Spotřebováno za půl roku II. část - 56 produktů

Ani nevíte jak jsem ráda, že jsem se po čase opět dostala k napsání článku. A ještě k tomu zrovna k tomuhle. Ke druhé části obrovského souhrnu produktů, které jsem spotřebovala v první polovině letošního roku. A asi vám nemusím říkat, že už teď mám spoustu materiálu na spotřebované produkty z druhé části roku. K tomu se ale dostaneme až jindy. A půjdeme rovnou k hromadě, kterou vidíte na fotkách. A slibuji, že se budu snažit být opravdu stručná. A začneme úplně klasicky jak je u mě zvykem a to vlasovými produkty.



Alverde šampon Bambus a Máta


V letošním roce se opět začínám víc zaměřovat na složení produktů které používám. Ne že bych se dala vyloženě na přírodní kosmetiku, ale spíš se zatím snažím najít mezi kosmetikou přírodní a konvenční tu rozumnou rovnováhu. To co mi bude vyhovovat a bude dobré pro mě. Tento šampon je určený pro jemné a slabé vlasy, což já třeba úplně nemám, ale objem ocením vždycky. Mám totiž vlasy dost těžké a tak rády plihnou. Nicméně s tímto šamponem jsem byla velmi spokojená a ráda se k němu zase vrátím. Vlasy krásně umyje, nezatěžuje je a ani se mi po něm nijak rychle nemastí. Naopak mi přijdou živější a plné energie.


Gosh šampon Coconut Oil


Tento šampon (ač jsem na něj slyšela spoustu chvály) tak není úplně můj šálek čaje. Ano, já miluju kokos, takže jsem mu to nakonec odpustila, ale přesto mi příliš nevyhovoval. Patrně díky obsahu kokosového oleje se mi po něm hodně brzy mastily vlasy a i obecně mi nepřišly tak do hloubky umyté, jako třeba po použití výše zmíněného Alverde. Takže i když je určený pro všechny typy vlasů, doporučila bych jej vám spíš v případě, pokud je máte suché nebo normální. Pro rychle se mastící vlasy to tak úplně není. Nicméně jako velké plus hodnotím, že je značka Gosh veganská.

Shauma šampon 7 Bylin


Šampony Shauma patří k mým poměrně dost oblíbeným a vracím se k nim ráda. Většina z nich sice neurazí nenadchne, ale ještě se mi nestalo, že bych byla s některým tak nespokojená, že bych jej už nechtěla ani vidět. (Promiň Goshi.) Takže abych to zkrátila, šampon je určený pro normální až rychle se mastící vlasy, krásně bylinkově voní, neobsahuje silikony a je opravdu fajn. Vlasy se po něm hezky lesknou a nemám dojem, že by se mastily rychleji než jsem zvyklá. Rozhodně nemám problém s tím, abych si jej pořídila znova.


Tesori d´Oriente pěna do koupele Ayurveda


Já si upřímně vanu plnou pěny moc nedávám, protože nemáme klasickou vanu, kde bych se mohla natáhnout. My totiž máme rohovou vanu nebo řekněme spíš hluboký sprchový kout. Což na ten relax úplně ideální není, ale i tak si tam umím v klidu sednout (místo ležení) a relaxovat. A s touto pěnou jsem si ten relax fakt užívala, protože se mi hrozně líbila parfemace. Já obecně mám filozofii  Ayurvédy hodně ráda, stejně jako vůni patchouli, takže to bylo úplně pro mě. Co chci ale určitě vypíchnout je, že kromě toho, že ta pěna pění poměrně dobře, tak neobsahuje silikony, parabeny, minerální oleje a ani barviva. A navíc ta lahvička má naprosto dokonalý design.

Tesori d´Oriente sprchový gel Ayurveda


Co se týče sprchového gelu, tak se budu hodně opakovat. Taktéž báječná vůně, žádné parabeny, silikony, minerální oleje ani barviva. Konzistence tak akorát. Ani moc hutná ani příliš řídká. Pění skvěle, myje krásně, nemám pocit nějak vysušené pokožky, parfemace je hrozně uvolňující, strašně taková pozitivní, uklidňující. Za mě palec nahoru a určitě se k němu někdy zase vrátím.

Avon Senses sprchový gel African Treasure


V letošním roce byl toto asi můj úplně nejoblíbenější sprchový gel. Ta vůně mě úplně pohltila a hrozně se mi doteď líbí, takže budu moc ráda, když se mi podaří tento sprcháč v Avonu ještě zahlédnout a pořídit si jej znova. Šlo totiž o limitovanou edici Jinak za sebe totiž musím říct, že spousta věcí od Avonu mi nesedí, neláká mě, ale sprchové gely jsou něco, co podle mě Avon opravdu umí. Parfemace jsou krásné, balení jsou třeba i půllitrové, takže dlouho vydrží a konzistence jsou pro mě taky vyhovující.


Bath & Body Works tělový krém Bali Blue Surf


K velmi oblíbeným značkám patří i Bath & Body Works a to zejména díky legendárním antibakteriálním gelům na ruce. Každopádně jejich portfólio je mnohem širší a jedním z produktů které nabízejí, jsou tělové krémy. Já už jsem jich zkusila několik, ale musím říct, že pro mě to asi úplně není. Ty parfemace jsou hodně silné a jsou totožné s těmi antibakteriálními gely, ale mně z nějakého důvodu ty vůně nejsou úplně příjemné. Zdají se mi hodně řvavé a přeplácané. Každopádně přes to všechno na pokožce příliš dlouho nevydrží. Nicméně ač mají trochu hutnější konzistenci, tak se velmi dobře roztírají a rychle se vtřebávají. Bohužel hydratace mi přijde slabší. Já osobně už další tedy zkoušet nemusím, ale jestli vás i přesto lákají, klidně je zkuste a třeba pro vás budou tím pravým.

Avon Planet Spa Zpevňující tělový krém s výtažky z kávy


Co se týče Avonu, mám v oblibě i řadu Avon Spa. Nesedí mi sice úplně všechno, ale sem tam se najde produkt, který mě osloví. Tento krém byl přesně někde na pomezí mezi "jo, tohle se mi líbí" a "no, ujde, ale není to nic moc". Jak je to možné? Vysvětlím, protože je to úplně jednoduché. Pokud mě sledujete už dlouho, tak víte, že pro mě vůně vždy hraje důležitou roli. V tomto případě jsem čekala příjemnou vůni kávy, ale nedočkala jsem se. Vůně nebyla nic moc, spíš žádná než nějaká, takže mi chybělo takové to, jak si užíváte tu péči s produktem, který těší vaše smysly. Nicméně, abych nebyla úplně zlá, tak se velmi dobře nanášel, roztíral a bez problémů se vsakoval do pokožky. Hydratace byla také ideální, takže v tom mu nemohu nic vytknout. Jediné mínus je tedy parfemace, což u mě bohužel hraje důležitou roli. Příště si tedy zvolím nějaký jiný.

Bath & Body Works tělový krém Fiji Pineapple Palm


I v tomto případě platí to, co bylo řečeno o kus výše u jiné parfemace tělového krému této značky. Konzistence je super, dobře se s ním pracuje, krásně se vstřebává, ale bohužel hůř hydratuje. A samozřejmě silně voní. Na pokožce sice vůně nevydrží, ale tohle "přeparfémování" a přeplácanost vůně mi během aplikace zrovna moc nevyhovovala. Za mě tedy nic co bych musela mít znova.


Yves Rocher čistící gel Hydra Végétal


Na tento čistící pleťový gel jsem se hrozně těšila, ale musím říct, že odvařená jsem z něj rozhodně nebyla. Je k pleti sice šetrný, nijak nepění, ale na druhou stranu tu pleť rozhodně důkladně nevyčistí. Mohla bych říct, že neurazí nenadchne, ale pro mě to byl spíš vyloženě propadák, protože nakonec jsem po něm musela použít ještě jiný gel, který mi pocit čisté pleti (např. po ránu) opravdu dopřál.

Garnier Micelární voda 3in1 pro smíšenou a citlivou pleťGarnier Micelární voda 3in1 pro citlivou pleťGarnier Dvoufázová micelární voda All in 1 - odolný make-up


Micelární vody se u mě vždycky těšily oblibě a i když se momentálně odličuji olejem, protože je to prostě rychlejší, tak k micelárkám se vracím často a ráda. Pokud jde o tyto od značky Garnier, tak byly rozhodně skvělé. Nijak mi pleť nedráždily, odlíčily make-up opravdu důkladně a ta dvoufázová zvládala s naprostým přehledem odlíčit i oči, takže jsem nepotřebovala mít odličovat na oči zvlášť. Za sebe je ráda doporučuji.


Nivea Pure & Natural action 48H Jasmine Scent deodorant


A co tu máme dál? Deodorant od Nivei. Musím podotknout, že i toto byl produkt od kterého jsem si hodně slibovala, nicméně jsem byla zklamaná. Jasmínová vůně asi není úplně pro mě, což budiž, není to vina deodorantu. Co mi ale opravdu nevyhovovalo bylo, že byl zbytečně mokrý, pomalu na pokožce schnul a ani jsem neměla pocit, že by až tak chránil před zápachem. Za mě tedy žádná sláva.

Balea Jamaica Vibes deodorant


Deodorant, který mi ale seděl mnohem víc byl tento z limitované edice od Balei. Sice je hrozně dusivý zatímco jej stříkáte. A já pak tedy musela z místnosti hned odejít a během používání raději ani nedýchat, ale jinak mu nemám co vytknout. Vůně byla příjemná a opravdu v případě pocení uměla zápachu krásně zabránit.

Manufaktura krém na ruce Meruňka


Značku Manufaktura mám ráda a poslední dobou mě opravdu baví. Líbí se mi, že jde svou vlastní cestou, snaží se čerpat z přírody a že jde o českou firmu. Navíc i produkty mi vyhovují a u tohoto krému na ruce tomu nevylo jinak. Krásně je zvláčněl a hydratoval a přitom nebyly nijak ulepené. Za sebe mohu určitě doporučit.


L´oréal Paris pleťová maska Pure Clay Purity Mask 


To že ráda používám různé pleťové masky je o mně myslím docela známo a nějakou spotřebovat je pro mě (v tom mém velkém množství masek, které mám) opravdu svátek. Ale přesto se to občas povede a já vám tak můžu referovat své konečné dojmy. Purity Mask je zaměřená na čistění a zmatnění pleti. Obojí sice dělá, ale nějaký extra zázrak to není. Pleť je po ní sice na pohled čistější a svěžejší, nicméně v rámci jejího čištění nejde o nic, co by šlo do hloubky, takže výsledný efekt je dost krátkodobý. Stejně jako zmatnění pleti. Pokud máte pleť, která až tak čistit nepotřebuje, bude vám tato maska s přehledem stačit. Pokud je ale vaše pleť opravdu ve špatné kondici, určitě ji toto nespasí.

L´oréal Paris pleťová maska Pure Clay Detox Mask


Tahle černá maska mi přišla rozhodně lepší než ta zelená. Má za úkol pleť vyčistit do hloubky a detoxikovat. Výsledkem je pleť, která opravdu vypadá dobře. Rozhodně mohu říct, že je vyčištěná lépe než se zelenou maskou s názvem Purity. Pokud tedy váháte nad těmito dvěma, tak určitě zkuste tu černou.

Balea pleťová maska s uhlím pro problematickou a smíšenou pleť


Vlastně ani nevím jaká tato maska byla, kromě toho, že byla platýnková. A jelikož ve mně evidentně žádné větší emoce či vzpomínky nezanechala, asi to nebyl žádný zázrak. Příště ji nechám v regálu a sáhnu po jiné.

Facy Black Mud Sebum Control Mask slupovací maska


Tato maska taky nebyla žádná hitparáda. Vím, že jsem jich měla dokonce několik, protože jsem si je pořídila všechny najednou, ale všechny byly stejně naprd. Nic převratného nedělaly a znova je určitě nepotřebuju.

Best Korea slupovací maska


Jelikož je na této masce co se týče názvu všechno napsáno nejspíš korejsky, tak vám její skutečný název bohužel nesdělím. Každopádně co sdělit mohu je, že tahle slupovací maska k pleti opravdu důkladně přilnula a slupování nebyla zrovna procházka růžovým sadem. Ale co, aspoň pak byla pleť opravdu dokonale hladká, protože mě tato maska zbavila i nějakých malinkých chloupků (které máme na obličeji asi všichni).  A protože tuším, že mám doma ještě jednu, tak bych se na ni mohla vrhnout ještě dnes a dát si repete.

