Hydratace jménem Neutrogena Hydro Boost

Jestli mě něco opravdu baví, tak hledání té nejlepší pečující kosmetiky. A i když jsem za svůj život objevila nejeden skvělý produkt, jednoduše mi to nedá a pořád mám potřebu zkoušet něco nového.
Takže když jsem mohla celé léto testovat řadu Hydro Boost od značky Neutrogena, byla jsem v sedmém nebi.


A protože mám produkty otestované už opravdu důkladně, myslím si, že je nejvyšší čas se s vámi o své poznatky podělit. Na úvod se sluší říct, že má pleť je smíšená až mastná, ale přesto jí dle mého chybí dostatečná hydratace, protože s pitným režimem jsem tak trochu na štíru. Proto mi řada Hydro Boost od Neutrogeny přišla zrovna vhod.

Řada Hydro Boost je, jak už název napovídá, primárně určená k hydrataci pleti. A o tom jak na tom který produkt jak s hydratací, tak s jinými vlastnostmi je, se podíváme právě teď. A začneme produkty určenými k čištění pleti.


Neutrogena Hydro Boost Čistící pleťový gel


Jak už možná víte, pleťové čistící gely jsou pro mě totální nezbytnost. Mám je jak jako první krok během odličování, tak ještě k dočištování po použití micelárky či jiného odličovače a taky čistící gely používám každé ráno po probuzení. Co se týče tohoto od Neutrogeny, tak mu nemůžu nic vytknout. Krásně zbaví pleť nečistot, mastnoty a velké části make-upu. Také pleť nijak nedráždí a nevysušuje.
A i když tedy neroznesl na kopytech mé největší oblíbence, určitě jej mohu s klidem doporučit.

Neutrogena Hydro Boost Micelární voda 3v1


Většina micelárek se od sebe neliší a ani tato nad těmi ostatními, které fungují tak jak mají, nijak zvlášť nevyniká. Pleť vyčistí, zbaví ji make-upu, mastnoty a měla by si poradit i s voděodolným líčením. Tento bod ale zhodnotit nemůžu, protože voděodolné produkty příliš nepoužívám. Každopádně je vhodná i pro citlivou pleť, což je určitě plus. Jinak mi přijde jako zlatý střed, který bez problémů splní očekávání, ale že bych si z ní sedla na zadek a už nikdy nechtěla žádnou jinou, to tvrdit určitě nemůžu.


Neutrogena Hydro Boost Pleťové sérum


Používání tohoto séra je neuvěřitelná zábava. Obsahuje totiž malé kuličky, které se z pumpičky vyjdou už rozdrcené, což je věc, která rozhodně zaujme. Navíc pohled na kuličky v lahvičce na mě působí zázračně uklidňujícím dojmem. Asi jsem divná. Nicméně, tohle sérum by kromě hydratace mělo vaší pleti dodat i jas a energii. Super benefitem, kromě tohoto probuzení unavené pleti, ale je i vyhlazení jemných vrásek. Já tohle sérum používala hodně v létě a teď jsem od něj malinko upustila. Ale vzhledem k tomu, že je vstávání do pochmurných dní dost náročné a pleť podle toho i vypadá, rozhodně se budu muset k tomuto séru zase vrátit. Jediné co bych mohla tomuto séru vytknout je obsah Puchratky kadeřavé nebo-li irského mechu, který by vám potencionálně mohl ucpávat póry v případě, že na to trpíte. Jestli vás ale tyhle věci netrápí, tak si jej totálně zamilujete. Já osobně na ucpávání pórů trochu trpím, takže tohle sérum různě střídám a nepoužívám jej dlouhodobě.

Neutrogena Hydro Boost Water Gel


Pleťový krém gelové konzistence obsahující komplex s kyselinou hyaluronovou, která je klíčovou ingrediencí celé Hydro Boost řady, byl rozhodně super. Nejen že pleť krásně hydratuje, ale má i ideální složení, které je vhodné i pro citlivou nebo třeba mastnou pleť. Není totiž příliš mnoho krémů, které by neucpávaly pleť. Tohle je každopádně jeden z nich.

