SPOTŘEBOVÁNO III.

Dnes pro vás mám další hromadu recenzí na spotřebované produkty a jsem zvědavá, jestli jste některé z nich také zkoušeli a hlavně, jaký na ně máte názor vy. Co myslíte? Shodneme se v něčem? 




Balea White Gloss - sprchový gel

Asi není žádným tajemstvím, že sprchové gely od Balei mám ráda. Ne že by byly nějak zázračné, ale zkrátka a jednoduše nádherně voní a to je něco, co mi během sprchy vždycky udělá radost a zlepší náladu. Tato vůně byla kombinací vanilky, kokosu a sezamu a byla opravdu skvělá. 

Manufaktura Antistres Levandule a vřídelní sůl - sprchový gel

Většina produktů od značky Manufaktura mě nikdy moc nenadchla, ale tento sprchový gel s vůní levandule jsem si oblíbila. Vůni levandule obecně mám ráda, takže stačilo, aby parfemace nepůsobila uměle a bylo jasné, že to bude přesně můj šálek čaje. Co bych ale ještě ráda vyzdvihla je fakt, že složení je z 96,97% přírodní, což je vždycky plus.

Dove Shower Mousse Coconut Oil - sprchová pěna s kokosovým olejem

Sprchové pěny jsou jedna z mých oblíbených záležitostí. Jednak je hromada pěny příjemná a zábavná záležitost, která krásně voní, ale zároveň se dá použít i místo gelu na holení. A podle mě je vždycky fajn, pokud je nějaký produkt takto multifunkční. Tahle pěna od Dove byla krásně hutná, dobře se s ní pracovalo a navíc pokožku i krásně vyživila a zvláčněla. Určitě ji tedy můžu doporučit.



Balea Zuckersüß - tělové mléko

Tělová mléka od Balei nejsou nic světoborného. Hydratace je průměrná až podprůměrná, ale parfemace bývají zkrátka dokonalé, což je přesně ten důvod, proč si jednou za čas nějaké jejich tělové mléko pořídím. A to byl také důvod, proč v mém nákupním košíku skončilo i tohle. Kombinace mandlí a vanilky je něco, čemu neumím odolat.

Balea Tělový olej Avokádo

Podobnou slabost mám pro produkty na kterých je vyobrazeno avokádo. Takže ano, opět jsem neodolala a musela si tento tělový olej pořídit. Nicméně věřte nebo ne, tohle byla opravdu tragédie. Olej byl mnohem mastnější než jsem u tělových olejů zvyklá, hrozně špatně se vstřebával a parfemaci neměl snad žádnou. Přinejmenším ne nijak zajímavou. Stejně tak mě i jako celek nijak nezaujal a už bych si jej znovu nekoupila. A upřímně řečeno, ve výsledku mě to odradilo i od jakéhokoliv jiného tělového oleje Balea.

Manufaktura Krém na ruce s vinným olejem a bambuckým máslem

Ačkoliv mám většinu produktů značky Manufaktura v kategorii "neurazí-nenadchne", tak tento krém na ruce vůbec nebyl špatný. Rychle se vstřebával, nenechával ruce ulepené a hezky je hydratoval. Parfemace nebyla nic z čeho bych si sedla na zadek, ale jinak rozhodně nebyl špatný a klidně jej můžu doporučit.



Astrid Micelární voda 3v1 na tvář, oči a rty

Micelární vodu od Astridu musím pochválit, make-up krásně odlíčí, nijak pleť nedráždí ani nevysušuje a přijde mi jednoduše fajn. Určitě není důvod ji nevyzkoušet.

Astrid Detox Micelární čistící gel

Pokud mě sledujete už déle, tak víte, že na čistící pleťové gely nedám dopustit. Už ani nevím kolik mi jich prošlo rukama, ale rozhodně jich byla spousta. Řada z nich byla super a stejně tak mě spousta z nich docela zklamala. Tento od Astridu mě ale příjemně překvapil. Večer v kombinaci s micelární vodou pleť krásně zbavil nečistot a make-upu a přitom ji nijak nedráždil ani nevysušoval. Ráno jsem na čistění pleti používala jen jej a byla jsem s ním pořád stejně spokojená. Za mě je opravdu fajn.

Bioten Čistící pleťový gel

A podobně spokojená jsem byla i s čistícím gelem od značky Bioten. Taktéž bez problémů odstranil spolu s micelárkou nečistoty a make-up a stejně tak byl k pleti šetrný. Kdybych si ale měla z těchto dvou vybrat, sáhla bych spíš po gelu od Astrid. 

Revolution Skincare 5% Glycolic Acid Tonic - pleťové tonikum

Já jsem velká fanynka kyselin na pleť a vůbec se tím netajím. Tohle tonikum s pětiprocentní kyselinou glykolovou od Revolution Skincare by mělo být v podstatě napodobeninou ikonického tonika od Pixi. A protože jsem i tonikum od Pixi vyzkoušela, mám srovnání a můžu říct, že jsou obě skvělá a že jsem mezi nimi na pleti nezaznamenala rozdíl. V případě, že nevíte k čemu jsou kyseliny dobré, tak konkrétně kyselina glykolová proniká hluboko do kůže a pomáhá odstraňovat odumřelé buňky a stimuluje tvorbu buněk nových. Proto snižuje viditelnost jizev, pigmentových skvrn, vyhlazuje vrásky, sjednocuje tón pleti, bojuje proti akné, černým tečkám a podobně. Celkově tedy pleť regeneruje a pomáhá jí lépe vstřebávat výživné látky a vláhu. Za sebe tohle tonikum určitě doporučuji. Pokud s kyselinami ještě nemáte zkušenosti, doporučuju zvolit nižší koncentraci a místo 5% vzít prozatím jen 2,5%. A samozřejmě pokud máte citlivou pleť, tak rozhodně opatrně a určitě zpočátku nepoužívat každý den. Důležité je navyknout pleť na kyseliny postupně a pomalu. Výsledek ale stojí za to, přísahám!



Sephora Collection Čistící a exfoliační ubrousky kokos

Dřív jsem měla různé čistící ubrousky hodně ráda. Na cesty mi to přišlo jako skvělá varianta. Proto jsem si řekla, že by bylo fajn zase nějaké vyzkoušet. Zvolila jsem tedy tyhle ze Sephory a musím říct, že ačkoliv nebyly špatné, tak micelární vodu a tampónky mi nenahradí. Dneska s sebou tedy na cesty tahám cestovní balení micelárky a nějak už nemám motivaci to měnit a vracet se k jakýmkoliv odličovacím ubrouskům.

Havlíkova Apotéka - Bio Havlíkův balzám na rty

Jestli se bez něčeho neobejdu, je to balzám na rty. A pokud se nepletu, těchto balzámů od Havlíka jsem měla už několik. Ačkoliv můj nejoblíbenější balzám na rty (Carmex) rozhodně nepřekoná, tak když porovnám ty hromady dalších značek, které jsem vyzkoušela, vede si velmi dobře a proto bych si jej klidně pořídila znovu. Mimoto si myslím, že v tomto případě je přírodní kosmetika rozhodně tou nejlepší volbou. Mimochodem, věděli jste třeba, že žena průměrně sní za život tři kila rtěnky? O důvod víc se zajímat o složení.

Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe Gel - denní hydratační krém s gelovou strukturou

Pokud jde o pleťové krémy, tak si v posledních letech hodně vybírám, co si na obličej dám. Zajímá mě složení, které je pro mne klíčové a také vlastnosti, které má krém mít a které slibuje. Než jsem vyzkoušela tento krém, používala jsem Aloe Vera gel od Holika Holika, ze kterého jsem byla nadšená. Načež jsem usoudila, že tento krém od Garnier, který obsahuje 96% ingrediencí přírodního původu, by mu mohl směle konkurovat. A výsledek? Za mě rozhodně úžasný produkt a zároveň ten, který bych z produktů v drogerii doporučila jako úplně první. Ačkoliv je na pleti lepivý, tak mi to nijak nepřekáží. Třeba při následném nanášení make-upu mi to přijde jako výhoda, protože se tak make-up na pleti lépe přichytí. Kromě toho tenhle krém pleť zklidní, zjemní a udržuje ji hydratovanou. Stěžejní pro mne je navíc to, že není mastný a vůbec neucpává póry. 



L ´Oréal Paris Elseve Dream Long - samozahřívací maska na vlasy

U předešlých produktů jsem se hodně rozepsala, takže teď to vezmeme zase trochu víc zkrátka. Ale nebojte, jakmile bude něco, co si myslím, že je důležité zmínit a rozepsat se, rozhodně to udělám. Ale zpátky k masce. Tato samozahřívací byla velmi příjemná, božsky voněla a její použití mě bavilo. Výsledek mi ale přišel stejně dobrý jako po jakékoliv jiné běžné masce na vlasy, kterých je plná drogerie. Vlasy byly hezké, vypadaly zdravě, svěže a byly příjemné na dotek. Jako zpestření je tato maska super.

Yves Rocher Detoxikační vlasový peeling

Musím říct, že tohle rozhodně nebyl první produkt tohoto typu, který jsem vyzkoušela. Obecně mi vlasové peelingy přijdou skvělé a sahám po nich ráda. Tento si bohužel mé srdce ale vůbec nezískal a ani mi celkově příliš nesedl. Věřím ale, že někdo jiný může mít zkušenost opačnou a milovat jej.



Borotalco Invisible - deodorant sprej

Značku Borotalco a její deodoranty mám ráda. Hlavně klasická verze Original je můj naprostý favorit a přestože se jedná jen o deodoranty, které tedy pocení nezabraňují, vracím se k nim díky neskutečně nádherné vůni moc ráda. Nicméně zároveň se v posledních měsících snažím sahat po přírodních variantách, které nejsou tělu nijak potencionálně neprospěšné. Proto po deodorantech a antiperspirantech jako je tento sahám co nejméně.

Schmidt´s - tuhý deodorant růže + vanilka

A tohle je názorná ukázka produktu po kterém se snažím sahat spíš. Takže bez obsahu hliníku, parabenů, ftalátů a podobně. A opět se samozřejmě jedná o deodorant, který pocení nezabrání, ale bude vás chránit před nepříjemným zápachem. Celkově mi tento deodorant přišel fajn, jeho vůně byla sice hodně jemná, což je docela škoda, ale vzhledem k tomu, že neobsahoval umělé aroma, je to logické. Co je ale určitě potřeba zmínit je to, že u těchto produktů nemůžeme očekávat stejné výsledky jako u klasických deodorantů nebo nedej bože antiperspirantů, na to prosím určitě vždycky pamatujte.



Mary Kay Illuminea - parfém 

Vůně jsou mým oblíbeným tématem a také tím, co mě v kosmetickém světě baví snad nejvíc, takže bych o nich mohla mluvit a psát dlouho, ale budu se krotit. Parfém Illuminea je v každém případě velmi příjemnou záležitostí. Kombinuje květinové a orientální tóny, pro které mám slabost a má dlouhou výdrž. Zároveň neútočí intenzitou na vaše širé okolí, ale obklopuje jen vás a váš osobní prostor. Čichová pyramida této vůně je následující: Hlava - mandarinky, kdoule, růžový pepř a ranní rosa. Srdce - červené meruňky, pomerančové květy, šarlatová pivoňka, lotosová voda a zimolez. Základ: kosatec, květy fialky, kašmírové dřevo, vanilka a bílý mech. A ideální roční období pro tuto vůni je právě teď na podzim a v zimě a rozhodně i na jaře, kdy je ještě chladno a nevlídno. Vůně je opravdu krásná, takže pokud máte podobné vůně rádi, určitě s ní nešlápnete vedle. 

Adriana Grande Thank U, Next - parfémová voda

Já mám hodně ráda vůně, které jsou sladké. Miluji když jsou v nich mandle, kokos, vanilka.... Ale.... Čeho je moc, toho je příliš. Tohle byla totiž taková exploze sladkosti, že z ní mám žaludek na vodě ještě teď. Možná ale bude vonná pyramida mluvit sama za sebe, tak se na ni podívejme. Hlava vůně: malina, hruška. Srdce: růžová růže, kokos. Základ: pižmo, makronky. Tak už tušíte jak sladká asi může být? Je to zkrátka neskutečně sladká bomba a to tolik, že už evidentně nejsem cílovka. Jako cílovou skupinu si představuju mladé slečny kolem 18-ti let. Jinak výdrž vůně je průměrná a roční období do kterého mi sedí nejlépe je dle mého názoru léto. 

s.Oliver For Her - toaletní voda

Tato vůně mi byla naopak velmi příjemná. Určitým způsobem mi trochu připomínala klasickou Chloe, ale trochu víc civilnější a víc jako "holka od vedle". Zkrátka ideální vůně na běžný den. A s tím souvisí i to, že výdrž měla průměrnou a byla poměrně slabá, takže ji okolí zas tolik nenaznamenalo. Ale i tak mě tato květinově-ovocná vůně okouzlila. Její vonné složení je následující: Hlava: bergamot, růžový pepř, liči. Srdce: turecká růže, pivoňka, magnólie. Základ: ambra, kosatec, pižmo. A abych nezapomněla... Období ke kterému sedí nejvíce je jaro, léto a teplejší část podzimu. 



Garnier Skin Naturals Pure Charcoal - textilní maska na zmatnění pleti

Textilní masky od Garnier se těší všeobecné oblibě a rozhodně právem. I já je totiž používám hrozně ráda. Tahle je určená pro zmatnění mastící se pleti. Obohacená je o černé uhlí, výtažek z černého čaje, LHA a kyselinu hyaluronovou. Musím říct, že po použití je pleť opravdu matnější, čistější a zárověň hydratovaná.

7th Heaven Superfood - bahenní maska borůvka

Jestli bych měla říct jaké pleťové masky mám nejraději, tak rozhodně ty bahenní a jílové A jestli bych mohla některou s klidem doporučit, tak tuhle borůvkovou od 7th Heaven. Je vážně skvělá a plná antioxidantů. Její předností je, že pleť do hloubky vyčistí, zklidní a rozzáří. Za sebe ji můžu maximálně doporučit. 

7th Heaven Renew You Collagen Wrinkle Filler - krémová maska na pleť

Tahle maska určená k rozjasnění, zpevnění a hydrataci pleti určitě nebyla špatná, nicméně za úplný zázrak bych ji nepovažovala a zvlášť protivráskové účinky bych brala s rezervou. Co se jí ale nedá upřít je fakt, že pleť byla po jejím použití krásně hydratovaná a vypadala svěže a zdravě.

7th Heaven Stardust - slupovací maska Tea Tree - galakticky zlatá

Teď budu trochu zlá. Já celkově nejsem moc fanoušek slupovacích masek, protože pleť dráždí, což je zbytečné. Nicméně tahle mě nalákala slibem, že je vizuálně (díky třpytkám) tak zábavná, že jí to na mém obličeji a na fotce na Instagramu bude neskutečně slušet. Realita je ale taková, že záplava třpytek rozhodně nebyla taková, aby skryla celý můj obličej, takže mezi třpytkami prosvítala průhledná "hmota", která celý ten třpytkový zázrak držela pohromadě. Podtrženo sečteno, výsledek nic moc. Pleť jsem si během slupování malinko podráždila, ale budiž masce ku prospěchu fakt, že třpytky byly biologicky odbouratelné a maska neobsahovala žádné parabeny, ftaláty, silikony, mikroplasty ani petrochemické produkty. 

7th Heaven Infused Cannabis - jílová maska CBD

Tahle maska s obsahem CBD oleje, mořských řas a soli z mrtvého moře slibovala detoxikaci a uzdravení problémové pleti. Za mne ale docela obyčejný produkt. Ano, pleť byla o něco čistější a po použití vypadala i zdravěji, ale nic extrémně zázračného se nekonalo. Za mne spíš neurazí-nenadchne. 

Sephora Collection - textilní maska na oči perleťová

Masky ze Sephory jsou další z těch, které mám ráda a na které se vždycky těším, protože mi vyhovují. Tahle maska pod oči nebyla výjimkou. Oční okolí bylo opravdu rozjasněné a sjednocené. Člověk hned vypadal méně unaveně, takže za mne spokojenost.


No a to je dneska už všechno. Nezapomeňte mi dát vědět, jestli jste některé z výše zmíněných produktů už vyzkoušeli, a co na ně říkáte. A jestli máte tip na produkt, který bych měla vyzkoušet pro změnu já, protože vás nadchl, tak mi o něm dejte vědět a inspirujte tak nejen mě, ale i ostatní. A mějte krásný den.

 

9 komentářů

  1. Ahoj,
    Balea sprcháče občas koupím kvůli vůni, zrovna mám ve sprše sušenkový a všem o něm pořád elaboruju. Já bych poslední dobou sladký jedna na vagony, takže sušenkový sprcháč to je něco pro mě. Od Manufaktury mi docela učaroval pivní šampon, takže mám v plánu momentálně vyzkoušet někdy i ten vinný. Sama Manufakturu moc otestovanou nemám, většinou jí díky tomu, že je česká a designově krásná daruji. Dove pěnu jsem měla a je fantastická! Astrid micelární vody jsou mé stálice, ale víc mi vyhovovalo starší balení to nové je takové zbytečně tvrdé. Pamatuju si, že fjan od nich je i ten čistící olej na pleť,tak určitě mrkni jestli tě takové produkty baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten olej jsem slyšela samou chválu, tak určitě mrknu. A ten sušenkový sprcháč Balea je super, voní vážně dokonale :)

      Vymazat
  2. Měla jsem sprchový gel a tělové mléko Balea - nic, co by mě vystřelilo na měsíc, ale prostě hezké obaly, krásné vůně a nízká cena dělají svoje:D A pak produkty Astrid a pleťový gel Garnier, tam jsem byla spokojená moc a ráda se k nim vrátím.
    Co mě zaujalo je tonikum Revolution, od této značky mám séra, ale tonikum jsem nezkoušela a protože toho slibuje dost a vše z toho bych ocenila, tak mě láká:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej můžu doporučit, za tu cenu se to tonikum vyplatí :)

      Vymazat
  3. Některé z produktů jsem sama zkoušela a byly super! S ostatními zkušenost nemám, ale díky za další tipy, ta maska od Elseve mě hrozně láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla moc příjemná. Dokonce jsem si schovala i tu čepici, abych ji mohla využít i na jiné masky na vlasy :D

      Vymazat
  4. Niektoré produkty poznám ale nemám odskúšané ale niektoré vôbec nepoznám

    Andulka z blogu >> DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní spotřeba, co jsem tak vyzkoušela je právě Astrid. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a Astrid je fajn. Já mám nejradši jejich čistící pleťové gely :)

      Vymazat