Kiehl´s Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque pleťová maska


Tato hloubkově čistící maska stejně jako masky od L´oréal obsahuje jíl, takže kromě vyčištění pleti se postará i o zmatnění, odstranění toxinů a různých nečistot. Navíc má zmenšovat póry. Za sebe ji určitě mohu doporučit, protože mi přijde vážně dobrá.


Maybelline The Colossal Big Shot řasenka


Jelikož jsem vyřazovala řasenky, mám jich tu opravdu hroznou spoustu a popravdě si už nepamatuju jaká z nich byla dobrá a jaká špatná. Jestli se obtiskávala, drolila nebo jaké řasy dělala. Budu tedy sdělovat jen konečné dojmy ve smyslu jestli mi vyhovovala a jestli bych si ji pořídila znova.
A začínáme zlatou maybellinkou a ta za mě nebyla nic extra. Znova bych ji nechtěla.

Rimmel Volume Colourist Extreme Black řasenka


Ani tato řasenka mě nepřesvědčila o tom, že ji nutně potřebuji znova. Nebyla sice špatná, ale spousta řasenek mi dělá řasy mnohem hezčí.

Sephora Outrageous Curl řasenka


Tato řasenka od Sephory mi přišla průměrná. Hezky řasy rozčesala, ale z výsledného efektu jsem si na zadek opravdu nesedla.

Astor Seduction Codes N°2 řasenka


Tak a jelikož tuhle řasenku na fotce vidíte rovnou dvakrát, tak už asi určitě tušíte, že patří k mým velkým favoritkám. Řasy totiž nejen krásně pročeše, prodlouží a zahustí, ale také nadzvedne a natočí. Rozhodně je jedna z mých nejoblíbenějších.

Moje Extra řasenka


Tohle byla řasenka, která byla docela dobrá. Na to, že jde o českou značku za pár "šušňů", tak řasy krásně pročeše, malinko prodlouží a zároveň i jim dodá i trochu objem. Nicméně i tak jde spíš o průměr co neurazí, ale zároveň ani nenadchne.

Rimmel Scandaleyes Reloaded řasenka


Tahle řasenka od značky Rimmel byla lepší průměr, hodně lepší průměr. Krásně řasy pročesala a napumpovala jim objem. Co se mi ale líbilo opravdu moc, tak to, že šla odlíčit velmi snadno a přitom vydržela celý den.

L´oréal Mega Volume Miss Hippie řasenka 


Tentokrát ale chválit nemůžu, protože tato řasenka od L´oréal mi opravdu nesedla. Vůbec mým řasám nesvědčila a dost i je slepovala.

Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic řasenka


Žlutá Miss Sporty je mou velkou stálicí a jednou z největších favoritek. Řasy dělá totiž opravdu božské. Pročesané, prodloužené, zahuštěné a to všechno za pár korun. A navíc vypadají jako bych je měla takto dokonalé od narození.

Bourjois Volume 1 seconde řasenka


Tuto řasenku od Bourjois také hodnotím jako trochu lepší průměr. Řasy dělá pěkné, ale na zadek jsem si z výsledku nesedla.

Rimmel Extra Long Lash řasenka


Tahle Rimmelka je lepší průměr. Krásně řasy pročeše a malinko prodlouží, ale nic extra dalšího nenabízí.

Miss Sporty Studio Lash řasenka


Další řasenka od Miss Sporty, jen s tím rozdílem, že tak skvělá jako její žlutá kolegyně bohužel není. Ale i tak je to fajn průměr a pokud máte hluboko do kapsy, tak za ty peníze se určitě hodí.

Max Factor Velvet Volume řasenka


Další řasenka, která mě za srdce vůbec nechytla, protože s řasama mi neudělá nic extra.


Avon SuperSHOCK řasenka


To tato řasenka od Avonu je úplně jiná liga. Opět je to jedna z mých nejoblíbenějších řasenek. Popravdě už ani nevím, kolik balení jsem spotřebovala. Řasy totiž dělá úplně pohádkové. Dokonale rozčesané, malinko prodloužené a krásně zahuštěné. Navíc to opět vypadá, že jsem se s takovými řasami už narodila. Jediná její nevýhoda je, že celkem rychle vysychá. Ale oproti jejím benefitům je to drobnost, kterou jí nemám problém kdykoli odpustit.

Clinique High Lenghts Mascara


Tato řasenka je hrozně zvláštní, protože má neuvěřitelně podivný kartáček. Vypadá totiž jako do obloučku zahnutý pružný hřebínek, který má ale hrozně kratičké štětinky. No a já se s ním jednoduše nikdy nenaučila pořádně pracovat a tak výsledek nikdy nebyl dechberoucí, škoda.

L´oréal False Lash Wings Sculpt řasenka


I tato řasenka má divný kartáček a nepracuje se s ní teda úplně nejsnáz. I tentokrát tomu výsledek bohužel odpovídá, výsledek?  Neurazí - nenadchne.

Astor Big&Beatiful BFly řasenka


Nemůžu si pomoct, ale čím komplikovanější kartáček řasenka má, tím víc stojí za houby. Protože tato astorka je další z těch, co chce mít kartáček hrozně originální a ona ho i má, ale to co s řasami dělá, to je bohužel dost bída. Za mě rozhodně propadák.


FacEvolution sérum na růst řas Hair Plus 


A konečně se dostáváme od řasenek někam jinam. Tentokrát k séru na růst řas a obočí. A můj názor? Super věc, která opravdu funguje a já ji nemám ani poprvé, ani naposled.

Essence matující papírky all about matt!


A poprvé ani naposled nemám ani matující papírky od Essence. Pro mě, člověka s mastící se pletí, je to vlastně každodenní pomocník, bez něhož nedám ani ránu.


Pür korektor


Tento korektor jsem měla tuším v některém z LookFantastic boxů. Byl fajn, vypotřebovala jsem jej komplet celý, takže mi evidentně ničím co se týče efektu na pleti nevadil. A i když to není životní láska a znova si jej nepořídím, tak doporučit jej myslím můžu. Jak je to možné? Asi proto, že mi není úplně blízká či sympatická značka, ten název nebo balení. Těžko říct. Produkt jako takový ale vady nemá žádné.

StriVectin oční krém Intensive Eye Concentrate For Wrinkles 


Je mi naprosto jasné, že jako spotřebitel jsem velmi komplikovaná. Ač se těší StriVectin všeobecné oblibě, já mu úplně nepropadla. Jistě, krém je to dobrý, odvádí svou práci skvěle, ale já to mám tak, že mezi mnou a produktem vždycky musí přeskočit pomyslná jiskra. Jen tak si jej pořídím opakovaně a na každé jeho použití se budu těšit. No a tady se to nestalo. Ale na tom, že je tento oční krém super, to rozhodně nic nemění.

Maybelline balzám na rty Baby Lips 


V případě Baby Lips se už roky opakuju, ale prostě musím. Balzám je to průměrný co do péče o rty.  To kde ale sbírá body je balení, parfemace a ten "fame" okolo.



Calvin Klein Euphoria edp 


A jsme u mé oblíbené kategorie a to parfémů. Dnes tu mám několik vzorků o kterých vám chci sdělit pár slov. Vůně Euphoria od Calvina Kleina je ovocno-květinová s orientálním nádechem. Je hodně sebevědomá a silná v jakémkoliv slova smyslu. Rozhodně to není vůně pro křehké víly a něžné princezny. Na to je moc dominantní a nepoddajná. A jak voní? Nejprve ucítíte granátové jablko, poté lotos a černou orchidej. V závěru vás omámí fialky, živočišné pižmo, ambra a mahagonové dřevo. Vůně je to krásná a pokud se nesnažíte stát celý život v koutě, jistě se bude líbit i vám.

Calvin Klein Euphoria Endless edp


Lehčí, živější a mladistvější verze klasické Euphorie je naprosto dokonalá. Je ovocně-květinová a je z ní cítit tolik života, radosti a optimismu, až se tají dech. První co ucítíte je závan třešňových květů. Poté následuje kytice fialek, růže a šeříku a v základu vás okouzlí santalové dřevo a bambus. Dle mého jde o velmi podařenou vůni, kterou bych si moc ráda pořídila.

Thierry Mugler Alien edp


Alien je dřevitou a orientální vůní, která působí hodně sladce. Je velmi tajemná, klidná a zároveň silná a svobodná. Hlavu vůně tvoří jasmín, srdce kašmírové dřevo a základ ambra. Vůně je originální a určitě není pro každého. Je totiž jakoby tak trochu odjinud.

S.Oliver For Her edt


Tato sladká květinová vůně je klasickou basic záležitostí v tom kladném slova smyslu. Je elegantní, vkusná, reprezentativní a na každý pád šťastná. Hlavu tvoří bergamot, liči a bílý pepř. V srdci najdete magnólii, pivoňku a tureckou růži. A v základu ucítíte ambru, kosatec a pižmo. Na první přičichnutí není ničím výjimečná, ale právě ta její klasičnost je to, co z ní dělá nepostradatelnou společnici pro každý den.


Kiehl´s pleťový krém Rosa Artica


Rosa Artica je anti-age péče, která dlouhodobě bojuje s příznaky stárnutí pleti, vráskami, ztrátou pružnosti a pevnosti. Já na sobě známky stárnutí zatím úplně nepozoruji, takže těžko říct jak je to s účinky, nicméně vzoreček mě ke koupi nepřesvědčil. Pro mě je krém bohužel hodně hutný a zatěžující. Samozřejmě vím, že ještě existuje odlehčená verze, ale ani ta mě neoslnila.

Sephora pleťový krém Instant moisture+ cream 


Vím, že tento lehký krém pro aktivaci hydratace je hodně populární, ale mě zase úplně zázračný nepřišel. Byl to sice jeden z těch lepších krémů se kterými jsem se setkala, ale vyloženě top strop přímo ne. Nicméně za zkoušku určitě stojí.

Nivea Urban Skin Defence pleťový denní krém


Tento denní hydratační krém od Nivei obsahuje antioxidanty, bio zelený čaj a kyselinu hyaluronovou. Za mě určitě není špatný, ale přiřadila bych jej spíš k průměru. Není to něco, co by mě nějak nadchlo, ale na druhou stranu mě to ani neodrazuje, nepobuřuje a nijak mi nevadí.

Kiehl´s oční krém Creamy Eye Treatment with Avocado 


Oční krém od Kiehl´s mě moc nebavil, vlastně vůbec. Přišel mi na oční okolí dost hutný, mastný, zatěžující a hlavně se špatně vstřebával. Plné balení tedy nepotřebuji.

No a  pokud se nepletu, tak jsme tentokrát pokud jde o spotřebované produkty u konce. Bylo jich neuvěřitelných 56, ale na druhou stranu to bylo za dost dlouhou dobu, takže to není tak, že bych životní prostředí každý měsíc zahrnovala tunou odpadků. Naopak se právě na tuto problematiku snažím zaměřovat víc a víc u toho přemýšlet. 
Ale pryč od "ekořečí", budu moc ráda, když mi napíšete jak spotřebováváte vy, zda mate s nějakým z výše uvedených produktů nějakou zkušenost a jakou. A jestli je tam třeba i něco, co vás zaujalo a chtěli by jste to vyzkoušet. A jako vždycky, pokud máte tip, co bych neměla zapomenout zkusit já, určitě mi o tom napište do komentářů. Čtu je poctivě a všechny, na to vemte jed. Tak se mějte krásně, těším se na vás zase příště. 


13 komentářů

  1. Obdivuji tolik spotřebovaných odličováků, mně mizí hrozně pomalu. Tesori mi také vonělo, pěnu ale ještě mám, protože vaně tolik nedám. Motýlí řasenka Astor mi naopak seděla hodně.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se líčím téměř denně, takže ta spotřeba odličováků tomu pak i odpovídá :) Jinak spotřebovat pěnu do koupele mi také trvá celou věčnost, jak člověk nemá klasickou vanu, tak je to trochu komplikované :)

      Vymazat
  2. No nebudu tu úplně vypisovat co z toho tvého spotřebována jsem měla doma taky, to bysme tu byly dlouho, ale zaujal mě ten meruňkový krém od Manufaktury - tu mám moc ráda. A L'Oréal masky, které mě lákají už dlouho i přes ty rozdílný ohlasy :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dopručuji masky vyzkoušet. Jinak Manufakturu mám ráda celkově, je mi totiž sympatická. Sice jsem od nich příliš produktů ještě nezkoušela, ale hrozně se těším, až to napravím :) Navíc ty které jsem zkusila byly skvělé :)

      Vymazat
  3. Loreal masku černou naprosto miluji :) Ale tolik spotřebovaných řasenek to nemám ani já :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No řasenky jsem třídila po hodně dlouhé době, to už byly opravdu archivní kousky :D

      Vymazat
  4. S oběma micelárkami od Garnier mám skvělé zkušenosti :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Alverde má skvělý šampóny, nevím jak to dělaj, ale ano. Naopak se Schaumou nemám ani jednu dobrou zkušenost, všechno těžký průměr, vlasy potom jako sláma, chtělo by to něco nového a ne léta mít stejný produkty, se stejným složením ,obalem, žádná nová myšlenka.
    Od Avonu mi teď má přijít půllitrový sprcháč kokos a čokoláda a pár dalších věcí, už se nemůžu dočkat. Věci na čištění pleti se já zásadně nemůžu dokopat používat, moje maximum je ráno a večer micelárka, občas pleťový krém, jinak mě nic nebaví, přijde mi, že to naopak pleť zhoršuje, když používám i něco dalšího a mou oblíbenou grepovou řadu Oriflame zrušil.
    Nivea antiperspiranty jsou zatím mé oblíbené, ale máš pravdu. Prostě nezabrání zápachu ani potu v jejich činnosti, jenže zase podle mě nedráždí podpaží, což mě se stává téměř u všeho :((( Třeba taková Balea mi nesedí vůbec. O nějaké té masce, co by bylas takhle ve větším množství také uvažuji neboť mě nebaví to kupovat jednotlivě, a pak si teda masku nedávám žádnou, ačkoliv bych ráda. Jenže Loreál mě nějak nechytil, spíše přírodní značky. U Balei se mi jednou udělala taková rudá vyrážka po použití masky Aqua, takové té kapesníčkové.
    Když přejdu k řasenkám, tak ty jsem se po zánětu rozhodla vyřadit úplně neboť s nimi ani neumím pracovat tak aby to udělalo nějaký pěkný řasy a dobrý, od té doby mám oči v pohodě a vystačím si s linkou a očními stíny.
    Alienku jsem si kupovala k 18. narozeninám,rozhodně originální kousek. Nivea Urban skin krém jsem měla v plném balení a byla jsem s ním spokojená, přišlo mi, že fungoval, ne od začátku, ale fungoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vyčerpávající komentář Sabi :)
      Šampony Alverde jsou super, naprosto souhlasím. Jinak rozhodně musím říct, že poslední dobou i já dost tíhnu k více přírodním produktům a to nejen pokud jde o vlasy. Pokud jde o pleť, tak pravdou je, že i mě se zdá, že méně je často více a proto se právě, co se týče pleťové péče, snažím teď jít především tou přírodnější cestou. A škoda, že tu grepovou řadu Oriflame zrušil, tu jsem před mnoha lety používala taky a byla naprosto skvělá. Kupovala jsem si ji pořád dokola opravdu dlouho :)

      Vymazat
  6. Mne bohužiaľ spomínaný šampón Shauma 7 Bylín spôsoboval lupiny, takže som ho veľmi ale naozaj veľmi rýchlo prestala používať. Teraz používam tuhé prírodné šampóny a som nadmieru spokojná. Ak máš záujem, na mojom blogu je pár recenzií na ne. :-)

    www.na-vlastnej-kozi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ježda, to je ale děsivé množství! Měla bych někdy taky zkusit „syslit“ obaly, abych viděla, kolik jich ode mě odejde. Každopádně třeba šampon a kondicionér teď mám litrový od Matrixu, ty vydrží nekonečně dlouho a místo 4 lahviček má člověk 1. Taky nepoužívám jednorázové blbinky a fíha, ta sbírka řasenek by mi vydržela tak na dva životy! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Wonderful post. I look forward to reading future posts in which you apply! I will save and I've tweeted it..

    OdpovědětVymazat