Neutrogena Hydro Boost Sleeping Cream 


Tahle hydratační noční maska nebo krém chcete-li, je samozřejmě také zaměřená na hydrataci pleti. Navíc by měla mít paměťový efekt pro odstranění známek únavy a zlepšení schopnosti pleti být odolná proti vysoušení. Podle toho co se uvádí na obalu, je vhodná pro všechny typy pleti, ale já bych ji úplně nedoporučila pro mastnou a problematickou pleť, protože obsahuje látky, které ucpávají póry. Proto se mojí favoritkou bohužel nestala. Pokud ale nemáte mastnou či aknózní pleť, věřím, že vám bude vyhovovat.

Neutrogena Hydro Boost Pleťový krém City Shield


Další krém z této řady, který je podle mě super. Hydratuje, posiluje přirozený ochranný štít pleti a díky SPF25 pleť chrání i proti UVA a UVB záření. Vím, že někomu může SPF ucpávat póry a i já na to trpím, ale s tímto krémem jsem s tím problém naštěstí neměla. Navíc má příjemnou nemastnou texturu, takže je ideální i pod make-up. Jinak pokud chcete trochu porozumět krémům, jejich složení a tomu zda jsou vhodné pro tu či onu pleť, tak určitě doporučuji mrknout na stránky Skincarisma.com, kde když si zadáte přesné složení produktu (které si například zkopírujete z internetových stránek), tak se dozvíte, jestli je konkrétní produkt vhodný na vaši pleť či nikoli. Kromě toho zjistíte (a časem už budete úplně přesně vědět) jaká ingredience vaší pleti sedí a která jí naopak může dělat problémy. Já v posledních měsících takto analizuju jak všechnu skincare, kterou mám doma, tak tu kterou si plánuji pořídit a musím říct, že mám pleť asi v nejlepším stavu co jsem ji kdy měla.
Takže než za něco vyhodíte své peníze zbytečně, rozhodně doporučuji na to mrknout a složení opravdu zkoumat, ale to jsem trochu odbočila, nicméně mi to takto funguje a pravidelně mi to  zachraňuje jak pleť, tak peněženku.

Neutrogena Hydro Boost Eye Awakening gel


Asi není potřeba připomínat, že ignorovat používání očního krému se nevyplácí. Já jsem se to teda naučila až v posledních letech a je fakt, že to stále nemám dostatečně zažité a používám jej jen na noc. Ale slibuju, že se naučím jej používat i každé ráno. Zvlášť tady tento od Neutrogeny, protože kromě hydratovaného očního okolí se vám totiž postará i o rozjasnění vašeho unaveného pohledu a to se prostě hodí, co si budem?


Neutrogena Hydro Boost tělové mléko 


Nevím jak vy, ale já si už neumím představit, že bych vylezla ze sprchy a vynechala použití tělového mléka. To je pro mě prostě základ, což znamená, že když všechen čas strávený mazáním pokožky sečtu, tak se to docela nastřádá. Logicky se tedy snažím upřednostnit mléka, která se dobře roztírají a rychle vstřebávají, což tohle splňuje na 100%. Navíc samozřejmě pokožku krásně hydratuje a to je to hlavní.

Neutrogena Hydro Boost Tělový hydratační sprej


Stejně jako tělové mléko jsem si oblíbila i tento tělový sprej. Také je lehoučký, nemastný a rychle se vstřebává, takže i ten je mým velkým oblíbencem a určitě vám doporučuji jej vyzkoušet, protože je vhodný i pro citlivou pokožku.

A to je z řady Hydro Boost, kterou jsem od Neutrogeny dostala k vyzkoušení, už všechno. Jak vidíte, spousta věcí mi vyhovuje, ale zároveň se ve výčtu objevily i produkty, které mi přišly průměrné či mi nesedly. Pokud tuhle řadu znáte a něco jste z ní už zkoušeli, určitě mi napište, jak vám produkty seděly. A jestli jste zkoušeli od Neutrogeny cokoliv jiného, dejte mi vědět co bych si tedy neměla nechat ujít a čemu bych se měla naopak vyhnout. A mimochodem, zajímá mě, jaký je váš oblíbený denní a noční krém, tak se nezapomeňte pochlubit v komentářích.




4 komentáře

  1. Od Neutrogeny som už dlho doma nič nemala, ale ten čistiaci pleťový gél sa mi zapáčil, tiež ich mám veľmi rada :) Naposledy som mala jeden od Ziaji a bol tiež fajn :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziaju jsem zase dlouho neměla já :D a čistící pleťový gel jsem od nich neměla snad nikdy. Budu muset mrknout co mají v nabídce :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Že? A ještě ta krásně modrá barva, to je nádhera :)

      Vymazat