L´oréal Paris - nálož novinek + Giveaway

Nikdy jsem se láskou ke kosmetice netajila a stejně tak se netajím tím, že ráda zkouším nové produkty, které se na našem trhu objeví. Dnes bych vám chtěla představit tři z nich. Něco jsem si oblíbila, něco ne a než aby jste jen hádali, pojďte si to raději přečíst. A pokud článek přečtete až dokonce, bude tam na vás čekat nová Giveaway jejíž ceny věnoval eshop Vivantis. Ceny jsou moc hezké, takže věřím, že se budou líbit i vám. 



Značka L´oréal mě zásobuje svými novinkami pravidelně a já se s každým novým balíčkem těším na to, co najdu uvnitř. Dnes bych vám proto ráda blíže ukázala tři jejich produkty, které jsou na našem trhu nové a o kterých je určitě lepší si něco zjistit dřív, než se do nich třeba rozhodnete investovat. 
A které to jsou? Paletka očních stínů La Palette Gold, paletka korektorů Infaillible Total Cover a báze pod oční stíny Infaillible Eye Primer

L´oréal Infaillible Total Cover 



Jako první se podíváme na paletku korektorů, kterou jsem si naprosto oblíbila. Pokud chcete vědět proč, tak hned z několika důvodů.Věřte, že je naprosto super mít pohromadě více odstínů. Můžete si tak rovnou vybrat ten, který aktuálně potřebujete. V zimě ten nejsvětlejší, v létě naopak tmavější. Paletka navíc obsahuje i dva "barevnější" korektory a to fialový a zelený. Fialový je skvělý pro zakrytí jemných žilek a sjednocení barvy a zelený krásně neutralizuje začervenání a pupínky. Zbylé béžové odstíny jsou na klasickou korekci nedokonalostí a kruhů pod očima. Já jsem bohužel byla obdařena všemi těmito neduhy, které mě někdy trápí více, jindy méně, takže složení paletky maximálně oceňuji. 



Co se týče vlastností, tak korektory kryjí moc hezky a pracuje se s nimi velmi dobře. Obecně mi jak konzistencí, tak i výsledkem na pleti připomínají kalíškový Catrice Camouflage, což je korektor, který jsem měla vždycky ráda a byla jsem s ním spokojená. Proto mě také tolik těší, že mi tohle přijde natolik podobné až identické. Jak už jsem řekla, krytí je super, mimoto chválím i výdrž a taky maximálně oceňuji, že se mi tyto korektory neslévají ve vráskách. Ne že bych měla vyloženě vrásky, ale spíš mám na mysli takové ty "pidivrásky" okolo očí, kam se mnohé korektory právě rády usazují. Pokud jde o balení, tak i to je fajn a krásně bytelné. A bez problémů bych si jej vzala i na cesty i když není úplně mini. Za sebe tuhle paletku korektorů určitě doporučuji! Je totiž naprosto skvělá!



L´oréal Paris La Pallete Gold

Co už úplná hitparáda není je paletka očních stínů La Palette Gold. Stejně jako u její předchůdkyně, tak i tady je nejslabším článkem pigmentace, která je skutečně doslova "holé neštěstí". Ono než paletku otevřete, tak vypadá slibně. Balení je elegantní, sofistikované, celkem bytelné a působí kvalitně, tak by vás často ani nenapadlo, že by obsah mohl být průšvih. Jenže bohužel je. Stačí paletku otevřít a hned je vidět, že stíny nejsou příliš syté. A ony nejenže nejsou syté na první pohled, ale ani na druhý, třetí a veškeré "šmrdlání" v paletce a používání v praxi. Já neříkám, že se jimi nejde nalíčit, samozřejmě to jde, ale trvá to sakra dlouho. Já třeba vzdala vrstvení štětcem a štětec obecně a nanášela stíny prstem, protože mi tak šlo té barvy na víčko přenést trochu víc. Nebo spíš to tímto způsobem šlo aspoň trochu. Štětcem to byla opravdu hrůza a boj. Na mokro jsem je nenanášela i když je obecně známo, že pokud stíny nanášíte na mokro, vytáhnete z nich po barevné stránce maximum. Nemyslím si totiž, že by bylo normální, aby šly stíny použít jen na mokro, pokud má stát výsledek za to.  


