Noční košile Ralph Lauren a maraton seriálu Přátelé může začít

Je tu září, pomalu nám začíná podzim a s ním i mé oblíbené období, kdy si doma zalezu do postele s knížkou nebo si pustím něco na Netflixu a strávím klidně celý den v pyžamu nebo v noční košili. Třeba v této nové od značky Ralph Lauren, kterou mám z Astratexu. Nevím jak vy, ale já si tyhle "válecí" momenty užívám pokaždé, když mám tu možnost a nemám žádné povinnosti. Vím ale, že spousta z vás možnost strávit takto celý den nemá, ať už kvůli dětem, domácím mazlíčkům vyžadujících venčení nebo zkrátka jen hromadě práce, kterou za nás nikdo neudělá. Nicméně i tak je fajn si vyhradit pro takovýto relax třeba část dne. Přísahám vám, že se budete cítit jako znovuzrození. Pokud navíc zvolíte svůj oblíbený a hlavně pohodlný kousek na spaní, budete si přát, aby taková chvíle, kterou věnujete jen sami sobě, nikdy neskončila. 

Za sebe musím říct, že pyžama a noční košile se staly mým nejoblíbenějším oblečením v době, kdy začal Covid a spousta z nás v první vlně trávila většinu času doma. Přesně v tom období jsem si začala dávat na jeho výběru záležet a pořídila si řadu nových kousků z kvalitního materiálu (nejraději mám bavlnu a hedvábí) a střizích, které jsou maximálně pohodlné, nikde neškrtí ani neškrábou. Proto, když mi přišla nabídka na spolupráci s e-shopem Astratex, bylo pořízení dalšího krásného kousku na spaní jasnou volbou. 




Astratex určitě nemusím nijak extra představovat, protože je to jeden z nejznámějších e-shopů především co se týče spodního prádla a plavek. V nabídce toho ale mají mnohem víc jako třeba mou oblíbenou již zmíněnou kategorii nočního prádla a také různé oblečení včetně sportovního. Tam za sebe určitě doporučuji kategorii sportovní legíny, které se budou spoustě z nás, kteří se po létě vracíme zase ke cvičení, určitě hodit. A co možná nevíte je to, že mají i sekci bydlení plnou různých bytových doplňků, takže moje srdce "bydlenky domácí" plesá radostí. 




Ale zpátky k tomu, co jsem si teď nově u Astratexu pořídila já. Já totiž neodolala a v kategorii Premium jsem podlehla krásné a naprosto klasické basic košilové noční košili značky Ralph Lauren. Jen co jsem ji uviděla, věděla jsem. že ji musím mít. Má totiž krásný střih, klasické zapínání na knoflíky a hlavně je ze 100% bavlny, což je materiál na který nedám dopustit. Upřímně řečeno, už když jsem si ji objednávala, tak jsem si představovala jak v ní koukám na Přátele, což je jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Tušíte proč mě napadlo zrovna tohle? Ano správně, Rachel u Ralpha Laurena pracovala, takže určitě není nic stylovějšího v čem by jste se během podzimních večerů mohli na maraton několika dílů seriálu Přátelé dívat. 




Musím přiznat, že jsem si tuto košili zamilovala natolik, že budu potřebovat ještě nějakou další nebo možná zvolím rovnou celé pyžamo, ať je mi pak hezky teplo až přijdou opravdu chladné dny. A víte co? Ještě včera jsem byla smutná, že léto, které je mým nejoblíbenějším ročním obdobím, končí. A teď? Teď mi to vlastně vůbec nevadí, protože se na všechny ty "pyžamové dny", polodny nebo  prostě jen večery a noci šíleně těším, A jak to máte vy? Taky se na podzim těšíte? 

P.S. Určitě mi taky dejte vědět jak jste na tom s nočním prádlem? Záleží vám na tom aby bylo pohodlné a z příjemného materiálu? A máte nějaké své nejoblíbenější? Pokud ano, určitě mi dejte vědět odkud.



1 komentář

  1. Oh tak tá je krááásna! Wau. Ja si už dlho hovorím, že si kúpim pyžamo. Doteraz som fungovala na veľkých tričkách, ale páči sa mi keď majú ženy pekné pyžamá. Možno je to iba môj vnútorný pocit, ale vyzerajú, že ich život je viac organizovaný a dáva zmysel :D asi aj z toho dôvodu si chcem nejaké kúpiť, aby som ten pocit mala aj aj

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat