Rovné vlasy bez kompromisů! Jak na to?

Mé vlasy vs. já... odjakživa největší rivalové, kteří se neustále předhánějí, kdo to komu natře. Ale máme se rádi, to ne že ne. Já bych je teda rozhodně nedala a věřím, že i ony mě určitě bezmezně milují. Vesměs se snažíme žít v kouzelné symbióze, ale "ty potvory" mě hrozně rády provokují a připomínají mi, jakou "výbavu" dostaly do vínku. Jo, po mojí mámě by měly být rovný jako hřebíky a zatraceně pevný. A po mým taťkovi zase naprosto nesystematicky vlnitý a na konečcích až kudrnatý. A protože život má být zábava a házet někomu klacky pod nohy je prostě legrace, tak jsou mé vlasy vlastně mix. Až na to, že tu směs někdo v tom mixéru nemixoval dost dlouho na to, aby se promíchala dostatečně.




Víte totiž jaký je výsledek? Některé vlasy mám rovné, třeba ty za krkem. Ty, který nejdou vidět! Ale jsou ve skvělý kvalitě, to přísahám! Na omak jsou dokonalé. Vlastně i na pohled, ale tím jak jsou vespod, tak to tolik nevynikne. Jinak mám většinu vlasů lehce vlnitou a některé vlasy mám i kudrnaté, teda měla jsem, než jsem před lety začala používat brazilský keratin, který mě kouzelných lokýnek zbavil. O keratinu se za chvíli ještě zmíním, nicméně dnes keratin používám tak jednou do roka, někdy ani to ne... Vtipné je, že těch vlnitých pramenů je tak málo, že jsou tím pádem jako pěst na oko. A ano, hádáte správně, tyhle vlasy jsou tvrdé jako kámen. A ty kratičké z nich trčí na všechny strany a když už se mi to zdá příliš, tak sem tam nějakého takového nezkrotného neřáda jednoduše vytrhnu. A tyhle trčící "anténky" mě trápí od dětství, kdy mi kvůli tomu sestřenka přezdívala "skřítek". Trochu jsem tím totiž připomínala Rákosníčka, rozumíme si? Nicméně tyhle kudrnaté či vlnité vlasy jsou na některých místech více silné než na jiných a jediné co na ně odjakživa jakž takž platí je rozžhavená žehlička na vlasy. A abych nestrávila žehlením půlku života, tak už pár let jednou za čas podstupuji již zmiňovanou kůru brazilským keratinem, který vlasy v rámci možností narovná (musím říct, že záleží na značce), zbaví krepatění, na které jsou mé vlasy expertky a mimo jiné je hloubkově regeneruje. Teď už několik týdnů keratin mám, tak na tom mé vlasy nejsou tak tragicky jako jindy. Ale nemám jej úplně čerstvě, takže top stav s úplně rovnými vlasy to už dávno není. Kéž by byl.




Co si budeme nalhávat, co se týče keratinu, je pro mě největším benefitem narovnání vlasů, to sice nevydrží věčně, po třech měsících je efekt pryč, ale aspoň mám po nějakou dobu s vlasy méně práce a nemusím je žehlit tak často a tak dlouho. No ale pozor! Teď kromě žehličky mám ve své vlasové výbavě nového pomocníka a to vysoušecí kartáč na vlasy Rowenta Express Air Brush CF6220F0. Tímto Rowentě za možnost jej vyzkoušet moc děkuji, protože jsem z něj úplně nadšená. Jak je to možné a co tedy umí vám povím vzápětí. A taky vám prozradím slevový kód, díky kterému můžete ušetřit pár stovek v případě, že by jste si tohoto pomocníka chtěli pořídit také a věřte, že ho fakt potřebujete.




Hned na úvod (Bože Lucko, "na úvod" uprostřed článku, to umíš snad jen ty!) se sluší zmínit, že konečný výsledek účesu pomocí tohoto kartáče mi maximálně připomíná tzv. vyfoukání vlasů do hladka. Takže činnost, kterou běžně vůbec neovládám, protože držet v jedné ruce fén, v druhé kartáč a obojím systematicky "šermovat" je něco, co je zcela nad mé schopnosti. Né vážně, opravdu obdivuji všechny kadeřnice i nekadeřnice, které něco takového zvládají levou zadní a snad i poslepu. Mně to totiž opravdu nehrozí, jsem na to totálně levá a to jsem to zkoušela opravdu několikrát. Naštěstí, když se spojí kartáč s fénem, tak "vualá", už mi to jde! Přesně takový pocit z Rowenty Express Air Brush mám. Člověk má vlasy opravdu jako od kadeřnice. A proč je podle mne tento kartáč lepší než žehlička na vlasy? Ne že by po použití klasické žehličky vlasy nebyly rovné, ale jen s tímto vysoušecím kartáčem vlasům zůstane i krásný objem. Ten jsem totiž při žehlení vlasů vždycky "užehlila" k pokožce vlasů a přitom pořád myslela, že to bude určitě mizerným šampónem. Haha, ani náhodou.



S tímto horkovzdušným kartáčem jsou vlasy nejen krásně rovné a plné objemu, ale zároveň díky ionizátoru nádherně lesklé. Co navíc velmi oceňuji je maximální šetrnost k vlasům díky technologii Thermo Control a snadná intuitivní manipulace, kterou zajišťuje ergonomický design. Mimochodem, cestovní pouzdro je už jen třešničkou na dortu. Stejně jako to, že je celý sušící a žehlící proces vlasů velmi rychlý, takže vás neznechutí, že by jste u toho strávili příliš mnoho času. Mě totiž něco takového vždycky odradí, čas je totiž to nejcennější co máme a nikdy ho není dost, však o znáte. Podtrženo sečteno, konečně můžu mít vlasy rovné a přitom plné objemu a to všechno za krátkou dobu. Už žádné "buď - anebo". Žádné kompromisy! Za mne to totiž opravdu funguje a věřte, že když to říká člověk, který si žehlí vlasy už x let po každém mytí vlasů (výjimky jsou jen po čerstvě aplikovaném keratinu), tak to už je opravdu co říct. Takže jestli s vlasy celý život bojujete stejně usilovně jako já, věřím, že si s tímto vysoušecím kartáčem Rowenta Express Air Brush CF6220F0 také padnete do oka.


No a pokud jste se tedy rozhodli si jej pořídit, nebo po něm už nějakou dobu pokukujete, tak se vám určitě bude hodit slevový kód. Dávejte tedy bedlivý pozor! Slevový kód díky kterému dostanete slevu 300Kč zní RWNT300 a můžete jej použít na e-shopu Mall.cz a to do 30.9.2019. Slevový kód lze uplatnit v 2. kroku objednávky v sekci Doprava a platba. A aby jste jej na Mall.cz nemuseli dlouho hledat, stačí kliknout SEM a jste u něj. Tak určitě s jeho koupí neváhejte, je totiž vážně božský.

P.S. Pokud už patříte mezi jeho hrdé majitele, určitě mi napište jak jste s ním spokojení či nespokojení. A jestli by jste jej teprve chtěli vyzkoušet, tak mi samozřejmě dejte vědět také. A navíc, jestli máte ohledně něj nějaké otázky, klidně je napište do komentářů. Na vše co bude v mých silách a co budu vědět, moc ráda odpovím. Dneska je to všechno a na příště vám slibuji opět článek se svatební tématikou a po něm článek o mé aktuální vlasové péči, kterou můžete vidět už na dnešních fotkách. Ať máme tu vlasovou tématiku pěkně kompletní. Do té doby se mějte krásně.

4 komentáře