Spotřebováno II.


Recenzí na spotřebované produkty není nikdy dost. Proto jsem se rozhodla přijít s dalším článkem, který bude právě spotřebovaným produktům určený. Tak jdeme na to.


Garnier Botanic Therapy Ginger Recovery - šampon na vlasy

Ačkoliv mám aktuálně svou vlasovou rutinu už trochu jinou, tak tento šampon hodnotím maximálně kladně. Dělá přesně to co má, vlasy mám po něm krásně umyté, nadýchané a voňavé. Mimochodem, tahle řada s bio zázvorem a medem voní jako Vánoce, přísahám. Kromě toho je bez silikonů a obsažené složky jsou z 98% přírodního původu. Obaly jsou 100% recyklovatelné a už nyní jsou z 50ti procent vyrobeny z recyklovaného plastu. P.S. Všechny  výrobky značky Garnier jsou oficiálně schváleny jako Cruelty Free a mají tedy znak Leaping Bunny programu. 

Garnier Botanic Therapy Ginger Recovery - kondicionér

S kondicionérem jsem byla spokojená úplně stejně. Tuhle řadu Ginger Recovery hodnotím jako asi tu nejlepší, kterou Garnier v kolekci Botanic Therapy má.

Batiste - suchý šampon pro brunety

Vlastnit suchý šampon považuji za důležitou nezbytnost. Nikdy totiž nevíte, jestli se vám nestane, že si nestihnete umýt vlasy a budete potřebovat, aby vypadaly jako ze žurnálu. Mně se to tedy nestává často, stěží jednou do měsíce, takže mi balení vydrží opravdu dlouho, ale pro mě je nesmírně uklidňující a osvobozující pocit, takovouto záchranu pro všechny případy mít. 



Balea Copacabana - šampon na vlasy

Kdopak si pamatujete limitku Balei z loňského léta? A kdo jste ji také milovali a udělali si zásoby? Musím na sebe prásknout, že já mám pár kousků ještě schovaných, protože tahle inspirace značkou Sol de Janeiro se opravdu povedla. Kvalitativně je tento šampon sice průměr, ale díky vůni se rozhodně stává must-have záležitostí. Letos se navíc limitka vrátila. jen pod názvem Tropical Vibes, takže určitě doporučuju!

Balea Copacabana - tělová emulze

Další kousek z limitované edice Copacabana. Nějakou extrémní hydrataci sice tato tělová emulze neposkytuje, ale pokud netrpíte na vyloženě suchou pokožku, tak vám to bude stačit. Navíc vás určitě nadchnou zlatavé třpytečky, které vám po rozetření na kůži zůstanou. A samozřejmě božská vůně. Já mám ještě jedno plné balení nachystané na letošní léto, takže je nejvyšší čas jej vytáhnout.

Dermacol Glitter my body - tělové mléko

Poměrně dost podobný produkt jako předchozí emulze od Balei. Také obsahuje třpytky, které na opálené pokožce vypadají nádherně, hydratace je také průměrná, takže v tomhle jsou na tom stejně. Hlavním rozdílem je určitě vůně. Parfemace tohoto produktu od Dermacolu je sice velmi příjemná, ale nemůžu si pomoct, Balea mi voní o hodně víc.

Balea Caribbean Feelings - sprchový gel

Tím, že mám slabost pro různé limitky jsem se nikdy netajila. Proto si ty od Balei pořizuji dost často. Tento sprchový gel byl vůní sice příjemný, ale nebylo to něco, co by mě posadilo na zadek. Pokud jde o jiné faktory než je parfemace, tak tenhle sprchový gel dělá přesně to, co má. Jediné mínus je, že není nijak hydratační, takže pokud trpíte na suchou pokožku, budete potřebovat něco hydratačního jako následnou péči. Já ale třeba tělová mléka používám vždycky, takže mě to nijak neovlivňuje.

Yope vanilla & cinnamon - tělové mléko

Pokud se orientujete v přírodní kosmetice, tak značku Yope určitě znáte. Jejich nádherné obaly jsou až ikonické. Co chci určitě vyzdvihnout je, že toto tělové mléko je vhodné i pro citlivou, suchou, ekzematickou či atopickou pokožku, s čímž jde ruku v ruce i to, že parfemace není příliš silná. Tak jako to bývá u přírodní kosmetiky běžné, produkt se pomaleji vstřebává do pokožky, takže určitě je potřeba počítat při aplikaci s bílým povlakem, kterému bude chvíli trvat než zmizí. Jinak pokud jde o hydrataci, tak mi přijde bohužel průměrná, což je škoda, ale v rámci přírodní kosmetiky mi to nepřijde nijak výjimečné. 

