použiji oční krém. Momentálně je mým miláčkem vychvalovaný Protivráskový krém s petrželkovým olejem od značky Ziaja. Má redukovat jemné vrásky a zabraňovat jejich tvorbě. Jemně rozjasňovat pokožku, účinně zklidňovat podráždění, vyhlazovat, zpevňovat a hydratovat svrchní vrstvu pokožky. Obsahuje olej z listu petrželky, vitamin A, E a provitamin B5. Zatím jsem na sobě sice žádné vrásky nezaznamenala, takže nemůžu posoudit jak moc funguje, ale jsem toho názoru, že vráskám je lepší předcházet, než s nimi pak bojovat. Každopádně jsem s ním maximálně spokojená, hydratuje na jedničku, oční okolí krásně projasní a navíc je vhodný i pro nositelky kontaktních čoček, mezi které já patřím.Cena tohoto očního krému je cca 80 Kč, ale pokud na něj narazíte v akci jako já, může vás vyjít na krásnou padesátikorunu :)


No a večer mám tím pádem péči o pleť téměř hotovou, už jen po všem tom odličování a krémech nanesu sérum pro růst řas značky Realash, které mám již podruhé a "děkuju bohu" za to, že funguje a mám díky němu konečně krásné řasy. Recenzi jsem o něm psala na podzim, takže pokud vás zaujalo a ještě o něm nic moc nevíte, můžete se víc dočíst TADY. Jen jeho cena je trochu vyšší a to 1200 Kč, ale věřte, že za ten výsledek to vážně stojí. Tak a z večerního odličovacího a o pleť pečujícího kolotoče je to všechno, můžu jít spát :)


Samozřejmě se ani nenaděju a je ráno a péče o pleť jede nanovo. Ráno je ale v mém případě o dost skromnější. Použiji totiž jen Gel pro intenzivní čištění pórů od Garnier, který používám večer. Pak pleť osuším a buď: Když mám volno, nikam nejdu a nemám v plánu se líčit, opět použiji krém od For Life & Madaga Remodelling Cream Biological a pak oční krém od Ziaji. Pokud se mám v plánu líčit, tak pleťový krém vynechám. Aktuálně totiž místo make-upu používám tónovací krém a tak mi přijde trochu "na hlavu" dávat krém pod krém. No a přesouvám se z koupelny do pokoje, kde se na denním světle líčím. Za chvilku jsem na líčená a co následuje večer už víte... odličování. Tolik k péči o pleť, kterou provádím denně.

Teď bych ještě chtěla zmínit péči, kterou pleti věnuji cca 3x týdně a to používání peelingu a různých masek a podobně.
Když je zrovna den, kdy si chci udělat peeling pleti, tak nejdřív na už čistou a odlíčenou pleť použiju
další produkt z řady Pure Active od Garnier a to konkrétně Exfobrusher Proti akné a stopám po akné. A co to Exfobrusher je? Jde o gel, který při kontaktu s vodou vytvoří pěnu (asi logické) a onen vtip je v tom, že jej nanášíte na pleť nikoli tak, že si jej "prsknete" na ruku, ale přímo horní částí lahvičky, kde je umístěný kartáček. No a tím kartáčkem si během nanášení (krouživými pohyby) krásně čistíte pleť do hloubky. Vlastně je to o něco levnější varianta všech těch strojků s kartáčkem na čistění pleti, stojí totiž v rozmezí od 110 do 150 Kč. Výsledkem je eliminace i těch nejvíce nedostupných nečistot, redukce produkování kožního mazu a také bránění vzniku černých teček. Osobně jsem s výsledkem spokojená tak, že mě to totálně nahlodalo ke koupi nějakého pověstného strojku na čistění pleti. Ještě jsem se ale nerozhodla který konkrétní chci, ale některý určitě. Díky čistění kartáčkem je totiž pleť opravdu čistější a vypadá lépe a zdravěji. A ve chvíli, kdy mám vyčištěno tímto svým pomocníkem, tak následuje použití pleťového peelingu. Aktuálně používám Creme Peeling mit Aloe Vera od Balei. Stál pár kaček (Asi 70-80,- ? Ale vůbec si nejsem jistá), je vhodný pro všechny typy pleti a zrníčka má hrubé tak akorát. Obsahuje Aloe Vera, výražky z řas a fotolipidy. Tento peeling má hydratovat pleť a chránit ji před vysoušením a komplex stříbra má zjemňovat její strukturu. Pokud mám produkt zhodnotit, tak těžko říct, jak moc hydratuje, to mi přijde malinko nadnesené, ale musím uznat, že pleť po něm rozhodně vysušenou nemám. Navíc splňuje přesně to, co od peelingu očekávám. Zbaví mě odumřelých buněk, pleť mám po něm rozzářenou, zdravější a krásně hladkou. Jinak co se týče peelingů nemám ráda ty moc jemné, fandím spíš těm hrubějším, protože jen u těch mám pocit, že "něco dělají". Kromě tohoto od Balei moc ráda doporučuju i peeling od Clinique nebo Freemana.


A stejně tak jako na peeling si párkrát v týdnu najdu čas i na nějakou pleťovou masku. Aktuálně jich mám ve sbírce několik a střídám je podle nálady a akutní potřeby. Hodně jsem si oblíbila ty od Avonu z řady Planet Spa a taky mi padl do oka Freeman, od kterého chci zkusit masek rozhodně víc.


Z těch od Avonu z řady Planet Spa, mám Čistící pleťovou masku s minerály z Mrtvého moře, tu jsem si oblíbila asi nejvíce. Má za úkol absorbovat nadbytečný kožní maz a redukovat viditelnost pórů. Pleť má být hedvábně jemná a zářivá, což rozhodně je a i to "maštění" pleti redukuje velice zdatně. Jen ta viditelnost pórů mi o tolik menší nepřijde, možná hodinku či dvě po použití jsou méně nápadné, to jo, ale jinak mi přijdou úplně stejné. Ale i tak tuhle masku zbožňuju a klidně si ji pořídím znova. Pleť nedráždí, nevysušuje, naopak ji dodává svěží a zdravý vzhled bez známek únavy a příjemně ji osvěžuje. A použití je snadné a naprosto mi vyhovuje. Stačí masku nanést, počkat 5 - 10 minut (já čekám 15) a pak ji smýt vodou. Hotovo! Vhodná je pro problematickou pleť se sklonem k akné, ale sedět by měla i klasicky mastné a smíšené pleti bez pupínků. což vesměs je můj případ.


Další maskou z řady Planet Spa je Hydratační pleťová maska s olivovým olejem. Tu mám taktéž ráda a přijde mi skvělá. Ačkoliv netrpím na suchou pleť, tak si stejně myslím, že hydratovat se má pleť úplně každá! Díky této masce má být pleť tedy hydratovaná a svěží, což moc ráda potvrzuji, ale zároveň dodávám, že pořádný hydratační krém na noc mou pleť tedy hydratuje o něco víc. Ale pokud krémy na obličeji nemáte rády (třeba moje máma to nesnese), tak by tohle mohla být varianta hydratace, která se "dá přežít" a bude vám vyhovovat. Stačí nanést na pleť, nechat působit 20 minut (já nechávám 30) a pak opláchnout vodou. Tak či tak, já mám tuhle masku moc ráda a stejně jako tu předešlou bych si ji pořídila znova. Kromě hydratace se totiž podílí na obnovovacích procesech pleti, zjemňuje a zklidňuje. Díky výtažkům z olivových lístků pleť chrání proti nepříznivým vlivům prostředí. Je vhodná pro všechny typy pleti a absolutně nezanechává jakýkoli pocit mastnoty.


Potom z řady Planet Spa vlastním ještě Slupovací pleťovou masku s výtažky z leknínu. Ta má jemně odstraňovat nečistoty a minimalizovat viditelnost pórů. Jemné složení nedráždí a nevysušuje pleť a naopak poskytuje intenzivní hydrataci (díky obsahu výtažků z leknínu a bavlny) a také výživu. Musím říct, že hydratuje dobře i když pořádný krém je u mě stále tisíckrát lepší a póry redukuje v mém případě také jen na chvíli. Ale pleť je skutečně čistější a působí hned lépe, je jemnější, zklidněná a celkově vypadá fit. Použití: Nanesete, necháte zaschnout cca 20 minut ( já 30) a poté sloupnete a opláchnete pleť vodou. Vhodná je pro všechny typy pleti. Obecně sice slupovací masky nemám tolik v oblibě. ale i tato je fajn a kdyby to šlo, tak bych masky od Avonu z řady Planet Spa měla nejraději úplně všechny. Pokud jde o jejich cenu, tak obvykle stojí cca 160 Kč, ale třeba v aktuálním katalogu je můžete pořídit za krásných 79 Kč, což si myslím, že je cena, která se rozhodně vyplatí.


A úplně poslední pleťovou maskou, která se dá u mě doma najít je Slupovací okurková pleťová maska od značky Freeman. Ta má pleť čistit, regenerovat a projasňovat. Pleť nevysušuje, zlepšuje její vzhled, odstraňuje známky únavy a stresu (což akutně potřebuju) a zanechává ji sametově jemnou, hladkou a osvěženou. Popravdě je tohle má první "velká" maska od Freemana (masky v pytlíčku nepočítám) a jsem moc ráda, že jsem si ji pořídila. Oslovila mě natolik, že od Freemana rozhodně potřebuji masky další! A to je přitom tato maska slupovací a to jak víte nemám moc ráda :) Ale výsledek mi za to stojí, tak to ráda překousnu, protože pleť mám pak vážně mnohem více "živou", pěknou a zdravou. Použití je v podstatě stále stejné, Nanesete, necháte zaschnout 5-10 minut (já samozřejmě 15 i 20) a pak sloupnete a nakonec opláchnete pleť vodou. Pro ještě lepší efekt se doporučuje pleť opeelingovat. Jo a mimochodem, tyhle masky od Freemana jsou bezedné, mají totiž 150 ml, kdežto ty Planet Spa od Avonu mají jen 75 ml. A cena tady té je od 130 až do 200 Kč.


Hmm.... Jsme na konci... Mou péči o pleť tedy už znáte. Pro někoho to určitě "nepředstavitelně flákání a pro někoho jiného jsem možná "posedlý magor", který toho na sebe "plácá tunu". Ať už je to ale jakkoli, mě to tak vyhovuje a zajímá mě, jak to vyhovuje vám. Jak postupujete vy, co všechno používáte, jak jste na tom s důsledností a co mi rády doporučíte. Tak jo, komentujte, komentujte, komentujte. Já samozřejmě ve volných chvílích na vaše komentáře opět odpovím a budu se těšit na příště. Držte se, užívejte jara s úsměvem na rtech a ...

Mějte se krásně..... Lucy :)

Edit: Jo a holky, abych nezapomněla. Giveaway o balíček s limitkou Good Girl Bad Girl od Essence stále běží ZDE.

44 komentářů

  1. Já už mám od Freemanna 4 a dej si pozor u té okurkové, když ji nebudeš delší dobu používat, tak se tam udělá jakoby takovej tuhej, gelovej špunt, kterej musíš vymáčknout, aby si něco dostala z obalu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, na mě si teď už žádný okurkáč nepřijde :)

      Vymazat
  2. Gél na čistenie pórov od Garnieru si musím kúpiť. Niečo podobné som hľadala, moja pleť je zmiešaná s čiernymi bodkami, tak hádam mi sadne a pomôže. :))
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej zkus, já si ho budu rozhodně pořizovat znova :)

      Vymazat
  3. Mňa to micelárka dráždila :O Ale je pravda, že odličuje dobre, no ja mám suchú pleť a ešte viac mi ju vysušovala okolo nosa a očí :/

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, já mám pleť celkem hodně odolnou. Aktuálně smíšenou, dřív hodně mastnou, takže asi proto mi sedí :) Jen ta vůně by nemusela být tolik intenzivní :)

      Vymazat
  4. Micelárku od Dermacolu jsem si nedávno koupila, tak jsem na ní zvědavá :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaja je super a garnier mám také moc ráda. Také používám často a pravidelně masky.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, nějakou masku od Garnier bych mohla zkusit, naposledy jsem je používala v době, kdy jsem ještě neblogovala :)

      Vymazat
  6. Po tomhle očním krému už nějakou chvíli pokukuju, ale v kamenné prodejně na něj zřejmě není šance narazit a přes net mi to přijde, vzhledem k poštovnému, zbytečné.. tak nevím :)
    My Make-up Store - GA o mystery box

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když jsem jej kupovala já, tak paní prodavačka říkala, že je to jeden z nejžádanějších produktů vůbec, tak se nedivím, že je hned pryč. Ale vytrvej, určitě na něj časem narazíš :)

      Vymazat
  7. Hih, co se týče masek, jsme jak spřízněné duše - mám mrtvé moře i leknín... olivový olej jsem měla, ale vadila mi konzistence, tak jsem se ho zbavila :D Jinak úplně obdivuju každého, kdo má úplně jinou rutinu na ráno a na večer, já bych na to asi neměla mozkovou kapacitu :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráno rutinu takto krátkou proto, že nemám kapacitu, náladu a čas na všechno to, co dělám večer :D

