- Spotřebováno: Březen + Duben 2017 -

Není dne, kdy bych nežasla nad tím, jak strašně rychle ten čas letí. Ale je to tak, pro někoho bohužel, pro jiného bohudík. Pokud mám hodnotit za sebe, tak já jsem tomu rozhodně ráda. Proč? Během všech těch dní "jakž takž" stíhám co je potřeba, plánuji co mě čeká, co je potřeba udělat a těším se na léto.

Dnes bych se ale společně s vámi chtěla ohlédnout za spotřebovanými produkty z posledních dvou měsíců a to březnem a dubnem. Myslím, že je toho zase více než dost, takže doufám, že se vám to bude líbit a každý si v tom najde to své.




Kallos Multivitamin - Energizující šampon

Tento šampon je určený pro suché a poškozené vlasy, které má hloubkově hydratovat a regenerovat. Obsahuje avokádový olej, extrakt z ženšenu, vitamin B3, B5, B6, C a E. Já nevím, nebavil mě. Umyje bez problémů, ale že bych po něm měla vlasy nějak lepší, tak to jsem nezaznamenala a to bohužel ani z dlouhodobého hlediska. Jinak vlasy se mi po něm nemastily ani rychle, ani pomaleji. Nicméně vůně nebyla nic moc, spíš mi byla nesympatická. Každopádně přesto bych chtěla od této značky zkusit i jiné produkty, protože je obecně hodně chválená.

Dermacol Aroma Rituals - Sprchový gel Irská káva

Tento sprchový gel nemám poprvé, spíš než vůni kávy cítím kakao, ale vůbec mi to nevadí, protože i vůni kakaa a čokolády naprosto miluji. Přesto mě tento sprchový gel svou vůní až tolik nezaujal. Minule jsem zmiňovala, že mi úplně nevyhovuje jeho balení a že klasická lahvička s víčkem nahoře by byla lepší. Na tom stále trvám. Každopádně přiznávám, že pokud se objeví nějaká nová parfemace, která mě zaujme, klidně ji zkusím.

Rituals - Rituals of Sakura - Sprchová pěna

Jo, tohle mě baví a hodně. Sprchové pěny se v poslední době těší velké oblibě a i já jsem jejich příznivcem. Tahle má orientálně smyslnou vůni po rýžovém mléce a třešňovém květu a já si ji totálně zamilovala. Jinak pokud jde o pěnu, tak stačí jen trocha produktu a věřte, že pěny vám vytvoří až až. Navíc je pěna krásně hustá, nijak pokožku nevysušuje a já ji ráda používám i místo pěny na holení. Za mě palec nahoru a touha poznat toho od značky Rituals co nejvíc.


The Body Shop Honeymania - tělové máslo
The Body Shop Almond Milk & Honey - tělové máslo

The Body Shop se v posledních měsících stává mým miláčkem pokud jde o tělovou kosmetiku. Hlavně jejich tělová másla jsou něco, bez čeho se už neobejdu a co si budu kupovat znova a znova. Naprosto totiž miluji jejich vůni, která je vždy maximálně věrohodná (Almond Milk & Honey voní naprosto dokonale, přísahám!), dlouhodobou a hloubkovou hydrataci, komfortní pocit na pokožce, rychlé vstřebávání se a praktické balení. Jednoduše tělová másla od The Body Shop doporučuji a ručím za to, že si je zamilujete.

Sefiros -Marulový olej

Marulový olej jsem si pořídila na doporučení Barči z kanálu Barušminky. Zaujalo mě, že je vhodný pro všechny typy pleti včetně té mastné a také to, že má i spoustu jiných předností. Jaké? Například tyhle: hloubkově hydratuje a vyživuje, pleť má být po použití jemnější a vláčnější, vypadat mladistvěji. Navíc tento olej obsahuje spoustu antioxidantů, takže ji chrání před škodlivými vlivy okolního prostředí, kam patří sluneční záření, silný vítr či znečištění ovzduší. Mimoto předchází poškození a předčasnému stárnutí pleti. Pleť vyhlazuje, rozjasňuje, zlepšuje její pevnost, podporuje buněčnou aktivitu a tvorbu kolagenu. Také zklidňuje podráždění či spálení od sluníčka. Vhodný je i pro tu nejcitlivější pleť, klidně i pro kojence. Kromě pleti se dá použít na tělo, vlasy či nehtovou kůžičku. A má zkušenost s tímto olejem je veskrze kladná. Pleť jsem po něm měla opravdu mnohem krásnější, zdravější a méně problematickou (neucpává póry). Jediné mínus je, že jsem účinky pozorovala asi do půlky balení. Pak si na něj asi má pleť zvykla a už tak dobře nevypadala. Každopádně i tak můžu tohoto pomocníka doporučit.


Bath & Body Works - Pěnové mýdlo Harvest Table

Mýdla na ruce jsem do tohoto typu článku nikdy neřadila, ale tentokrát jsem si to nemohla odpustit. A to z toho důvodu, že tohle mýdlo je rozhodně jiné než všechny ostatní. S pěnovým mýdlem jsem se totiž setkala poprvé. Jak funguje? Po zmáčknutí pumpičky vám vyleze rovnou pěna. Navíc jeho vůně byla naprosto dokonalá. Intenzivní, moc příjemná a byla skutečně radost jej používat. Člověku ta krásná vůně hned zpříjemnila den. Kromě toho mýdlo vydrželo skutečně dlouho. Za sebe jej mohu určitě doporučit a těším se na to, až vyzkouším zase nějakou jinou parfemaci.

Lirene - Dermo Exfoliator - Jemný enzymatický peeling

Tento peeling je vlastně pleťová maska, která onen peeling pleti slibuje. Po použití je pleť hladká, čistá a vypadá zdravě, to ne že ne. Přesto ale nemám pocit, že by byla pleť skutečně důkladně zbavená odumřelých kožních buněk a že by byly póry méně viditelné. Popravdě mě tento produkt nijak neoslovil a nebavil.

Garnier 2v1 Posilující odličovač očí

Tento odličovač očních partií je mou stálicí. Už mám několikáté balení a stále si jej nemohu vynachválit. Oči skutečně odlíčí bez problémů a navíc by měl pečovat o řasy a posilovat je. Už po čtyřech týdnech by měly být hustší, plnější a pevnější. A co si budeme povídat, na to já rozhodně slyším i když nemohu říct, že bych tento účinek skutečně zaznamenala. Přesto je to má jednička v kategorii odličovačů na oči a můžu jej jedině doporučit.


Burberry Brit - Toaletní voda

Tahle vůně rozhodně patří k mým oblíbeným, které si jednou pořídím znova. Proč to neudělám hned? Protože vůně ráda střídám a ráda zkouším nové a nové. Přesto ale mám pár favoritek ke kterým se vracím. Tohle bude rozhodně jedna z nich. Líbila se totiž nejen mě, ale i mému příteli, který mi ji několikrát pochválil. A věřte, že nechválí každou vůni, takže to už je co říct. Pokud mám vůni popsat, tak je sladší a ucítíte v ní teplé tóny mandlí (jejiž vůni miluji) a také vanilku. Vhodná je tedy spíše do chladných zimních či podzimních dní, kdy vás krásně "zahřeje". Složení vůně je následující: hlava - hruška, italská limetka, nezralé mandle. Srdce - bílá pivoňka, mandle v cukru. Základ - ambra, vanilka, tonka. Když to tak vidím, tak se musím smát, protože většina ze složení vůně se opakuje i v mých dalších oblíbených vůních a parfémech. Za sebe tedy určitě doporučuji.

Borotalco - Deodorant

A další ano! Líbí se mi, že dnes je to vyvážené a že místo toho, abych většinu produktů hanila, tak jak tomu bohužel často bývá, tak dnes převažují pochvaly. A jedna z nich patří i tomuto deodorantu. Krásně totiž voní a s přehledem zamezuje zápachu. Jelikož jde ale o deodorant, nikoli o antiperspirant, tak pocení sice nezabrání, ale přesto je to produkt, který mě nadchnul a který si rozhodně pořídím znova. Abych upřesnila vůni, tak je pudrová, taková ta klasická vůně čistoty a člověk si ji opravdu zamiluje. Navíc chválím, že tento deodorant nedělá skvrny ani na oblečení ani v podpaží.

Douglas Beauty System aroma - Cotton Fresh Body Spray - Tělový sprej

Než jsem si jej pořídila, byla jsem si jej dvakrát "očichat", protože jsem si zpočátku nebyla úplně jistá tím, jestli jsem z této vůně nadšená nebo ne. A víte co? Já nadšená byla. Tohle totiž není úplně typ vůně, kterou bych u parfémů či vůní vyhledávala, mám raději ovocné vůně. Toto je ale vůně čistého prádla, trochu pudrová, trochu jako aviváž, zkrátka čistota. A to bylo to, čím si mě tato vůně získala. Kromě toho na to, že jde o tělový sprej, tak je to vážně držák a dlouho vydrží. Za mě super a klidně bych do něj šla znova!


Zoella Beauty - Wonder Hand - krém na ruce

Tohle je přesný příklad toho, co všechno dělá reklama a skutečnost, že je něco "trendy". Zoellu mám ráda, je sympatická, inspirativní, zábavná. Její kolekce je nádherná a člověk na ni nemůže vynadívat. To samé musím říct o tomto krému na ruce. Vizuálně je to ten nejkrásnější krém na ruce, který jsem kdy měla a snad i viděla. Rose gold barva, puntíky, krajka.... prostě dokonalost. Uvnitř to ale až taková pecka nebyla. Krém mi přijde dost průměrný. Ruce sice hydratuje a krásně se vstřebává, ale pocit hydratovaných rukou moc dlouho nevydrží a ani vůně mi nepřijde jako nějaký zázrak, spíš naopak. Znovu si jej tedy určitě nepořídím a ani jej jako funkční produkt doporučit nemůžu, ale ten obal prostě do nebe vychválit musím!

Maybelline Baby Lips Balm & Blush - balzám na rty & tvářenka

A tohle je totéž v bledě modrém. Nádherný obal, průměrný obsah. Ale zpět k obalu, ten mi přijde skutečně podařený. Je zajímavý, kreativní, roztomilý a nemůžu na něj říct křivého slova, ač se jistě inspiroval legendárním Eosem, u kterého se dnes inspiruje kde kdo. Přesto ale tento obal nepostrádá vlastní nápad, takže za mě velké nadšení. O něco méně nadšená jsem v případě hodnocení obsahu. Jde totiž o obyčejný balzám na rty průměrné kvality. Hydratuje jakž takž, ale popraskané rty vám opravdu nezachrání. Zajímavostí u tohoto produktu ale je to, že jej můžete použít i jako tvářenku. Myšlenka je to vskutku hezká, ale pro někoho s mastnou pletí je to nemyslitelné. Přesto jsem to ale zkusila a musím říct, že na první pohled to zle nevypadá. Pigmentace je ideální, velmi lehká a tváře vypadají zdravě. Ovšem výdrž je nulová a co mi vadí nejvíc je skutečnost, že jde opravdu o mastný produkt, který mé pleti skutečně nesedí. Spíš bych si jej uměla představit na někom se suchou pletí, ovšem vzhledem k tomu, že výdrž je mizerná, tak je zbytečné jej jako tvářenku vůbec doporučovat. Nicméně jako obyčejný balzám, který hodně dobře vypadá proč ne?

Alterna Caviar Anti-Aging - kůra na vlasy

Dost nic moc produktů, jdeme zase na něco parádního a tím je tato kůra, která se používá jedenkrát týdně před šamponováním a to tak, že ji nanesete do suchých vlasů, necháte 15 minut působit a teprve pak si umyjete vlasy šamponem. A co tento zázrak umí? Hloubkově hydratuje, vyživuje, vitalizuje a regeneruje vlasy. Navíc odbourává volné radikály, chrání vlasy před usazováním minerálů, před dalším poškozováním a váže na sebe vyživující složky ze šamponu a kondicionéru. Navíc vlasy nijak nezatěžuje a já musím říct, že jsem byla naprosto nadšená. Tak krásně jemné a na dotek příjemné vlasy jsem neměla ani nepamatuji. Kromě toho i na pohled vypadaly senzačně. Byla jsem doslova v sedmém vlasovém nebi, takže si určitě brzy pořídím plné balení, protože tohle je fakt pecka.


L´oréal Paris Colorista Spray - Barevný sprej na vlasy

O těchto barevných sprejích jste se mohli dočíst celkem nedávno ve článku ZDE. Ve zkratce řečeno jde o barevné spreje, které jsou určeny pro chvíle, kdy chcete s vlasy experimentovat, ale nechcete nic dlouhodobého. Naopak chcete mít "crazy" barvu jen dnes, nejlépe hned a zítra mít zase svou původní. Takže pro příležitosti jako jsou festivaly či párty a podobně. Sprej totiž vymyjete běžným mytím vlasů. Za mě zábavná záležitost, které fandím a kterou určitě doporučuji.

A jsme zase u konce. Myslím, že jsem toho opět spotřebovala až až a věřím, že jsem nebyla sama. Určitě mi tedy v komentářích napište jak spotřebováváte vy. Jestli máte s některým z výše zmiňovaných produktů zkušenost a jakou. Shodneme se na něčem nebo ne? A zaujalo vás něco natolik, že máte chuť to vyzkoušet? Pokud ano, určitě dejte vědět co. Já se moc těším jak na vaše komentáře, tak na to, až se sejdeme u příštího článku, jehož součástí bude parádní Giveaway, takže doufám, že se těšíte taky. Slibuji, že máte na co, tak určitě zůstaňte na příjmu.

15 komentářů

  1. Spousta zajímavých tipů, děkuji! :) Zrovna přemýšlím o tom spreji na vlasy Colorista zítra na Majáles, tak asi musím dnes skočit do drogérky :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Irskou kávu od Dermacolu bezmezně zbožňuji, ta vlně se mi trefila do vkusu. Ale chápu, že ne každý z ní musí být nadšený. A jedničkou je pro mně i posilující odličovač očí od Garnier, měla jsem několik balení a budou i další. No a Baby lips tvářenko/balzám mám ve dvou odstínech a nijak na větvi z toho tedy nejsem, barvy celkem hezké, ale jako tvářenka nepoužitelné, je to jak říkáš mastné a jako balzám zase dodá jen barvu, ale žádný další benefit pro rty už ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovač od Garnier je božský, také do něj půjdu znova :)

      Vymazat
  3. The Body shop je závislost. Naštěstí mám obchod hoooodně daleko, jinak by moje peněženka často plakala.
    http://siraelxy.blogspot.cz/2017/05/spotrebovano-duben-2017.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jej mám sice taky pořádně z ruky, ale i tak má peněženka plakat stíhá, chudina :)

      Vymazat
  4. Z produktů jsem vyzkoušela pouze sprcháč od Dermacolu, vůně mě moc nezaujala a dostat z něj něco když už je tam na dně je nadlidský úkol, takže jiné balení bych také ocenila. Za mě nejlepší asi limetka a hrozny a pak grep.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna ten sprchový gel od Dermacolu mám doma hned v několika provedeních. Jediný který mi teda vůbec nevoní je mandarinka takže ten doporučit nemůžu. Protože ten je opravdu hodně přeparfémovaný :D
    Na ten barevný sprej jsem zrovna nedávno koukala a uvažovala jsem chtěla bych zkusit jinou barvu jak sama píšeš, jenom vyzkoušet a hned zase pryč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mandarinkový sprcháč jsem měla loni, protože vůni mandarinek miluju, ale byla to fakt hrůza. I za mě byl ze všech nejhorší :(

      Vymazat
  6. Některé věci jsou pro mě neznámé, ale mám ráda Dermacol :) takže ty srpcháče miluji. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě zaujala ta pěna od Rituals a asi budu muset rozhodně vyzkoušet ty másla od TBS:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Másla od The Body Shop určitě vyzkoušej. Neznám nic lepšího :)

      Vymazat
  8. Ten Harvest Table vyzerá úplne peckovo :) Obal normálne láka ku kúpe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit :) Bath & Body Works má nádherné obaly :)

      Vymazat
  9. Byla jsem zvědavá na ten krém od Zoelly. A zatím jsem se všude dočetla to stejné - na pohled krásné, obsahově průměr. Jinak krásný článek! ♥
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat