Spotřebováno: Leden 2016

Ahoj všem,
ještěže je letos přestupný rok, protože mám dnes poslední den na to napsat článek o spotřebovaných produktech z minulého měsíce. Zítra by to totiž bylo z předminulého měsíce a měsíc pozadu být rozhodně nechci! Pokud jde o spotřebovávání, musím říct, že se mi v této disciplíně celkem daří. Taška s odpadky se plní o sto šest, jen na úbytku nasyslených zásob to tolik vidět není. Ale nebudeme to natahovat a půjdeme rovnou na to. Tak šup :)



Yves Rocher - Sprchový gel s vůní kandovaného pomeranče a mandle

Nevím jak vy, ale já vánoční limitky zbožňuji a tohle byla právě jedna z nich. Na výběr byly ještě jiné parfemace, ale pomeranč a mandle byla vůně, která to vyhrála na plné čáře. Sprcháč voní neskutečně příjemně, jemně citrusově se sladkým podtextem a je obohacený o vodu z bio chrpy. Tento sprchový gel pokožku nevysušuje, mycí složka je rostlinného původu, bez ethoxylátů a samozřejmě produkt jako takový je bez parabenů. Za sebe musím říct, že jsem si jej zamilovala a hned bych si jej koupila znova. Jenže limitka už je pryč, tak mi nezbývá než se těšit na tu příští.

Yves Rocher - Tělové mléko s vůní kandovaného pomeranče a mandle

Opět naprosto božská vůně, která sice nevydržela úplně nejdéle, ale přesto byla kouzelná a pokožku krásně provoněla. Kromě toho tělové mléko obsahovalo esenciální olej z pomeranče a mandle a tak vůně byla věrohodná a nijak umělá. Jediné, co mi přišlo škoda bylo to, že hydratace nebyla úplně perfektní, spíš šlo o průměr, ale na druhou stranu se mléko aspoň rychle vstřebalo a nezanechalo pokožku mastnou. Rozhodně jsem si jej tedy oblíbila a plus u mě má i za absenci parabenů.



Avon Sunshine Kiss - Tělový sprej

Zpočátku se mi tato vůně líbila moc. Brala jsem ji jako skvělé osvěžení na léto na nějaké to přestříkávání a tak. Prostě má myšlenka neměla chybu. Líbilo se mi i složení vůně. Hlava: karambola Srdce: frangipani Základ:pižmo. Vůně tedy byla květinově - mořská a oficiální popis básnil o chladivých tónech tropických květin, které se snoubí s akordy šťavnatého ovoce. Výsledkem by měla být barvitá energizující vůně. A asi i byla, kdyby mě bohužel tak rychle neomrzela. Vůně tedy byla sice moc hezká, ale už v půlce lahvičky jsem jí měla plné zuby a do jejího používání jsem se musela vyloženě nutit. Vyřešila jsem to tak, že jsem si ji vzala do práce a tam jsem ji nakonec přeci jen spotřebovala. Znovu si ji tedy už nekoupím.

Garnier Neo - Intensive Antiperspirant

Tento antiperspirant nemám poprvé. Jednou jsem jej měla a to v době, kdy se objevil na našem trhu, jen v jiné parfemaci. Tehdy jsem si jej hodně oblíbila a to, že ho mám opravdu ráda mohu potvrdit i dnes. Má krásnou vůni, rychle se vstřebává, nezanechává skvrny na oblečení a díky tomu, že jde o krém, tak o pokožku i pečuje. Kromě toho je na něj spoleh, opravdu totiž zabraňuje pocení a hlavně neobsahuje alkohol, takže jej můžete použít hned po holení. Suma sumárum, nemám jej naposledy a rozhodně jej vřele doporučuji.


Balea - Hydratační čistící ubrousky Fresh Purple

Tohle je druhé balení ubrousků, které jsem si koupila v sadě s boxem. Ač odličovacím ubrouskům moc nefandím, tak nebyly nijak hrozné. Odlíčit se s nimi při troše trpělivosti dá a když tomu věnujete trochu času, zvládnou odlíčit i řasenku. Na denní používání to sice není, ale jako nouzovka nebo na cestování proč ne?

