Kde koupit vánoční dárky?

Letos je to nakupování vánočních dárků docela challenge, nemyslíte? Za sebe ale musím říct, že už mám skoro všechno koupeno a zbývá mi jen pár maličkostí. Také stojí za zmínku, že jsem zatím všechny dárky pořídila on-line přes různé eshopy a vlastně si to nemůžu vynachválit. Celý ten proces je (aspoň pro mě) úplně ideální. Nikam se nemusím trmácet, nemusím se proplétat mezi nervózními davy lidí, kteří mají všechno, jen ne vánoční náladu a taky mě neomezuje žádná otevírací doba. Klidně se na nakupování dárků můžu vrhnout třeba v deset večer. Nebo když nemůžu usnout nebo když se probudím uprostřed noci a nemůžu znovu zabrat.

Jediné s čím mám potíže je rozhodnout se, co komu pořídit. Hrozně nerada totiž nakupuju neužitečné blbosti, které člověku stejně většinu času leží doma v koutě. Nemůžu si pomoct, ale hrozně mě takové věci rozčilují. Což je možná částečně způsobeni i tím, že máme malý byt a úložné prostory nejsou neomezené. Navíc, když si člověk zažije nějaké to stěhování, zjistí, že by půlku svého majetku nejraději vyhodil do popelnice. Takže já třídím průběžně, naposledy to bylo tento týden, když jsem nám doma dělala vánoční výzdobu.  No a právě proto, abych zbytečně nikoho z obdarovaných netrápila zbytečnýma "krámama", snažím se kupovat dárky, které jsou užitečné a které by si obdarovaný stejně časem koupil sám. 


Každý rok tedy dávám i "měkké dárky", jakkoliv se o nich říká, že jsou nepopulární. Nemyslím si, že je na tom něco špatného a že by takové dárky byly pod vánočním stromečkem zklamáním. Řekla bych, že právě naopak. Třeba já jsem napsala Ježíškovi například o pyžamo a povlečení. Obojí bych si tak jako tak v nejbližší době koupila, takže ušetřím a navíc je to i dárek, který mi i nějakou dobu vydrží. Rozhodně mi bude dělat radost déle než kosmetika nebo dárky, které se dají sníst či vypít. 

A jedním z mých tipů, kde takové užitečné dárky pořídit, je e-shop Trenýkárna. Možná, že jej dobře znáte, protože to není žádný e-shopový nováček. Dodnes si vzpomínám, že první trenýrky mé milované značky Elka Underwear jsem kupovala právě tady.  Nutno podotknout, že tam tuhle značku nabízí stále a kromě ní mají v nabídce i trenky spousty jiných značek. Rozhodně na ně doporučuji mrknout. Já tyhle trenýrky dávám manželovi (a sobě) několikrát do roka. K vánocům, k narozeninám, k svátku, na výročí i na Valentýna. A hádáte správně, k těmto příležitostem nám kupuju trenky pro páry, ať krásně ladíme.  Nemůžu si pomoct, ale mě takové detaily dělají radost a navíc na válecí večery u televize a na spaní není nic pohodlnějšího. 

Pokud ale nejste příznivcem trenýrek, nemusíte se bát, protože si vyberete i tak. Já třeba miluju spodní prádlo značky Calvin Klein, kterého najdete na Trenýrkárně také habaděj. A to jak pánské, tak dámské. Třeba já jsem si v rámci spolupráce vybrala braletku a kalhotky. Pokud se ale na nakupování spodního prádla necítíte, tak můžete pořídit třeba tričko, tepláky, pyžamo nebo klidně noční košili. A vybírat můžete samozřejmě i z jiných značek, ať už z důvodu, že této značce nefandíte nebo proto, že si vaše peněženka až tak vyskakovat nemůže. Na Trenýrkárně si totiž opravdu vybere každý. 

Pokud jsem vás aspoň trochu inspirovala, případně zbavila obav z darování "měkkých dárků", budu jen ráda. Klidně mi tedy napište jak jste na tom s nákupy vánočních dárků vy. Jestli už máte vše pořízené, jestli nakupujete na e-shopech i mimo současnou situaci, kdy je většina obchodů zavřená a jestli tento e-shop znáte nebo o něm slyšíte poprvé. 

4 komentáře

  1. Spodní prádlo od Calvina nikdy nezklame, také ho mám moc ráda. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jee škoda, že tady není nějaký novější článek, protože to tady vypadá na super blog, ale nevadí. Vánoce jsou sice už fuč, ale rozhodně já jsem taky pro měkký dárky a mít ještě takové od Calvina je prostě boží dárek! :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se hlavně snažím všechno co jde nakoupit přes internet. Je to rychlejší, vybírám věci, když mám čas, nemusím se s dětmi stresovat v obchodech a díky slevovým kupónům ušetřím nějaké peníze, takže samá pozitiva. Před Vánocemi je těch starostí dost, tak jsem ráda, že alespoň výběr dárků si dokážu usnadnit :-) .

    OdpovědětVymazat