 

Tolik k pigmentaci a použitelnosti v praxi. Další o čem bych se ráda zmínila je výběr barev. Ten je popravdě poměrně zvláštní. Stíny mi mezi sebou nepřijdou snadno kombinovatelné a ladící. Čímž nechci říct, že by měly být všechny stejné, jen by bylo lepší, kdyby šlo vytvořit více variant líčení. Takto mi některé barvy přijdou jako pěst na oko. Hodně v tomto vede žlutá, kterou jsem v líčení pro běžný den nepoužila ani jednou, podobně je na tom zelená. Jinak mají barvy podzimní až zimní nádech, což se k aktuálnímu ročnímu období určitě hodí. 




 
Celkově mi ovšem paletka přijde dokonce i horší než její předchůdkyně La Palette Nude, která je na tom s pigmentací také mizerně. Nicméně barevně je pro mne mnohem lépe využitelná. Tato je totiž opravdu hodně chaotická a věřím, že název "Chaotic" by jí seděl mnohem více. Vždyť když si vezmu její název Gold, tak ať hledám jak chci, nic "gold" v ní nenacházím. Pokud tedy není jako "gold" myšlena na žlutá nebo rose gold barva, která v paletce je. Za mě tedy tato paletka určitě není nic, co bych někomu doporučila k pořízení.


L´oréal Paris Infaillible Eye Primer

Posledním produktem, který vám dnes ukážu je tato báze pod oční stíny. Co se týče prvních dnů, byla jsem s ní velmi spokojená. I když se tím aplikátorem na víčku špatně roztírá a já jsem si ji aplikátorem jen nanesla a poté rozetřela prstem, stále mi přišla skvělá. Stíny mi vydržely opravdu celý den a neměla jsem důvod k tomu si ji neoblíbit. Každopádně ani ne po měsíci pravidelného používání jsem zjistila, že mám stále větší a větší problém aplikátorem nějaký produkt nanést. Produkt se totiž stále drží po obvodu lahvičky a uprostřed je prázdno a proto mi aplikátorem nejde skoro nic nabrat. Což mě osobně přijde jako ohromná škoda, protože aby vám báze pod oční stíny vydržela měsíc a dali jste za ni skoro dvě stovky mi přijde naprosto ujeté. Jinak byla opravdu fajn, ale tímto mě právě hrozně zklamala. Nevím zda je to vada kusu, nebo jsou na tom takto všechny báze, ale je to věc, která mě rozhodně odrazuje od toho chtít ji znova. 


Tolik k těmto třem produktům, ze kterých vám určitě doporučuji korektory, které jsou skvělé. Určitě mi do komentářů napište co na tyto novinky říkáte vy, zda si je plánujete pořídit nebo je už máte a jak jste s nimi spokojeni. Jsem na všechny názory moc zvědavá a jako poděkování pro vás mám opět další Giveaway, tentokrát ve spolupráci s eshopem Vivantis. A pozor, jedna Giveaway bude probíhat tady na blogu a druhá na Facebooku - ZDE. Určitě tedy nezapomeňte zkusit štěstí i tam, protože oba výherní balíčky se od sebe trochu liší. Tady na blogu můžete vyhrát tento, ve kterém najdete: ocelový náhrdelník se čtyřlístkem od značky Troli v hodnotě 299,- k němu ocelové náušnice také ve tvaru čtyřlístku, taktéž od značky Troli v ceně 229,-. Poté balzám na rty Balmi ve variantě Třešeň v ceně 139,- a bambucké máslo od značky Sefiros v hodnotě 249,-. Celkem má tedy balíček hodnotu přes devět set korun a pokud by neudělal radost vám, určitě můžete něco z toho darovat k vánocům svým blízkým.


A co tedy udělat pro výhru? Stačí splnit následující podmínky a mít štěstí: 

Povinné:
1. Sledovat můj blog přes GFC (přidání k odběru najdete na úplně spodní části stránky), sledovat blog přes Facebook (dát like) a napsat do komentáře pod jakými jmény mě na každé z uvedených platforem sledujete. 
2. Napsat svůj email, abych se s vámi přes něj mohla domluvit na odeslání výhry.
3. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku. 

Nepovinné:
4. Za sledování blogu přes Instagram můžete přidat další komentář a zvýšit tak své šance na výhru. Nezapomeňte ale napsat pod jakým jménem mě na Instagramu sledujete! 
5. Kdo bude sdílet Giveaway na svém blogu či veřejně na reálném osobním profilu na FB, může zanechat taktéž další komentář s odkazem kde Giveaway sdílí (abych to mohla zkontrolovat) a opět tak zvýšit své šance na výhru. 



Mějte prosím na paměti, že splnění základních podmínek je pro účast nezbytné. Jakékoli neúplné komentáře nebo komentáře snažící se obejít podmínky budou mazány. Buďte prosím féroví jak k sobě, tak k ostatním. 
P.S. Splněním nepovinných podmínek mi samozřejmě uděláte velikou radost 

A pozor! Soutěž trvá od dnešního dne, tedy od pátku 13. 10. 2017 do pátku 3. 11. 2017. 
Vítěze vyhlásím v sobotu 4.11. a to jak taky na blogu, tak na Facebooku a Instagramu! Všem tedy držím palce a přeji hodně štěstí.

To je pro tentokrát ale už vážně úplně vše. Nezapomeňte tedy zkusit štěstí v Giveaway jak tady na blogu, tak na Facebooku - TADY. A určitě mi taky napište, co říkáte na výše zmíněné novinky od L´oréal Paris. Na všechny vaše komentáře se jako vždy moc těším, tak nezapomeňte komentovat a užívat podzim. 

46 komentářů

  1. Gfc, fb eva richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Instagram Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10212737204843271&id=1181536634
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    S korektory jsem nikdy moc neuměla pracovat, málokdy ho využiju. Co se týče paletek očních stínů, ty mně bohužel protentokrát nezaujaly. Tyto barvičky nejsou přímo mým šálkem kafe a nedovedu si představit, jak bych je na denní líčení sjednotila, využila. Kdyby tam bylo více hnědých stínů, získaly by si mě daleko více. Podobnou paletku doma mám a je na ni znát že vybírám pouze ty, které se k sobě hodí (hnědé, šedé, málokdy ty výraznější).

    OdpovědětVymazat
  5. GFC i FB: Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. IG: clairestpink
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji Ivet Eliška 🙂, Fb Iveta Hanischová, kolky7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Karolína Brázdilová
    FB: Karolína Brázdilová
    email. : karolinabrazdilova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. https://www.facebook.com/In-My-World-1393449547627235/ sdílím ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Na obou sleduji pod jménem Camellia Erika
    můj email - novedny(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji jako Charmedka
    FB Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Paty anjelik, fb: Patricie Paty Kreuzigová
    9pitris@centrum.cz
    můj instagram účeta jsem tam jako patricie_kr_
    sdíleno na fb: https://www.facebook.com/patricie.kreuzigova

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, GFC Barbora Červenková, Fb Barbora Francová. cervenkova.barbora@seznam.cz přeji všem hodně štěstí v soutěži!!

    OdpovědětVymazat
  17. GFC & FB: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné! . :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné babí léto! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, sleduji tě jako Nicol Fleisig, tady i na Facebooku :) Teď už si jen držet palce!
    Jinak co se článku týče, určitě bych zkusila tu bázi, zato korektory mi přišly zbytečné, jsem bledule a oranžové odstíny bych mohla použít leda tak pod oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zapomněla jsem na mailovou adresu, trubka jsem, tady je - nicol.fleisig@gmail.com :)

      Vymazat
  20. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková na GFC a Hanča Číča Blažková na FB. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Líbí se mi skladba barev v paletce:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  21. další komentář za sdílení na FB

    Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková na GFC a Hanča Číča Blažková na FB. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Líbí se mi skladba barev v paletce:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sdílím na fb Iveta Hanischová, kolky7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji GFC a FB - Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Na Instagramu sleduji jako petrabrazdova84.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC + FB Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. gfc a fb- Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. na INSTAGRAMU sleduji jako svobodova95( Jana Svobodová) :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. sleduji pod svým jménem Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. ahoj ,
    gfc nikola benkova
    fb Nika Benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Moc pěkná soutěž.
    Gfc Lenca
    Fb Lenka Klimova

    OdpovědětVymazat
  31. Ta paletka je úžasná...
    Ig lencakl
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC> July V
    FB> July Velkova
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Musím vyzkoušet Loreal tu paletku korektorů - ted na zimu se bude hodit :)
    GFC A FB: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sledujem tá na fb aj gfc pod menom Ivana Drangova , email: iwssdr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. GFC a FB: Jana Špuláková (Yana)
    email: jana.spul@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Na IG sleduji pod jménem yanaspul
    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  37. GFC - Dinky
    FB - Diana Dinky
    dinkyka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. ahoj, sleduji přes GFC i FB jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat