Holime.cz - to není jen e-shop s holícími strojky

Přiznejte se, kdo už pomalu začínáte nakupovat vánoční dárky? Já se přiznám, že v tomto bodu zatím dost zaostávám a rozhodně to budu muset každým dnem napravit. Nicméně co se týče různých e-shopů, brouzdám po nich v jednom kuse po celý rok. Nemůžu si pomoct, ale on-line nákupy mi ve většině případů vyhovují mnohem víc. Už jsem to zmiňovala mnohokrát, ale ta možnost si zboží v klidu vybrat, všechno si rozmyslet (a ještě to stihnout třeba uprostřed noci nebo cestou z práce) je prostě k nezaplacení. Navíc bývá na e-shopech obvykle i větší výběr než v kamenných prodejnách, což je pro mě rozhodně další důvod, proč se k on-line nákupu přiklonit. 

Podobným způsobem jsem si před pár dny v rámci spolupráce vybírala produkty z e-shopu Holime.cz, který mě překvapil tím, že není jen obchodem s holícími strojky všeho druhu, epilátory, depilátory či zastřihovači. Nabízí totiž i čistící kartáčky na pleť, fény, žehličky na vlasy, kulmy a taky kosmetiku zaměřenou na péči o vlasy, tělo či třeba vousy.



Popravdě řečeno, tahle spolupráce přišla jako na zavolanou. Jednak už to chtělo vyměnit můj holící strojek Gillette Venus za nový (a vzít k němu i balení náhradních hlavic) a hlavně mě to dokopalo k pořízení nového sonického kartáčku na obličej. Doteď jsem měla sonický kartáček od Oriflame, ale vlastně mi nikdy nepřirostl k srdci tak, aby se stal mým každodenním společníkem. Takže jsem usoudila, že nový, a hlavně zajímavější produkt, by mohl být tou správnou motivací na zařazení čistícího kartáčku do mé každodenní rutiny. 





Přiznám se, že jsem z kategorie čistící kartáčky na obličej vybírala poměrně dlouho, ale nakonec jsem se rozhodla pro Eta Fenité 33529000. Co mě na něm zaujalo a proč jsem se rozhodla právě pro něj? 

No nebudu chodit kolem horké kaše. Rozhodujícím prvkem pro mě bylo to, že tento Eta sonický kartáček na obličej má rotující magnetický systém, který má účinně čistit, masírovat, prokrvovat a vyhlazovat pleť. Což zkrátka znělo velmi slibně, stejně jako čtyři režimy čištění, časovač a automatické vypnutí po 90-ti vteřinách. Kromě toho oceňuji i voděodolnost (před lety se mi podařilo jeden nevoděodolný kartáček takto pohřbít), hygienické silikonové provedení, rychlé nabíjení a dlouhou výdrž. 




Kartáček momentálně používám pár dní a zatím mě ta činnost baví. A oproti dřívějšku se na ni dokonce po dlouhém náročném dni i těším. Tak snad mi to zůstane a budu v používání stejně poctivá i za půl roku. Taky se samozřejmě těším na to, jak se tato pravidelná péče projeví na vzhledu pleti. Určitě dám vědět. 







V úvodu článku jsem zmiňovala, že jsem si vybírala i nové holítko v kategorii dámská holítka s výměnnými hlavicemi. Možná je to zvláštní, ale ačkoliv mám doma epilátor, stejně sahám častěji po klasickém holítku. Nevím jak to máte vy, ale já na použití epilátoru musím mít tu správnou náladu, čas a trpělivost. Mě totiž taková činnost jako je holení nohou moc nebaví, tak to mám raději z krku co nejrychleji, což se prostě rovná pár tahům žiletkou večer ve sprše. Epilátor upřednostňuju spíš v létě, kdy mě motivuje fakt, že chloupkům zbaveným epilátorem nějakou dobu trvá, než zase dorostou. Takže tentokrát jsem sáhla po Gillete Venus Extra Smooth Sensitive a vzala jsem si k němu i klasické Gillette Venus náhradní hlavice.





No a proč jsem věrná zrovna Venus od Gillette? Nevím jak to máte vy, ale já mám prostě ráda, když jsou věci hezké a dámské strojky od Gillete jsou designově přesně to, co se mi líbí. A ano, už asi milionkrát jsem ze všech stran slyšela a četla, že pánské strojky jsou stokrát lepší než ty dámské. No jednou to určitě vyzkouším, slibuji.

 


A jak to máte s holením vy? Co k zbavení chloupků používáte? A máte i nějaký čistící kartáček na obličej? Určitě mi dejte v komentářích vědět.



6 komentářů

  1. Já hojně využívám produkty od Balea, holím obden, takže jich mám docela spotřebu a cenová dostupnost je pro mě jedno z měřítek. Z eshopu Holime mám teď na vyzkoušení, jak holítko, tak gel jsem tedy zvědavá zda to udělá nějaký pozorovatelný rozdíl či ne. Sonický kartáček jsem nikdy neměla, ráda na obličej používám vlastní ruce ať už v rámci skincare nebo líčení. Co mě poslední dobou láká je roller na obličej na zapracování různých sér a krémů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holítka od Balea jsem jednu dobu používala hodně, ale strašně rychle se otupily. I když jsem je měla úplně nové a použila jsem jej poprvé, stejně nebyl výsledek žádná sláva. Ale já jsem bruneta a chlupy mám fakt tvrdé, takže to určitě taky dělá svoje :D Jinak faceroller určitě doporučuju, je to moc příjemná záležitost :)

      Vymazat
  2. Gillette a Venus používám také moc ráda, sedí mi nejvíce. :) Vypadá to na super produkty a ráda bych od nich zkusila něco nového. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám právě Gillette a řadu Venus nejradši. Už ten design se nedá nemilovat. :)

      Vymazat
  3. Taky mám tenhle e-shop docela ráda. Jen v jednu dobu mě fakt štvali s reklamou. Články, linkbuilding a hlavně remarketingové reklamy na sociálních sítích mi neustále připomínaly, že bych si měla koupit zase nějaké jejich produkty. Přitom to bylo třeba dva dny od objednávky. Jakožto markeťačku mě tohle neskutečně štve, když si to někdo neumí nastavit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, také si mi tohle stalo pár dní zpátky, ale u jiného eshopu. Mě by nevadilo, že mi nabízí, abych si u nich zase něco pořídila, ale nabízeli mi přesně to, co jsem si od nich koupila :D

      Vymazat