Objem a síla s Hempz Volumizing

Ahoj krásky,
dnes vám chci představit další z produktů vlasové kosmetiky, kterou jsem měla možnost v poslední době vyzkoušet. Co se týče vlasové kosmetiky, dost ji střídám a k máločemu se vracím. Jednak je to proto, že například ten nejúžasnější šampon pro mé vlasy stále hledám a také proto, že jsem zkrátka zvědavá a ráda zkouším nové a nové věci. Proto mi toho rukama prochází opravdu hodně a možná i proto bývám hodně náročná a nepochválím tak úplně cokoli. Tak se jdeme podívat jak to dopadlo v tomto případě.


Když mi přišla nabídka od značky Hempz, bez mučení přiznávám, že mi byla značka naprosto neznámá, přestože jsem zpětně zjistila, že jsem o ní slyšela od Áji, která ji chválila. Nicméně se mi to úplně vykouřilo z hlavy a proto jsem chtěla zjistit víc jak o značce, tak o jejích produktech. K testování jsem si tedy na jejich stránkách vybrala šampon a kondicionér pro zvětšení objemu, protože přesně tohle je věc, se kterou urputně bojuji a nepochybuji o tom, že kdybych našla ty pravé produkty, vůbec bych se s takovým problémem potýkat nemusela. První co mě na produktech zaujalo a hodně se mi to líbí je rozhodně balení. Je elegantní, působí luxusně, draze a vznešeně. Druhou věcí je určitě velice jemná vůně vanilky s hruškou, která není nijak přeslazená, naopak hodně příjemná. Tohle tedy byly ty první dojmy, než mě tato dvojice doprovodila do koupelny k mytí vlasů.



Hempz Volumizing Shampoo

Na úvod se mrkneme na to, co tento šampon vlastně slibuje. Kromě objemu má chránit vlasy proti tepelnému poškození a UV záření. Má zlepšit celkové zdraví, sílu a lesk vlasů. Obsahuje přírodní konopný olej, kokosový olej, glycerin, sojové proteiny, Hempz Hydraplenish Complex, zeleninové extrakty, slunečnicový olej, Pro Vitamin B5, Thermal Heat Protect, Vitamin E. Je toho tedy opravdu hodně a zní to sakra dobře, protože mimo tohle všechno je navíc 100% veganský, neobsahuje sulfáty, parabeny, lepek a THC. Ale už přecházíme k akci. Šampon má příjemnou konzistenci, není příliš tekutý ani příliš hutný. Na to, že jde o přírodní kosmetiku, tak pění krásně. Vlasy důkladně umyje, až doslova "vržou" mezi prsty a připadají mi v mokrém stavu o dost těžší než jindy, což není úplně příjemné. Nicméně za pocit, že jsou důkladně umyté to stojí.


Hempz Volumizing Conditioner

Co se týče kondicionéru, tak má stejné vlastnosti jako šampón a krásně jej doplňuje. Taktéž má vlasům dodat objem, chránit je proti tepelnému poškození, UV záření a zlepšovat jejich celkové zdraví, dodat jim sílu a lesk. Stejně jako šampon obsahuje přírodní konopný olej, glycerin, bambucké máslo, jojobový olej, sojové proteiny, Hempz Hydraplenish Complex, zeleninové extrakty, slunečnicový olej, Pro Vitamin B5, Thermal Heat Protect, Vitamin E. A samozřejmě žádné parabeny, lepek a THC. A zase, na to, že jde o přírodní kosmetiku jsem překvapená výsledkem. Vlasy jsou krásně uhlazené a snadno se rozčesávají. Pokud bych měla něco vytknout, bude to konzistence, která je hodně hutná a kondicionér jde z lahvičky celkem špatně ven, nicméně nejde o nic vyloženě dramatického. Vůně je taktéž jemná vanilkovo - hrušková.


Ve výsledku musím říct, že jsem s produkty vážně spokojená. Vlasy jsou opravdu důkladně umyté, jsou o dost silnější, pevné o něco lesklejší a působí zdravěji. Působí dojmem odvážného sebevědomého akčního hrdiny, který si je vědom svých kvalit, aspoň já z nich mám takový dojem. Pokud jde o objem, tak po umytí nemám pocit, že by byl objem až o kolik větší než po jiném mytí vlasů. Ano, nějaký objem tam rozhodně je, ale nic extrémního. Spíš mi ve vlasech déle vydrží, vlasy neplihnou tak rychle a vypadají déle "fresh", což je rozhodně super. Oba produkty můžu s klidem doporučit. Vlasy vypadají skvěle a příjemně voní. Status přírodní kosmetiky je jen třešinkou na dortu, za což má vždy dávám body navíc. Jediná nevýhoda této dvojice je vyšší cena. Šampon totiž pořídíte za 499,- a kondicionér vás vyjde taktéž na 499,-. Výhodnější ale rozhodně je nákup celé sady, která už stojí mnohem příjemnějších 690,- Výhodnou je, že poštovné je zdarma, tak na stránky Hempz a jejich eshop, kde jsou tyto produkty k dostání určitě mrkněte, mají totiž nabídku mnohem širší a já bych si toho u nich vybrala víc než dost, však mě znáte... kosmetická maniačka :D

No a dnes je to zase všechno, určitě mi tedy dejte vědět jestli značku Hempz znáte a jestli jste už něco zkoušeli a také jak jste byli spokojení. Určitě mi taky napište, jaké produkty vám dělají "wow" objem a nedáte na ně tedy dopustit. A nezapomeňte se zúčastnit právě probíhající Giveaway, šance na výhru je vysoká, výherci budou totiž rovnou tři! Tak užívejte den, užívejte každou vteřinu a ahoj u dalšího článku....

Mějte se krásně.... Lucy :)


13 komentářů

  1. Pěkná recenze. Objem bych potřebovala, cena je sice dost vysoká ale když funguje tak pro ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný názor, i já si nemám problém připlatit, pokud je to opodstatněné a opravdu se dočkám výsledků :)

      Vymazat
  2. Takovou nabídku bych také neodmítla. Objem potřebuju jako sůl a stále hledám produkty, které by mi pomohly

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že to hledání, je už několik let, běh na dlouhou trať i u mě :)

      Vymazat
  3. Taky jsem tuhle řadu viděla u Áji a hned mě zaujala. Ale odradila mě cena, takže zatím nakupovat nebudu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je bohužel vysoká, s tím určitě souhlasím :(

      Vymazat
  4. To vyzerá veľmi dobre. Veľmi ma oslovil už samotný atypický obal, takže určite po produkte sihnem :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  5. S touhle znackou zadnou zkusenost nemam, ale produkty vypadaji moc dobre :)

    OdpovědětVymazat
  6. S touhle znackou zadnou zkusenost nemam, ale produkty vypadaji moc dobre :)

    OdpovědětVymazat
  7. Take jsem si tuto radu zkusila a mne naopak dela sampon mega objem, hodne znatelny, takze supr:)

    OdpovědětVymazat