Hiwe aneb éra chatování je zpět + GIVEAWAY

Ahoj všem,
dnes jsem si pro vás připravila malý článek o mobilní chatovací aplikaci Hiwe. Už jsem se o ní zmiňovala někdy v září, článek je ZDE. Nebudu vám nic nalhávat a rovnou řeknu, že jsem byla firmou oslovena, abych si aplikaci vyzkoušela a nakonec vás s ní seznámila a také pro vás uspořádala giveaway o trička. Tak jsem se tedy této aplikaci podívala na zoubek a dnes bych vám chtěla říct několik postřehů. Než ale na rovinu řeknu, co si o ní myslím, tak vám prozradím jak vlastně funguje.


Hiwe staví na tom, že oživuje trend chatování z 90. let. Tehdy jste si totiž na chatu vybrali místnost podle toho na jaké téma jste se chtěli bavit, vstoupili jste do ní a pak si mohli celou věčnost psát o tom tématu s úplně cizími lidmi. Cílem je tedy přímá komunikace v reálném čase. Žádné sbírání lajků, žádní odběratelé, žádná měřítka internetové oblíbenosti, což hodnotím určitě kladně, protože to mladé lidi tolik nestresuje. Cílovou skupinou jsou dospívající a mladí lidé ve věku cca 13 - 19 let, kteří kouzlo starých chatů nezažili a mohlo by je to zaujmout a pak lidé ve věku 25 - 35 let, kteří se k chatování mohou vrátit z nostalgie. Tuhle aplikaci si můžete do svého mobilu stáhnout klasicky buď přes Google play nebo AppStore, podle toho jaký operační systém má váš mobilní telefon. Následně se zaregistrujete a jste tam. Teď už si můžete rovnou zvolit chatovací místnost podle toho jaké téma vás zajímá, vstoupit do ní a začít chatovat nebo klidně jen číst diskuzi ostatních účastníků.



A teď tedy k mému pocitu z této aplikace. Myšlenka je fajn o tom žádná. Aplikace mi na mobilu funguje bez problémů, nijak se neseká, nepadá, nic. Trochu nepraktický mi přijde výběr chatovací místnosti, kterou si vybíráte "rolováním" směrem dolů. Když si konkrétní chat vyberete, vstoupíte do místnosti a následně vystoupíte, jste opět na začátku sloupečku, který je dle mého řazen podle nejaktualizovanějšího chatu. Sice si můžete zadat do vyhledávání konkrétní téma, které vás zajímá, ale kdyby bylo rozdělení dle kategorií už na začátku, rozhodně by to bylo lepší a praktičtější. Bohužel dost často se vám tedy nabízí chaty s tématy, které vám nic neříkají, případně vás znechutí jako třeba seznamka 13+?!!! Ať se na mě nikdo nezlobí, ale jako třináctiletá jsem si určitě ještě hrála s panenkama a nehledala kluka na "randění" a nepsala mu na chatu nemravné návrhy. V tom mě prostě dnešní doba štve, pokud to vidíte podobně, určitě mi dejte vědět do komentářů. Každopádně když se člověk nudí, tak ho tato aplikace zabaví v každém případě a na dost dlouho.






Na Hiwe se tedy rozhodně dá najít zajímavá místnost a v té chatovat, ale množství těch, které vám způsobí rozporuplné pocity je bohužel opravdu nepoměrně vyšší. Což ovšem není chyba aplikace, ale věkem některých uživatelů, kteří jsou opravdu ještě děti a kterých je na Hiwe drtivá většina. V mnohých místnostech jsou diskuze dost o ničem, což je škoda, ale tomu se člověk bohužel nevyhne. Každopádně pokud nemůžete najít co vás zajímá, tak si jednoduše místnost s vaším oblíbeným tématem založte sami, diskutujte k věci, smysluplně a určitě budete spokojení.




Za sebe ale musím přiznat, že mě chatování tolik neoslovilo, i když místnost mé oblíbené Patty Image mi udělala velkou radost a našlo by se i několik dalších místností, které mě bavily. Ale obecně chatování zkrátka nefandím, i když... neoslovil mě ani Snapchat, který je dneska tak strašně "in" a vlastně  ani Twitter, ač ve všech těchto aplikacích či sociálních sítích mám založený svůj účet. Jediné co mě baví je Instagram a Facebook. Proto nedejte na to, že jsem chatování na Hiwe nepropadla a raději si to vyzkoušejte na vlastní kůži, třeba to zrovna vás chytne a nepustí. A pokud vás už Hiwe chytilo, určitě to napište do komentářů. Zajímá mě jestli jej znáte, jestli vás baví nebo nebaví a proč. Co na něj říkáte a co si myslíte o chatujících dětech. Vím, že je tento můj názor možná trochu kontroverzní a možná rozproudí zajímavou debatu, ale určitě se nebojte napsat jaký na to máte názor vy sami. Já bohužel ten, že chatování dětí co se týče některých témat opravdu vůbec nefandím a myslím si, že by se s tím mělo něco udělat. Ač pochopitelně vím, že je to nemožné a nejde to ovlivnit vůbec nijak.

A jsme u konce. A protože se říká, že to nejlepší patří na konec, tak tu pro vás mám Giveaway o tři Hiwe trička. Ano, výherci budou tři a každý z nich se může těšit na své tričko od Hiwe, tak neváhejte a určitě zkuste své štěstí. Podmínky jsou stejné jako obvykle :)

GIVEAWAY


Podmínky:
Povinné:
1. Sledovat můj blog přes GFC a Facebook a napsat do komentáře pod jakými jmény mě sledujete.
2. Napsat svůj email.
3. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku.

Nepovinné:
4. Za sledování blogu přes Instagram můžete přidat další komentář a zvýšit tak své šance na výhru.
5. Kdo bude sdílet Giveaway na svém blogu či veřejně na reálném osobním profilu na FB, může zanechat taktéž další komentář s odkazem kde Giveaway sdílí a opět zvýšit své šance na výhru.

P.S. Nepovinnými podmínkami mi samozřejmě uděláte velkou radost .


A pozor! Soutěž trvá od soboty 13.2. 2016 do pondělí 29.2. 2016! Vítěze vyhlásím hned následující den a to jak tady na blogu, tak na Facebooku a Instagramu!

To je tedy pro dnešek vše, znovu připomínám, aby jste se o svůj názor a zkušenosti nezapomněli podělit v komentářích pod článkem, držím palce v soutěži o tričko a přeji jen ten nejúžasnější víkend, tak ahoj příště a....

Mějte se krásně... Lucy :)


21 komentářů

  1. GFC: Týna Friová
    FB: Týna Fričová
    kikifri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hiwe vyzerá veľmi zaujímavo. Len čo sa mi mobil vráti z opravy, určite si ju nainštalujem.

    GFC Katarína Sládečková
    FB Katka Katalin
    E-mail: sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Fb Eva Richterová

    OdpovědětVymazat
  4. GFC jako Lenca
    FB jako Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. gfc i fb: Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz
    aplikace je to zajímavá, ale nic pro mě :-D

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Terezah-style
    terezka0000@seznam.cz
    FB: Tereza Hájková

    Mě na tyhle aplikace moc neužije a asi by mi to bylo v telefonu k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  7. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC wikira
    FB wikira krasna
    wikirakrasna@gmail.com

    ráda zkouším nové aplikace

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Adéla Voráčová
    IG: ada.voracova
    email : ada.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm, rozhodne zajimava aplikace.. Az se budu jednou nudit, tak ji vyzkousim... I kdyz za sebe rikam, ze ja mam telefon primarne jen na telefonovani....

    GFC : Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. gfc tento ucet
    fb Nika Benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. gfc:Livii
    fb: Lívia Kolková
    email: liv.kol123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak o aplikaci jsem neslyšela, ale tak dneska stahnu a uvidím, bude určitě super!! :)
    GFC,FB: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz
    insta: aaudryl

    OdpovědětVymazat
  15. Tak o aplikaci jsem neslyšela, ale tak dneska stahnu a uvidím, bude určitě super!! :)
    GFC,FB: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz
    insta: aaudryl

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: kristian baláž
    FB: Kristián Baláž
    E-mail: kristian.balaz@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji přes GFC jako Sedmikráska. Na FB jako U Sedmikrásky. E-mail: USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  18. Na insta sleduji jako usedmikrasky :-)
    USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat