Zaměřeno na: Astor

Ahoj krásky,
dnešní článek bude zaměřený na produkty značky Astor. Na spoustě blogů jste je už určitě viděli, ale já potřebovala k vytvoření názoru na ně nějaký čas a ten přišel až nyní. Produkty už používám nějakou dobu, takže můj názor na ně je ucelený a je nejvyšší čas se o něj podělit s vámi. Mimoto jsem přidala do článku i "nenovinky", které podle mě stojí za zmínku určitě také.


Začnu ale tím, co jsem si u Astoru z novinek oblíbila nejvíce. Jistě vás nepřekvapí, že jde o oblíbené "pastelky" na rty Soft Sensation Lipcolor Butter nyní v matné verzi. Na výběr jsou tři odstíny a to 023 Vivid Divine, 026 Royal Diva a 027 Elegant Nude. I tyhle máslíčka na rty, stejně jako ty původní, mají za úkol o rty pečovat, hydratovat, zklidňovat a vyhlazovat a viditelně tedy zlepšovat stav a strukturu rtů. Přestože jsou matné a tvoří na rtech matný efekt, tak rty nijak nevysušují, Naopak jsou na rtech skutečně velmi příjemné, lehké a vůbec nelepí, což hodnotím jako velké plus. Stejně jako dlouhou výdrž a intenzivní barvy. Na rtech mi drží i když se napiju a skolí je až chvíle, kdy začnu jíst, ale i přesto mi ze rtů nezmizí zcela a nějaký náznak barvy tam stále je. Za mě jsou tyhle máslíčka jednoznačně must-have, mající přesto malinkou chybu a to zvýraznění mých ne úplně bílých zubů, což mě donutilo k tomu, že se konečně vrhám do bělení o kterém se dozvíte víc příští měsíc. Každopádně můj názor je, že jsou úžasné. Rozhodně je tedy doporučuji a dodávám, že jejich doporučená maloobchodní cena je 169 Kč.


Jak už asi tušíte, tak odstín 027 Elegant Nude je odstín vhodný pro ty, co se bojí výraznějších rtů. Barvička má opravdu odstín "moje rty, ale lepší" s malinko hnědým podtónem, Z matných odstínů je tato barva rozhodně mou nejoblíbenější.


Jako druhý jsem si oblíbila odstín 023 Vivid Divine, který je už sice o něco výraznější, ale stále bez problémů nositelný, aniž by na vás někdo blbě koukal a v duchu se pohoršoval. Na rtech vypadá naprosto skvěle.


Třetí odstín 026 Royal Diva je spíš pro ty odvážnější z nás, protože je skutečně hodně výrazný a tmavý, přestože to na fotce až tak nevypadá. Odstínově mi sedí spíše na zimní období nebo večer na akci, ale určitě jste stejně jako já i vy několikrát slyšeli, že rozdělovat rtěnky na ty "na den" a "na večer" je blbost, protože líčení by žádná pravidla mít nemělo a nemá mít a všechno je jen o tom si hrát a řídit se momentální náladou. Já tento názor rozhodně sdílím také a proto chci podotknout, že všechno je to jen o tom, naučit se tyto výrazné barvy nosit. Ne každá z nás na to má totiž odvahu. Jak ale na to, jak se to naučit a zvyknout si "vyjít takhle mezi lidi" aniž by měl člověk chuť se propadnout do země nebo jít kanálem nebo mít na očích sluneční brýle i v noci, tak o tom všem bude jeden ze článků, který vás v blízké době čeká, proto žádný strach, spolu se to naučíme a zvládneme to :)


A když už jsme u těch "máslíček", chtěla bych vám ještě ukázat jedno z té původní klasické verze. Já jej mám v odstínu 011 Feeling Feline a teď na jaro a poté v létě patří k mým favoritům, na které jsem už loni nedala dopustit. Letos tedy chci svou sbírku malinko rozšířit, tak uvidíme, který odstín mě osloví nejvíc. Každopádně pokud jde o vlastnosti tohoto máslíčka, tak rty opět krásně hydratuje a člověk má pocit, že má na rtech spíš balzám než cokoli jiného. Navíc pigmentace je také naprosto skvělá, rty vypadají šťavnatě a krásně se lesknou a i když výdrž není bůhví jak oslnivá, tak mi to absolutně nevadí, protože přetřít si rty znova je hračka. A pokud jde o vůni, tak je sladce vanilková a já se jí rozhodně nemůžu nabažit. Pokud tedy žádnou astoráckou pastelku ještě nemáte, určitě to napravte, protože jsou naprosto dokonalé.


Dalším produktem z novinek, které mi značka Astor poskytla k otestování je pudr Perfect Stay 24 H Make-up pudr + perfect skin podkladová báze v 1. U tohoto produktu si můžete vybrat buď aplikaci na mokro a docílit tak dokonalého krytí make-upu nebo klasicky na sucho pro matný finish jako běžný pudr. Na výběr je ze tří odstínů. Já mám odstín 102 Golden Beige a ten mé pleti sedí dokonale. Osobně tento multifunkční výrobek používám jako klasický pudr jak ráno, tak přes den pro občasné přepudrování. Použít na mokro jsem jej zkoušela, ale že bych měla pocit, že by krytí stálo za to nebo že by pleť vypadala sjednoceně se říct nedá. Navíc mi manipulace přišla nepraktická a celé to bylo zdlouhavé, protože pudr měl tendence mi zalézat do pórů a být vidět. Takže jako make-up mě neoslovil, ale jako pudr, to už je o něčem jiném a tam mi vyhovuje. Jedním z jeho benefitů má být otěruvzdornost, což je vlastnost, kterou budu vždy preferovat, takže i když není popravdě řečeno otěru odolný na 100%, přesto si mě i tak získává. Chválím i SPF 18. Pokud jde o balení, tak se mi moc líbí, ale bohužel je na něm to každodenní tahání v kosmetické taštičce už vidět a nápisy jsou tedy ošoupané, což nevypadá úplně nejlépe, ale jinak je balení skutečně naprosto dokonalé. Líbí se mi, že je pevné a bytelné a už od pohledu tedy něco vydrží. Jako velké plus hodnotím zrcátko a to, že přiloženou houbičku po použití nenecháváte ležet na produktu, ale uložíte do vlastního řekněme "chlívečku", což je rozhodně hygieničtější, zvlášť při použití na mokro. Za mě je to další produkt, který mě zaujal, sedí mi a nebudu váhat si jej pořídit znova. Proto vám jej určitě doporučuji. Doporučená maloobchodní cena je 249 Kč.






Další novinkou kterou pro nás Astor připravil jsou oční mono stíny Eye Artist Colorwawes. Odstínů je opravdu spousta a já dostala odstíny 120 Precious Bronze a 310 Wild Green. Oba odstíny jsou celkem výrazné a na letní líčení mi přijdou jako stvořené. Pigmentace je prvotřídní, aspoň u těchto odstínů rozhodně, ale slyšela jsem, že světlé odstíny mají pigmentaci celkem slabou, což mi přijde jako velká škoda, ale osobní zkušenost s nimi nemám, tak na 100% to potvrdit nemohu. Každopádně na stránkách Astoru doporučují pro maximální barevný efekt stíny navlhčit. Já tento způsob sice běžně nepoužívám, ale rozhodně souhlasím s tím, že vám ze stínů vytáhle maximum a barvy jsou skutečně o mnoho sytější. Co bych ale ještě chtěla ke stínům dodat je to, že mě překvapilo, jsou malinko prášivější. Při "šmrdlání" štětečku na stínu sice žádné prášení pomalu ani nezaznamenáte, ale ve chvíli, kdy jej nanášíte na oční víčko vás může lehký poprašek ze štětečku nepříjemně zaskočit, tak jako mě. Nicméně to není nic co by nešlo postupem času vychytat. Za mě tedy oba dva odstíny těchto stínů doporučuji. Na víčku mi vydrží celý den a do záhybů se mi neslily ani jednou. Navíc jsou vhodné i pro nositelky kontaktních čoček a majitelky citlivých očí, protože jsou oftalmologicky a dermatologicky testované. Barevně sice nejsou pro každého, ale vlastnostmi mi vyhovují. Doporučená maloobchodní cena je 159 Kč.






Jdeme dál, k otestování jsem totiž dostala i novou řasenku Big & Beautiful BFly Extreme Black. Díky ní máte mít řasy jako motýlí křídla, pružné, jemné, plné objemu, výrazné, nádherně zatočené a extra černé. Řasenka se pyšní gelovým složením s lehčími vosky, které by měly zajistit onu pružnost a jemnost, což mohu určitě potvrdit. Řasy rozhodně nejsou tvrdé jako beton, což je fajn. Dál už je to horší. Nevím jestli jsem prostě jen levá jako šavle, ale kartáček je pro mě zatočený tak nešťastně, že mi každý den přináší víc škody než užitku. Onen zkroucený tvar je jistě myšlený dobře, aby jste se vždy dostali tam kam potřebujete a k líčení vždy použili tu část kartáčku, která je k tomu nejvhodnější a umí patrně docílit nejlepšího efektu, ale mě to prostě vůbec nejde! A když vůbec, tak fakt vůbec. Když pominu fakt, že mi na kartáčku zůstává příliš produktu ať otírám jak otírám, takže mám s železnou pravidelností všechny řasy prostě slepené, tak největší perličkou je skutečnost, že mám pravidelně nalíčené touto řasenkou i oční víčka a to je mi prosím 29 let, takže opravdu nejsem "řasenková panna" a řasenku tedy dle mého názoru používat opravdu umím. Ale tahle je pro mě zkrátka oříšek. Navíc nemám pocit, že by výsledný efekt stál za to. Řasy totiž nemám ani natočené ani prodloužené a ani hustější. Prostě nula-nula-nic- slepený trs- slepený trs. Jediným plusem je, že nežmolkuje, během dne zůstává na řasách a nerozmazává se a také, že jde snadno odlíčit. Fotky výsledného efektu sice nemám, ale protože se blíží velký řasenkový speciál, tak se nemusíte bát, že by jste o ně přišli. Za sebe tedy tuto řasenku doporučit nemůžu, pokud ale jste šikovnější než já a toužíte ji vyzkoušet, tak doporučená maloobchodní cena je 229 Kč, ale často jsou akce, tak se na nějakou určitě vyplatí počkat. 




A protože mi řasenka Big & Beautiful BFly Xtreme Black nesedla, chtěla jsem vám ukázat ještě jednu řasenku od Astor, která mi naopak sedla perfektně. Jde o Seduction Codes N°2, což je řasenka pro objem a natočení, která nadzvedne vaše řasy do krásných křivek a přidá objem. Díky ní totiž docílíte efektu umělých řas, řasy jsou krásně rozpestřené (myšleno rozprostřené jako vějíř), krásně natočené a mají objem. Navíc se nerozmazává, netvoří žmolky a krásně se odličuje. Tahle mi opravdu sedí a s ní jsem naprosto spokojená. Kartáček také nemá rovný, ale zahnutý do vějíře, zkrátka klasického obloučku, ale pracuje se s ní dobře a žádný problém jsem s ní nikdy neměla. Fotky budou taktéž v řasenkovém speciálu, tak se určitě máte na co těšit. Seduction Codes N°2 rozhodně doporučuji!




Poslední věcí, kterou vám ukážu jsou laky na nehty Perfect Stay Gel Shine with Lycra. Tyto laky jsou totiž nejen dlouhotrvající i když slibovaných 10 dní upřímně řečeno vážně nedají, ale navíc se kromě vysokého lesku pyšní i velkým výběrem barev a tzv. 3 v 1. Co to znamená? Že nepotřebujete podkladový, barevný a vrchní lak zvlášť, ale stačí vám jeden jediný výrobek. Tento produkt totiž zvládne vše najednou, což je super, protože kdo z nás má v dnešní době tolik času se piplat se třemi produtky a u každého čekat až zaschne, aby mohl použít další? Já na to nemám s prominutím ani čas ani nervy, takže tyhle 3 v 1 laky od Astor rozhodně vítám a ráda doporučuji. 


No a s Astorem jsme vlastně u konce. Pokud jste vydrželi číst až sem, tak klobouk dolů, protože to moje rozepisování a okecávání je určitě zkouškou trpělivosti, ale jak už víte, tak já to stručně neumím a než něco vynechat a mít pocit, že jsem něco zatajila, tak to sem raději "prsknu" všechno. Pro dnešek je to už ale opravdu vše. Jen ještě připomenu stále probíhající Giveaway a v rychlosti nastíním na co se můžete v brzké době těšit. Ti pozorní z vás jistě postřehli řasenkový speciál, mimo to tu ale brzy bude i článek My Skin care routine aneb má péče o pleť, pak dubnové nákupy a novinky a také to, jak jsem se vrhla na bělení zubů. No, je toho více než dost. takže já se loučím a vy zatím užívejte každý krásný jarní den a víkend. A...

Mějte se krásně.... Lucy :)


37 komentářů

  1. Druhá riasenka má presne takú kefku, aké mám rada a aj podľa tvojho popisu vyzerá dobre. :))
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  2. To fialove maslo miluji a tak vyrazne mi neprijde, klidne si ho vezmu na denni liceni, vyrazny nosim jinak vecer.

    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak samozřejmě ta výraznost není žádná hrůza, ale na někoho by to mohlo být už moc :)

      Vymazat
  3. stíny 310 wild green mě hodně zaujaly.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou opravdu podařené, uvažuju, že si je zítra dám :D

      Vymazat
  4. Mně štve, že ty matné lip butter jsou jen v takhle omezené barevné nabídce. Zkoušela jsem je v drogerce, přišly mi super, ale z barev si prostě nevyberu :( snad časem budou další odstíny :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, víc odstínů by bylo rozhodně super :)

      Vymazat
  5. Fuuu, to byl teda megačlánek :D Já se musím kouknout na ta matná máslíčka na pusu :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Moc tuto značku nepoužívám, mám jen korektor a jsem s ním nadmíru spokojená ! :) Barvy rtěnek vypadají moc zajímavě a pudr taky působí moc hezky :) Pěkný článek :)
    Michelle, ma belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dřív Astor taky moc nepoužívala, akorát řasenky, ale pak jsem si ze zvědavosti koupila make-up, ten mě nadchl, pak ty první máslíčka a od té doby mám několik věcí, které od nich zbožňuju :)

      Vymazat
  7. Řasenku Seduction mám a mě řasy příšerně zezačátku slepovala, než trochu vyschla a i tak se mi moc efekt na řasách nelíbí a kartáček je mi na řasách nepříjemný, jakoby škrábal. Odstín 023 a 026 u lip butteru je pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naštěstí sedla a to jsem si myslela, že mi ten velký kartáček vyhovovat nebude a nakonec naštěstí jo :)

      Vymazat
  8. Pěkně napsaný článek, já značku Astor v drogerii pořád nějak opomíjím, ani nevím proč. Mám od nich jednu rtěnku a ta je moc fajn a už dlouho mám zálusk na ta máslíčka, konečně bych ráda nějaké zkusila. Nakonec mě ale v drogerce vždy zaujme něco jiného a na máslíčka zapomenu.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, rtěnku od nich ještě nemám žádnou, ale několik jich mám už vybraných :D

      Vymazat
  9. Krásné barvičky!
    Mám od Astoru pár laků na nehty a musím říct, že jsou to držáky! (: ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se z těch máslíček na rty líbí právě jen to fialové :) Ale pořád jsem se neodhodlala ho koupit, protože pokaždé nakonec vyhrajou jiné věci, které chci v té chvíli víc. Tak uvidíme. Já mám prostě ráda rtěnky pro jejich typický tvar. Tady se mi líbí barva a konzistence, ale pořád mi vadí, že je to "tužka". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím nakupováním jsi úplně jako já :) Taky mám v plánu to a to a nakonec si odnesu něco úplně jiného :D

      Vymazat
  11. Já Astor máslíčka zbožňuju a odstín Feeling Feline je můj momentálně nejnošenější :) Akorát k těm matným jsem se pořád nějak nedostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch matných mě mrzí, že není moc odstínů, jinak z těch klasických si chci rozhodně pořídit nějaké další :)

      Vymazat
  12. Ten pudr od Astoru jsem chtěla, teď už vím že si zítra pro něj konečně dojdu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že už jej máš a neprokrastinuješ jako já věčně se vším :D

      Vymazat
  13. Moc pěkný článek, já mám v plánu vyzkoušet od Astoru tekutý korektor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem koupila ségře k narozeninám. Vidíš, musím vyzvědět jaký je :)

      Vymazat
  14. O Astoru uvažuji, již nějakou tu dobu. Díky moc za tipy.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Matná máslíčka na rty už jsem zaregistrovala a už mám i v merku barvičku, kterou si pořídím, jen čekám na nějakou akci:-) Klasická máslíčka na rty totiž naprosto miluji, takže chci vyzkoušet i matnou verzi:-)
    Pudr/make-up bych taky moc ráda vyzkoušela, tenhle počin je hodně zajímavý a jsem zvědavá jak u mně uspěje. Oční stíny mají krásné barvičky, nicméně v plánu je prozatím nemám, od mono stínů poslední dobou trochu upouštím a fandím paletkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že i já teď fandím paletkám, ale v kosmetické taštičce vždycky táhnu nějaký mono stín :)

      Vymazat
  16. wow, great post! i like these lipsticks!
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/nails-polish.html

    OdpovědětVymazat
  17. Astor mám moc ráda! Krásný článek :)

    JIJINKA

    OdpovědětVymazat
  18. astor royal diva maslo na pery mam aj jatiež sa neodhodlam si ho dat na pery ale oni sa daju naniest aj v slabšich odtieňoch a potom to už take vyrazne neni:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě slabě moc nejde, asi jsem na to levá :D

      Vymazat