Naše nová dekorace - fotoobraz z Tiskařík.cz

Také tak milujete různé zvelebování domácnosti? Všechny ty dekorace, kterých nesmí být moc (aby to nepůsobilo kýčovitě a vy celé dny jen neutírali prach) a zároveň jich nemusí být zbytečně málo (aby to nepůsobilo chladně a neútulně)? 

Já mám tohle "dělání domova" hrozně ráda a to z několika důvodů. Jednak je to vždycky určitým způsobem vaše sebevyjádření, které návštěvníky může nechat nahlédnout až na dno vaší duše. Jen se rozhlédněte kolem, určitě uvidíte to, k čemu tíhnete. Vaše záliby, životní filozofii, přesvědčení, priority, hodnoty. Zkrátka všechno k čemu vaše srdce a duše tíhne. A dalším důvodem, proč dekorování domova miluju? Fakt, že díky němu si kolem sebe můžete vytvořit takové prostředí, kde se budete cítit dobře, kde si maximálně odpočinete a zároveň dobijete baterky. Díky prostředí okolo můžete podvědomě ovlivnit všechny členy domácnosti tak, aby pro ně byl domov výjimečným místem, které je v životě ze všech míst nejdůležitější a které budou milovat. Můžete tak v rodině vybudovat silnou pospolitost, aniž by jste řekli jediné slovo.



Jak na to? Jedním z nejsnadnějších a zároveň nejúčinnějších způsobů jsou dekorace, které jsou vám ušity přímo na míru a mají pro vás svůj hluboký význam či citové pouto. A přesně do této kategorie patří třeba fotoobrazy nebo fotokalendáře. Věřím, že každý z vás má doma nějaké fotky, které mu dělají radost a vyčarují úsměv na tváři, když se na ně podívá. A mít tyhle vzpomínky na očích je jako denní dávka živé vody, protože si pokaždé uvědomíte jaké máte štěstí a jak šťastný život žijete. A je jedno, jestli vaši zeď bude zdobit fotka vás a vašeho partnera z poslední dovolené, rodinné foto z oslavy narozenin, fotka vašeho dítěte nebo domácího mazlíčka. Každá z nich nás na srdci zahřeje stejně. 



Pokud tedy přemýšlíte o tom, kde si nějakou takovou osobní dekoraci pořídit, tak vám můžu doporučit stránky Tiskařík.cz, kteří mě oslovili v rámci spolupráce a dali mi možnost nechat si vyrobit něco z jejich nabídky, co by se mi líbilo. V nabídce toho mají spoustu - fotoobrazy, fotokalendáře, fotoknihy, fotohrnky (keramické, skleněné i plecháčky), pexeso, ročenky, milníkové kartičky, klasický tisk fotografií a na svém svatebním portálu nabízejí i zhotovení svatebních oznámení, veškerých svatebních tiskovin, samolepek, magnetek či placek. Pokud plánujete svatbu, nezapomeňte se tam podívat, z vlastní  zkušenosti můžu říct, že sehnat všechny tyhle svatební propriety na jednom místě není snadné, zvlášť pokud máte vysoké nároky pokud jde o design a toužíte po něčem pinterestovém a samozřejmě "insta-friendly". Mají totiž spoustu krásných motivů.

Ale teď už k tomu, co jsem zvolila já. Já si na stránkách Tiskařík.cz nechala vyrobit fotoobraz s mojí nejoblíbenější fotografií z naší svatby v rozměru 40x30 cm, což je myslím ideální velikost na to, aby obraz byl dost velký a na zdi vynikl, ale zároveň neodhalil moje případné kruhy pod očima nebo vrásky na které člověk nechce moc upozorňovat. Nebojte, dělám si legraci... tak trochu :)



Každopádně musím říct, že z výsledku jsem nadšená, protože obraz je vážně nádherný a já se už nemůžu dočkat, až se na podzim přestěhujeme a on získá na zdi v našem novém domově své trvalé místo. Mám to už úplně přesně naplánované a doslova to vidím před očima. 

A co vy? Máte doma nějaký fotoobraz, fotokalendář či jiný fotoprodukt? Nebo zatím zůstáváte u fotek v rámečcích? Určitě mi dejte vědět jak to doma máte vy a jestli by se vám domů taková  nebo nějaká podobná dekorace líbila.



10 komentářů

  1. To vypadá krásně! My se právě přestěhovali a také řeším jak poresit prázdné zdi :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) A jestli máte nějaké oblíbené fotky, třeba vašeho domácího mazlíčka nebo tak, tak tohle je určitě super varianta :)

      Vymazat
  2. Tak ten je nádherný, ať vám dělá radost každý den - je to krásná vzpomínka. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná dekorácia, ďakujem za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) a není zač, jsem ráda, že jsem mohla inspirovat :)

      Vymazat
  4. Vyzerá to super! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  5. My si s manželem chceme dávat k Vánocům takový ten fotorámeček, kde je těch fotek víc. :) Ale uvidíme, jak na to zbydou peníze. Naštěstí si to můžeme dát kdykoliv. Dali jsme se ještě do stavění domu, takže ty finance jdou spíš jiným směrem. Naposledy třeba do komínové sestavy, což ani pořádně nevím, co je, jen že je to něco jako komín a bez toho si nezatopíme. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc fotek v rámečku je taky fajn. Před pár lety jsem jej s fotkami nás vnoučat dávala k Vánocům babičce a dědovi :)

      Vymazat