Yves Rocher Winter Apples - sprchový gel

Vánoční limitka Zimní jablko od Yves Rocher mě taktéž nadchla svým úžasným obalem. To totiž tato značka opravdu umí. Vždycky si s limitkami vyhraje a je vidět, že si s nimi dala kus práce. Vůně byla také velmi příjemná a i celkově byl tento sprchový gel skvělý. Krásně pěnil, přitom nevysušoval a ve všech směrech splnil má očekávání do puntíku.



Purity Vision - Bio Levandulová voda

Tuto levandulovou vodu jsem používala jako tonikum. Tedy jako podklad pod séra a krémy. Každopádně mě tedy nijak nezaujala. Žádného extra benefitu jsem si nevšimla, navíc mi ta čistě přírodní vůně nebyla vůbec příjemná. Čekala jsem totiž vůni levandule, což byla chyba, protože takto ta voda rozhodně nevoněla. Osobně tedy dávám přednost klasickým tonikům.

La Roche-Posay Effaclar - hloubkově čistící gel pro mastnou a citlivou pleť

Čistící pleťové gely jsou moje parketa. Používám je denně a to vždy jak ráno, tak i večer. Za svůj život jsem jich vyzkoušela už opravdu hodně a jsem ráda, že se mi do rukou dostal i tento od La Roche-Posay. Co se mi na něm líbilo bylo velké balení s pumpičkou, což je vždycky nedocenitelná a hlavně praktická záležitost. Účinky mi ale přišel poměrně průměrný. Pleť sice krásně a hlavně šetrně vyčistil a nevysušoval, ale jinak jsem nezaznamenala žádný speciální benefit. A to ať už v podobě méně se mastící pleti nebo nižšího výskytu černých teček. Na ně mi totiž o něco později pomohlo něco jiného. O tom ale zase jindy.

Garnier Bio Lemongrass - čistící pleťový gel

Tento čistící gel si mé sympatie získal rozhodně vyšší. Jednak považuju za ohromný benefit to, že jde o přírodní kosmetiku, což je vždycky plus, ale navíc mě taky zaujala příjemná vůně a to, že pleť byla po použití krásně osvěžená, zklidněná a ani trochu vysušená. Jediné na co chci ještě upozornit je to, že nejde o klasický pěnivý produkt jako je u čistících gelů zvykem. Nicméně jde o přírodní záležitost, takže tam je logické, že gel nepění jako jeho jiní kolegové.

Garnier Bio Thyme - zkrášlující pleťová voda

Mně ty přírodní pleťové vody asi nejsou příliš souzeny, ani tato mě totiž nijak zvlášť neuchvátila. Mám ji v kategorii neurazí-nenadchne. Nicméně musím poznamenat, že určitě není špatná. Akorát tím, že používám tonika po kterých vidím poměrně znatelné změny, tak jsem v tomto směru už trochu náročnější. 

Garnier Bio Cornflower - micelární voda s chrpou

Jednu dobu byl na micelární vody jako takové obrovský hon, skoro jako na čarodějnice. Nevím tedy jestli už definitivně utichl, ale já používám micelární vody už několik let při každém odlíčení a určitě nemám pocit, že by mé pleti jakkoliv škodily, právě naopak. Věřím ale, že i přesto někomu mohou být podezřelé. Pokud je to i váš případ, třeba by vám seděla právě přírodní micelární voda od Garnier Bio. Co do kvality odvedené práce se od klasických micelárních vod nijak neliší. Odličuje stejně dobře a rychle a navíc člověka těší i fakt, že bio produkt je jednoduše šetrnější než ten, který se řadí ke klasické konvenční kosmetice.

Pixi Glow Tonic - Pleťové tonikum

Tonikum od Pixi je moje nejoblíbenější tonikum vůbec a také totální "life changer". Upřímně se mi po něm pleť neskutečně změnila, mám ji mnohem jemnější, zářivější a s minimem nedokonalostí. Určitě jej tedy můžu vřele doporučit. Ačkoliv toto exfoliační tonikum obsahuje 5% kyseliny glykolové, můžete jej používat jak večer, tak i ráno. Já jej poslední dobou používám spíš už jen večer. Mám teď pleť v tak hezkém stavu, že to častěji ani není potřeba. 



