Nakupuj se Slevovekody.com ☺

Ahoj krásky,
dnes je venku tak ošklivo, že se mi absolutně nic nechce. Nebo abych byla přesná, je tam pořádná zima a pěkně pochmurno. A taky tak šero, že abych teď fotila fotky na blog je celkem zbytečné, jen bych se kvůli tomu světlu zbytečně rozčílila. Takže co teď? Zatím trávím chvíle brouzdáním po různých eshopech. Ne že bych zběsile nakupovala, to vůbec. Jen čerpám inspiraci k vánočním dárkům, protože je nechci nakupovat až v prosinci. Nebaví mě totiž prodírat se davem podrážděných lidí co se přetahují o každou blbost, strkají do sebe a stojí v nekonečných frontách. Prostě k tomu mám odpor a tak čím víc věcí seženu přes internet, tím budu upřímně řečeno raději.

We heart it

Ono to popravdě možná i souvisí s tím, že pracuji v obchodě. Takže když už trávím o obchodě celé dny od rána do večera, tak když mám volno, tak to poslední, co se mi chce, je to, abych zase trčela někde v obchodě. To prostě ne! I když přiznávám, že občas mě nakupovaní baví, ale musí mě to chytnout, musím mít bezednou peněženku, tu správnou náladu a jít pro konkrétní věci, které mají skladem. Pokud to tak není, jsem otrávená, podrážděná a protivná.

We heart it

No a jelikož se tedy příliš v brouzdání po kamenných obchodech nevyžívám, tak si to kompenzuji brouzdáním do obchodech na internetu. Pro mě to má prostě spoustu výhod. Můžu se u toho válet doma v posteli, neučesaná, nenalíčená a v pyžamu. Můžu u toho jíst cokoliv na co dostanu chuť a popíjet kafe. Taky u toho můžu sledovat jako kulisu klidně nějaký seriál, film nebo nové video oblíbené youtuberky. A když mě to přestane bavit, tak prostě zavřít stránku. Taky porovnávání cen v různých obchodech je mnohem příjemnější, když nemusíte vytáhnout paty z domu běhat z obchodu do obchodu a jakkoli hnout zadkem. Ne že bych byla vyloženě líná, ale prostě trávit volno v obchodech není můj koníček, což je možná u blogerky zvláštní, ale je to tak. 

We hert it

Ale co si budeme povídat. Nakupování přes internet nemá jen samé výhody. Fakt je ten, že tu věc nevidíte naživo. Vidíte ji jen na fotkách a občas prostě vypadá v reálu trochu jinak. Při nakupovaní kosmetiky se může trochu lišit odstín a u oblečení se zase můžete seknout ve velikosti. Občas se to stane, ale mě se to stává opravdu zřídkakdy. Zatím se mi nestalo ještě nic takového, abych na internetové nákupy zanevřela a to už takto nakupuji několikátým rokem.


A i když tak nakupuji už celou věčnost, tak ať teď jsem narazila na stránku Slevovekody.com, což je stránka, která nabízí slevové kódy, které když zadáte do své objednávky toho konkrétního eshopu na kterém zrovna nakupujete, tak vám slevu přímo odečte a vy zaplatíte za svou objednávku méně než kdyby jste kód nepoužili. Prostě super záležitost, které je škoda nevyužít. Hlavně je to stránka, kde nenajdete tři a půl obchodu a nazdar. Je jich tam požehnaně a hlavně takové, které třeba já ráda využiju. Namátkou třeba Asos, Avon, Douglas, H&M, Krása.cz, Martinus.cz, Tchibo, Zara, Zoot. No prostě je jich spousta a je třeba si nabídku kódů hlídat, protože jejich platnost je omezená.


Já v nejbližší době hodlám využít kódů na slevy na Parfums.czSlevový kód parfums totiž až do konce roku nabízí slevu 8% na celý nákup a i jiné akční nabídky. Takže mám radost, že se mi podaří při nákupech ušetřit nějakou tu korunu. Na Parfums.cz jsem totiž objevila pár věcí, po kterých mé srdce rozhodně touží, ale zatím si je nechám pro sebe, protože co když by jste mi je vykoupili, že jo?
No, už aby byla zase výplata a já mohla nějakou tou kačkou opět pomoci české ekonomice. Já totiž přece neutrácím, ale pomáhám státu, že?

We heart it

Tak jo, to je dneska asi všechno. Vy mi určitě napište jestli nakupujete radši v obchodech nebo na internetu, Jestli vás nakupování v obchodech baví, zda jste o stránce Slevovekody.com už slyšeli nebo jste byli tak jako já touto stránkou nepolíbení a jestli jejich kódy plánujete využít. Za sebe říkám, že rozhodně, protože dostat slevy na parfémy to je něco pro mě a už teď vidím ten nový parfém na své poličce. Ale já už se opravdu loučím, přeji krásný víkend a doufám, že si jej užíváte přesně podle svých představ. Ahoj a....

Mějte se krásně.... Lucy :)


19 komentářů

  1. O téhle stránce jsem ještě neslyšela, super tip :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju, proč neušetřit, když je ta možnost, že? :)

      Vymazat
  2. Také jsem o tom neslyšela, ale nevypadá to vůbec špatně. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadá a není. Osobně se divím, že jsem se o těch stránkách dozvěděla až teď :)

      Vymazat
  3. Moc zajímavý článek, určitě se na web podívám.
    Zvu tě k mojí narozeninové soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  4. stránku poznám a podľa mňa je to úplne super nápad :) ja vždy rada platím čo najmenej, takže toto je pre mňa jasné voľba ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, dokud ze mě nebude ta milionářka, tak se mi bude hodit každá koruna :)

      Vymazat
  5. Takéto zľavy sú super. Ja som zástancom niečoho ako zľava dňa.sk , kde.sa zľavy i menia. No i toto ma uputalo.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Stránku poznám a když jdu nakupovat přes internet, tak tam vždy nahlídnu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna vcera jsem objednavala obri nakup na parfums.cz a vyuzila teto stranky, slevicka 110kc mi udelala radost :) Urcite stranku doporucuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 110 Kč už je pěkná suma, taky by mi to udělalo radost :)

      Vymazat
  8. Hi Lucie. I love your style. Don't you like holinky, rubber riding boots? Check my fashion blog to check ideas! Kiss from Paris !

    OdpovědětVymazat
  9. Já slevové kódy hledám přes http://kuponik.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně kupónů zdarma je případně také na https://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat