Dárek pro vás? Sleva 55% na Poster Store


O tom, jak je důležité budovat doma "útulno", jsem myslím už mluvila. Jsem totiž přesvědčená o tom, že to, čím jsme obklopeni, má stěžejní vliv na to, jak se cítíme. A to jak se cítíme zase ovlivní náš den a následně i život. Všechno souvisí se vším. Pokud se někde necítíme dobře, tak se tam přece buď zdržujeme co nejméně nebo tam nechodíme vůbec. Domov je ale místem, kde bychom se měli cítit úplně nejlíp. Mělo by to být naše oblíbené místo, vlastně nejoblíbenější. Měli by jsme to být my, jen zhmotnění mezi několik zdí. Já byla vždycky hodně kreativní a už v dětství jsem měla potřebu vyjádřit svou osobnost na svých poličkách, které jsem měla nad psacím stolem. Pravidelně jsem si na nich přeskládávala knížky, řadila je, aby ladily podle barev, dekorovala k nim umělé květiny, rámečky s obrázky, pár sošek a magnetofonových kazet. Tak trochu magor, já vím. A pak jsem svůj výtvor s velkou slávou vyfotila. Ano, v té době na analogový fotoaparát. Věc, kterou dnešní děti pravděpodobně vůbec neznají. Věc, kterou máte možná ještě doma, ale už ji léta nepoužíváte, protože kdo by v dnešní době ty filmy chodil vyvolávat, že? Nicméně chci dodat, že bych u rodičů nějakou takovou "poličkovou" fotku, vyvolanou z kinofilmu, určitě ještě našla. 






Kam ale mířím? Chci tím říct, že někdy stačí k takovému sebevyjádření opravdu málo. Aby jste se doma cílili dobře a mohli každý den čerpat novou energii, nemusíte investovat velké částky. Stejně tak pokud máte rádi změny a cítíte potřebu to doma trochu předělat, tak není nutné kupovat nový nábytek nebo v pravidelných intervalech znovu vymalovávat zdi. Ve skutečnosti totiž stačí pár drobností. Třeba několik zarámovaných plakátů pověšených na zdi, postavených na komodě, na psacím stole, vlastně kdekoli. Fantazii se meze nekladou. Chcete se cítit jako u norského jezera? Není problém. Nebo snad jako v zasněžené vesničce na konci světa? Stačí pomyslet. A co uprostřed rozkvetlé Paříže nebo na pláži v Karibiku? Jak je libo. Možná ale máte rádi abstraktní umění, motivační texty a citáty nebo hromadu květin. Věřte nebo ne, nic z toho není problém. Dokonce ani plakáty do dětského pokoje. Tohle všechno a vlastně ještě mnohem víc najdete na švédském e-shopu Poster Store, který nabízí plakáty různých témat a v každé takové kategorii má nespočet motivů.






Navíc kromě plakátů  různých rozměrů samozřejmě nabízí i rámečky. Ať už zlaté, měděné, stříbrné, černé kovové, černé dřevěné, bílé dřevěné, světlé dubové, poster hangery, pasparty a třeba i háčky na rámečky. Všechno tedy seženete na jednom místě a nemusíte třeba právě rámečky shánět ještě někde jinde. Navíc plakáty mi přijdou jako naprosto úžasný vánoční dárek. Pokud si tedy lámete hlavu nad tím co některému z členů rodiny pořídit, tohle by mohlo být to pravé. A pokud si třeba tak úplně nejste jistí jaké plakáty by se dotyčnému mohly líbit, skvělou alternativou je věnovat dárkovou poukázku, ať si vybere sám. 






Mně osobně se třeba pokaždé líbí plakátů až až, tak si většinou vybírám různé tématicky laděné skupinky. Tentokrát jsem se zaměřila na tyto témata: zima, jezera a Japonsko. A už teď se těším jak budu tyto sady (společně s těmi, co už doma mám) střídat podle ročního období a nálady. Mimochodem, ještě bych vám chtěla napsat pár řádků právě k e-shopu Poster Store. Jak už jsem zmínila, jde o švédský e-shop. Jeho plakáty jsou vytištěny na odolném nenatíraném prémiovém papíře 200g s matným povrchem. Většina výroby probíhá přímo ve Stockholmu. Co určitě stojí za zmínku je to, že značce záleží na životním prostředí a udržitelnosti a proto se snaží minimalizovat svou uhlíkovou stopu a usiluje o snížení dopadu výrobního procesu na životní prostředí. Například papír používá ze švédské tiskárny Lessebo Paper. Navíc papír pochází z lesů, kde se za každý pokácený strom vysadí nejméně dva nové, což je mně osobně hrozně sympatické. Nevím jak vy, ale já mnohem raději vždycky podpořím firmu, která smýšlí takovýmto způsobem a snaží se zasadit o co nejzelenější budoucnost. Prosím, kéž je takových víc.





Říká se, že to nejlepší patří nakonec. Já vás sice nalákala už nápisem, ale snad mi ten malý "sneak peek" odpustíte. Vlastně proč byste neměli? Vždyť pro vás mám velmi příjemný předvánoční dárek, jímž je sleva 55% na nákup plakátů na e-shopu Poster Store. Mimochodem, takhle velkou slevu ještě nikdy v minulosti neměli a hned tak mít nebudou, tak by byla opravdu velká škoda ji nevyužít. Stačí do objednávky zadat slevový kód "LUCIEBLACK". Sleva se vztahuje na všechny plakáty (neplatí pro rámečky a pro kategorii Kolekce umělců). Nelze kombinovat s jinou slevou. Slevový kód platí od pátku 26.11.2021 do pondělí 29.11.2021. A přiznám se, že já sama neodolám a ještě si něco pořídím, protože tam zase mají hromadu novinek. Každé úterý se totiž na e-shopu objevují nové motivy, tak je pořád z čeho vybírat. No a co by vás ještě mohlo zajímat, je to, že doručení trvá 1 - 5 pracovních dní a při nákupu nad 999 Kč je doprava zdarma. 

Tak co? Odoláte nebo si uděláte radost a pořídíte si předvánoční dárek? Nebo vánoční dárek pro někoho blízkého? Určitě mi dejte do komentářů vědět, jak se vám plakáty líbí a který z nic vás zaujal nejvíc.

2 komentáře

  1. Posterstore má nádherné plakáty, vždycky bych si tam vybrala a i ty jsi zvolila krásné obrázky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :) Člověk by si nejradši vybral všechny. Já mám vždycky pocit, že potřebuju každý druhý :D

      Vymazat