Weleda - příroda je "IN"

Ahoj krásky,
určitě víte, že jsem celkem dost nakloněna přírodní kosmetice. Je mi nějak vnitřně příjemnější na sebe piplat něco, co je přírodní, narozdíl od něčeho, co je od shora až dolů naboucháno samou chemií. Aby nedošlo ke spekulacím, tak nepřírodní kosmetiku používám také a to rozhodně více než tu přírodní. Každopádně ta přírodní je mému srdci bližší a protože se letošní rok u mě odvíjí od toho, že upřednostňuji věci, které mi dělají radost, tak představení něco mála přírodní kosmetiky určitě nesmí chybět. Takže bych vám dnes chtěla ukázat dva produkty od značky Weleda a to mandlový sprchový krém pro citlivou pokožku a měsíčkový dětský krém. Oba produkty seženete například na stránkách eshopu Krasa.cz. Tak pojďme na to :)


Weleda - Mandlový sprchový krém pro citlivou pokožku

Jestli chci na úvod něco zmínit, tak to, že mám kosmetiku s obsahem mandlí velmi ráda a rovnou přiznám, že hlavním důvodem bývá ta neskutečně nádherná vůně. Té se vyrovná máloco, možná jen vůně kokosu, vanilky a čokolády, potažmo kakaa? No, možná bych ještě něco našla, ale o to teď nejde. Kam tím ale mířím je fakt, že jsem se těšila na mandlovou vůni a ta se nakonec k mému zklamání nekonala. Tento sprchový krém je totiž v podstatě bez parfemace, aspoň oficiálně, protože já něco jemného cítím, něco co znám a co mi připomíná dětství. Dost špatně se to popisuje a dodnes mi ta vůně nevůně vrtá hlavou. Každopádně ať je to cokoli, voní to jemně, což mě trochu mrzelo, protože na přípravcích do sprchy si užívám právě jejich vůni, ale nevadí, jdeme dál. Konzistencí mi tento sprchový krém připomínal tělová mléka do sprchy a fungoval vlastně celkem podobně. Příliš nepěnil (já vím, přírodní kosmetika zrovna dvakrát nepění, že jo?), pokožku ale krásně hydratoval, vyhladil a zvláčnil. Ještě aby ne, když obsahuje bambucké máslo, o pokožku tedy krásně pečuje a je k ní maximálně jemný a šetrný. Což je ideální spojení, zvlášť pokud máte hodně citlivou pleť, která jen tak něco nesnese. Tento sprchový krém navíc působí na obnovu lipidů a tím pomáhá udržovat hydrataci pokožky v rovnováze. Pokud tedy netoužíte po oblacích do nosu bijící vůně a chcete jen šetrné mytí po kterém nebudete mít vysušenou pokožku, tak vám můžu tento sprchový krém vřele doporučit. Seženete jej třeba zde a jeho cena je 209,-.



Weleda - Měsíčkový ochranný krém 

Tento krém jsem si popravdě hodně oblíbila. Sice je určený na ochranu pleti v sychravém a chladném počasí a já jej používala jako noční krém, ale i tak mi skvěle vyhovoval a hned vám řeknu proč večer ano a přes den ne. Jak už jsem několikrát zmiňovala, tak mám smíšenou až mastnou pleť a má pleť mezi těmito dvěma miskami vah neustále přeskakuje jak se jí zrovna zlíbí. Mrcha jedna.... A tento krém je něco jako hodně řídká až tekutá vazelína, ale o vazelínu v žádném případě nejde. Každopádně proto se vám do pleti tak úplně nevstřebá a místo toho vám na ní zanechá lehoučký ochranný film. Ale ochranný film je opravdu jemný, takže pleť může stále bez problémů dýchat. Každopádně na mou pleť je až moc mastný, tak jej zkrátka přes den mít nemůžu. Leda ve dnech, kdy nevystrčím hlavu z domu. Pokud jde o složení, tak krém neobsahuje vodu, naopak v něm najdete čistý včelí vosk, tuk z ovčí vlny, mandlový olej a výtažek z ekologicky pěstovaného měsíčku lékařského ve 100% BIO kvalitě, který má zklidňující a hojivé účinky. A to všechno je právě to, čeho jsem využívala po nocích, protože to by bylo, aby tohle složení neudělalo s mou pletí aspoň malinký zázrak. A taky, že ano. Ráno jsem měla pleť jako miminko. Naducanou, šťavnatou, probuzenou, zkrátka čilou a doslova politou živou vodou, což si prostě musím pochvalovat ještě teď. Musím tedy říct, že v zimě je na noc perfektní a rozhodně mám v plánu jej používat i teď na jaře a to aspoň jednou či dvakrát týdně takto na noc. Za sebe jej tedy mohu stoprocentně doporučit a dodávám, že je vhodný i pro miminka, jejichž pleť je hodně citlivá a v mrazech dost trpí. Jinak krém neobsahuje žádné syntetické konzervanty, barviva, látky na bázi minerálních olejů vyráběných z ropy a parfemaci, ač mě teda voní, sice jemně, ale hrozně příjemně. K dostání je tady a vyjde vás na příjemných 199,-.




To je prozatím od Weledy všechno, za sebe říkám, že mám Weledu vážně ráda, fandím jí a určitě si od ní pořídím nějaké další produkty a budu moc ráda, když se o svůj názor podělíte i vy. Ať už o názor na značku Weleda, o názor na některý z těchto dvou produktů či třeba o názor na přírodní kosmetiku obecně. Nic z toho si tedy určitě nenechávejte pro sebe. Na všechny vaše komentáře se už moc těším, připomínám probíhající Giveaway o trička chatovací aplikace Hiwe a těším se zase příště, tak ahoj a...

Mějte se krásně... Lucy :)


11 komentářů

  1. Už jsem o tom slyšela, prý je to učiněný zázrak :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Weledu mám naozaj veľmi rada a neviem si ju vynachváliť. Mandľúvý sprchovací krém mám momentálne aj ja a neviem si ho vynachváliť :) Je to niečo fakt super :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Od Weledy nic nemám ale chtěla bych vyzkoušet nějaký sprchový gel nebo tělové mléko. Přírodní kosmetiku mám ráda ale bohužel není ji tolik dostupná, takže se hůř shání a ne vždy je vše 100 % přírodní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, já bych ráda zkusila něco na vlasy nebo na pleť :)

      Vymazat
  4. Od Weledy doma nic nemám, ale ten měsíčkový krém mě dost zaujal!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
  5. Weladu milujem :-)
    Najlepšia kozmetika :-)
    Pozývam na giveaway : www.aduliksun.com

    OdpovědětVymazat
  6. Od Weledy nic nemám, ale ten sprcháč mě zaujal. Co se týče přírodní kosmetiky, tak mám ráda Alverde nebo pak naší českou značku Bione, hlavně konopnou řadu na pleť i vlasy :-) Jediná, která mi fakt ve všech směrech vyhovuje. :-)

    OdpovědětVymazat