New in: April 2015

Ahoj krásky,
ano já vím, je už skoro konec května a já teprve teď přicházím s nákupy a novinkami za měsíc duben. Můj trapáskovitý pocit je opravdu velký, ale nemůžu dělat, že tu článek byl a že jsme si toho jen všichni nevšimli. Takže dneska jdu své odkládání napravit. Nebude to ovšem nijak dlouhé, chci být stručná, rychlá a dezerty (nebo jak se říká omáčku) si nechat na jindy.

Čím začneme? Tentokrát to zkusíme trochu netradičně a podíváme se, co mi přišlo k testování.
K testování mi totiž přišla velká krabice s letošními novinkami od značky Syoss. Konkrétně tedy šampon a kondicionér Full Hair 5 určený pro řídnoucí a zplihlé vlasy, což je přesně něco pro mě.


Potom šampon, kondicionér a maska Oleo Rich, což je řada pro velmi suché vlasy se sklonem k třepení. Suché vlasy sice tak úplně nemám, ale za hydratované bych je taky úplně nepovažovala, takže se těším, co tahle trojice s mými vlasy udělá.


A pak tu mám šampon proti lupům Anti-Dandruff, který jsem už začala používat a zatím jsem s ním nadmíru spokojená. Lupy sice primárně nemám, ale nemám pocit, že by to nějak vadilo :)
A taky je tu i jeden suchý šampon. Suché šampony používám sice jen když je nejhůř, ale na tento se popravdě řečeno vyloženě těším.


A mám tu i nějaké stylingové přípravky, lak na vlasy s fixací číslo 4 a pěnové tužidlo, obojí z řady Full Hair 5.


A od Syossu tu mám i barvu na vlasy. Naprosto nádherný hnědý odstín s názvem Sladká Bruneta. A jelikož mi přišla jen jedna krabička, musela jsem si jako dlouhovláska přikoupit druhou. Bože, ani nevíte, jak se na tento odstín těším, škoda že se k barvení dostanu nejdřív příští týden a to ještě kdoví jestli.


Od Syossu je to vše, ale jdeme dál. Díky eshopu KupKosmetiku.cz jsem dostala možnost vyzkoušet několik produktů od značky Sebamed. A to Opalovací mléko a Balzám po opalování. Zatím je mám ale schované ve skříni a čekáme společně na příchod léta.


Potom šampon na vlasy proti vypadávání vlasů, na které jsem v poslední době hodně trpěla a k tomu i kondicionér, který je vhodný pro všechny typy vlasů.


Hodně zvědavá jsem i na tento deodorant, u kterého mě naprosto uhranula ona "vůně čistoty", mohla bych k němu "čichat" pořád. Přišlo mi i něco, co není konkrétně od Sebamedu a to balzám na rty značky Blistex. Zatím jsem tuto značku ještě nezkoušela, ale protože nedám bez balzámu ani ránu a spotřebu mám velkou, tak na něj určitě brzy dojde.


No a taky mě čeká testování hromady vzorečků, je jich tolik, že popravdě nevím po kterém sáhnout dřív, asi to teda rozhodně momentální nálada nebo losovačka :)


Posledním balíčkem je balíček od kosmetiky Moje, která mi na testování poslala sadu balzámů na rty a řasenku, takže poctivě testuju a brzy se pochlubím s výsledkem :)


A to je z produktů, které mi přišly k testování všechno, takže se jdeme přesunout k tomu, co jsem si koupila já sama. Začneme časopisy, které si kupuju pořád a pořád a neustále je nestíhám číst. Takže jsem to aktuálně "vykoumala" tak, že si je nosím do práce a čtu si je o přestávce. Aktuálně tam mám lednovou Elle, aspoň už víte, jak jsem pozadu :)


A co se týče oblečení, opět jsem to trochu přepískla, ale je možné, že něco jsem si koupila už v březnu a nějak jsem se vám tím zapomněla pochlubit. Šaty s obrázkem mám ze Stylově-online.cz. Jak víte, nakupuji tu úplně nejraději. Šaty NYORK mám z Vinted, stejně jako pruhované tričko s krajkou. Vestička je ale už opět ze Stylově-online.cz.


Z této fotky jsou všechny trička a tílko taktéž ze stránek Stylově-online.cz.


Sukýnky, tepláčky i brýle jsou opět ze Stylově-online.cz, jedny z brýlí jsem dokonce vyhrála :)


A opět kalhoty a tepláčky, vše ze Stylově-online.cz a mám tu i "ždibíček" kosmetiky, tentokrát té dekorativní. Konkrétně tvářenku značky Essence z limitky Brit-tea a nude rtěnku, ta je taktéž od Essence. Jejich rtěnky patří jednoznačně k mým nejmilejším. Za málo peněz totiž dostanete hodně muziky :)


A abych nezapomněla, podařilo se mi vyhrát i jednu Giveaway, ve které se soutěžilo a krásný náramek a prstýnek. Prstýnek je mi sice velký a můžu jej nosit maximálně na palci, ale náramek jsem si malinko zkrátila a je super. Aktuálně jej tahám snad každý den :) Prostě se mi moc líbí :)


No a vidíte? Už jsme zase u konce, to je z mých dubnových nákupů všechno. Vy se mi určitě nezapomeňte pochlubit kde nakupujete vy a co jste si pořídili v poslední době pěkného. Jo a jestli máte tip na to, kde seženu super plavky, určitě mi to napište, zatím jen nerozhodně bloumám a nic moc se mi nelíbí. Ale je fakt, že jsem ve spoustě obchodů nebyla, takže pokud máte tip, sem s ním!!! :) Já se pro dnešek pomalu loučím, opět připomínám aktuální Giveaway, zúčastnit se můžete ZDE a ještě vás nenápadně nalákám na příští článek týkající se mého bělení zubů, tak ahoj příště :)


