Oblíbená vlasová péče a recept na mandlové müsli

Takovéto omílání toho, že na nic není v posledních dnech a týdnech čas, je předvánoční tradicí asi úplně všech lidí a to napříč profesemi, zájmy či věkovými kategoriemi a já nejsem absolutně žádnou výjimkou. I pro mě je to aktuálně totálně časově zničující a když už se najde malá špetka času, tak nemám absolutně žádnou energii, což myslím moc dobře znají všichni ti, kdo pracují v obchodě, v eshopech, na poštách či u jakýchkoliv dopravců, kde je ten vánoční humbuk dle mého asi největší a doslova brutálně kumulující. Předvánoční čas je totiž psychicky a fyzicky nejnáročnější období roku, kdy každý nutně potřebuje nakoupit vánoční dárky, ačkoliv na to měl celý rok. 

A i když bych mohla napsat článek, který by se opravdu věnoval tomu davovému nákupnímu šílenství, dnes to neudělám. Radši se zaměřím na něco mnohem příjemnějšího, než na to, co se aktuálně děje v obchodech a jak málo zdravého selského rozumu naši spoluobčané používají.


Dnes vám totiž představím řadu vlasové péče Fructis Oil Repair Intense od Garnier, kterou jsem používala opravdu dlouho a už jsem ji stihla i spotřebovat, takže informace které se tu dočtete, nebudou jen nějakým prvním dojmem. 

Jak jistě většina z vás ví, tak pro mě je hledání té ideální vlasové péče většinou velkým oříškem. Vlasy si myju většinou každý třetí, popřípadě čtvrtý den a to proto, že už jsou dle mého opravdu "jeté", takže neskutečně závidím těm z vás, kteří mají vlasy i po týdnu jako čerstvě umyté. Někdy si je samozřejmě umyju už druhý den, ale to jen když jdu někam, kde opravdu chci, aby byly v top stavu. Myslím si, že to, že denní mytí vlasům a pokožce hlavy více škodí než prospívá, je všeobecně známé a tak není potřeba to nějak více zmiňovat.





A co od vlasové péče čekám? Aby vlasy perfektně umyla, nezatěžovala je, ale přesto jim dopřála nějakou péči a výživu. Aby byly vlasy objemné, silné, zdravé, lesklé, aby vydržely dlouho "fresh" a krásně voněly. Mimoto pokud mám možnost se vyhnout silikonům, parabenům a podobným látkám, vždy tu možnost ráda zvolím. Nicméně ne vždy to s ohledem na požadovaný výsledek jde a často je potřeba zvolit kompromis a hledat zlaté střední cesty. Nic není černé nebo bílé. Popravdě, když jsem od Garnier dostala na vyzkoušení řadu Fructis Oil Repair Intense, byla jsem dost skeptická. Jde totiž o řadu, která je primárně určená na posílení velmi suchých a nezkrotných vlasů, což jsem předpokládala, že mé brzy se mastící pokožce hlavy, nebude dělat úplně dobře. Navíc i slovo "oil" ve mně vzbuzovalo víc obav než nadšení a radosti. 


Nicméně mi to nedalo, řadu jsem vyzkoušela a byla velmi příjemně překvapená. To úplně první, co mě doslova nadchlo byla vůně, ta byla vážně super a hlavně totálně návyková. Já celkově ujíždím na produktech obsahujících výtažky z mandlí a jejich vůni, takže toto byla trefa do černého. To byl takový ten první dojem, zbytek jsem samozřejmě mohla posoudit až časem a musím říct, že málokterá vlasová péče mi takto sedla. Přestože celá tato řada stojí na účinných látkách jako bambucké máslo, makadamiový olej, mandlový olej a jojobový olej, tak vlasy opravdu vůbec nezatěžuje. Nechápu jak je to možné, ale prostě to tak skutečně je. Vlasy jsou vyživené, hydratované, posílené, lehké, pružné a krásně lesklé. Za sebe můžu tuto řadu maximálně doporučit a to všechny čtyři produkty, které ji tvoří. Šampon, kondicionér, masku i bezoplachovou péči, kterou jsem si zamilovala asi úplně nejvíc. Vlasy totiž krásně "drží na uzdě" a skvěle funguje proti elektrizování vlasů, se kterým se člověk teď v zimě poměrně často setkává. Takže se opravdu nemusím bát, že ve chvíli, kdy si sundám čepici nebo přetáhnu svetr přes hlavu, budu vypadat jako po ráně elektrickým proudem. Nic takového se totiž nekoná. Pokud vás trápí stejný problém, doporučuji zkusit třeba jen tu bezoplachovou péči, protože ta funguje nezávisle na šampónu a kondicionéru. 


Pokud vás tedy tato řada zajímá, zkuste mrknout na Vivantis.cz, tam mají jak tu bezoplachovou péči, tak ostatní produkty z této řady. Ale ještě než se s vámi dnes rozloučím, mám pro vás takové malé chutné překvapení. V balíčku s touto řadou mi totiž od Garnier přišel i recept na výborné mandlové müsli tyčinky. A právě o ten bych se s vámi chtěla podělit. Podle mě je to totiž skvělá alternativa pokud hledáte něco zdravějšího, čím nahradíte tradiční vánoční cukroví. Pokud tedy müsli tyčinkám fandíte a rádi experimentujete, neváhejte se pustit do jejich výroby a pak mi do komentářů klidně napište jak se vám povedly a jak vám chutnaly. A jinak samozřejmě budu moc ráda, pokud se podělíte i o zkušenosti třeba právě s touto řadou od Garnier. Zajímá mě, zda jste ji zkoušeli nebo by jste ji třeba vyzkoušet chtěli. A jak jste na tom třeba s ostatními řadami Garnier Fructis. Sedí vám? Nesedí? Určitě mi dejte vědět. Pro dnešek je to ale už vše a já se na vás už moc těším zase příště. No a do té doby mě můžete sledovat třeba na Facebooku nebo Instagramu, kde se snažím sdílet věci ze svého života co nejvíce to jde. 


7 komentářů

  1. Taky jsem dřív měla problém najít tu dokonalou péči, tahle vypadá moc super :) Já používám šampony a balzámy Yves Rocher a ty jsou taky skvělé :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yves Rocher mám moc ráda, ale zrovna šampóny mi nesedly. I když je pravda, že jsem samozřejmě nezkoušela všechny :)

      Vymazat
  2. Vlasové produkty pořád střídám a doma mám skutečně hodně vlasové péče. Tradiční supermarketové značky kosmetiky už dloouho nepoužívám protože mi nevyhovují ale rozhodně je nezatracuji. Určitě jsem nezkoušela všechny řady a všechny značky, takže věřím, že se najdou produkty které by mi seděly. Docela si mě navnadila na tu bezoplachovou péči.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Takové originální baličky jsou vždycky nejlepší :)

      Vymazat
  4. Moc děkuji Neli, Vánoce byly krásné, jen škoda, že to tak rychle uteklo :)

    OdpovědětVymazat