"Zrcadlo, zrcadlo, řekni odkud jsi?" "Z Bonami"


Já sice často opakuju, že nesmíme zapomínat dělat radost zejména sami sobě, ale tohle předvánoční období není až tolik o nás jako o našich nejbližších. O tom ukázat jim, že na ně myslíme a že jim chceme udělat radost. Rozmazlit je něčím, co by si třeba sami nekoupili i když o tom ve skrytu duše touží. Vždyť každý z nás určitě zná někoho takového, kdo svá přání dává až na druhé místo. A je úplně jedno z jakých důvodů. Jestli jsou v té chvíli jiné investice větší prioritou nebo jestli si myslí, že si takový "zbytečný přepych" nezaslouží nebo jen nepotřebuje. Ona definice "potřebovat" je dost tenký led, na který se určitě nechci pouštět, protože co si budem, většina věcí (za které utrácíme) nejsou mezi těmi, které potřebujeme. Jsou to věci, které nás těší a dělají mám radost. A vsadím se, že stejně jako já, tak ani vy nemáte výčitky si tyhle radosti dopřávat. 



K jedné věci se ale musím přiznat... Už dlouhou dobu jsem si plánovala pořídit nějaké hezké kosmetické zrcátko. Nějaké to lepší než plastové z DMka. Nějaké, které nebudu mít tendence po každém použití schovávat. Zkrátka takové, které bude ozdobou kosmetického stolku a bude na něj radost pohledět. A když mi přišla nabídka spolupráce s Bonami, tak to, že bych si mohla vybrat právě nějaké takové zrcadlo, bylo to první, co mě napadlo. A musím říct, že mají tak úžasný výběr, že jsem se opravdu zapotila. Nakonec ale vyhrálo tohle měděné kovové kosmetické zrcadlo od nizozemské značky Dutchbone s názvem Pris. A vybrala jsem jak nejlíp jsem mohla, tenhle krásný designový kousek je doslova šperkem na kosmetickém stole a dekorací sám o sobě. No uznejte sami.... Já jsem z něj nadšená a fakt z něj mám neuvěřitelnou radost. Prostě klasická marnivá ženská - tu marnivou ale prosím berte s rezervou, já se za ni vlastně nepovažuji. :) Jen si myslím, že radost může kosmetické zrcadlo udělat každé z nás, aniž by jsme byly sami sebou či svým vzhledem jakkoli posedlé. Takže pokud ještě nemáte všechny dárky a já vím, že nemáte a docela mě mrzí, že se s vámi nemůžu vsadit, tak věřte, že takové zrcadlo je skvělým tipem na nejen vánoční dárek. 




Za sebe můžu kromě podobně designových kousků doporučit i zrcadla s LED osvětlením - ty jsou teď ve chvíli, kdy je ráno ještě úplná tma, taky skvělá volba. Stejně jako zrcadla s úložným prostorem na odložení šperků. A jestli vás kosmetické zrcadlo jako dárek vlastně vůbec nenadchlo, tak nevadí. Na stránkách Bonami můžete vybrat spoustu jiných věcí, které budou určitě přesně podle vašeho gusta a vkusu obdarovaného. Tak se na eshop nezapomeňte podívat. Ježíšek to u nich ještě stíhá. Produkty označené stromečkem vám zvládnou doručit do Vánoc, což se třeba mně rozhodně hodí. Ještě mi totiž pár vánočních dárků chybí. A vám? Máte už všechno a chybí třeba jen pár drobností nebo jsou vaše vánoční nákupy v plném proudu? Dejte mi vědět, ať můžu být klidnější, že v tom nejsem sama a klidně mi i dejte vědět, jak se vám líbí zrcadlo z článku. A mějte krásný den....


2 komentáře