Himalaya Herbals -Multipurpose Cream

Mé asi tisící balení, tento krém je totiž skvělý pomocník pro dny, kdy mě zlobí pleť a že mi dala mrcha v poslední době vinou stresu pořádně zabrat. Tento krém je totiž víceúčelový, je vhodný na drobná poranění jako oděrky či popáleniny, na kožní a plísňové infekce. Obsahuje totiž mimo jiné aloe vera, které má silné baktericidní a anti-plísňové vlastnosti,  zinek, který urychluje léčebný proces a výtažky z Mořeny s drnku čínského, které mají antiseptické účinky. Jednoduše, pokud nemám pleť v kondici, mám na ní nějaký pupínek a strup, protože já si pupínky vždycky rozškábu, tak sahám po tomhle krému, díky kterému se mi pleť uzdraví v rekordním čase. Sice moc nevoní, naopak mi smrdí, ale za ten výsledek to rozhodně stojí. Doporučuji!

Essence my skin - Hydratační krém

Celkem příjemný krém, který dodá pleti hydrataci a nijak ji nezatěžuje. Obsahuje extrakt z limetky a okurky, který dodá pleti vlnu svěžesti. Speciální pečující formule s bambuckým máslem zanechá pleť sametově hebkou. Ideální je pro normální pleť a je vhodný i jako báze pod make-up. Obecně mu nemám co vytknout, ale zároveň nemůžu říct, že by mě posadil na zadek. Každopádně svou funkci plní a skvělý bude pro slečny, které s krémy teprve začínají a pro ty z vás, jejichž pleť je bezproblémová a nenáročná a nepotřebuje žádnou speciální péči.


Saloos roll-on - Sladké spaní 

Tento olejíček ve formě roll-onu je určený pro navození příjemných a klidných snů. Jeho vůně, která je směsicí levandule a exotické vanilky má totiž uklidňovat, uvolňovat, zbavovat napětí a stresu. Musím říct, že je hodně příjemná a člověka skutečně trochu zklidní a zrelaxuje. Jen je škoda, že vůně nemá delší výdrž, protože po chvilce opravdu není téměř vůbec cítit, což je škoda a zároveň i důvod proč si ji nebudu pořizovat znova.

Essence - all about matt! - transparentní pudr

Možná jste už zaznamenali, že tento pudr od Essence je napříč blogosférou dost oblíbený a přesně to byl důvod, proč jsem jej chtěla zkusit i já. A výsledek? Hádejte :) ....Jsem spokojená a nadšená. Tento pudr je totiž vážně super, pleť krásně zmatní, není vidět a nijak rychle neubývá. A hlavně stojí pár kaček a to doslova! V každém případě si jej tedy koupím znova a určitě jej doporučuji!


Ziaja - Krémové sprchové mýdlo Pomerančové máslo

A zamilovala jsem se! Miluji vůni pomerančů a pomeranče obecně a musím říct, že tento sprcháč se Ziaje opravdu povedl. Ta vůně je dokonalá! Mimoto tohle sprchové mýdlo pokožku nevysušuje, naopak ji díky obsahu pomerančového másla jemně promastí a pokožka je hned už na pohled jemnější. Dále tento produkt obsahuje i D-Panthenol a cocoglukosidy a má neutrální pH. Příjemným zjištěním je fakt, že nenarušuje ochrannou bariéru pokožky.

Nivea Creme Smooth - sprchový krém

Jak vidíte, dala jsem se na spotřebovávání vzorečků. A z tohoto vzorečku sprchového krému jsem měla fajn pocit. Pokožku díky obsahu bambuckého másla krásně hydratuje, zanechá jemnou a hebkou a mimoto moc krásně voní. Určitě jej tedy mohu doporučit.

Weleda Arnika - Sprchový gel

Tento sprchový gel vám má zajistit příjemný pocit po sportování. Arnika v BIO kvalitě osvěží pokožku, levandule zklidní vaši mysl a rozmarýn vám dodá novou energii. Navíc tento gel pomáhá zachovat přirozenou hydrataci pokožky. No, pokožka vysušená určitě není, za to chválím, jen ta vůně nesedne každému. Aspoň mě teda moc neseděla. Hodně je tam cítit rozmarýn a hned v pozadí je levandule. Sice je to vůně osvěžující a plná energie, ale můj šálek kávy to teď v zimě není. V létě bych ji rozhodně ocenila o dost víc a třeba jí dám v létě nakonec šanci a koupím si plné balení. Každopádně pokud milujete vůně nabité energií, ráda vám tento sprchový gel doporučuji.



Cien - Sprchový peeling Vlašský ořech a fík

Cien je značka Lidlu a ač ji vůbec nekupuji a tento peeling se ke mě dostal náhodou, tak jsem překvapená a to maximálně příjemně. Peeling naprosto plní svou funkci, je spíš hrubší než jemnější, což oceňuji a i výsledek stojí za to. Určitě jej tedy doporučuji a moc ráda si půjdu do Lidlu pořídit další.

Dr. Bronner´s Magic - Tělové mléko Levandule + Kokos

Další vzoreček který se ke mě dostal záhadným způsobem. Tohle bio tělové mléko má pokožku hluboce hydratovat, rychle se vstřebávat a zanechat pokožku hebkou a vyživenou. No.... těšila jsem se na vůni kokosu, nicméně jsem ji tam nezaregistrovala. Levandule zde velí na celé čáře, což by nevadilo, kdyby mi tohle mléko nebylo tak nepříjemné konzistencí a vlastnostmi. Konzistence je řídká, mléko dost lepí a je na dotek jak to říct? "Oslizlé." Vím, že to zní divně, ale je to tak. Pokožku jsem měla ulepenou, slizkou. no fuj. Sice jsem to přežila, ale jak se říká "nikdy víc", zkrátka stačilo. Určitě tedy nedoporučuji.

Avon Advance Techniques Absolute Perfection - BB péče pro bezchybný vzhled vlasů

A jsem tu s podobně nechutným a dnes zároveň poslední produktem. Minule jsem byla nespokojená s BB na vlasy od Gliss Kur a nenechala jsem na něm nit suchou. To jsem ale ještě netušila, že narazím na něco mnohem horšího a to BB na vlasy od Avonu. Tento produkt, to je totiž teprve tragédie. To že nic nedělá, čert to vem, ale to, že je neuvěřitelně ulepený a slizký, přes to už se přenést nezvládnu. Hrůza! Nikomu to nedoporučuju! Byla jsem z něj vážně zklamaná.

No a dnes to máme opět všechno, určitě mi napište se kterým produktem máte zkušenost a jestli pozitivní nebo negativní a jestli nějaký z produktů z článku teprve plánujete koupit. A určitě mi dejte vědět jak jde spotřebovávání vám. A jestli máte tip na produkt, kterých bych neměla minout, určitě mi o tom dejte vědět do komentářů. Já se pro dnešek loučím, připomínám Giveaway, která končí dnešní půlnocí a těším se na vás v měsíci březnu. Tak ahoj a...

Mějte se krásně... Lucy :)

12 komentářů

  1. Pěkná spotřeba :-)
    Měla jsem jen ten antiperspirant neo a mně vůbec nevyhovoval. Před potem vůbec neochránil a navíc jsem hrozně smrděla. Normálně se nijak extra nepotím, stačí mi deodorant, ale s tímhle produktem jsem se potila snad ještě víc, než kdybych nepoužila nic :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u mě naštěstí funguje, je vidět, že každému opravdu sedí něco jiného :)

      Vymazat
  2. Ahoj chtěla bych se zeptat jestli by jsi semnou nechtěla být v kontaktu myslím vzájemné navštěvování se. Pokud ano napiš mi na blog. Mám tam teď náběr.
    petta014.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super produkty, ubrousky od značky Balea jsem vlastnila, měla jsem je na cestách např. na festivalu a byli super pomocníkem na 3 dny, haha.:-D Navíc přesně jak říkáš, při troše trpělivosti jde všechno.:-) Jinak fajn spotřebováváš, já jsem ráda když spotřebuju za měsíc vatové tamponky:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spotřebovávat se snažím co to jde, mám všeho doma moc :D

      Vymazat
  4. Vianočná limitka YR bola tentokrát fakt podarená. Ja som mala sprcháč jablko+vanilka a strašne ma mrzí, že už ho nemám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a mě mrzí, že jsem si nepořídila i ty ostatní varianty :)

      Vymazat
  5. peeling a deodorant vypadají zajímavě, peeling jsem ještě ani neviděla a o deodorantu vždy váhám, díky za tipy!!! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr od Essence mám taky ráda, nejvíc mně těší, že stojí pár korun a přitom je opravdu super:-) A vánoční limitka YR byla suprová a i když do Vánoc daleko, tak už teď se těším, čím nás YR překvapí letos:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já sprcháče od Nivei kupuji skoro pořád - jsou pro mě naprosto bezkonkurenční, už jen proto, že po nich nemám vyrážku, nemluvě o příjemných vůních, které jsou vždy nevtíravé a navíc jsou to podle mě jediné sprcháče, které nevysušují. Dle mých zkušeností vysušují ještě méně než ty přírodní, což je pro mě skvělé. Sem tam zkusím i jinou značku, ale k Nivei se vždy vracím :).

    OdpovědětVymazat