Jak na on-line nákupy a co si koupit od Nivea

Minule jsem psala o tom, že ráda nakupuji přes internet. Pro mě osobně to má mnoho výhod. Můžu nakupovat kdykoliv se mi bude chtít, mám na to klid, dostatek času, u produktů je obvykle spousta informací, které jako spotřebitel vždy uvítám a samozřejmě je na internetu obrovský výběr, zpravidla mnohem větší než v kamenných prodejnách. A to jak oblečení, tak mé milované kosmetiky.
Nevýhodou sice je, že tak můžu utrácet víc než bych chtěla a také, že si nemůžu věci pořádně osahat, ale i tak pro mě klady převyšují nad zápory. Navíc super třeba je, že pokud utrácíte na internetu hodně a nakupujete často, můžete na tom vlastně tak trochu vydělat. Jak je to možné? Jednoduše tak, že budete nakupovat přes některý slevový portál. Jen tak totiž získáte část peněz z nákupu zpět. Třeba já tentokrát nakupovala přes Tipli.cz.




Tentokrát jsem prostřednictvím Tipli.cz udělala nákup v Sephoře a kromě něčeho hezkého pro sebe, jsem pořídila dárek do soutěže i pro vás. A právě o zmíněný dárek si budete moci zasoutěžit na Facebooku, ale k tomu se dostaneme až později.



Ale ještě na chvíli zpátky k Tipli.cz, protože vás určitě zajímá, jak tento cashbackový portál vlastně funguje. Tak pro začátek, cashback znamená "peníze zpět". Vy nakoupíte na eshopu který si vyberete a určité procento z utracené částky se vám vrátí zpátky. Podmínkou samozřejmě je, aby jste se na Tipli.cz zaregistrovali. To je první krok. Jakmile jste zaregistrovaní a přihlášení, tak si vyberete obchod, ve kterém chcete nakoupit. Jestli se bojíte, že není z čeho vybírat, tak vás ráda vyvedu z omylu. Počet e-shopů, které se do cashbacku zapojili totiž stále roste a třeba v kategorii Krása a zdraví, kam samozřejmě kosmetika spadá, jich je tolik, že se vám z toho dost možná zamotá hlava.  Jak jsem zmiňovala v úvodu, tak já třeba tentokrát nakoupila v Sephoře. Ale na výběr je samozřejmě celá řada eshopů jako třeba VivantisKrása.cz, Douglas, Fann, Zoot, Orsay, Lindex, Vemzu, eobuv.cz, Dr. Max, Baťa, Knihy Dobrovský a stovky dalších. Vámi vybraný obchod si tedy na stránkách Tipli.cz vyhledáte a prokliknete se do něj přes oranžové tlačítko. No a pak nakoupíte tak, jak jste zvyklí. Jakmile máte nákup zaplacený, tak obchodník informuje o vašem nákupu Tipli.cz a od nich vám přijde email, ve kterém se dozvíte jaká částka z nákupu vám bude vrácena zpět. Pokud třeba nakoupíte na Vivantisu, získáte zpět minimálně 2,5% a maximálně až 10%, což je rozhodně už velmi příjemná částka. V této fázi, která trvá maximálně 48 hodin, je vaše odměna označena jako "registrovaná" a čeká na potvrzení obchodníkem. Tady už musíte čekat o něco déle a to 14 až 70 dní. Tuhle délku si určuje obchodník sám a portál Tipli.cz jej bohužel nemůže nijak ovlivnit. Jakmile je ale odměna "potvrzená", můžete si ji rovnou nechat vyplatit na svůj bankovní účet.
Jak vidíte, nejde o nic složitého. Navíc máte možnost získat i nějaké "bonusové odměny" za různé akční odměny, uplatnění garance spokojenosti, doporučení kamaráda apod. Teď už jen tedy vzhůru za nákupy. A jak jsem zmiňovala v úvodu, tentokrát jsem nakupovala v Sephoře, ale ráda nakupuji i jinde. Třeba na Vivantis.cz, kde můžete koupit neskutečné množství věcí ze světa módy, hodinek, šperků, parfémů a kosmetiky. A to jak pro ženy, tak i pro muže či děti. A proto jsem moc ráda, že už nějaký ten pátek s Vivantisem spolupracuji a že jsem od nich nedávno získala na otestování krásný kosmetický balíček s novinkami značky Nivea.


A nevím jak vy, ale já mám Niveu vážně ráda. Je to značka, kterou mám spojenou se svým dětstvím a vůni klasické Nivei se asi nikdy nenabažím. Pokaždé mi totiž zvedne náladu a přivodí pocit štěstí plný krásných vzpomínek. A to je přesně ten důvod, proč se k této značce ráda vracím a zároveň vám ráda ukážu, co je u ní nového.

V krásně zabaleném balíčku jsem tentokrát našla sprchový gel, antiperspirant, sadu tělových krémů, balzám na rty Labello, pleťovou masku od Kocostar a vzoreček marulového oleje značky Sefiros.
No a vás už určitě zajímá jak se mi tyto novinky osvědčily a jestli vám je můžu doporučit.



A začneme sprchovým gelem, ten má název Magic Berry a je naprosto kouzelný. Teda ta vůně samozřejmě. Já osobně si nemůžu pomoct, ale parfemace je pro mě u sprchových gelů kritériem číslo jedna a tato vůně borůvek je bezkonkurenční. Navíc obsahuje antioxidanty, vůbec nevysušuje, naopak hydratuje a krásně pění. Jediná nevýhoda je, že je to limitovaná edice, takže být vámi, pospíším si do drogerie nebo objednám přímo na Vivantis.
Taktéž limitkou s téměř totožným designem je antiperspirant Magic Pearl. Ten jsem aktuálně na stránkách Vivantisu nenašla, ale jistě jej najdete třeba i někde jinde. Klidně mrkněte v drogerii a možná budete mít štěstí. Za sebe mohu říct, že mě hodně překvapil. Proti pocení sice chrání řekla bych průměrně, ale krásně květinově voní, neobsahuje alkohol a díky přírodním výtažkům z avokáda o pokožku krásně pečuje. Za mě tedy velké plus, protože má ráda šetrné produkty, které vám dají i péči navíc.



A jsme u nejvíc roztomilé sady tělových krémů s názvem Nivea Mix Me. Vím, že spousta z vás je na mazání docela líná a já popravdě taky, ale přesto svou pokožku mažu naprosto pravidelně. A když vidím pokožku některých žen v mém věku, která je neuvěřitelně vysušená a díky tomu zbytečně vrásčitá a "scvrklá", tak musím říct, že se mi péče o pokožku a pleť neuvěřitelně vyplácí. A že tohle léto bylo vidět pokožku ostatních až až. Ono samozřejmě, že někdo k tomu může mít dispozice, ať už vrozené nebo díky špatnému životnímu stylu, ale stačí se podívat třeba na pokožku náctiletých slečen a to je v porovnání s těmi třeba o deset let staršími kolikrát sto a jedna. Takže o pokožku i pleť určitě pečujte, to je moje rada a možná i malé tajemství toho, proč na 33 let opravdu nevypadám a proč mi takový věk nikdo nevěří. Ale to jsem trochu odbočila, protože jsem vám chtěla říct jak se mi líbí krémy z řady Mix Me.
Celkem jsou tři. Žlutý Happy Exotic, růžový Berry Charming a zelený Chilled Oasis. Za mě vede stoprocentně ten zelený, ten je mi svou vůní nejbližší a nejpříjemnější. Voní po mátě, zelených lístcích a kvetoucích liliích a opravdu mi ta vůně evokuje naprostý relax. Jako druhý se mi nejvíc líbí Berry Charming, který je v růžovém kelímku. Musím říct, že vůně malin, jahod a jablka mě naprosto okouzlila. Tahle vůně pro mě zase symbolizuje radost a štěstí a je opravdu krásná a optimistická.
Tím třetím krémem, který tu ještě nezazněl, je žlutý Happy Exotic.  Ten voní také moc krásně a úplně člověka přenese na dovolenou, protože z něj ucítíte ananas, citrusové plody a kokosovou vodu. Vyzařuje z něj obrovská energie, rozpálené slunce a naprostá pohoda. Všechny tři tyto krémy se snadno roztírání, velmi rychle vstřebávají do pokožky a vůbec nejsou mastné. A přes to všechno pokožku krásně hydratují, vyživí a zanechají nádherně hebkou. No a zajímavé je na nich samozřejmě především to, že je můžete mezi sebou různě kombinovat a vytvořit tak úplně novou originální vůni. Nebo je můžete klidně používat jednotlivě. Jednoduše podle vaší aktuální nálady. Pokud si tedy chcete léto jak se patří prodloužit a navodit třeba i za měsíc, určitě vám doporučuji si je pořídit, je to totiž nálož 100% léta v kelímku. Pokud by jste je v drogerii už nesehnali, tak na Vivantisu ještě jsou a snad jich budou mít dost, aby se dostalo na každého, kdo by je chtěl vyzkoušet. Sice jsem u nich nenašla sadu, ale mají je jednotlivě a to dokonce v dvojnásob velkém balení, které má 100 ml a stojí příjemných 89 Kč, takže si můžete pořídit jen ten krém, jehož vůně vám bude nejbližší.

No a v balíčku jsem ještě našla Labello, což je značka, která pod Niveu spadá, takže jsme pořád v "Niveí rodině". Dostala jsem variantu Soft Rosé #PINK POWER, což je krásně růžový balzámek, který vašim rtům dodá nepatrně růžový nádech a krásně o ně bude pečovat díky výtažkům z růží. Na to, že Labello používám málokdy a většinou kupuji jiné značky, tak mě velmi příjemně překvapilo a mám z něj ohromnou radost. A když to porovnám, přijde mi i lepší než Baby Lips od Maybelline, takže až si půjdu příště do drogerky pro balzám na rty, vidím to na jasnou volbu Labella. Ale pozor, i toto balení je limitka, tak ať vám případně neuteče.


A posledními věcmi z balíčku byla rozjasňující jahodová platýnková pleťová maska od korejské značky Kocostar a vzoreček marulového oleje od Sefiros. Ani jedno jsem zatím ještě nezkoušela, ale už se chystám každým dnem a hrozně se těším, až si udělám pořádný relaxační den, budu "maskovat", odpočívat, číst si a užívat podzimu. Navíc ta jahodová maska je přesně to, co potřebuju, protože má redukovat projevy únavy, rozjasňovat, hydratovat a pečovat o pleť. Už teď se té relaxační půlhodinky, kdy se bude starat o mou pleť, nemůžu dočkat.

A víte proč? Nějak si nemůžu pomoct, ale mám pocit, že jsem si přes léto vůbec neodpočinula a že ty ohromné vedra mě spíš vyčerpaly, místo toho, aby mě nabily energií. A to jsem milovník léta a horka a všeho co k tomu patří. Ale všeho moc škodí a už i na mě toho bylo moc. A co vy? Máte to také tak? Také vás ty horka tak unavily? Určitě dejte vědět do komentářů jestli jste s nimi také bojovali. A taky mi napište jak se vám líbí limitované produkty od značky Nivea. Jestli jste si je pořídili nebo o tom uvažujete. Pokud ano, doporučuji je pořídit na Vivantisu, mají tam toho celkově od Nivei hrozně moc, takže pokud vás nezaujalo tohle, třeba vám padne do oka něco jiného. No a abych nezapomněla, docela mě zajímá jestli nakupujete přes slevové portály a jestli třeba znáte a používáte Tipli.cz. A připomínám, že třeba právě Vivantis tam najdete. Napište mi to do komentářů. No a už pro vás mám jen poslední věc a tou je slibovaná soutěž, jejímž sponzorem je právě Tipli.cz. Dárek jsem pro vás ale vybrala já a to na stránkách Sephory. A o co jde? O soutěž o Super Ingrédients Box, který obsahuje 8 multibrandových výrobků speciálně vybraných pro všechny typy pleti, aby jí mohli dodat takovou péči, kterou si zaslouží.


Takže pokud tento box chcete, zavítejte na blogové facebookové stránky, kde pro vás celá tato soutěž probíhá. Tak jo, nezapomeňte soutěžit, komentovat a uvidíme se zase brzy. Takže užívejte první podzimní dny a mějte se krásně.

7 komentářů

  1. Skvelé tipy :) Ďakujem! :) Nivea produkty tiež vyzerajú zaujímavo, najmä tie krémiky mix it :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nivea má super novinky, moc se mi líbí kam se teď značka dostala, je to úplně něco jiného :) tyhle podobné stránky moc nepoužívám, tolik totiž nenakupuji přes net :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdyby jsi jednou začala nakupovat víc, třeba se to bude hodit :)

      Vymazat
  3. Značku Nivea mám ráda a z těchto výrobků bych si určitě vybrala :)

    http://everyday-lifecz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, měla byste zájem o spolupráci s námi? Prodáváme nejenom Niveu, ale taky další značky a dovážíme výrobky přímo z Anglie. Díky a těším se, pavel@novaks.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To já před každým nákupem na internetu používám slevové kódy z https://slevovykupon.net/ a naprostá spokojenost. Online nakupuji poměrně často, takže to pro mě ročně znamená úsporu i několik set korun.

    OdpovědětVymazat