Mějte se krásně... Lucy :)


56 komentářů

  1. Ten fialový šampon jsem měla, ale teď chci zas vyzkoušet nějaký jiný.. Každopádně to tužidlo a lak od Syoss bych taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ráda zkouším nové věci, tak jsem zvědavá, jak mi sedne :)

      Vymazat
  2. Tá nová kolekcia os Syoss vyzerá úplne dokonalo ♥ :))
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, u nich se mi vždycky líbilo velké balení a i obaly mají moc hezké :)

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá na recenze na výrobky Seba Med. Zatím jsem s touto značkou spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na testování, jsem zvědavá jak mi ty produkty sednou :)

      Vymazat
  4. To je veci, hlavne se mi libi Syoss, to je poradne stedry balik a tesim se na recenze :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No balík to byl ohromný a taky ohromně těžký :)

      Vymazat
  5. Tomu se říká pořádný balík přírůstků :) Mně se strašně líbí ty MOJE balzámky :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Teeeda, to je ale obrovské New in. :-) Syoss šampony jsou fajn. Ale s jejich barvou jsem spokojená nebyla. Těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jak mi budou výrobky vyhovovat, jinak pár jejich barev jsem už zkoušela a seděly mi :)

      Vymazat
  7. To jsou ale úžasné kousky, ta army sukně je strašně krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, už se těším, až se oteplí a budu v ní moci vyrazit :)

      Vymazat
  8. Tééééda, to je obrovská várka novinek :) A těch Syoss produktů, to se vlasům bude líbit
    A oblečení jsi pokoupila taky moc pěkný Luci

    OdpovědětVymazat
  9. Syoss jako značka mi nikdy nepřirostla k srdci, ale recenze si ráda přečtu. Všechny ostatní kosmetické produkty mám vyzkoušené :D Jsem pak zvědavá na tvé názory :) Tvářenku od Essence jsem si taky koupila, ale ještě na ní nepřišla řada. Tak uvidíme. Mám trochu obavy aby na mě nebyla moc světlá.

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tvářenka je malinko světlejší, to jo, ale řeším to tak, že nejvíc štětečkem "šmrdlám" v té nejtmavší části :)

      Vymazat
  10. Moc pěkné věcičky, taky si chci nakoupit věcičky od syoss :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pozvání, už jsem štěstí zkusila, tak uvidíme :)

      Vymazat
  11. Inak aj mne sa kopia casaky a nestiham citat :/ az je mi z toho smutno :( Inak ta farba je krasna som zvedava ako dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrůza, přitom si jejich kupování nedokážu zakázat a ani nechci, čtu časopisy ráda a ráda z nich čerpám inspiraci :)

      Vymazat
  12. Pěkné věci sis pořídila. :) Značku syoss mám moc ráda hlavně laky a šampóny. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Značku Syoss milujem a mám všetko :D Proste ... Láska moja :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, šampon s kondicionérem od Syoss s keratinem - fialovo bílý jsem měla a dost se mi po nich mastily vlasy.
    Moje kosmetika je super, moc ráda bych jí vyzkoušela.
    Essence Brit tea růžičková tvářenka je naprosto super mám ji taky.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zjišťuju, že mě se teď mastí vlasy pomalu po všem, evidentně si zase dělají co chtějí :(

      Vymazat
  15. Tvářenkou od Essence jsem si radost taky udělala, tomu roztomilému designu se odolat prostě nedalo:-) Trička jsou naprosto parádní, palec nahoru:-)
    Ta řada Oleo Rich od Syoss vypadá luxusně, na tu bych si dala říct. S produkty Syoss mám až na lak na vlasy, který mi vyhovuje špatné zkušenosti, ale nebráním se zkusit něco nového, takže budu čekat až se s námi podělíš o zkušenost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, ta tvářenka vypadá tak úchvatně, že jsem ji prostě mít musela :)

      Vymazat
  16. Jéé ty sovičkové balzámky a ty tepláčky vypadají božsky :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Plavky zkus omrknout v Tezenis :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Nice review! ♥♥♥

    http://spafurnish.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jo, tolik samponu si poridit za jeden mesic to ani ja nedokazu :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je Míšo nepořídila, byly mi zaslány od zastoupení firem k recenzi :) Tolik najednou bych si jich taky nekupovala :)

      Vymazat
  20. Tak to je teda pořádná nálož nových věcí :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  21. Jee, to je super článek :) moc krásné věcičky :) ta výhra v giveaway ti musela udělat určitě velkou radost :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ten náramek je parádní, jen prstýnek je mi bohužel velký, ale nevadí, budu ho nosit třeba na palci :D

      Vymazat
  22. To si někdo panečku žije :) Krásné kousky, nejvíce se mi líbí ty vyzubené soví balzámy :D
    tribanany.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. jéééé, to jsem ráda že se ti náramek líbí :) a prstýnek můžeš někomu darovat :)

    OdpovědětVymazat
  24. Deodorant od SebaMedu mohu skutečně doporučit, je skvělý. :-)

    http://todayfluffycookie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, hlavně úžasně voní, to je úplná závislost ta vůně :)

      Vymazat
  25. Syoss šampony moc nemusím zato laky na vlasy miluji. Nádherné kousky oblečení a tvářenku od Essence mám také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, lak vyzkouším co nejdřív, jsem na něj zvědavá :)

      Vymazat
  26. beautiful outfit..

    http://www.ovationspas.com/pedicure-chairs.html

    OdpovědětVymazat
  27. awesome collection. nice post :)

    http://ovationspas.com

    OdpovědětVymazat