NYX Cosmetics v České republice - Blogger event

Ahoj všem,
je to týden a půl zpět, co jsem se zúčastnila eventu značky NYX, který se konal v Make Up Institute Prague. Celá akce se konala při příležitosti oficiálního uvedení značky NYX na náš trh. Ano, NYX totiž bude mít jak svou vlastní prodejnu, tak eshop s kompletním sortimentem, který jistě ocení všechny "mimopražandy" jako jsem já. Popravdě se už nemůžu dočkat, protože můžu potvrdit, že je skutečně na co se těšit. Ač jsem z akce odcházela s taštičkou s deseti produkty této značky dle svého vlastního výběru, tak musím přiznat, že mám v hledáčku ještě několik dalších výrobků, které mě opravdu zaujaly a rozhodně je nutně potřebuju! :)

Na eventu jsem se totiž se spoustou produktů mohla blíže seznámit a vyzkoušet si je. Kromě toho jsem se dozvěděla spoustu zajímavých informací o této značce a o její filozofii. Dobře jsem se najedla díky cateringu od Kitchen Story (mňam) a setkala se s hromadou dalších blogerek včetně holek ze Slovenska. Akce byla každopádně podařená, atmosféra byla pohodová a myslím, že jsme si tuhle akci všechny užily.

Než se s vámi podělím o fotky z akce a následné fotky produktů, které jsem si společně s výborným muffinem odvezla domů, tak vás určitě zvu na kosmetický veletrh Interbeauty, který se koná 22. a 23.4. 2016 a kde bude mít kosmetika NYX svůj vlastní stánek. Takže pokud jste z Prahy a nechce se vám sedět doma, tak tam neváhejte vyrazit.

Teď už ale nebudu zdržovat a ukážu vám, jak to na akci vypadalo.



Milý Ježíšku, slibuju, že budu hodná.... aneb kdo by doma nechtěl takový kosmetický "kufřík"či spíš pořádný kufr, že? Pochopitelně včetně toho obsahu :)




A brala bych i tuhle maketu NYX rtěnky v hodně nadživotní velikosti.



Make Up Intitute se musel důkladně prozkoumat, musím říct, že je to tam opravdu moc pěkné.


No a od fotek z akce se přesuneme k fotkám ode mne z domu a hlavně k obsahu taštičky, kterou jsem si s sebou přivezla. Popravně fotky jsem nafotila až včera, protože jsem byla v jednom kuse v práci a dřív proto nebylo kdy. Takže si jistě umíte představit to mučení, když jsem produkty ještě neměla nafocené a tudíž do nich nemohla hrábnout a začít je používat. Ale jak už jsem se zmínila, včera jsem je nafotila a dnes se na vyzkoušení několika z nich vrhla. Jupííí.... Konkrétně paletky očních stínů, která je prostě božská, gelu na obočí, který jsem si ihned zamilovala a který jak to tak vypadá asi vystrnadí veškeré sety na obočí či tužky a taky jsem vyzkoušela krásnou mozaikovou tvářenku a lesk na rty. Možná se lesku na rty u mne divíte, když věčně vykřikuju, že je nemám moc v oblibě, ale na tento jsem byla zvědavá a musím říct, že mě příjemně překvapil a rozhodně jej nebudu váhat čas od času použít. Zbytek produktů na první testování zatím čeká, takže k nim zatím nic neřeknu. Každopádně na jednotlivé produkty určitě bude recenze, ale tu plánuji až si na eshopu, jehož spuštění se blíží, dokoupím ještě něco málo, co mě na eventu zaujalo a co nutně musím mít. Ale prozatím se pojďme podívat na poklady, které mám.






















Tak, já doufám, že jste tu velkou nálož fotek přežili a nenudila vás, že vás třeba něco z toho zaujalo a máte v plánu si produkt pořídit a hlavně jít se zanedlouho podívat přímo do obchodu NYX a nebo pořádně prošmejdit jejich eshop. Jakmile bude eshop v provozu a kamenná prodejna otevřená, určitě vám dám vědět. Prozatím si ale můžete čekání zpříjemnit lajkem facebookové stránky NYX Cosmetics Czech Republic a také sledováním jejich instagramového účtu @nyxczech. Určitě tedy nezapomínejte @nyxczech označovat na vašich fotkách s NYX produkty a přidávat hashtag #nyxcosmeticscz.


No a to je pro dnešek všechno, určitě mi napište jestli značku NYX znáte, jestli něco od nich vlastníte a jak jste spokojení a určitě napište i typy na produkty, které od nich milujete. Taky mi nezapomeňte dát vědět jak se těšíte na eshop a kamennou prodejnu a co máte v plánu si pořídit ze všeho nejdřív. Věřím, že rozhodování nebude snadné, protože je z čeho vybírat. Já se ale už loučím, moc děkuji značce L´oréal pod kterou NYX Cosmetics spadá za pozvání a přeji krásný začátek jara. Tak ahoj a...

Mějte se krásně... Lucy :)



26 komentářů

  1. Krásná kosmetika, krásné představení a krásné dárečky. Jistě sis to musela velmi užít, přeji Ti to moc. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to být skvělé a také těžké vybrat si jen deset kousků. Chtěla bych snad od každého něco :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem vybírala horko těžko, škoda, že jsem si nepřibalila i nějakou bázi pod make-up :)

      Vymazat
  3. Krásne fotky... a NYX vám v ČR závidím... sú skvelí.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ty se máš! :) A ta maketa je super :D

    OdpovědětVymazat
  5. To musela být fajn zkušenost :-) a tolik krásných produktů jsi si dovezla. Tak si věci pořádně užij a doufám že nám je ukážeš blíže... Interbeauty bych ráda navštívila ale bohužel nejsem z Prahy takže je to trochu složitější.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě to musela byt pro blogerky úžasná zkušenost se zúčastnit takové akce! Krásný blog a nádherné fotky!
    www.lifestylebyilu.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten wonder stick na konturování/highlight mě hodně zajímá! Doposud nějak unikal mé pozornosti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že je to jeden z produktů, které jsem si oblíbila nejvíce :)

      Vymazat
  8. Na tuto akci jsem byla také pozvaná, akorát do Brna.. Krásné produkty, hned bych brala celý kufr s produkty od NYX :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. To musela být opravdu super akce, s kosmetikou Nyx bohužel žádné zkušenosti nemám, ale produkty mě hodně lákají, takže si dříve nebo později něco z jejich sortimentu nejspíše také pořídím :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Paradni fotky, mit to tak vse doma:)) Butter gloss lesky i ostatni od nyx mam moc rada, aj rtenky, ocni stiny jsem moc nezkusila, jen par malych paletek, tak na tuhle jsem zvedava..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Paletky mi právě padly do oka hned na akci. Škoda, že jsem tam tu třetí variantu nechala, budu ji muset dokoupit :)

      Vymazat
  11. Jak dlouho trvala ta akce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla odpoledne, od dvou hodin, ale jak dlouho ti opravdu nepovím, už vůbec netuším jak dlouho jsme tam byli :)

      Vymazat
  12. Opravdu si vážím DR AKHIGBE, jmenuji se LAURIE HUGHES. Nikdy nepřestanu svědčit o DR AKHIGBE, Štěstí je vše, co teď vidím, nikdy jsem si nemyslel, že budu znovu vyléčen z viru HIV. DR AKHIGBE to pro mě udělal Jsem trpící smrtelnou nemocí (HIV) za poslední 2 roky, utratil jsem spoustu peněz od jednoho místa k druhému, od kostelů po kostely, nemocnice byly můj domov každý den rezidence. Neustálé kontroly byly mým koníčkem až do tohoto věrného dne, viděl jsem svědectví o tom, jak DR AKHIGBE pomohl někomu v léčbě jeho onemocnění HIV na internetu rychle jsem zkopíroval jeho e-mail, který je drrealakhigbe@gmail.com, jen abych mu dal test, který jsem mluvil on mě požádal, abych udělal některé určité věci, které jsem udělal, řekl mi, že mi poskytne bylinné léčení, které udělal, a potom mě požádal, abych po několika dnech, po použití bylinná léčba a já jsem, hle, byl jsem osvobozen od smrtelné nemoci, až dosud žádné HIV ve mně znovu požádal mě, abych poslal svědectví po celém světě, věrně to dělám teď, všechna svědectví DR AKHIGBE jsou pravdivá prosím BROTHER a SISTER, MATKA a OTEC je skvělý, dlužím mu na oplátku. Pokud máte podobný problém, pošlete mu e-mail na adresu drrealakhigbe@gmail.com nebo můžete, co je jeho mobilní číslo na čísle +2349010754824, může také vyléčit tyto nemoci jako HIV a AIDS, DENGUE FEVER. HERPES, DIABETIKA, RAKOVINA, HEPATITIS A & B, CHRONICKÉ CHOROBY, VYSOKÁ Krevní ochrana, obezita, ASTHMA, SRDECKÉ CHOROBY, VNĚJŠÍ INFEKCE, EPILEPSY, STROKE, VÍCEJÍCÍ SCLERÓZA, NAUSEA, VOMITING NEBO DIARRINUS, ZÁVĚRKA, PAUZA, ZÁVĚR, ZÁVĚRKA MALARIE, BAKTERIE, PULMONÁRNÍ FIBROSIS. DIARRHEA, JAPANISE B ENCEPHALITIES, RABIE, SNÍDANÁ INFEKCE. CYSTIC FIBROSIS, ETC. Prosím, pošlete e-mail drrealakhigbe@gmail.com nebo co je jeho aplikace .. + 2349010754824 je to skutečný dobrý a čestný muž. webové stránky ... https: drrealakhigbe.weebly.com

    OdpovědětVymazat