Yves Rocher Winter Apple - krém na ruce

Krém z vánoční limitky (o které jsme se dnes už bavili) byl taktéž velmi příjemnou záležitostí. A to jak ve smyslu komfortu používání, tak účinků. Krásně hydratoval, rychle se vstřebával a příjemně voněl.

Nivea protect & care - antiperspirant

Niveu mám ráda už jen skrz její tradiční vůni, kterou určitě nejde nemilovat. Tak voněl i tento antiperspirant. Nemůžu o něm sice říct, že by před pocením chránil na 100%, ale jeho výdrž byla slušná a kromě nádherné vůně beru jako plusový bod i to, že byl bez obsahu alkoholu.

Sephora Tinted self-tanning body mist - tónující samoopalovací mlha

Znáte ty případy, kdy si nějaký produkt zamilujete, ale jeho prodej nakonec skončí? Tohle je totiž přesně ten případ. Tento samoopalovací sprej byl mým must have, které jsem používala na obličej po celý rok. Zamilovala jsem si snadnou aplikaci a hlavně nádherný a přirozený bronzový odstín.

Balea Feel Well - deo sprej na nohy a do bot

Opět jeden z produktů, který Balea umí. Tyto jejich spreje na nohy a do bot totiž opravdu krásně voní a osvěží jak nohy, tak obuv, která zůstane hezky provoněná. Teď už tato verze myslím v prodeji není, ale  věřím, že i když sáhnete po jiné, nešlápnete vedle. Já si aktuálně pořídila nějaký s papájou a taky je skvělý.

Balea Copacabana - krém na ruce

Ano, vidíte správně. Tento krém na ruce byl další záležitostí loňské letní limitky a i v tomto případě mám ještě nějaké v zásobě. Ta vůně je totiž neskutečně návyková. Navíc poměr cena-výkon je skvělý. Pokožku rukou hydratuje hezky a ani mi nepřijde, že by se nějak špatně vstřebával. Spíš takovým tím běžným tempem. 

Balea Berry Coco - balzám na rty

Alverde Bambus Ingwer - balzám na rty

Balzámy na rty Balea a Alverde si dovolím zhodnotit dohromady a bohužel nebudu příliš pozitivní. Ani jeden z nich totiž není žádný zázrak, na který by se dalo spolehnout co se týče hydratace rtů. Limitky jsou to sice hezké, často příjemně vonící. Alverde jako přírodní kosmetika je určitě velké plus, ale to je tak všechno. Za sebe můžu říct, že tyto balzámy doporučit nemůžu a radši poradím investovat někde jinde. 



Versace Bright Crystal - toaletní voda

Ovocně-květinová Bright Crystal je hodně profláklou a oblíbenou vůní, což nic nemění na tom, že je to vůně opravdu krásná. A protože se vůně popisují těžko, určitě vám pomůže seznam čichových složek. Hlava vůně obsahuje granátové jablko, yuzu a ledový akord. V srdci se skrývá magnólie, pivoňka a lotos. V základu vás okouzlí ambra, pižmo a dřevo. Za mě skvělá kombinace, určitě ji můžu doporučit.

Pepe Jeans for Her - parfémová voda

Tato orientálně -vanilková vůně byla opravdu hodně velká nálož sladkosti, která nesedí každému. Upřímně to bylo chvílemi moc i na mne. Hlavu vůně tvoří mandle, tangerinka a marshmallow. V srdci vás čeká vanilka, mandlové mléko a vodka. A v základu se schovává ambra a pižmo. 

Abercrombie & Fitch First Instinct - parfémová voda

Ovocně-květinová vůně se špetkou orientálního nádechu mi padla do noty na první přivonění. V hlavě se nachází magnólie, grep a mučenka. V srdci ucítíte orchidej a pomerančový květ a ze základu na vás zavane ambra a fazole tonka. Dohromady se tedy můžete těšit na okouzlující kompozici, která umí svou hravostí a optimismem vykouzlit úsměv na rtech.

Revolution Skincare 10% Niacinamide + 1% Zinc - pleťové sérum

Tohle sérum, inspirované legendárním The Ordinary má za úkol bojovat s rozšířenými póry, zmírnit projevy akné a také snížit mastnotu pleti. Za sebe musím říct, že mi rozhodně pomohlo v oblasti rozšířených pórů, které se opravdu stáhly a už nejsou tak extrémně výrazné jako dřív. Co se týče dalších bodů, tak tam jsem rozdíl nezaznamenala. Pleť se mi mastí stále stejně a i nějaký ten pupínek se jednou za čas objeví stejně jako dřív. I tak ale můžu sérum určitě doporučit, protože na pórech je změna znát a menší póry jsou myslím něco, co ocení každý, kdo s nimi bojuje.

Va-Bios Healer Gel - regenerační gel

Tento krém by měl zajišťovat regeneraci pleti, hojivé procesy a také by měl podporovat omlazení pleti. To všechno díky obsahu krevních derivátů, které byly získány unikátní vědeckou metodou a které jsou biologického původu, tudíž pro tělo přirozené. Popravdě jsem na krémy/gely tohoto typu slyšela jen chválu, ale osobní zkušenost mě zas až tak nenadchla. Ano, krém v nějakém měřítku pomáhá, ale není to všelék a nemám pocit, že bych jej potřebovala znovu.



Maybelline Fit me! Matte + Porelles - matující make-up pro normální a mastnou pleť

Tenhle Fit Me je mým nejoblíbenějším drogérkovým make-upem vůbec. Jeho krytí sice není vysoké, nazvala bych jej středním, ale pleť díky němu vypadá naprosto dokonale. Fit Me totiž s pletí dokonale splyne a vypadá maximálně přirozeně. Výsledkem je sjednocená a zmatněná pleť a minimem pórů. Už ani nevím kolikáté mám balení, ale můžu vám říct, že jej používám neustále a mám i různé odstíny, které střídám podle ročních období, takže na zimu světlejší, přes léto tmavší. 

Maybelline Instant Anti-Age Eraser - korektor

Jestli na nějaký korektor nedám dopustit, je to tenhle. Z drogerie je to dle mého názoru opět to nejlepší co tam můžete sehnat. Krásně kryje, nezalézá do vrásek ani do pórů a má skvělou výdrž. Pokud jste jej nezkoušeli, určitě to napravte. Já na něj nedám dopustit.

Maybelline Tattoo Brow - barva na obočí

Myšlenka tohoto produktu je rozhodně skvělá. Stejně tak výsledek je hodně podařený a opravdu se mi líbí. Jen je velká škoda, že vydrží dva až tři dny a pak po něm není ani památky. Líbilo by se mi, kdyby vydržel mnohonásobně déle. 

NYX Eyebrow cake powder - sada na úpravu obočí

Tohle duo pudrů na obočí s fixačním voskem jsem používala opravdu dlouho. Nakonec jsem usoudila, že je čas se s ním rozloučit. Má dva velmi přirozené a krásné odstíny a také praktický kartáček se štětečkem se kterým se dobře pracuje. Jediná nevýhoda je ta, že pudr není příliš otěruvzdorný. Jinak mu nemám co vytknout.

Rimmel The Only 1 - rtěnka

Tuto rtěnku od Rimmel jsem milovala. Jednak měla nádherný odstín, ale především byla neuvěřitelně komfortní. Snadno se totiž nanášela, dodala rtům hydrataci, výživu a nerozpíjela se. Ale jak to už bývá, když si člověk něco oblíbí, často to z trhu zmizí.



7th Heaven Renew You Detox & Replenish- detoxikační hydrogelová maska

Pleťové masky mám ráda a ty od 7th Heaven patří už řadu let k mým oblíbeným. Tato má minimalizovat póry a hydratovat pleť. Co se týče pórů, tam jsem rozdíl neviděla, ale pokud jde o hydrataci pleti, tak ta byla opravdu dobrá.

7th Heaven Renew You 24K* Gold Firming Sheet Mask - zlatá pleťová maska

Tato maska má omlazovat a předcházet vzniku povadlé pokožky, což je samozřejmě možné jen při pravidelném používání. Proto tohle hodnotit nemůžu. Jediné co můžu říct je to, že pleť mám po jejím použití hydratovanou, na pohled zdravější a zářivější. 

7th Heaven Cannabis Sativa Peel-Off - slupovací pleťová maska

Tato slupovací maska s konopným olejem mě bohužel příliš nenadchla. Dost možná proto, že v poslední době se slupovacím maskám spíš vyhýbám. Tahle by navíc měla dělat hotové zázraky a to obnovit, vyčistit a rozjasnit pleť a také zmenšit póry. Nepřišlo mi ale, že by byl rozdíl nějak markantní. pleť je sice hladší, přeci jen to pleť trošku zbaví chloupků, ale více změn jsem si nevšimla.

7th Heaven Charcoal Detox Bubble Mask - pleťová maska

Tato čistící maska s přidaným kyslíkem byla rozhodně nezapomenutelným zážitkem. Po nanesení totiž začne vytvářet bublinky a vemte jed na to, že jich bude tolik, že vám polezou i ušima a zabydlí se v nosních dírkách, což je popravdě docela stresující. Každopádně výsledkem by měla být vyčištěná pleť, která je navíc zbavená odumřelých kožních buněk. Já sice používám exfoliační kyseliny, takže pleť zbavuju odumřelých buněk pravidelně, ale i takto bylo poznat, že je pleť v tomto směru po použití víc hladká a čistá. 

Balea Copacabana - pleťová maska

Tato maska byla celkem průměrná. Krásně voněla, jako všechno z této řady a docela obstojně hydratovala. Mohlo by to sice být i lepší, to rozhodně ano, ale i tak to bylo za těch pár korun fajn.

Sephora Green Tea Mask - pleťová maska

Tahle maska se zeleným čajem má za úkol pleť zmatnit a působit proti nedokonalostem. Popravdě jsem žádný velký rozdíl neviděla. Při pravidelném používání by rozdíl možná poznat byl, těžko říct. Nicméně byla příjemná a nijak mě nepohoršila.


To je pro dnešek všechno. Já si můžu opět oddechnout, že vyhodím spoustu prázdných obalů a postupně zase můžu shromažďovat další, abych se s vámi mohla podělit o své kosmetické postřehy i příště. Pokud máte s nějakými uvedenými produkty zkušenost, určitě se o ni podělte v komentářích. A klidně dejte vědět i v případě, že jste díky článku narazili na něco, co by jste třeba chtěli vyzkoušet. 

11 komentářů

  1. Jsem velký milovník produktů Balea, všechny, které tu vidím jsem měla, se všemi jsem byla spokojená, snad kromě šamponu, který neurazil, nenadchl, ale stejně jsem si letos koupila jiný-pěkný obal, vůně a lidová cena udělají své:D
    Od Garnier Bio jsem měla pleťovou vodu, micelárku i čistící gel a právě ten čistící gel je můj nejoblíbenější produkt z téhle řady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne úplně původně řada Garnier Bio, když přišla na trh, tolik nenadchla. Dneska na ni ale nedám dopustit a přesně jak zmiňuješ, třeba ten gel je naprostá pecka :)

      Vymazat
  2. Tyjo to je ale kosmetická nálož! Já se chystám na tonikum od Pixi, každý ho tak chválí, že i já už jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tonikum od Pixi je perfektní, já na něj nedám dopustit :)

      Vymazat
  3. Čisticí gel od La-Roche je muj nejoblíbenější! Používám již několik let :) Pixi me láká hodně :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně Pixi doporučuju, je to jeden z mých svatých grálů :)

      Vymazat
  4. Ty čistící gely od Garnier bych ráda také vyzkoušela a suchý šampon od Batiste nezklame! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistící gely od Garnier jsou skvělé. za sebe je můžu jedině doporučit. Navíc poměr cena - výkon je bezkonkurenční :)

      Vymazat
  5. Ahoj, popravdě situaci nestihnu umýt si vlasy neznám. I kdybych je měla mít v jednu ráno, tak budu muset. Vlasy si myju obden a suchý šampon je pro mě záchranou v ten druhý den. Vlasy se mi dost mastí u hlavy a zároveň mám kvůli častému barvení suché konce. Je to tedy takový boj, hodně plihnou.Niacinamid bych ráda vyzkoušela, ale tam se přiznám, že se bojím, abych nebyla v tom táboru, kterému to spíše pleť zhoršilo než zlepšilo. Korektor i makeup od Maybelline zbožňuju, celkově se Maybelline v průběhu posledního roku stala mojí top značkouz drogerie na většiu produktů. Řasenky, makeupy, pudry, korektory, lesky na rty i rtěnky beru od nich a nikdy jsem snad nebyla vyloženě zklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maybelline má super produkty, s tím můžu jedině souhlasit. Pokud bych měla doporučit dekorativku z drogerie, tak rozhodně Maybelline a také L´oréal Paris, ten má také skvělé produkty. :)

      Vymazat
  6. Dobrý den, zajímavý článek. Začaly jsem problémy s vypadáváním vlasů, podstoupila jsem transplantaci vlasů na této klinice. Na mytí vlasů teď používám vlasovou kosmetiku Garnier. Z pozdravem. K

    OdpovědětVymazat