      Vymazat
  8. Tá zlupovacia maska od Avonu vyzerá super, zlupovacie masky mám najradšej, pretože ich netreba zmývať. Inak ten očný krém Ziaja je nejako vekovo obmedzený?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné věkové omezení nebo doporučení od jakého věku jej používat na něm není, taktéž na stránkách jsem nic nenašla, takže je to asi jedno :)

      Vymazat
  9. Masky od Avonu a tu okurkovou mám moc ráda :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-bag.html

    OdpovědětVymazat
  10. Já ráda používám tu micerálku, je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, taky mi sedí a jsem s ní spokojená :)

      Vymazat
  11. Žádný ze zmíněných produktů jsem nezkoušela. Na micelárku se chystám až dopotřebuju něco z odličovací sbírky. Věci Garnier mám ráda.
    K tomu krému - slyšela jsem, že není dobré používat krémy určené pro vyšší věk než jaký máme. Prý pak pleť nemá důvod vyrábět si vlastní látky např kolagen a tím pádem si způsobíme dřívější stárnutí pleti. Nicméně dřív jsem to taky tak dělala ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mně bude třicet v červenci a krém je určený pro věk 30 +, takže já už pod něj řekla bych spadám naprosto s přehledem. Každopádně pokud je někomu dvacet, tak je používání krémů proti vráskám nesmysl, ale od takových 25 bych do toho asi i šla, ono... co pak chceš dělat, až když ty vrásky máš, že? :( ale samozřejmě bych nepoužívala jen krémy protivráskové, spíš bych to střídala s normálními. Já to tak dělám dodnes a vyhovuje mi to :)

      Vymazat
  12. Planet spa masky od Avonu používam aj ja, a neviem si ich vynachváliť :) Chcela by som vyskúšať aj tie od Freemana, nevieš prosím ťa v akých drogérkach ich predávajú ? :)
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
  13. Já při péči o pleť nevynechávám micelárku, i když oči s ní odličuji jen málo, třeba když cestuji nebo tak, na odlíčení oči preferuji odličovač k tomu určený. Pak samozřejmě čistící pleťový gel/mléko, pleťovou vodu, krém a oční krém.
    A k dočištění používám i vlhčené ubrousky a pak takovou tu péči, která stačí 1-2x týdně jako je peeling a maska. Masky od Avonu jsem si taky hodně oblíbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, jsi neuvěřitelně poctivá, chválím a smekám :)

      Vymazat
  14. Od Ziaja si mám aj ja v pláne objednať nejakú tu kozmetiku:) a Garnier a masky od Avonu používam tiež rada:)
    Bola by som rada, keby si nájdeš čas na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyyyyjo, tolik produktů a já ani jeden z nich nikdy nevyzkoušela. Moje rutina je úplně jiná! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi nenapsala jaká, já bych se moc ráda inspirovala a přiučila něčemu novému :)

      Vymazat
  16. Taktiež milujem masky a peelingy od Avonu. :) a garnier je tiež super. :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. masky od avonu používam z rady clearskin a tie mi vyhovujú, planet spa som ešte neskúšala :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nezkoušela ty Clearskin, děkuju za tip, vyzkouším :)

      Vymazat
  18. Luci ja som netusila ze budes mat 30 :) wow! Ja ze mas po dvadsiatke (aj ked viem ako pises o robote, to by nesedelo :) ale vyzeras mega!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, no jo... ani nevím, jak se to stalo, ale ty roky mezi dvacítkou a třicítkou utekly tak rychle až mě to děsí :) A děsí mě i to, že já si na těch třicet vlastně vůbec nepřipadám :)

      Vymazat
  19. Značka Avene je úžasná, veľmi mi pomohla keď som mala kožné problémy ;)
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  20. Od Garnieru jsem ten peeling s kartáčkem měla, a byl skvělý! <3

    Klára
    NARA // czech fashion
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, Lucie,

    mám na starosti PR komunikaci pro značku Aussie. moc se mi líbí Váš blog a ráda bych s vámi navázala spolupráci. Pokud je pro Vás nabídka zajímavá, dejte mi prosím vědět na email: p.ngoc@cook-comm.com.

    Děkuji.

    Zdraví

    Ngoc
    Cook Communications

    OdpovědětVymazat
  22. Taky často střídám masky na obličej mám taky Freeman i Avon a ráda bych vyzkoušela ten čistící kartáček od Garnieru.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat