S Garnier na cestách

Konečně je tu léto, prázdniny a dovolená. Takové ty dny, na které čekala jistě většina z nás. Třeba já sama na léto čekám celý rok. Miluji totiž teplo, slunce a pobyt na čerstvém vzduchu. Což ve spojení s životem ve městě může znít trošku úsměvně, protože ten vzduch tu není žádná hitparáda, ale jistě víte co tím myslím. A když už mluvíme o létě, tak co se určitě líbí spoustě z nás je větší možnost cestování. Člověk cestuje více než jindy v průběhu roku a to právě z důvodu prázdnin a dovolených, kterých se skoro všichni dočkáme především v letních měsících. Jednoduše máme víc volna a tím pádem víc času něco v tomto směru podniknout a vydat se kamkoli nás napadne a možnosti dovolí. 


Popravdě je úplně jedno jestli člověk vyrazí do zahraničí nebo bude cestovat jen v rámci naší republiky či Slovenska, protože není až tak důležité kam vyrazíte, ale především s kým. A pak je hlavní samozřejmě to, že jednoduše opustíte zaběhnutý řád a to, co vás obklopuje každý den. Změna, byť maličká, člověka vždycky obohatí a opravdu není podstatné, jestli chytáte bronz u moře nebo u vás na chalupě nebo trávíte léto například u prarodičů. Třeba já jako dítě prázdniny u babičky vždycky milovala a pokaždé když si na ně vzpomenu, musím se šťastně usmívat. Proto říkám, že to není ani o penězích, ani o luxusu a velkých vzdálenostech.


A protože se hrozně ráda nechávám inspirovat a myslím si, že by bylo fajn inspirovat sami sebe navzájem, určitě mi napište kam se rozhodně vyplatí vyrazit a to jak do zahraničí, tak zejména tady u nás v České republice či na Slovensku. Napište mi svá oblíbená místa, které vás okouzlily a kam se třeba rádi zase někdy vrátíte. To víte, začínají mi dva týdny dovolené a inspirace není nikdy dost a také není nikdy na škodu.


Nicméně nevím jak vás, ale pokud jde o cestování, tak jestli mě něco zas až tak nebaví, je to balení. Vždycky se bojím, abych toho netáhla moc a pak mám zase strach, že toho mám naopak málo. Ve výsledku se tedy pokaždé snažím být lstivá. Zabalit toho co nejvíc a zabrat tím co nejméně prostoru. Pokud jde o oblečení, tam toho člověk tolik nezmůže, samozřejmě pokud si bere přiměřené množství. Ale my ženské třeba můžeme skvěle pracovat s prostorem v oblasti kosmetiky. Jak v dekorativní, tak v pečující kosmetice jsou perfektní miniatury, různá cestovní balení a samozřejmě vzorečky.



Ano, v dnešní době se dá sehnat minibalení snad čehokoli a protože mi Garnier před časem zaslal k vyzkoušení cestovní balení svých micelárních vod, rozhodla jsem se vám je ukázat, protože cestování je v těchto dnech a týdnech téma, které snad nemůže být aktuálnější. Kromě toho mě v balíčku, což byla vlastně kosmetická taštička, čekal i malinký kartáč na vlasy, který mi už nějaký ten pátek dělá společnost ve skříňce v práci (a na cesty by byl mimochodem také ideální), balení gumiček do vlasů bez kterých nedám ani ránu a vždy mám nějakou na zápěstí a malinká žíňka se kterou se z pleti božsky odstraňuje třeba pleťová maska.  Ale zpátky k micelárním vodám, protože o těch se chci zmínit především.



Pokud jde o tyto micelární vody značky Garnier, nejsou ničím novým a jistě je dobře znáte. Ale možná jste právě netušili, že jsou k dostání i v cestovním balení a mohou vám tak dělat společnost kamkoliv vyrazíte. Podle mě je to totiž skvělá informace, nemusíte se tím pádem tahat s velkou lahví, popřípadě nemusíte shánět malou lahvičku, do které by jste si část micelárky přelili.

Já osobně měla zkušenosti už s oběma typy těchto micelárek. Jak klasickou růžovou, která je určená pro citlivou pleť, tak se zlatou, která je dvousložková a odlíčí opravdu na co si vzpomenete. Za sebe mohu doporučit obě dvě. Ta růžová je klasika, která odlíčí, nedráždí, nevysušuje, jen s očním okolím si neporadí tak rychle a proto je lepší mít ještě odličovač očí zvlášť. Takže pokud potřebujete něco co vám odlíčí pleť i oči a půjde to opravdu snadno, volila bych právě micelárku dvoufázovou obsahující vodovou a olejovou složku, které se po zatřepání lahvičkou spojí a odlíčí oči během chviličky. Navíc na cesty tak s sebou vezmete jen jednu lahvičku místo dvou a to je myslím to, co chceme především. Ušetřit co nejvíc prostoru. Navíc pokud cestujete letadlem a chcete mít micelární vodu v příručním zavazadle, tak na palubě jsou povolena balení jen do 100 ml, což tyto cestovní balení splňují, takže mají další plusový bod.



No a s ostatními kosmetickými přípravky řeším prostor úplně stejně. Kupuji cestovní balení, miniatury a vždycky spotřebuji spoustu nasyslených vzorečků. Navíc když cestuji takto co nejvíce nalehko, mám z toho i hrozně dobrý pocit. Jsem jednoduše spokojenější z toho, jak málo mi toho vlastně stačí a věřím že v tom nejsem jediná. Klidně mi dejte v komentářích vědět jak to máte vy. Jestli se snažíte místa ušetřit co nejvíc nebo je vám to jedno a taháte s sebou tolik věcí až oči přecházejí.

Ještě než se s vámi ale dnes rozloučím, mám tu pro vás malou pozvánku na soutěž o kosmetický balíček, který probíhá na Facebookových stránkách blogu. Takže pokud chcete vyhrát sadu sprchového gelu, tělového mléka, tělového spreje, dvou krémů na ruce, tří antibakteriálních gelů a dvou antiperspirantů (protože ty jsou v létě nezbytné), určitě mrkněte SEM a neváhejte se zúčastnit, podmínky jsou naprosto jednoduché. Já vám samozřejmě budu držet palce, soutěž běží do 22. července 2018.


To je pro dnešek už všechno a tak mi nezbývá nic jiného než vám popřát krásnou dovolenou, prázdniny a léto celkově ať už jej budete trávit kdekoli. A když už jsme u toho, připomínám, aby jste nezapomněli v komentářích zmínit své prázdninové cestovatelské tipy po České republice, Slovensku i všude jinde v zahraničí. Nebo se třeba pochlubit kam vyrazíte či jste stihli vyrazit vy. Každý váš tip je srdečně vítán. A určitě nezapomeňte připsat jak bojujete s balením věcí. A jestli zrovna cestování moc neholdujete, klidně dejte aspoň vědět jak jste na tom s micelárními vodami. Jestli je používáte a kterou značku máte nejraději. Tak se mějte krásně a brzy se potkáme u dalšího článku.


6 komentářů

  1. Jej tieto mini balenia vyzerjú skvelo a ešte sú aj praktické :) ich micelárky som parkrát použila a musím povedať, že sú skvelé :)

    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, fungují skvěle a balení je nejen praktické, ale i roztomilé :)

      Vymazat
  2. Mně se ty miniatury taky moc líbí, kdo by nechtěl roztomilou řasenku. Nejlepší jsou takové ty adventní kalendáře s miniaturami, žádný jsem tedy neměla ale pokukovala jsem po nich. S balením to ale vždycky nějak narvu, pár oblečení, tuna kosmetiky, psací potřeby a jede se. S čím já mám problém je vybalování, člověk když přijede odněkud domů, tak se mu hned nechce myslet na skládání oblečení do skříně a další věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybalování je hrozná otrava, to máš pravdu. Jinak adventní kalendáře s miniaturami jsou báječné, kvůli těm se na předvánoční období vážně těším :)

      Vymazat
  3. Ružovú micelárku od Garnier mám neskutočne rada a sama neviem, koľko balení som už spotrebovala! Aj napriek tomu, že mám zmiešanú pleť, strašne mi vyhovuje a vždy sa k nej veľmi rada vraciam :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat